Je bent het slotje vergeten. Kansloos topic.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Opgeschoond enzo.
Ik hou meer van oraal.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:46 schreef Puzzelaar het volgende:
Ik hou meer van rural.
Wat jajong zegt dus, de TS doet er geen moeite meer voor om zijn ongelijk te bevestigen en noemt iedereen die het niet met hem eens is een onz´er... Slotje dusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent het slotje vergeten. Kansloos topic.
Zelf de TS is 't met me eens. Mensen die het niet met hem eens zijn zijn 'ONZ'ers' en dus wil hij niet meer reageren. Dit alles terwijl de zogenaamde 'ONZ'ers' al zijn punten al meerdere malen keihard onderuit hebben gehaald en hij weigert erop te reageren en in plaats daarvan gaat ie janken in FB
Merk er weinig van met alle respect Suveillance-Fiets, het topic staat vol met getier.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Opgeschoond enzo.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:50 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Merk er weinig van met alle respect Suveillance-Fiets, het topic staat vol met getier.
Ja, als hij de openingspost moet verwijderen snapt niemand het meer hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:50 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Merk er weinig van met alle respect Suveillance-Fiets, het topic staat vol met getier.
Eey vent met je lelijke rotkop... Ga dan naar het opschonen niet weer beginnen!!! Met hem aan te vallen, maar reageer iig zelf ontopic....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent het slotje vergeten. Kansloos topic.
Zelf de TS is 't met me eens. Mensen die het niet met hem eens zijn zijn 'ONZ'ers' en dus wil hij niet meer reageren. Dit alles terwijl de zogenaamde 'ONZ'ers' al zijn punten al meerdere malen keihard onderuit hebben gehaald en hij weigert erop te reageren en in plaats daarvan gaat ie janken in FB
Pot, ketel, zwart..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:57 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Eey vent met je lelijke rotkop... Ga dan naar het opschonen niet weer beginnen!!! Met hem aan te vallen, maar reageer iig zelf ontopic....
Kut dwaas!!![]()
Idd pot ketel zwart... Zelf ook doen he?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:58 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Pot, ketel, zwart..![]()
Duidelijk een hardstyle-homo
Moet ik nu gaan huilen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Idd pot ketel zwart... Zelf ook doen he?
Njah kan mij het ook schijten...
Hardstyle homo... Nee hip-hop is wel erg mannelijk (denken jullie zelf)...Misschien moet je je eens normaal gaan gedragen en neuk je meer dan alleen breezers die al je matties ook allang hebben gehad...!
Nicht...![]()
Zeker waar..., maar ik vraag me dan af of dat er dus voor nodig is... Je hoeft je toch niet geheel aan een ander aan te passen om er een verbroedering uit te slaan... Ik kan me altijd slecht voorstellen dat de zogenaamde wiggers echt zichzelf zijn...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als urban al een cultuur is heeft ook deze cultuur zijn voor en nadelen, dat de TS enkel nadelen ziet en zich schijnbaar erg stoort aan andersdenkenden doet vermoeden dat hij een beetje contactgestoord is. De urban cultuur is er nu eenmaal, en ja er zijn nederlanders die zich als een marokkaan gedragen, maar er is ook een verbroedering geweest tussen alloch -en autochtonen mede dankzij deze "cultuur".
Je moet een nieuwe rap gaan schrijven en breezers neuken...!!quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef soleshaker het volgende:
afzetten tegen de maatschappij, deden hardrockers in hun tijd ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |