staat op pagina 818 en 819 bij de nosquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:25 schreef Damzkieee het volgende:
Wat voor club is Telekest?
En de boel afbreken en gaan zitten rellenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:23 schreef postmortum het volgende:
...
Terwijl de echte de supporters die wel in de stadions zitten
...
nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:27 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
En de boel afbreken en gaan zitten rellen
ja dat bedoelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Google kent ze ook niet:
Bedoelde u: teletekst
nos teletekstteletekst.nos.nl/gif/113-01.html - Gelijkwaardige pagina's
Heheh, toch.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja dat bedoelMaar ik kan niet typen
![]()
Hehehe.quote:postmortum - zaterdag 10 februari 2007 @ 09:26
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:25 schreef Damzkieee het volgende:
Wat voor club is Telekest?
staat op pagina 818 en 819 bij de nos
En hoeveel TV's heb jij nou per jaar nodig dan?quote:
bij fsc hoef je niet te registreren , kost een kaartje maximaal 25 euro en ik ben nog nooit gefouilleerd in welk stadion dan ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Als je tegenwoordig naar het stadion wilt moet je je eerst op allerhande manieren 'registreren' bij je cluppie. Vervolgens betaal je een godsvermogen om een kaartje met slecht zicht te kopen; en als dan daadwerkelijk de wedstrijd aangebroken is dan moet je je eerst op beestachtige wijze laten betasten door zo'n fouilleer-josti die gelijk ook maar effe tussen je ballen gaat zitten graaien.
En dan heb ik die achterlijk kleine draaipoortjes nog niet eens gehad, waar een beetje kerel van > 2 meter NIET normaal doorheen kan.
Oftewel: JA ik ben en blijf teletekstsupporter en ik schaam me er niet voor. En ik kots op die hooligans die minderwaardig op je neerkijken omdat je nooit in het stadion zit terwijl ze het zelf wel doen en ondertussen ook effe lopen te rellen.![]()
Misschien gaan ze je wel 's nachts stalken!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:12 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Als je tegenwoordig naar het stadion wilt moet je je eerst op allerhande manieren 'registreren' bij je cluppie.
Prima zichtquote:Vervolgens betaal je een godsvermogen om een kaartje met slecht zicht te kopen;
Onzeker?quote:en als dan daadwerkelijk de wedstrijd aangebroken is dan moet je je eerst op beestachtige wijze laten betasten door zo'n fouilleer-josti die gelijk ook maar effe tussen je ballen gaat zitten graaien.
Ik ben boven de 2 meter en pas er prima doorheenquote:En dan heb ik die achterlijk kleine draaipoortjes nog niet eens gehad, waar een beetje kerel van > 2 meter NIET normaal doorheen kan.
Oftewel, je bent een luie donder die helemaal niets over heeft voor z'n clubquote:Oftewel: JA ik ben en blijf teletekstsupporter en ik schaam me er niet voor. En ik kots op die hooligans die minderwaardig op je neerkijken omdat je nooit in het stadion zit terwijl ze het zelf wel doen en ondertussen ook effe lopen te rellen.![]()
Maximaal 25 Euro? Je zou geld toe moeten krijgen als je vrijwillig naar Fortuna gaat kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
bij fsc hoef je niet te registreren , kost een kaartje maximaal 25 euro en ik ben nog nooit gefouilleerd in welk stadion dan ook
en weer en teleteksthooliganquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:24 schreef Samcali het volgende:
[..]
Maximaal 25 Euro? Je zou geld toe moeten krijgen als je vrijwillig naar Fortuna gaat kijken![]()
Voetbaldiscussiesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:23 schreef postmortum het volgende:
Meestal zijn ze voor PSV, AJAX oF Feyenoord en zodra hun clubje negatief in het nieuws komt zijn de eerste om er op te reageageren met een ongenuanceerde mening op het internet.
Terwijl de echte de supporters die wel in de stadions zitten meestal een genuanceerde mening hebben over het wel en wee van hun club.
Het valt ook des te meer op dat dit meestal mannen zijn in de leeftijd van rond de 15 jaar die zich nog moeten gaan profileren.
Waarschijnlijk hebben ze nog nooit 1 wedstrijd in de Kuip, Arena of het Philips Stadion hebben gezeten.
Dus als jullie echt fan zijn van jullie club, ga dan AUB een keer naar een wedstrijd toe en ga niet op internet ongenuanceerde meningen verkondingen, zodat jullie club niet weer in diskrediet gebracht gaat worden door jullie ongenuanceerde meningen.
Een bijbeldiscussie is zo afgelopen: God bestaat niet, en de bijbel is door mensen geschreven dus....juist.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Na Bijbeldiscussies hét onderwerp waar men nooit uitkomt. Why bother
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Een bijbeldiscussie is zo afgelopen: God bestaat niet, en de bijbel is door mensen geschreven dus....juist.
Voetbaldiscussies daarentegen.....
Precies.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voetbaldiscussies
Na Bijbeldiscussies hét onderwerp waar men nooit uitkomt. Why bother
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |