Ja, heel goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef Sebasser het volgende:
goed topic
KLB feedback-topic.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef Sebasser het volgende:
goed topic
Is Janetje daar zelf ook bij?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ga Janetje op Carnavalszondag in Maastricht palen ! En jullie lekker niet !![]()
![]()
![]()
Alleen zo jammer dat het onderwerp al een aantal keer voorbij gekomen isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:24 schreef postmortum het volgende:
telekestsupporters :r kijk een goede onderbouwde OP![]()
Ik kan het wel hoor lieve modjes![]()
Nee.quote:
waarschijlijk pakt die eerste de beste gotich die hij tegenkomtquote:
Thanks voor het melden, is weg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef Geqxon het volgende:
De urban cultuur. (pijptopic)
Tubgirl ergens op deze pagina. Ik ga niet eens meer kijken
en geen banquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Thanks voor het melden, is weg.
Nee absoluut is dat niet nodig, verbroedering moet van twee kanten komen, en de echte wiggers kan volgens mij niemand uitstaan, maar ik doel op de normale blanke jongens met een gstar shirtje die R&B luisteren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Zeker waar..., maar ik vraag me dan af of dat er dus voor nodig is... Je hoeft je toch niet geheel aan een ander aan te passen om er een verbroedering uit te slaan... Ik kan me altijd slecht voorstellen dat de zogenaamde wiggers echt zichzelf zijn...
Absoluut waar, maar zo geldt dat ook voor de toenmalige punkscene, de hippiescene, de rock ´n roll scene, mensen worden ouder en dus softer en huiselijkerquote:Ik bedoel deze "kids" zullen toch later ook wel gewoon...Normaal gaan doen (in begrip van ouderen en ook mij gezien). Kan me niet voorstellen dat ze op hun 40ste nog doen alsof ze ali b zijn...!
Gaat de 'discussie' hier verder?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik was net een post aan het zetten in het urban topic![]()
[..]
Nee absoluut is dat niet nodig, verbroedering moet van twee kanten komen, en de echte wiggers kan volgens mij niemand uitstaan, maar ik doel op de normale blanke jongens met een gstar shirtje die R&B luisteren.
[..]
Absoluut waar, maar zo geldt dat ook voor de toenmalige punkscene, de hippiescene, de rock ´n roll scene, mensen worden ouder en dus softer en huiselijker
Wat zeggen de admins hierover Mensen die topics verneukenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar gaan de admins over.
Dat was al duidelijk. Ik gok op de 48 uur.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een kneus is het ook
Heb ik net gesloten. Hij heeft overigens al een ban.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:30 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat zeggen de admins hierover Mensen die topics verneuken
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef The_Terminator het volgende:
Hij heeft overigens al een ban.
ik hoop op een spermbanquote:
Mooi.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:30 schreef Lucille het volgende:
DanieI.J is 48 uur weg. Plaatst 2x tubgirl om een slotje af te dwingen in een topic, zo werkt het dus niet.
Je hebt me nog nooit ontmoet dus hoe kun je nou vertellen dat je niet op me valtquote:
ze is latente lesboquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit ontmoet dus hoe kun je nou vertellen dat je niet op me valt![]()
We kunnen met carnaval wel wat afspreken hoor in de Feesfebrik ? Kunnen we partnerruilen met Maikuuul en Jennifuuur
Ach ja dan nog. Ik vind Fruitella's ook lekkerder als Engelse drop. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit een Engels dropje pak.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ach ja dan nog. Ik vind Fruitella's ook lekkerder als Engelse drop. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit een Engels dropje pak.
Snapje.
wij willen een klb SCquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doe eens niet slowchattenDoe dat maar bij de buren !
Krijg je nietquote:
daarom doen we het hierquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef Biogarde het volgende:
TVP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |