abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:06:59 #1
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45914216
Voor degenen die het vergeten zijn, we leven in nederland we hebben hier geen ghettos (op de aldi na)
en hebben allemaal wel op de basisschool gezeten dus zouden 'abn' moeten kunnen spreken.

Niets is minder waar in de praktijk.

Nederlandse kinderen praten als marokkaantjes die hier op vakantie lijken te zijn, Mensen met 'muzikale' ambities zingen over bitch, dough, fuck, shit, en whack.
(ter vertaling: hondje, deeg, penetratie, poepen, klap)

'Niggas from the hood' zijn meestal zelf blank en spreken met marokkaans accent, ze dragen bontkraagjes en 'pimpen' meisjes rond de 16 die zelf graag suikerdrankjes lusten en ook met bontkraagjes lopen, dit zijn hun 'bitches'
Deze 'kinderen' zijn erg gerespecteerd en dat is alles waar het om draait 'respect' verkregen door 'props'
en 'dough' (vertaling: aanzien verkregen door waren en deeg)

De urban cultuur lijkt in de ogen van heren politici daarom natuurlijk op een goede buisiness om te subsidieren, ik bedoel.. waren en deeg..
Dat lijken de jaren 50 wel toen we allemaal bakkerijen opbouwden om geld te 'maken'.

Maar er waren ook mensen tegen het systeem, mensen die de culturele vooruitgang genaamd urban 'haatten' en deze demonische duitse lastpakken maakten een politieke partij!
nog erger dan de Pnvd!!
Deze partij heette "leefbaar rotterdam"

De "harde urban werkers" wilden die subsidie graag hebben om hun oprichting van de straat voort te zetten.

~

Genoeg gegrapt, Wat bezield de jeugd, en meer nog de jong volwassenen die aan die urban onzin meedoen, flikker toch op, respect voor dat soort gejengel en verloedering van normen?...
Een corrigerende klap voor je karlkanis kun je krijgen

Toch wordt deze cultuur geaccepteerd.
Ik kan zelf enkel bedenken 'uit medelijden' en een sociaal respect, wat eigenlijk op dat gebied nieteens constructief is, eerder een devolutie van ons sociale stelsel, en de structuur an sigh, een soort van apenmonarchie (en nee niet racistisch bedoeld) houd de jeugd zich op, ze zijn stoer en hoemeer geld en meisjes ze om zich heen hebben hoe 'succesvoller' ze zijn, de 'straat' is hun huis, en ben je niet van de 'straat' dan ben je een 'poser' (vertaling: iemand die kleding past)

En hulde aan Sørensen 'rapt' uit woede in clip
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_45914265
(op de aldi na)
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_45914275
Sorensen klinkt nogal.....zweeds...
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:10:42 #4
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45914333
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef Honky het volgende:
(op de aldi na)
Ben je wel eens rond openingstijd/sluitingstijd in de aldi geweest?
Het is daar oorlog.
pi_45914388
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:10 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Ben je wel eens rond openingstijd/sluitingstijd in de aldi geweest?
Het is daar oorlog.
Of als er goedkoop wat wordt verkocht (computer e.d.)
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:13:38 #6
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45914419
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:12 schreef Bleekwater het volgende:

[..]

Of als er goedkoop wat wordt verkocht (computer e.d.)
Dan heb je heel marokko in de winkel.
pi_45914554
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:06 schreef Daniel.J het volgende:
'Niggas from the hood' zijn meestal zelf blank en spreken met marokkaans accent, ze dragen bontkraagjes en 'pimpen' meisjes rond de 16 die zelf graag suikerdrankjes lusten en ook met bontkraagjes lopen, dit zijn hun 'bitches'
Inderdaad Zo triest.
Maar moet je bijvoorbeeld eens op de voetballer Klaas Jan Huntelaar letten: een paar weken na zn transfer van Heerenveen naar Ajax had hij al een zielig Marokkanen accentje
En zo zijn er wel meer... Van Persie bijvoorbeeld
heb je mij proberen te bellen zaterdagnacht?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOL @ Pietverdriet --> Wat spreek jij vloeiend...
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:24:00 #8
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45914706
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef Shadowke het volgende:

[..]

Inderdaad Zo triest.
Maar moet je bijvoorbeeld eens op de voetballer Klaas Jan Huntelaar letten: een paar weken na zn transfer van Heerenveen naar Ajax had hij al een zielig Marokkanen accentje
En zo zijn er wel meer... Van Persie bijvoorbeeld
Denken die mensen soms dat wanneer ze met accent praten meer geaccepteerd worden door mensen die proberen goed nederlands te praten en er niks aan kunnen doen dat ze met accent praten?
(bedoel daar niet de jeugd mee, die probeert juist niet nederlands te praten gezien hun eigen onverstaanbare 'straat'taal die ze erbij ontwikkeld hebben...had ik het nog geeneens over gehad )

Ik ben voor heropvoedingskampen maar door partijen als Groenlinks krijgen we eerder multicultikampen, waar volbloed nederlanders marokkaans accent en straattaal moeten leren.
pi_45915025
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:24 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Denken die mensen soms dat wanneer ze met accent praten meer geaccepteerd worden door mensen die proberen goed nederlands te praten en er niks aan kunnen doen dat ze met accent praten?
(bedoel daar niet de jeugd mee, die probeert juist niet nederlands te praten gezien hun eigen onverstaanbare 'straat'taal die ze erbij ontwikkeld hebben...had ik het nog geeneens over gehad )

Ik ben voor heropvoedingskampen maar door partijen als Groenlinks krijgen we eerder multicultikampen, waar volbloed nederlanders marokkaans accent en straattaal moeten leren.
Was het erg met je eens maar tot je gezeik over GroenLinks ja met 8 zetels in de TK veranderen ze het hele land
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:38:44 #10
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45915167
Dat was een grapje, al vind ik groenlinks wel een inhoudloze zeikpartij.
pi_45915254
Je moet dit meer zien als een soort "pubertijd", iedereen (nouja, de meeste mensen iig) heeft (hebben) zo'n periode dat ze tegendraads zijn en rare dingen doen etc., later als diezelfde mensen wat volwassener worden kijken ze erop terug en schamen ze zich voor de extremere acties die ze in die tijd hebben uitgevroten, dit is net zoiets. later als ze volwassen worden creeren ze een mental block om die herinneringen uit te wissen en doen ze alsof er niets aan de hand is.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:45:49 #12
154916 Vladimiiiiir
the magic song :o
pi_45915367
Maar...wat is nou precies het probleem?
Je ergert je aan dat accent, oke kan ik me ook wat bij voorstellen maar belgen praten ook irritant
Voorderest ben je zeker jaloers omdat jij dat nooit voor elkaar kreeg toen je (ooit lang geleden ) jong was?
en nu wens je hun tzelfde toe?

pi_45915393
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:41 schreef soleshaker het volgende:
Je moet dit meer zien als een soort "pubertijd", iedereen (nouja, de meeste mensen iig) heeft (hebben) zo'n periode dat ze tegendraads zijn en rare dingen doen etc., later als diezelfde mensen wat volwassener worden kijken ze erop terug en schamen ze zich voor de extremere acties die ze in die tijd hebben uitgevroten, dit is net zoiets. later als ze volwassen worden creeren ze een mental block om die herinneringen uit te wissen en doen ze alsof er niets aan de hand is.
Er zijn lui van 40 tegenwoordig die er nog zo fout bijlope, die theorie gaat dus niet op.
pi_45915432
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:38 schreef Daniel.J het volgende:
Dat was een grapje, al vind ik groenlinks wel een inhoudloze zeikpartij.
Mja, het hele multiculti drama is natuurlijk de 'schuld' van de VVD of CDA
quote:
Sinds 1977 heeft iedere partij in de oppositie gezeten. Maar het levert ook een interessant optelsommetje op: wie heeft het langst de regeringsverantwoordelijkheid gedragen.
PvdA ruim 13 jaar
D66 bijna 13 jaar
CDA ongeveer 21 jaar
En de VVD? Van de afgelopen dertig jaar is de VVD bijna 24 jaar een regeringspartner.
magoed jeweetog yo
pi_45915484
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:45 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Je ergert je aan dat accent, oke kan ik me ook wat bij voorstellen maar belgen praten ook irritant
Voorderest ben je zeker jaloers omdat jij dat nooit voor elkaar kreeg toen je (ooit lang geleden ) jong was?

Het probleem is dat mensen die gewoon ABN spreken opeens krom en scheef Nederlands gebruiken om lekker urban en tof te zijn oid.
pi_45915530
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:41 schreef soleshaker het volgende:
Volwassenen schamen zich er anders ook niet voor, zie: van Persie/Huntelaar/alle belachelijke Nederlandse rappers etc.
pi_45915549
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef Shadowke het volgende:

[..]

Het probleem is dat mensen die gewoon ABN spreken opeens krom en scheef Nederlands gebruiken om lekker urban en tof te zijn oid.
na dat een half jaar te doen, weten ze opeens niet meer hoe je normaal moet spellen.
Devolutie dus, zoals al eerder genoemd hier.
Devolutie vind ik een goed woord voor de huidige maatschappelijke ontwikkelingen in Nederland.
pi_45915604
quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:41 schreef soleshaker het volgende:
Er zijn lui van 40 tegenwoordig die er nog zo fout bijlope, die theorie gaat dus niet op.
ik had het dan ook over de lui die volwassen werden, over lui die hun hele leven in hun pubertijd blijven hangen heb ik met geen woord gesproken ;-)
pi_45915609
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:52 schreef HansU het volgende:

[..]

na dat een half jaar te doen, weten ze opeens niet meer hoe je normaal moet spellen.
Devolutie dus, zoals al eerder genoemd hier.
Devolutie vind ik een goed woord voor de huidige maatschappelijke ontwikkelingen in Nederland.
Maar waarom toch
pi_45915650
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:54 schreef Shadowke het volgende:

[..]

Maar waarom toch
Omdat de kinderen steeds dommer woorden door gigantische taalachterstanden ed.
pi_45915786
afzetten tegen de maatschappij, deden hardrockers in hun tijd ook...
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:01:50 #22
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45915811
Flikker toch lkker zelf op met je gezeik!
Krijg lekker een overdosis drugs, hond!

wie ben jij om een muziekstroming tot "maatschappelijk probleem van mytische proporties" te bombarderen?

2 generaties gelden liepen er ook van die bekrompen mensen zoals jezelf rond, te kanekren op Rock en Roll... het zou verderfelijk zijn voor de jeugd...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 februari 2007 @ 14:01:58 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45915814
zeer triest idd
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:02:05 #24
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_45915822
Ah, een essay á la BSB
pi_45915872
Ah, wat origineel! Een topic waarin geklaagt wordt over de 'urban scene'. Daar hadden we nog niet genoeg van.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45915885
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef Jumparound het volgende:
Flikker toch lkker zelf op met je gezeik!
Krijg lekker een overdosis drugs, hond!

wie ben jij om een muziekstroming tot "maatschappelijk probleem van mytische proporties" te bombarderen?

2 generaties gelden liepen er ook van die bekrompen mensen zoals jezelf rond, te kanekren op Rock en Roll... het zou verderfelijk zijn voor de jeugd...
.

Pwnd .
pi_45915923
die clip van sorensen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_45915966
Ik heb het al eerder gezegd; deporteren en wegwezen!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_45915979
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef Jajong het volgende:

[..]

.

Pwnd .
. . . . . .
. . . . . .
. . . . . .
. . . . . .
. . . . . .
pi_45916084
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:06 schreef renwan het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd; deporteren en wegwezen!
Je begrijpt dat hij het over Nederlandse ( blanke ) kinderen heeft he?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:14:16 #31
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45916228
Nee, want die mongolen die over deporteren beginnen hebben meestal last van vooroordelen, die staan meestal het lezen van een topoc in de weg
Ecosia
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:20:09 #32
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45916436
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:45 schreef Vladimiiiiir het volgende:

Mijn pubertijd (de mid 90s) heb ik doorgebracht in een internaat tussen somaliers marokkanen turken indos, en volbloed nederlanders die met bandanas om hun hoofd liepen dus ik weet maar al te goed hoe die cultuur inelkaar zit.

En voor de users die de urban 'scene' een muzikale stroming noemen, repetieve bass met wat tuutuutuut erdoor heen en iemand die niet zingt maar praat is geen muziek.
pi_45916516
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:20 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Mijn pubertijd (de mid 90s) heb ik doorgebracht in een internaat tussen somaliers marokkanen turken indos, en volbloed nederlanders die met bandanas om hun hoofd liepen dus ik weet maar al te goed hoe die cultuur inelkaar zit.

En voor de users die de urban 'scene' een muzikale stroming noemen, repetieve bass met wat tuutuutuut erdoor heen en iemand die niet zingt maar praat is geen muziek.
Wie heeft jou God gemaakt? Je moet je mening niet verabsoluteren, dat staat vrij infantiel en helpt je zeker niet in je queeste om urban muziek te verdrijven uit de samenleving. Maargoed ik lees het al, het is in je jeugd mis gegaan. Beetje bitter?
pi_45916560
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:26:43 #35
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_45916632

N A S NAS niggaz
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:30:08 #36
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_45916721
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:20 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Het is werkelijk ongelofelijk met welk gemak jij jezelf telkens weer tot een expert weet te benoemen over elk willekeurig onderwerp.
pi_45916724
LOL, weer zo'n topic waarin Baaj z'n mening uit alsof het "de goede mening" is.
pi_45916777
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:30 schreef HenkieVdV het volgende:
LOL, weer zo'n topic waarin Baaj z'n mening uit alsof het "de goede mening" is.
Oh is 't BaajGuardian.. Haha. Waarom reageer ik dan überhaupt.
pi_45916783

vrijdag 2 februari 2007 @ 14:57:04 #40
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45917532
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey hey babie
oh
ah

i wanto knowwwwwwwohoh if you be my girl

la la la la
Ecosia
pi_45917830
Eeeeyy fawaka
  vrijdag 2 februari 2007 @ 15:07:47 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45917847
hehe, en nu met de metro in roffadam
Ecosia
pi_45918762
Hier het toppunt van wat ik triest vind..

http://www.youtube.com/watch?v=jSuDUpC-6Z0
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:35:16 #45
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_45920287
je kan toch niets anders dan lachen om deze "mensen", mensen.

Lig elke keer dubbel als ik ze op het station / bus zie lopen met die "kledij" en hun "vette shit" verhaaltjes.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_45920388
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:35 schreef wise het volgende:
je kan toch niets anders dan lachen om deze "mensen", mensen.

Lig elke keer dubbel als ik ze op het station / bus zie lopen met die "kledij" en hun "vette shit" verhaaltjes.
Inderdaad, het is gewoon een cultuurhype, vergelijkbaar met de gabberscene zo'n 14 jaar geleden.
Het gaat wel over, zo denk ik er over.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:01:02 #47
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_45922183
http://www.luclin.org/files/cdarz/wigger.jpg

wat een gast.

In de C1000 hebben we ook soms zoeen gast lopen, is een jaar of 35 en komt altijd met zijn moeder winkelen.
Draagt Kani broeken, een veelste grote jas, en Nike schoenen eronder en die broeken zijn altijd te kort.

En maar stoer lopen ik noem hem : Amerika
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:38:00 #48
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45922718
Urban
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45922768
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:38 schreef stefmans het volgende:
Urban
Urban ...

Vieze cultuur .
X
X
X
pi_45922860
Ik weet niet precies wat een urban cultuur is maar ik ben een keer een cafe binnen geweest waar ze rap of hiphop speelden. Wij waren zowat de enige blanken. Maar we zijn heelhuids teruggekomen dus het viel wel mee en het was zelfs gezellig.
pi_45922887
quote:
Mensen met 'muzikale' ambities zingen over bitch, dough, fuck, shit, en whack.
Die vertaling

maar idd, van die wannabee's met hun bitches en ho's Treurig paupervolk
† The 3 Kings †
pi_45922985
"Klap op je Karlkanis"
pi_45923193
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:48 schreef persoon14362 het volgende:
Ik weet niet precies wat een urban cultuur is maar ik ben een keer een cafe binnen geweest waar ze rap of hiphop speelden. Wij waren zowat de enige blanken. Maar we zijn heelhuids teruggekomen dus het viel wel mee en het was zelfs gezellig.
Lees de OP eens
Het gaat hier om blanken met een zielig accentje
pi_45923503
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:41 schreef Frasier het volgende:

[..]

Urban ...

Vieze cultuur .
Jij weet niet wat 'cultuur' betekent of wel?
pi_45923601
Ik ben half Indisch en luister ook naar Hip Hop / R&B. Mijn NL is ook niet top, was het wel geweest maar ik heb 't zelf verkracht en ben er niet trots op.

Hier in mijn stad zijn ook veel blanke "kani's". Sommige wonen hier pas een week en denken al dat ze de man van de stad zijn.

Loopt ook een gozer hier die nu ook met een Turks/Marokkaans accentje praat. Elke keer als hij alleen is en ik kom 'm tegen kijkt hij me aan en zegt gedag. Als ik 'm tegenkom en hij is met vrienden (ook Kani's ) dan loopt ie ineens met ze borst omhoog (terwijl hij niet eens gespierd ofzo is) en kijkt ie me boos aan en zegt ook geen gedag.

Heb zo'n hekel aan die gozers. Vaak (correct me if I'm wrong) zijn het ook jongeren die altijd een hekel hebben gehad met buitenlanders omdat ze bijv. vroeger op de basisschool gepest zijn.

"If you can't beat them, join and act like them" of zoiets.
pi_45923632
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef Jajong het volgende:

[..]

cultuur=blanken die allemaal met een zielig accentje spreken en doen alsof ze in de ghetto wonen yo
yo jeweetoggggggg
pi_45923672
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 19:21 schreef .iM het volgende:
Ik ben half Indisch

Je bent Indisch of niet, iets als 'half Indisch' bestaat niet
pi_45924205
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jawel, ik noem 't voor het gemak even zo.
X
X
X
pi_45924243
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 19:23 schreef Shadowke het volgende:

[..]

Je bent Indisch of niet, iets als 'half Indisch' bestaat niet
Ben je nou echt zo dom of begrijp je gewoon niet wat hij bedoelt... ?

Kan je dan ook niet half Moluks, of half Marokkaans zijn? Hoe noem je iemand met 2 nationaliteiten?

Samenvatting: stfu, domme belg.
pi_45928386
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:38 schreef HenkieVdV het volgende:

ik moet er bijna van huilen
pi_45929121
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:38 schreef HenkieVdV het volgende:

Ienemienemutte, 15 miljoen verdwijnt in bodemloze putte....
pi_45930858
Dit is niet helemaal de bedoeling van dit topic, probeer het eens in ONZ

[ Bericht 85% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 03-02-2007 00:35:37 ]
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:38:56 #63
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_45931122
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:06 schreef Daniel.J het volgende:
Voor degenen die het vergeten zijn, we leven in nederland we hebben hier geen ghettos (op de aldi na)
en hebben allemaal wel op de basisschool gezeten dus zouden 'abn' moeten kunnen spreken.

Niets is minder waar in de praktijk.

Nederlandse kinderen praten als marokkaantjes die hier op vakantie lijken te zijn, Mensen met 'muzikale' ambities zingen over bitch, dough, fuck, shit, en whack.

Deze 'kinderen' zijn erg gerespecteerd en dat is alles waar het om draait 'respect' verkregen door 'props'
en 'dough' (vertaling: aanzien verkregen door waren en deeg)

De urban cultuur lijkt in de ogen van heren politici daarom natuurlijk op een goede buisiness om te subsidieren, ik bedoel.. waren en deeg..
Dat lijken de jaren 50 wel toen we allemaal bakkerijen opbouwden om geld te 'maken'.

Maar er waren ook mensen tegen het systeem, mensen die de culturele vooruitgang genaamd urban 'haatten' en deze demonische duitse lastpakken maakten een politieke partij!
nog erger dan de Pnvd!!
Deze partij heette "leefbaar rotterdam"

De "harde urban werkers" wilden die subsidie graag hebben om hun oprichting van de straat voort te zetten.

~

Genoeg gegrapt, Wat bezield de jeugd, en meer nog de jong volwassenen die aan die urban onzin meedoen, flikker toch op, respect voor dat soort gejengel en verloedering van normen?...
Een corrigerende klap voor je karlkanis kun je krijgen

Toch wordt deze cultuur geaccepteerd.
Ik kan zelf enkel bedenken 'uit medelijden' en een sociaal respect, wat eigenlijk op dat gebied nieteens constructief is, eerder een devolutie van ons sociale stelsel, en de structuur an sigh, een soort van apenmonarchie (en nee niet racistisch bedoeld) houd de jeugd zich op, ze zijn stoer en hoemeer geld en meisjes ze om zich heen hebben hoe 'succesvoller' ze zijn, de 'straat' is hun huis, en ben je niet van de 'straat' dan ben je een 'poser' (vertaling: iemand die kleding past)

En hulde aan Sørensen 'rapt' uit woede in clip
Amen!

Het lijkt alsof iedereen die 15/16 is en mbo of lager doet, besmet raakt door deze trieste sub-cultuur!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_45932176
Het urban-cultuur is opzich wel goed.. alleen dat waar jullie het over hebben is dat dus niet Meer breezah-cultuur
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:11:50 #65
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_45932205
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef Erotica_ het volgende:
Het urban-cultuur is opzich wel goed.. alleen dat waar jullie het over hebben is dat dus niet Meer breezah-cultuur
Wat is er goed aan de urban-cultuur in Nederland?
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_45932328
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Weet ik veel.. Het is gewoon zo.. wat is er zo goed aan de gothic-cultuur? ( ) of ICT-cultuur?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:17:36 #67
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_45932364
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:16 schreef Erotica_ het volgende:

[..]

Weet ik veel.. Het is gewoon zo.. wat is er zo goed aan de gothic-cultuur? ( ) of ICT-cultuur?
Ook niks, njah de ict cultuur zorgt iig nog voor nieuwe ontwikkelingen enzo?

De gothic cultuur ruimt zichzelf soms wel op, ook wel oke op de vertragingen van treinen naar!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_45932831
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Wat is er goed aan de hardstyle cultuur dan? Dat zijn over het algemeen ook allemaal zielige MBO-stakkers. Jij moet dus écht even je mond houden.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:34:49 #69
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_45932867
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat is er goed aan de hardstyle cultuur dan? Dat zijn over het algemeen ook allemaal zielige MBO-stakkers. Jij moet dus écht even je mond houden.
Dat is geen cultuur dwaas... Dat heet een muziekgenre... Er bestaat niet zoiets als hardstyle kleding en een hardstyle taal...
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:35:55 #70
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_45932897
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef Jajong het volgende:

[..]

en dat muziek genre heeft in tegenstelling tot de breezercultuur niet echt iets met niveau te maken, dus hoe je bij die flauwekul komt?
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_45933480
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Dat is geen cultuur dwaas... Dat heet een muziekgenre... Er bestaat niet zoiets als hardstyle kleding en een hardstyle taal...
Urban is ook een muziekgenre. Je punt?
pi_45933490
Je reageert trouwens 2 keer op 1 post, misschien iets minders pilletjes?
pi_45934276
Dus als ik het goed begrijp is dat Urban een soort Oboema voor jonkies?
Farts are jazz to assholes
  zaterdag 3 februari 2007 @ 02:35:24 #74
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_45935184
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Niet zoiets als hardstyle kleding en hardstyle taal??? Waar baseer je dat op? Op het feit dat niet ELKE hardstyle luisteraar aan zo'n hardstyle-cultuur profiel voldoet?
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

en dat muziek genre heeft in tegenstelling tot de breezercultuur niet echt iets met niveau te maken, dus hoe je bij die flauwekul komt?
Nu vergelijk je een muziekgenre met een subcultuur?

Dat is netzoiets als 'urbanmuziek' met de gabbercultuur vergelijken, en op basis daarvan concluderen dat het een niks met niveau te maken heeft en het ander wel....om even een voorbeeld te geven...

Even een hint: muziekgenres hebben vaak een (of meerdere) subcultuur/subculturen die erop aansluit(en). Iets wat overigens niet wil zeggen dat elke liefhebber van het muziekgenre ook deel uit maakt van die subcultuur. Ook de hardstyle muziek kent zo zijn eigen subcultuurtjes... Denk bijvoorbeeld aan de zogenaamde 'Lonsdale jongeren'...
Krekker is de bom!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 07:21:07 #75
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_45936109
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

Urban is ook een muziekgenre. Je punt?
Urban is een stijl...waaronder het muziekgenre valt... Bij urban hoort immers ook de straattaal en de oversized kleding... Moet je blijkbaar alles voorkauwen!
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:58 schreef Jajong het volgende:
Je reageert trouwens 2 keer op 1 post, misschien iets minders pilletjes?
Voor jouw is het blijkbaaar ook moeilijk in 1 post te reageren... magoed het gaat hier natuurlijk ook wel om 2 berichten van mij, lastig he?
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 02:35 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Niet zoiets als hardstyle kleding en hardstyle taal??? Waar baseer je dat op? Op het feit dat niet ELKE hardstyle luisteraar aan zo'n hardstyle-cultuur profiel voldoet?
[..]

Nu vergelijk je een muziekgenre met een subcultuur?

Dat is netzoiets als 'urbanmuziek' met de gabbercultuur vergelijken, en op basis daarvan concluderen dat het een niks met niveau te maken heeft en het ander wel....om even een voorbeeld te geven...

Even een hint: muziekgenres hebben vaak een (of meerdere) subcultuur/subculturen die erop aansluit(en). Iets wat overigens niet wil zeggen dat elke liefhebber van het muziekgenre ook deel uit maakt van die subcultuur. Ook de hardstyle muziek kent zo zijn eigen subcultuurtjes... Denk bijvoorbeeld aan de zogenaamde 'Lonsdale jongeren'...
Ik baseer dat op het feit dat hardstyle geen sub-cultuur is, niet omdat ik niet bij de sub-cultuur hoor, maar omdat hij er simpelweg niet is!!! Er is niet iets van een bepaald soort kleding bij hardstyle... en juist omdat het alleen om de muziek gaat is er geen niveau aan vast te knopen...
Ga nu geen lonsdale jongeren in verband brengen met hardstyle, want nu laat je al helemaal blijken dat je er geen kijk op hebt. Een van de redenen dat ik nooit naar een hardCORE feest ga is omdat er daar zoveel van dat lonsdale tuig rondloopt... Iets wat je bij hardstyle feesten, bijna nooit ziet...!

[ Bericht 2% gewijzigd door hardstyle_babbels op 03-02-2007 07:26:11 ]
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zaterdag 3 februari 2007 @ 08:50:47 #76
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45936343
Jajong moet even kappen met zn getroll anders staat er een post in feedback.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 09:25:35 #77
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_45936518
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef Shadowke het volgende:

[..]

"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
pi_45936639
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 20:14 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom of begrijp je gewoon niet wat hij bedoelt... ?

Kan je dan ook niet half Moluks, of half Marokkaans zijn? Hoe noem je iemand met 2 nationaliteiten?

Samenvatting: stfu, domme belg.
Dat je niet weet wat Indisch zijn betekent is nog tot daar aan toe, maar dat je dan ook nog eens bijdehand gaat doen over een onderwerp waar je duidelijk geen flikker van af weet is echt zielig.
Dit blijk al uit het feit dat je het over 2 nationaliteiten hebt
De term Indisch gaat specifiek over een gemengde Indonesische/Nederlandse etnische afkomst. Maar meneer Jajong wil dat de term Indisch, die al bestaat sinds de 16e eeuw, geldt voor alle personen met twee 'nationaliteiten' Dus als je half Marokkaans bent ben je Indisch... Logisch jongen
Ga lekker verder trollen in ONZ oid, stomme Chinees
pi_45936651
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 09:25 schreef Zij-en-Hij het volgende:

[..]

pi_45937993
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 08:50 schreef Daniel.J het volgende:
Jajong moet even kappen met zn getroll anders staat er een post in feedback.
Post dan, lelijke sociopaat.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:35:53 #81
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_45938046
het is dawg niet dough
pi_45938385
Persoonlijk vind ik hard-core geen muziek; urban heeft best wel goede nummers er tussen zitten naar mijn mening.
De aankleding hoort er gewoon bij anders beweegtut zo beroerd..en mij lijkt het een mooie uitlaatklep voor de chaos in de hormonen die z'n weg probeert te vinden..

Inclusief die overgenomen kromme taal-accenten dus :-)
Angst is de Hoogtevrees van de Vrijheid
pi_45938483
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:35 schreef Little_Meanie het volgende:
het is dawg niet dough
Dough is geld.
pi_45938501
ps....muziek in z'n algemeenheid is de echo naar het eigen gevoel...en zo herken je een stukje van jezelf in een bepaald stadium...ik til er niet te zwaar aan; alles is tijdelijk...
  zaterdag 3 februari 2007 @ 11:59:50 #85
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45938567
Het is een materialstische commercieel aangestuurde cultuur, en zou uitgeband moeten worden, de nederlandse cultuur moet terug.
pi_45938582
pssssssssssstttttt....en dat geldt natuurlijk ook voor het vinden van teksten die bij bepaalde muziek "past" ...grijnzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
pi_45938626
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:59 schreef Daniel.J het volgende:
Het is een materialstische commercieel aangestuurde cultuur, en zou uitgeband moeten worden, de nederlandse cultuur moet terug.
hoe zat die ooit inelkaar? op z'n boer'nfluitjes?

war IS de nederlandse cultuur ooit geweest? ( en dan zal er even gegraven moeten worden..)
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:09:54 #88
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45938776
Wil je nooit meer op het fokforum grijnzzzz zeggen, ik wil niet geassocieerd worden met de breezercultuur en daar je mijn moeder bent denkt iedereen nu dat ik mijn mentale gesteldheid daar aan te danken heb

Niet dat ik gek ben natuurlijk.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:14:41 #89
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45938913
En als ik ga vergelijken van een cultuur die alles om het geld doet, en vrouwen bitches en hoes noemt, zichzelf de kanarie snuift en zich agressief ophoud op straat, zonodig mensen te provoceren/bedreigen, en geld van het rijk wil om over moord geld de straat en neuken te 'rappen' (lees: niet kunnen zingen) en de nederlandse sociale structuur die ooit was, dan is de keuze snel gemaakt.
pi_45938920
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 19:08 schreef Shadowke het volgende:

[..]

Lees de OP eens
Het gaat hier om blanken met een zielig accentje
Ooh. Ja daar heb ik ook een hekel aan blanken met een zielig accentje.
pi_45939040
Urban en rap enzo is gewoon kut natuurlijk
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45939190
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:09 schreef Daniel.J het volgende:
Wil je nooit meer op het fokforum grijnzzzz zeggen, ik wil niet geassocieerd worden met de breezercultuur en daar je mijn moeder bent denkt iedereen nu dat ik mijn mentale gesteldheid daar aan te danken heb

Niet dat ik gek ben natuurlijk.
en wàt is nou die nederlandsche cultuur zei je??? mensch...zelfs de frieschen zijn ooit aangewaaid uit den vreemde!!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:29:51 #93
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45939215
Wat heeft dit topic met pijpen te maken ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_45939236
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:14 schreef Daniel.J het volgende:
En als ik ga vergelijken van een cultuur die alles om het geld doet, en vrouwen bitches en hoes noemt, zichzelf de kanarie snuift en zich agressief ophoud op straat, zonodig mensen te provoceren/bedreigen, en geld van het rijk wil om over moord geld de straat en neuken te 'rappen' (lees: niet kunnen zingen) en de nederlandse sociale structuur die ooit was, dan is de keuze snel gemaakt.
ah....over welke periode heb je het als het gaat over "nederlandsche sociale structuur"?
pi_45939283
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat heeft dit topic met pijpen te maken ?
zuigen-trekken? jij blaast er ook in

urban sucks...kennòòk
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:42:47 #96
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45939475
zuig-topic.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:44:21 #97
154916 Vladimiiiiir
the magic song :o
pi_45939518
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:42 schreef Daniel.J het volgende:
zuig-topic.
tis maar dat je t zelf zegt
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:50:28 #98
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45939658
urban=zuig
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:56:53 #99
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_45939788
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:32 schreef Jajong het volgende:

[..]

Post dan, lelijke sociopaat.
Mag ik uit het feit dat je niet op me reageert concluderen dat jezelf ook door had dat je nogal stupide aan het lullen was...

FIJN, kneus!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_45939810
Maar Baaj, wat ik volgens jou dan de "echte" Nederlandse cultuur?
pi_45941183
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Maar Baaj, wat ik volgens jou dan de "echte" Nederlandse cultuur?
daas plagiaat!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:09:58 #102
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45941377
De echte nederlandse cultuur is een sociale structuur, de omgansvorm van vroeger, waar mensen elkaar kennen in de buurt en gezamelijk toezicht houden, samen dingen ondernemen.
Zie ook het topic Jongeren zonder empathisch vermogen & normen (#2)
En het 1e deel ervan vooral.
pi_45941449
Hulde aan TS
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:35:07 #104
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45941886
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hulde aan TS
bedankt.
pi_45942063
Moet je voor de grap naar zn Breezer discotheek gaan. Dan lach je je echt 3 maal in de rondte. Tegelijk kan ik dan ook huilen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:47:37 #106
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45942172
Ik ga nooit uit, je hoeft niet te raden waarom.
pi_45942259
Urban... cultuur...
Leefbaar Rotterdam
Ik support gevallen topclubs!
pi_45943054
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:14 schreef Daniel.J het volgende:
Oh ik weet al wat het is, je bent gewoon jaloers op alle wiggers dat die al wel in contact zijn geweest met meisjes, en jij als twintiger nog niet ( nouja, alleen met je bloedeigen nichtje dan, LOLZ )
pi_45943197
Het ook alweer op z'n retour dus dan kan dat tuig weer kansloos de straat op waar ze thuis horen. En is Nederland verlost van deze ellende.
X
X
X
pi_45943248
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:36 schreef Frasier het volgende:
Het ook alweer op z'n retour dus dan kan dat tuig weer kansloos de straat op waar ze thuis horen. En is Nederland verlost van deze ellende.
Het is al meerdere malen gezegd hoor, maar het gaat hier voornamelijk over NEDERLANDSE ( BLANKE ) JONGEREN die de urban 'cultuur' naleven.
pi_45944247
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

Het is al meerdere malen gezegd hoor, maar het gaat hier voornamelijk over NEDERLANDSE ( BLANKE ) JONGEREN die de urban 'cultuur' naleven.
die blanke bleke scheten die overdag op kantoor zitten?????
pi_45944371
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:24 schreef Motek het volgende:

[..]

die blanke bleke scheten die overdag op kantoor zitten?????
Ohja sorry vergeten dat alle blanke mensen allemaal werken op kantoor en alle allochtonen zijn werkloos en vangen uitkering en hangen op straat. Sorry.
pi_45945253
Puik Topique!

Urban verneukt de hele maatschappij! Verloedering is het!

Met uitgaan ook , nooit ruzie in de tent, behalve als er urban gedraaid word, want dan komen er opeens van die gefrustreerde wiggers op af,
pi_45946521
Goh. Een jongerencultuur die niks heeft met 'den oud-Nederlandschen normen ende waahrden', en zich richt op doelloos patsen met uiterlijkheden en kutmuziek.

Dat is nieuw.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  PR/Manusje van alles zaterdag 3 februari 2007 @ 17:58:44 #115
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45946746
Ontopic blijven nu! En kappen met dat gezeik op elkaar! Jajong je bent gewaarschuwd.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_45946764
Hier hebben we FB voor

[ Bericht 32% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 03-02-2007 18:00:18 ]
pi_45947020
Urban

Kutcultuur is het.
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_45947901
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:51 schreef Nosh het volgende:
Goh. Een jongerencultuur die niks heeft met 'den oud-Nederlandschen normen ende waahrden', en zich richt op doelloos patsen met uiterlijkheden en kutmuziek.

Dat is nieuw.
Is niet nieuw maar de manier hoe bijvoorbeeld vrouwen worden gezien in deze "cultuur" is hier wel nieuw.
X
X
X
pi_45948270
en wrom mag ik niet meer reageren?
pi_45948321
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ohja sorry vergeten dat alle blanke mensen allemaal werken op kantoor en alle allochtonen zijn werkloos en vangen uitkering en hangen op straat. Sorry.
aha ...ut doetut weer...

mie lof R&B-Urban en werk niet op kantoor
pi_45948554
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:50 schreef Daniel.J het volgende:
urban=zuig
Gezogen worden is lekker, ik snap je punt niet.
pi_45948678
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:09 schreef Daniel.J het volgende:
De echte nederlandse cultuur is een sociale structuur, de omgansvorm van vroeger, waar mensen elkaar kennen in de buurt en gezamelijk toezicht houden, samen dingen ondernemen.
Zie ook het topic Jongeren zonder empathisch vermogen & normen (#2)
En het 1e deel ervan vooral.
Overigens, als jij problemen hebt met deze mensen is het duidelijk dat jij moet gaan werken aan je sociale vaardigheden, hoe vaak loop ik wel niet ´s nachts door een flat waar alle "urban" jongeren aan het hangen zijn, en ze me gewoon gedag zeggen en/of een praatje houden? Face it, dit "stoere" gedrag komt overal voor, nu, 10 jaar geleden en 100 jaar geleden. Het komt alleen terug in steeds andere vormen.

En ik snap jou punt niet? Jij vind het allemaal mislukkelingen, boeiend meer kansen voor mensen die geen mislukking zijn. En kom nou niet met belasting dit en dat, want dat betaal je toch wel. Ik kreeg meer het idee dat het ergens mis met jou is gegaan.
pi_45948706
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:08 schreef honderd het volgende:

[..]

Overigens, als jij problemen hebt met deze mensen is het duidelijk dat jij moet gaan werken aan je sociale vaardigheden, hoe vaak loop ik wel niet ´s nachts door een flat waar alle "urban" jongeren aan het hangen zijn, en ze me gewoon gedag zeggen en/of een praatje houden? Face it, dit "stoere" gedrag komt overal voor, nu, 10 jaar geleden en 100 jaar geleden. Het komt alleen terug in steeds andere vormen.

En ik snap jou punt niet? Jij vind het allemaal mislukkelingen, boeiend meer kansen voor mensen die geen mislukking zijn. En kom nou niet met belasting dit en dat, want dat betaal je toch wel. Ik kreeg meer het idee dat het ergens mis met jou is gegaan.
Joh. Ben je nieuw op FOK! ofzo?
pi_45950768
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:08 schreef honderd het volgende:

[..]

Een ik is geen collectief voorbeeld...als IK geen problemen heb wil niet zeggen dat er nergens problemen zijn. Iets invullen als zijnde vanzelfsprekend lijkt me richting pot en ketel te gaan trouwens met daarnaast nog een vaststelling die nergens op gestoeld is; het verkregen idee dat er ergens iets is mis gegaan...we gaan niet bijdehand doen he want daar hebben we anderen voor
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:13:17 #125
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_45951080
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:09 schreef Daniel.J het volgende:
Een prachtig rijtje kenmerken, je zou ze zo in elke cultuur kunnen passen en met name in die van de urban.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:13:38 #126
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_45951101
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:04 schreef honderd het volgende:

[..]

Gezogen worden is lekker, ik snap je punt niet.
Hij zegt zuig, niet gezogen worden...

Jij vind zuigen lekker? Snap je punt niet.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_45951335
Mensen die huilen om wat er in een nummer wordt gezegd
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:20:55 #128
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_45951450
kijk hier hebben we nog zo een hendige sjieke gangster die voor niemand uit de weg gaat

http://www.youtube.com/watch?v=SAgqPRIKk-E

Love will tear us apart (Joy Division)
pi_45951480
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef don-diablo het volgende:
kijk hier hebben we nog zo een hendige sjieke gangster die voor niemand uit de weg gaat

http://www.youtube.com/watch?v=SAgqPRIKk-E

Die kenden we nog niet
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:31:31 #130
157361 jors
stripheld
pi_45951887
swaaa jewetog
maar idd kom eens met wat nieuws
off the wall
  zondag 4 februari 2007 @ 11:36:26 #131
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_45965378
te lui om te zoeken sorry...
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 4 februari 2007 @ 12:11:40 #132
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45966044
Dit topic is gemaakt na aanleiding van de in de op gelinkte leefbaar rotterdam rap.
Dus 'swaaa jewetog, kom eens met wat nieuws' Het is nieuws.
pi_45971027
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Motek het volgende:

[..]

Een ik is geen collectief voorbeeld...als IK geen problemen heb wil niet zeggen dat er nergens problemen zijn. Iets invullen als zijnde vanzelfsprekend lijkt me richting pot en ketel te gaan trouwens met daarnaast nog een vaststelling die nergens op gestoeld is; het verkregen idee dat er ergens iets is mis gegaan...we gaan niet bijdehand doen he want daar hebben we anderen voor
Heel leuk allemaal, maar jullie doen nu precies hetzelfde. Omdat jullie een keer een slechte ervaring hadden met een stel jongeren, ze keken bijvoorbeeld even lelijk naar je, of ze hebben je vriendin geneukt, zijn het nu allemaal jongens zonder empatisch vermogen Sneu gedrag, het is allemaal wel lekker simpel om negatief te doen over andere, terwijl jullie zelf te lui en te bang zijn om deze problemen in jezelf op te lossen. DIT is nou een typisch voorbeeld van de pot verwijt de ketel.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:38:40 #134
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_45971262
Ik wens iedereen plezier met de muziek die hij of zij wil luisteren en de subcultuur waar hij of zij bij wil horen. Het zal me aan mijn reet roesten of blanke jochies van vijftien uit Zeewolde denken dat ze pimps zijn als ze met hun wheels door town cruisen.

Iets anders is de subsidiëring voor miljoenen euro's van één of ander urban project. Overheden zouden zich niet schuldig moeten maken aan het voortrekken van de ene subcultuur boven de andere.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_45972336
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:32 schreef honderd het volgende:

[..]

Heel leuk allemaal, maar jullie doen nu precies hetzelfde. Omdat jullie een keer een slechte ervaring hadden met een stel jongeren, ze keken bijvoorbeeld even lelijk naar je, of ze hebben je vriendin geneukt, zijn het nu allemaal jongens zonder empatisch vermogen Sneu gedrag, het is allemaal wel lekker simpel om negatief te doen over andere, terwijl jullie zelf te lui en te bang zijn om deze problemen in jezelf op te lossen. DIT is nou een typisch voorbeeld van de pot verwijt de ketel.
ah...je houd van ping-pong-spelletjes? (sorrie) waar staat dat "we" ( = jullie) enen kere een slechte ervaring hebben gehad dmv beuze eugjes/pikkies waar verstand in hangt. Of immer und alway's doorgeschoten urb-anus-figuurtjes tegen komen?

Lui en bang zijn "we" ècht niet als we iets ter sprake brengen wat in mijn ogen iedergeval net zo doorgeschoten is als de zelfverrijking van top-figuren: zijn er nou ècht geen andere teksten te verzinnen die rijmen op witch behalve bitch? En tig keer fuck en shit en meer van die simpele overgenomen kreten roepen, op soms toch wel redelijke muziek, betekent wel degradatie van IQ (persoonlijk lijkt me poep iets lekkerder klinken )

zò...en nu ga ik de koffie nederpleuren voor een groep hangjongeren die straks binnenrolt
  zondag 4 februari 2007 @ 15:50:50 #136
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_45973651
wat lul je echt
derp
pi_45977491
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef Aurelianus het volgende:
Ik wens iedereen plezier met de muziek die hij of zij wil luisteren en de subcultuur waar hij of zij bij wil horen. Het zal me aan mijn reet roesten of blanke jochies van vijftien uit Zeewolde denken dat ze pimps zijn als ze met hun wheels door town cruisen.

Iets anders is de subsidiëring voor miljoenen euro's van één of ander urban project. Overheden zouden zich niet schuldig moeten maken aan het voortrekken van de ene subcultuur boven de andere.
pi_45991543
eens met TS..
hoop dat het weer overwaait die urban cultuur onder de kinders..
Pluk de sinaasappels, maak jus d'orange..
[..]Check mn stamboom, ik kijk de kat eruit.. en pluk de vrucht.
Serieus ik vind dit heerlijk, lekker uitleven in de tuin van al het leven
  zondag 4 februari 2007 @ 23:04:59 #139
136780 Nosh
hurpdurp
pi_45992809
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:43 schreef Frasier het volgende:

[..]

Is niet nieuw maar de manier hoe bijvoorbeeld vrouwen worden gezien in deze "cultuur" is hier wel nieuw.

Heb je weleens de teksten van de gemiddelde hardstyle track bekeken? Vrouwen moeten maar het podium opkomen, en de dj zuigen. Minstens.
Begin ik nog niet eens over het fenomeen 'groupies' in de rockwereld, en het gezeik dat menig metalband heeft gehad, wegens ongewenste handelingen en rape-discussies.

Panisch gedoe. 15-jarigen zoeken een uitlaatklep, en dit deccenium is het wijde kleren aantrekken en doen alsof je uit Compton komt. Tien jaar terug waren diezelfde 15-jarigen kaal en slikten ze pillen, en schreeuwde iedereen ook moord en brand. Tien jaar dáárvoor was iedereen into wave, en ging de helft ervanuit dat ze de 20 niet zouden halen.

Het waait over, de Nederlandse cultuur komt niet in gevaar, en dit topic is niks meer dan lachwekkend en getuigt van een stuitend gebrek aan relativeringsvermogen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45994277
Ik kan me er werkelijk niet druk om maken. Dit is de enige manier waarop dit soort mensen respect kunnen krijgen. Van zichzelf hebben ze niet genoeg capaciteiten om echt wat te bereiken in deze maatschappij. Waarom zou je ze dit dan ook nog ontnemen?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45996594
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef Nosh het volgende:

[..]

Heb je weleens de teksten van de gemiddelde hardstyle track bekeken? Vrouwen moeten maar het podium opkomen, en de dj zuigen. Minstens.
Begin ik nog niet eens over het fenomeen 'groupies' in de rockwereld, en het gezeik dat menig metalband heeft gehad, wegens ongewenste handelingen en rape-discussies.

Panisch gedoe. 15-jarigen zoeken een uitlaatklep, en dit deccenium is het wijde kleren aantrekken en doen alsof je uit Compton komt. Tien jaar terug waren diezelfde 15-jarigen kaal en slikten ze pillen, en schreeuwde iedereen ook moord en brand. Tien jaar dáárvoor was iedereen into wave, en ging de helft ervanuit dat ze de 20 niet zouden halen.

Het waait over, de Nederlandse cultuur komt niet in gevaar, en dit topic is niks meer dan lachwekkend en getuigt van een stuitend gebrek aan relativeringsvermogen.
Hehe, MODOWNED.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:14:09 #142
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46001510
Waar kun je je wel niet druk om maken klapdeurjosti.
Nosh heeft hier gewoon gelijk en dat had dé sluitpost geweest, oh en hiphop aan de macht, verbitterde zeikstraal.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:18:48 #143
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46001638
Kunnen jullie ook normaal discuseren of blijft het bij gescheld en gejank?
  maandag 5 februari 2007 @ 11:19:53 #144
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46001673
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef Daniel.J het volgende:
Kunnen jullie ook normaal discuseren of blijft het bij gescheld en gejank?
Kun je ook normaal spellen of blijft het basisschoolniveau?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:24:13 #145
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46001778
Er is ook geen normale discussie met dit onzvolk te houden dus, laat dit topic ook maar zitten.
Het gaat goed met fok.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:26:07 #146
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46001828
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Daniel.J het volgende:
Er is ook geen normale discussie met dit onzvolk te houden dus, laat dit topic ook maar zitten.
Het gaat goed met fok.
Ik kom heel sporadisch in ONZ, zak hooi.
  maandag 5 februari 2007 @ 12:10:02 #147
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_46002971
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Daniel.J het volgende:
Het gaat goed met fok.
Alsof jij bereid bent een normale discussie te voeren.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:32:12 #148
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46005106
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:10 schreef Djaser het volgende:

[..]

Alsof jij bereid bent een normale discussie te voeren.
Ja dat ben ik, als je refereerd naar het sumer topic, Ik vind jouw informatie erg interresant maar de aannames en speculatie die ik opwerp ga je compleet aan voorbij, ik ben geinterreseerd in de mogelijkheid dat lucifer dezelfde persoon als enki zou kunnen geweest zijn, als je kijkt naar de babylonische en latere volkeren, hebben ze allemaal hun goden van de sumerische beschaving, zo link ik dus hedendaagse goden terug, zoals jij ook wel weet dat de god waar christennen tot bidden een verzameling van goden is uit de sumerische tijd.
Als je daar over in discussie wilt in het desbetreffende topic, dan verwelkom ik dat, maar wat jij doet is direct roepen dat mijn theorie onzin is, wekt niet echt een discussie of wel soms.

En dus zegt je post in dit topic ook weinig, want ik ben juist bereid een normale discussie te voeren, tenzij je wilt ontkennen dat mensen hier lopen te schelden en tieren, op de persoon lopen te spelen alsof je het in onz plaatst.
Een discussie moet van 2 kanten komen nietwaar?
  maandag 5 februari 2007 @ 13:55:04 #149
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_46005813
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 09:47 schreef Shadowke het volgende:
Dat je niet weet wat Indisch zijn betekent is nog tot daar aan toe, maar dat je dan ook nog eens bijdehand gaat doen over een onderwerp waar je duidelijk geen flikker van af weet is echt zielig.
Dit blijk al uit het feit dat je het over 2 nationaliteiten hebt
De term Indisch gaat specifiek over een gemengde Indonesische/Nederlandse etnische afkomst. Maar meneer Jajong wil dat de term Indisch, die al bestaat sinds de 16e eeuw, geldt voor alle personen met twee 'nationaliteiten' Dus als je half Marokkaans bent ben je Indisch... Logisch jongen
Ga lekker verder trollen in ONZ oid, stomme Chinees
Indisch houd gewoon in dat iemand van indonesische afkomst is, gemengd hoef niet. Iemand die in indonesie geboren is uit 2 oudersuit indonesische heet gewoon indisch niet een indonesische . Als je vervolgens een indische mama hebt en een nederlandse papa dan wordt je half- indisch en half nederlands, heeft te maken dat sperma cellen en eicellen elk de helft hebben en dan samen voegen en zo en 0,5 + 0,5 = 1, moeilijke wiskunde en zo. Hij bedoelde met half Marokaan ook niet dat je indisch bent maar dat wanneer je half nederlands half marokaans bent je een halve marokaan bent in nederland en een halve nederlander in marokko .

Als die reactie of dat half Marokaans serieus meende zou trouwens wel een hoop verklaren.

Urban Cultuur , wat er trouwens zo stoer en aantrekkelijk aan het niet in staat zijn je eigen kledingmaat te onthouden en dus maar 5 maten te groot koopt, het praten alsof je een anafabeet bent en er ook nog trots op zijn dat je niet naar school gaat zodat je lekker professioneel stadswacht kan worden is mij nog niet duidelijk maar het scoort kennelijk wel veel chickies (vertaling: kippen).

[ Bericht 11% gewijzigd door Frag_adder op 05-02-2007 13:58:18 (nog meer te klagen) ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 5 februari 2007 @ 14:18:23 #150
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46006503
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef Nosh het volgende:

[..]

Heb jij uberhaupt wel eens een hardstyle track geluisterd.... In de meesten zitten sowieso maar 8 regels tekst en die gaan niet over vrouwen/neuken/sex... (al zullen er best wat zijn)... en ook al zouden ze erover gaan dan is er niemand die zon dj ook daadwerkelijk gaat zittenz uigen naar afloop....

Iets wat die verpauperde breezerzuipene urban sletjes al doen voor een kudo.... Tyft toch a.u.b. op met dit volk zonder eigenwaarde nog in bescherming te nemen ook, mafkees!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  maandag 5 februari 2007 @ 14:21:09 #151
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46006588
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:14 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hehe, MODOWNED.
Je argumentatie krijgt me iedere keer wel stil...

stuk ventiel...!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  maandag 5 februari 2007 @ 14:35:26 #152
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_46007031
quote:
[b]Op maandag 5 februari 2007 13:32
Ja dat ben ik, als je refereerd naar het sumer topic, Ik vind jouw informatie erg interresant maar de aannames en speculatie die ik opwerp ga je compleet aan voorbij,
Dat klopt en dat komt omdat ik van mening ben dat een theorie zoals jij in je topic formuleert zinloos is als een groot deel van de feiten die je aan haalt niet kloppen of verkeerd geformuleerd zijn. Ik heb je verschillende malen gevraagd om een verdere uit leg, verdediging, of voor mij apart een nieuwe formulatie. Zo ook op het volgende punt:
quote:
ik ben geinterreseerd in de mogelijkheid dat lucifer dezelfde persoon als enki zou kunnen geweest zijn,
Maar ook daar heb ik geen fatsoenlijke uitleg voor gekregen.
quote:
als je kijkt naar de Babylonische en latere volkeren, hebben ze allemaal hun goden van de sumerische beschaving, zo link ik dus hedendaagse goden terug, zoals jij ook wel weet dat de god waar christenen tot bidden een verzameling van goden is uit de sumerische tijd.
Als je maar ver genoeg terug gaat kom je inderdaad een end in die richting.
quote:
Als je daar over in discussie wilt in het desbetreffende topic, dan verwelkom ik dat, maar wat jij doet is direct roepen dat mijn theorie onzin is, wekt niet echt een discussie of wel soms.
Omdat een aantal fundamenten voor je beredenering niet juist zijn.
quote:
En dus zegt je post in dit topic ook weinig, want ik ben juist bereid een normale discussie te voeren, tenzij je wilt ontkennen dat mensen hier lopen te schelden en tieren, op de persoon lopen te spelen alsof je het in onz plaatst.
Nee hoor wil ik niet maar je zou de schuld ook eens bij je zelf kunnen zoeken. Dit geëtter wordt niet zo zeer veroorzaakt door je mening als door je houding.
  maandag 5 februari 2007 @ 16:03:59 #153
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_46009888
De houding van danielJ?

Een hoop geblaat en weinig wol, zo lult hij zn teletubie-topic vol
Ecosia
pi_46010965
Urban

Ik vind het een beetje alsof je dan trots bent op je eigen belachelijke armzalige criminele achtergrond, die de meesten niete ens hebben..
  maandag 5 februari 2007 @ 18:50:46 #155
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46015391
pi_46015435
Volgens mij is het niet dough TS, maar dawg... Wat een verbastering van dog is, oftewel hond...
pi_46015919
Dat hele hip hop cultuur heeft me gemaakt wie ik nu ben. Helaas blijven vele homies daar vast...
  donderdag 8 februari 2007 @ 00:01:17 #158
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46091197
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_46093270
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:52 schreef Chaozo het volgende:
Volgens mij is het niet dough TS, maar dawg... Wat een verbastering van dog is, oftewel hond...
bedankt, dat had ik nou altijd al willen weten
pi_46099190
verschillende meningen over muziek: het lijken wel geloofs-oorlogen
pi_46104562
Het beginstukje van "Office Space" mag in dit topic zeker niet ontbreken.

http://www.youtube.com/watch?v=xsijeq0OFII&mode=related&search=

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_46104922
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:47 schreef Daniel.J het volgende:
Ik ga nooit uit, je hoeft niet te raden waarom.
Je komt nergens binnen?
pi_46105035
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Inderdaad, het is gewoon een cultuurhype, vergelijkbaar met de gabberscene zo'n 14 jaar geleden.
Het gaat wel over, zo denk ik er over.
Met als verschilletje dat de gabberscene (op de laatste paar jaartjes na) nog iets echts had.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:07:34 #164
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46105148
Al die mensen die denken iets van hip-hop te weten omdat ze wel eens tmf kijken . . .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46105197
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef Posdnous het volgende:
Al die mensen die denken iets van hip-hop te weten omdat ze wel eens tmf kijken . . .
Wees eerlijk: een groot deel van de achterban weet ook niet beter. En commerciele hiphop anno 2007 heeft wel het absolute dieptepunt bereikt. Hoop ik.

Dat zag je vroeger met dat gabber gebeuren ook.
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:10:14 #166
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_46105224
Baaj, vieze kankerdikke, jij moet echt gewoon een keer sex hebben ofzo.

Doe niet zo gefrustreerd man, met je loze klachten...
pi_46105310
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef BrauN het volgende:

donderdag 8 februari 2007 @ 14:15:22 #168
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46105415
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Wees eerlijk: een groot deel van de achterban weet ook niet beter.
Nou en, dat heeft toch geen ruk met de muziek te maken.
quote:
En commerciele hiphop anno 2007 heeft wel het absolute dieptepunt bereikt. Hoop ik.
Het is kwalitatief kut ja, net zoals de meeste top 40 muziek. Of het nou 50 cent of 1 of andere eurotrance-bagger is maakt niet echt veel uit.

het meest trieste is dat iedereen al dat gangsta-gedoe zo serieus neemt.
In Amerikaanse ghetto's zelf lachen ze er om en weet iedereen dat het net zoiets als een film is, maar in Nederland nemen ze het gewoon serieus .
pi_46105578
quote:

QFT.
pi_46105671
Suikerdrankjes
pi_46105859
quote:

donderdag 8 februari 2007 @ 14:29:58 #172
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46105944
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het beginstukje van "Office Space" mag in dit topic zeker niet ontbreken.

http://www.youtube.com/watch?v=xsijeq0OFII&mode=related&search=

Geweldig, past inderdaad goed in dit topic.
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:30:51 #173
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46105972
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
Suikerdrankjes
Ja, breezers en meer van dat soort smerige suikerbekjes drank.
pi_46111816
Nee, generaliserende nederlanders die de jeugd in een aantal steekwoorden als: "nigga´s from tha hood" proberen naar beneden te trappen hebben we wel hard nodig in de nederlandse maatschappij. Jij, ts bent een schoolvoorbeeld van hoe het wel moet, stoer achter de computer zeikend op de kapotgaande jeugd. Toekijkend met een verrekijker schreeuwend van binnen, woest worden op de wereld en je tong uitsteken naar de jeugd! Jij bent een fundament voor de cultuur, chapeau!
pi_46112763
Beter rustig achter de pc zitten dan met je homies de buurt terroriseren
pi_46113534
Hip-Hop is een grap, allemaal die leren jasjes met van die gaybontkraagjes, ik kots er net als jij op. Doe mij maar gewoon 'n halflange zwarte jas van een goed merk, dan lijkt het tenminste niet of er een dooie cavia op je rug ligt te stinken. En dan die muziek, over ghetto's, allemaal lulkoek die de geestelijk gehandicapten van mijn leeftijd (15, en het is 90% van m'n bevolking, woon in Leyden) graag geloven.
50 cent, 2pac, eigenlijk elke vorm van rap of hiphop met inhoudsloze tekst, ik schijt erover. Jongens waarvan ik de helft van de zin niet kan verstaan (i.e. "moet ik je bomba klatsen, no?", "paas me wat doekoe dan ga ik even chappen yo!", etc.) vinden zichzelf zo stoer dat hun ego hun vorm van logisch nadenken verhinderd.

Maar marrokanen zijn best aardig. Ze komen met 'n groep van dertig en vragen wat er aan de hand is.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_46113836
Je moet zulke mensen gewoon heropvoeden met muziek van Jannes
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:21:27 #178
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46113878
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:08 schreef Syheriat het volgende:

Maar marrokanen zijn best aardig. Ze komen met 'n groep van dertig en vragen wat er aan de hand is.
God, wat origineel zeg, deze is nog nooit eerder voor bij gekomen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:24:36 #179
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46113956
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, generaliserende nederlanders die de jeugd in een aantal steekwoorden als: "nigga´s from tha hood" proberen naar beneden te trappen hebben we wel hard nodig in de nederlandse maatschappij. Jij, ts bent een schoolvoorbeeld van hoe het wel moet, stoer achter de computer zeikend op de kapotgaande jeugd. Toekijkend met een verrekijker schreeuwend van binnen, woest worden op de wereld en je tong uitsteken naar de jeugd! Jij bent een fundament voor de cultuur, chapeau!
Wat lul je stom...?

Stoer achter de computer...?

Met een verrekijker schreeuwend van binnen?

Woest worden op de wereld?

Fundament voor de cultuur...?

Vanwaar trek je deze achterlijke conclusies?
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:32:06 #180
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46114157
quote:
moet ik je bomba klatsen, no?", "paas me wat doekoe dan ga ik even chappen yo!
Wat staat hier trouwens uberhaupt?

Ik zal het pogen te vertalen:

Moet ik je bomberjack iets vertellen of niet?, schop (zon voetbal pass ofzo?) mij wat melk dan ga ik even stelen (gappen?) yo.
pi_46114166
dat eerste weet ik niet... maar hij wil geld om te vreten
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:34:50 #182
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46114250
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
dat eerste weet ik niet... maar hij wil geld om te vreten
Welk woord is dan vreten?
pi_46114282
Ach gosh, ja, pubers he?

Overigens is het al eerder gezegd, maar je hebt zowel

"dough" (betekent geld, verbasterde afkorting van dollar)

en

"dawg" (oftewel "dog")

Ondertussen willen die kindertjes gewoon ergens bijhoren, en dan wel het liefst zoveel mogelijk schoppen tegen de huidige waarden en normen, of dat wat men daaraan acht te hebben.

Niets nieuws onder de zon.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_46114333
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:34 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Welk woord is dan vreten?
tjappen
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:49:49 #186
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46114757
quote:
Hip-Hop is een grap, allemaal die leren jasjes met van die gaybontkraagjes, ik kots er net als jij op. Doe mij maar gewoon 'n halflange zwarte jas van een goed merk, dan lijkt het tenminste niet of er een dooie cavia op je rug ligt te stinken. En dan die muziek, over ghetto's, allemaal lulkoek die de geestelijk gehandicapten van mijn leeftijd (15, en het is 90% van m'n bevolking, woon in Leyden) graag geloven.
50 cent, 2pac, eigenlijk elke vorm van rap of hiphop met inhoudsloze tekst, ik schijt erover. Jongens waarvan ik de helft van de zin niet kan verstaan (i.e. "moet ik je bomba klatsen, no?", "paas me wat doekoe dan ga ik even chappen yo!", etc.) vinden zichzelf zo stoer dat hun ego hun vorm van logisch nadenken verhinderd.

Toch knap dat je als geheel onwetende zo'n lap tekst kunt schrijven.

Ik zou me persoonlijk kapotschamen ergens mijn mening over te geven waar ik werkelijk helemaal niets van af weet, maar je doet toch een knappe poging.
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:52:26 #187
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46114871
quote:
Begint al veelbelovend!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_46118883
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Toch knap dat je als geheel onwetende zo'n lap tekst kunt schrijven.

Ik zou me persoonlijk kapotschamen ergens mijn mening over te geven waar ik werkelijk helemaal niets van af weet, maar je doet toch een knappe poging.
Hiphop fan hier? *pakt hamer*

Ga je bitches pimpen in je ghetto, kneus.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_46119102
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:55 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dough is geld.
Jij kan het weten, zegt genoeg.
pi_46119514
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Wat lul je stom...?

Stoer achter de computer...?

Met een verrekijker schreeuwend van binnen?

Woest worden op de wereld?

Fundament voor de cultuur...?

Vanwaar trek je deze achterlijke conclusies?
Ken je users!
pi_46119556
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ja, dit is een leuke opmerking, "kneus".
pi_46119786
Even een leuke quote ter onderbouwing van mijn betoog over de TS:
quote:
Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef Daniel.J het volgende:
hitler was okay
pi_46120128
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Even een leuke quote ter onderbouwing van mijn betoog over de TS:
[..]
deze was anders ook niet voor de poes:

Ria en Henk waren getrouwd, maar niet tevree.
Henk hield namelijk meer van de mannen, ach en wee.
Toen Ria borstkanker kreeg staakten ze met hun geween.
Zonder vrouwelijke vormen wilde Henk er namelijk wel overheen.....
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:24:45 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46120312
Wat is Urban cultuur eigenlijk?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:15:20 #195
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_46122408
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef Elwood1802 het volgende:
Je moet zulke mensen gewoon heropvoeden met muziek van Jannes
En ook een permanente ban op TMF en MTV zou kunnen helpen. Ik ben niet moraliserend, ik ben juist spijkerhard.
pi_46125712
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

tjappen
Ja klopt, ik heb het nagevraagd en een vriend van me die wel met dat soort tuig omgaat zegt dat "paas me wat doekoe, dan kan ik ff chappen yo!" inderdaad "mag ik wat geld, dan kan ik wat te eten halen/wat eten, ja?" betekend.

"Moet ik je bomba klatsen, no" had hij ook al vaak gehoord maar hij heeft ook geen idee wat het inhoud. Nog wat wiggers hier die me uit de brand kunnen helpen? Ik analyseer jullie volkje alleen maar

En aangezien Urban etc. geen diepgang heeft, duurt dat niet lang.
pi_46126034
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je fotoboek laat een foto zien met 'n capuchon op. Terwijl je binnen zit. 'Nuff said.

Even serieus, ik wil niet zeggen dat alle hiphop-fans een gebrekkige intelligentie hebben (ken vrienden die het wel aardige muziek vinden, maar die kleden zich vooralsnog niet met capuchons, bontkraagjes en dat soort skeit) maar die hele Urban schijt wordt gewoon stronthard uitgemelkt, en ze volgen het allemaal.

Sowieso is muziek waarin de zanger verteld over hoe ie 20 man neerschiet, 15 hoeren neukt en daarna 20 jaar in de bak spendeert nooit goed, naar mijn smaak.

Maar net als gothics waait de hele subcultuur na nog wat jaartjes wel weg.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:26:36 #198
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46127244
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Syheriat het volgende:

[..]

.

ben je rancuneus vanwege het verleden van je moeder?
pi_46127576
quote:

50 cent, 2pac, eigenlijk elke vorm van rap of hiphop met inhoudsloze tekst,

Jij weet werkelijk niet waar je het over hebt .
pi_46128027
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Jij kan het weten, zegt genoeg.
Wat zegt dat over mij dan? Dat ik een 'urban'-aanhanger ben? Och ja natuurlijk, ook in mijn fotoboek staat een foto waar ik mijn capuchon op heb, en die foto is ook ook nog binnen genomen ook!! Mijn god. Ik móet wel 'urban' zijn, immers heeft elke 'urban'-aanhanger een capuchon op binnen. Jij hebt natuurlijk aan de hand van deze 2 overduidelijke symptomen van 'urban' vastgesteld dat ik dom ben, een meeloper ben, 'bitches' pimp en wsl. ook nog crimineel ben. Laat me niet lachen man.

Maar mij zal het niet deren hoor, denk wat je wil. Ga vrolijk verder met je inhoudsloze leven en je ongenoegen over de 'urban' scene kenbaar maken op het internet, stoere man.
pi_46128041
Oh haha, kijk waar we het tegen hebben:

Geboortedatum: 13-02-1991

Puh-lease.

Typisch Gymnasium nerdje die denkt dat hij op zijn 15e alles al weet van de wereld, en uiteraard overal boven staat. Ondertussen speelt 'ie Magic en is zijn geboorte het laatste contact wat hij met het vrouwelijk geslachtsorgaan heeft gehad.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 06:38:16 #202
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46129600
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 01:06 schreef Jajong het volgende:

Puh-lease.

Typisch Gymnasium nerdje die denkt dat hij op zijn 15e alles al weet van de wereld, en uiteraard overal boven staat. Ondertussen speelt 'ie Magic en is zijn geboorte het laatste contact wat hij met het vrouwelijk geslachtsorgaan heeft gehad.
Hier, de return of the kneus!

P.s. je hebt een gat in je kin en je hoofd!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_46129871
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef Motek het volgende:

[..]

deze was anders ook niet voor de poes:

Ria en Henk waren getrouwd, maar niet tevree.
Henk hield namelijk meer van de mannen, ach en wee.
Toen Ria borstkanker kreeg staakten ze met hun geween.
Zonder vrouwelijke vormen wilde Henk er namelijk wel overheen.....
Hij is geniaal idd, overigens begrijp ik niet waar je op doelt met de zwaai smiley, moet ik me op dit moment beledigt voelen of aangevallen? Leg het mij eens uit
pi_46129876
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Je fotoboek laat een foto zien met 'n capuchon op. Terwijl je binnen zit. 'Nuff said.

Even serieus, ik wil niet zeggen dat alle hiphop-fans een gebrekkige intelligentie hebben (ken vrienden die het wel aardige muziek vinden, maar die kleden zich vooralsnog niet met capuchons, bontkraagjes en dat soort skeit) maar die hele Urban schijt wordt gewoon stronthard uitgemelkt, en ze volgen het allemaal.

Sowieso is muziek waarin de zanger verteld over hoe ie 20 man neerschiet, 15 hoeren neukt en daarna 20 jaar in de bak spendeert nooit goed, naar mijn smaak.

Maar net als gothics waait de hele subcultuur na nog wat jaartjes wel weg.
Vertel eens, wat zegt dat allemaal?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 08:43:46 #205
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46130293
Is het nu nodig om dit topic om te toveren tot een kinderachtig geflame over en weer?
ga naar buiten,...de stoep krijten ofzo.

Er zijn ook volwassenen die willen discuseren, en als je in de linkerbovenhoek kijkt zie je KLB niet ONZ.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:02:17 #206
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_46131515
en dat zeg jij!
Ecosia
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:09:34 #207
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46131701
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:02 schreef Jumparound het volgende:
en dat zeg jij!
Nee dat zegt mn buurman...nougoed.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:12:56 #208
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46131782
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ja klopt, ik heb het nagevraagd en een vriend van me die wel met dat soort tuig omgaat zegt dat "paas me wat doekoe, dan kan ik ff chappen yo!" inderdaad "mag ik wat geld, dan kan ik wat te eten halen/wat eten, ja?" betekend.

"Moet ik je bomba klatsen, no" had hij ook al vaak gehoord maar hij heeft ook geen idee wat het inhoud. Nog wat wiggers hier die me uit de brand kunnen helpen? Ik analyseer jullie volkje alleen maar

En aangezien Urban etc. geen diepgang heeft, duurt dat niet lang.
Ik ben geen wigger. Ik ben een keiharde straatjongen
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:14:13 #209
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_46131808
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:09 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Nee dat zegt mn buurman...nougoed.
Oh ik dacht al...
dat de schrijver van zo een waardeloze OP een opmerking moet maken over een discussie voeren.

Chapeau aan je buurman dan, hij klinkt als een verstandig mens
Ecosia
pi_46132069
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 07:51 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hij is geniaal idd, overigens begrijp ik niet waar je op doelt met de zwaai smiley, moet ik me op dit moment beledigt voelen of aangevallen? Leg het mij eens uit
je bent vrij om te voelen wat je wilt
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:27:49 #211
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46132134
Goed bezig J.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:33:42 #212
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46132266
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:14 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Oh ik dacht al...
dat de schrijver van zo een waardeloze OP een opmerking moet maken over een discussie voeren.

Chapeau aan je buurman dan, hij klinkt als een verstandig mens
Ik zal het doorgeven.
pi_46140740
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Jij weet werkelijk niet waar je het over hebt .
Ja sorry, 2pac heeft inderdaad geen inhoudsloze teksten. Ik bedoel eigenlijk meer het alomvattende hiphop met "bitch, who, pimp" en dergelijke onzin. Excuses.
pi_46140954
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 01:06 schreef Jajong het volgende:

Puh-lease.

Integendeel, ik ben me ervan bewust dat mijn kennis niet alomvattend is, of dat ooit zou zijn. Ik toon slechts mijn persoonlijke afkeer voor jongeren die de nederlandse woordenschat van een 5-jarige hebben en de zinnen die ze kunnen maken met een midden-oosters accent uitspreken.

Als je ervan uitgaat dat ik Magic speel en niet uitga, maar naar LAN-parties ga en maagd ben is het slechts je eigen gebrekkige mensenkennis die hier oordeelt. Mensen afdoen als nerd, e.d. puur vanwege hun leeftijd of opleiding zonder een duidelijke karakterschets te kunnen maken is gewoon laag.

Je laatste opmerking waarbij "mijn geboorte mijn laatste contact met het vrouwelijk geslachtsorgaan" zou zijn geweest, laat al zien dat jij uiteraard iedere week wel met 'n ander meisje het bed deelt. Dat interesseert me niet, en het zou me niet uitmaken als ik nu nog maagd was geweest. Deze zaken zijn volledig onrelevant met dit topic, en draagt ook niks bij aan je algemene argumentatie.

[ Bericht 15% gewijzigd door Syheriat op 09-02-2007 15:16:59 (Typzo) ]
pi_46140995
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 07:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Vertel eens, wat zegt dat allemaal?
Niks, het was met een sarcastische ondertoon bedoelt. Vandaar de knipoog en mijn hervatting eronder met "even serieus".
pi_46141495
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:09 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Integendeel, ik ben me ervan bewust dat mijn kennis niet alomvattend is, of dat ooit zou zijn. Ik toon slechts mijn persoonlijke afkeer voor jongeren die de nederlandse woordenschat van een 5-jarige hebben en de zinnen die ze kunnen maken met een midden-oosters accent uitspreken.
Jij gaat er dus vanuit dat iedereen die leeft volgens de zogenaamde 'urban' cultuur dom is, en een beperkt vocabulair heeft. En vervolgs verwijt je mij dat ik gebrekkige mensenkennis heb .
quote:
Als je ervan uitgaat dat ik Magic speel en niet uitga, maar naar LAN-parties ga en maagd ben is het slechts je eigen gebrekkige mensenkennis die hier oordeelt. Mensen afdoen als nerd, e.d. puur vanwege hun leeftijd of opleiding zonder een duidelijke karakterschets te kunnen maken is gewoon laag.
Net zo laag als mensen afdoen als dom puur vanwege hun muzieksmaak c.q. levensstijl?
quote:
Je laatste opmerking waarbij "mijn geboorte mijn laatste contact met het vrouwelijk geslachtsorgaan" zou zijn geweest, laat al zien dat jij uiteraard iedere week wel met 'n ander meisje het bed deelt. Dat interesseert me niet, en het zou me niet uitmaken als ik nu nog maagd was geweest. Deze zaken zijn volledig onrelevant met dit topic, en draagt ook niks bij aan je algemene argumentatie.
Ik heb al 19 maanden dezelfde vriendin, en 'onrelevant' is geen woord.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:13:53 #217
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46143216
Jajong ga eens iemand anders topic etteren.
pi_46143396
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij gaat er dus vanuit dat iedereen die leeft volgens de zogenaamde 'urban' cultuur dom is, en een beperkt vocabulair heeft. En vervolgs verwijt je mij dat ik gebrekkige mensenkennis heb .
Ik zeg nergens domheid, ik doe mijn beklaag over degenen die dat wel zijn en wel een beperkt vocabulair hebben. Het algemene urban is nog steeds een grap, ook al zullen er fans zijn die wel een IQ van boven kamertemperatuur hebben.
quote:
[..]

Net zo laag als mensen afdoen als dom puur vanwege hun muzieksmaak c.q. levensstijl?
Nee, het is mijn persoonlijke afkeur jegens de muziek en levensstijl. Dan heb ik het nogmaals over de bontkraag-wiggers die mij en m'n vriendin elke keer dat ik uitga lastigvallen en soms zelfs uit verveling beginnen te slaan, of mijn vriendin voor hoer uit te maken. Het is niet dat ik zeg dat iedereen die dergelijke muziek luistert een en al domheid of geweldadigheid is. Overigens is het "puur dom" en niet "dom puur".
quote:
[..]

Ik heb al 19 maanden dezelfde vriendin, en 'onrelevant' is geen woord.
Excuses, niet relevant. Maar gefeliciteerd met je vriendin. Je zult vast wel begrijpen waar ik op doel. Jouw vooroordelen over gymnasiasten zijn er ook, en die zullen er ook wel blijven. Mag ik, tot slot, vragen welke opleiding je hebt genoten?
pi_46143508
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:19 schreef Syheriat het volgende:

Excuses, niet relevant. Maar gefeliciteerd met je vriendin. Je zult vast wel begrijpen waar ik op doel. Jouw vooroordelen over gymnasiasten zijn er ook, en die zullen er ook wel blijven. Mag ik, tot slot, vragen welke opleiding je hebt genoten?
Alleen het hebben van het vak latijn of grieks maakt je echt niks beters dan vwo'ers (heb het zelf gehad) dus verander dat gymnasium nou maar gewoon in vwo en doe niet zo uit de hoogte.

kutjoch
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:29:36 #220
82589 S-Two
barba macacu
pi_46143749
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:57 schreef EricG het volgende:
"Klap op je Karlkanis"
Ik moest er ook om lachen Voor de rest natuurlijk een zielige OP.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_46143780
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:19 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ik zeg nergens domheid, ik doe mijn beklaag over degenen die dat wel zijn en wel een beperkt vocabulair hebben. Het algemene urban is nog steeds een grap, ook al zullen er fans zijn die wel een IQ van boven kamertemperatuur hebben.
[..]

Nee, het is mijn persoonlijke afkeur jegens de muziek en levensstijl. Dan heb ik het nogmaals over de bontkraag-wiggers die mij en m'n vriendin elke keer dat ik uitga lastigvallen en soms zelfs uit verveling beginnen te slaan, of mijn vriendin voor hoer uit te maken. Het is niet dat ik zeg dat iedereen die dergelijke muziek luistert een en al domheid of geweldadigheid is. Overigens is het "puur dom" en niet "dom puur".
[..]

Wat heeft het met de discussie te maken wat voor opleiding iemand heeft gehad.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:53:32 #222
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46144596
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef persoon14362 het volgende:

[..]

Wat heeft het met de discussie te maken wat voor opleiding iemand heeft gehad.
Nou die maffe jajong, begint altijd over andere dingen als hij het met argumenten betreffende het onderwerp niet kan winnen... Dit keer dus over opleiding...
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_46144728
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:13 schreef Daniel.J het volgende:
De laatste paar posts die door jou zijn gezet zijn onzinniger dan die van Jajong, ik denk dat jij iets minder moet baggeren in jouw eigen kuttopic en eens ontopic moet gaan.
pi_46144793
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

De laatste paar posts die door jou zijn gezet zijn onzinniger dan die van Jajong, ik denk dat jij iets minder moet baggeren in jouw eigen kuttopic en eens ontopic moet gaan.
hoor ik daar urban? pfffffffff...
pi_46144895
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:22 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Alleen het hebben van het vak latijn of grieks maakt je echt niks beters dan vwo'ers (heb het zelf gehad) dus verander dat gymnasium nou maar gewoon in vwo en doe niet zo uit de hoogte.

kutjoch
Atheneum heeft bij ons een lager werktempo. En nogmaals, ik ben niet trots op m'n gym, ik zit met de meest labiele personen die ik ken in de klas. Zowat al m'n vrienden doen wel havo, die zijn sociaal verder ontwikkeld. Beter humor, scherper, breeder associërend. Ze blokken alleen minder, of zijn daar minder goed in.
pi_46144924
quote:
Nou die maffe jajong, begint altijd over andere dingen als hij het met argumenten betreffende het onderwerp niet kan winnen... Dit keer dus over opleiding...
mee ééns..kwalijke zaak en een reprimande waard
pi_46144947
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het is niet voor niks ONZ, hoe onzinniger hoe beter dunkt me.
pi_46144982
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:03 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Atheneum heeft bij ons een lager werktempo. En nogmaals, ik ben niet trots op m'n gym, ik zit met de meest labiele personen die ik ken in de klas. Zowat al m'n vrienden doen wel havo, die zijn sociaal verder ontwikkeld. Beter humor, scherper, breeder associërend. Ze blokken alleen minder, of zijn daar minder goed in.
ennuhhhhhhhh....de urban cultuur....hoest daarmee?
pi_46145058
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:13 schreef Daniel.J het volgende:
Loop niet zo te janken man, jij hebt nog niks nuttigs toegevoegd aan je eigen fucking topic. Misschien moet je je 'mengen' in de discussie i.p.v. constant te janken.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:13:58 #230
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46145167
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:08 schreef Jajong het volgende:

[..]

Loop niet zo te janken man, jij hebt nog niks nuttigs toegevoegd aan je eigen fucking topic. Misschien moet je je 'mengen' in de discussie i.p.v. constant te janken.
Misschien moeten mensen die niet ontopic reageren dan gewoon ff oppleuren zodat alleen de mensen die wel een discussie willen overblijven...

Dag knul!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:15:00 #231
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46145194
is het inmiddels in dit topic al duidelijk dat mensen die de gangsta uithangen niet door de muziek maar een hoop andere zaken zo geworden zijn?

Of zitten we nog op het niveau van die achterlijke OP?
pi_46145249
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Misschien moeten mensen die niet ontopic reageren dan gewoon ff oppleuren zodat alleen de mensen die wel een discussie willen overblijven...

Dag knul!
als ik voorzichtig de R&B Urban binnenbreng wordt de discussie dan iets breder?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:19:13 #233
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_46145308
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef Motek het volgende:

[..]

als ik voorzichtig de R&B Urban binnenbreng wordt de discussie dan iets breder?
Dan gaan we spitten he
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_46145391
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:19 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Dan gaan we spitten he
en dat is verboden?
pi_46145594
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:06 schreef Motek het volgende:

[..]

ennuhhhhhhhh....de urban cultuur....hoest daarmee?
Ik vind het nog steeds niks, maar dan heb ik het weer over de gasten die met 50 cent uit hun mobieltje's speakers pompend mij of/en m'n vriendin lastigvallen. En dit dekt niet de gehele urban cultuur.
pi_46145771
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:05 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Het is niet voor niks ONZ, hoe onzinniger hoe beter dunkt me.
Dit is klaagbaak geen onz.
pi_46145801
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Dag knul!
zie jij die grote posts van jajong en die kleine offtopic kutpostjes van baajguardian niet?
pi_46146303
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dit is klaagbaak geen onz.
Details, blijft niet serieus

[ Bericht 2% gewijzigd door Syheriat op 09-02-2007 17:51:42 (Typo XD) ]
pi_46153772
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef Jajong het volgende:
en 'onrelevant' is geen woord.
''Vocabulair'' en ''vervolgs'' evenmin.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_46172935
Terug naar de (R&B óók?) Urban dan maar weer?
  Eindredactie Games zaterdag 10 februari 2007 @ 16:15:19 #241
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_46174687
quote:
Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Heb jij uberhaupt wel eens een hardstyle track geluisterd.... In de meesten zitten sowieso maar 8 regels tekst en die gaan niet over vrouwen/neuken/sex... (al zullen er best wat zijn)... en ook al zouden ze erover gaan dan is er niemand die zon dj ook daadwerkelijk gaat zittenz uigen naar afloop....
ja en alle rappers rappen alleen over vrouwen/neuken/sex en daarna gaa ze allemaal met de rapper naar bed ben je echt zo IQ loos of komt dat door de speed
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_46174731
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:15 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ja en alle rappers rappen alleen over vrouwen/neuken/sex en daarna gaa ze allemaal met de rapper naar bed ben je echt zo IQ loos of komt dat door de speed
, Die lui kijken niet verder dan de TMF hiphop
pi_46174750
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

, Die lui kijken niet verder dan de TMF hiphop
Maar dat is toch representatief voor de hele hiphop scene??
pi_46174784
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:17 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Maar dat is toch representatief voor de hele hiphop scene??
Volgens de TS hier wel ja, net zoals een bontkraagje essentieel is als je je aansluit bij de urban cultuur
pi_46174846
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Volgens de TS hier wel ja, net zoals een bontkraagje essentieel is als je je aansluit bij de urban cultuur
de plaatselijke scene heeft dat echter wel....mogelijk dat het daar aan ligt?
pi_46174894
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef Motek het volgende:

[..]

de plaatselijke scene heeft dat echter wel....mogelijk dat het daar aan ligt?
Een bontkraagje?
pi_46174902
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Daarom moet je ook alles op 1 pagina zetten .
zoiets als 'n drol in een pot? en dan maar afwachten wie zich aan het onderwerp houdt en wie persoonlijk wordt?
pi_46174905
-edit-

[Dit bericht is gewijzig omdat het nergens op sloeg]
pi_46174927
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Een bontkraagje?
en nog van knijnenbont óók
pi_46175004
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:23 schreef Motek het volgende:

[..]

en nog van knijnenbont óók
Is dat het echte probleem met die jassen?
  PR/Manusje van alles zaterdag 10 februari 2007 @ 16:41:05 #251
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_46175350
Opgeschoond enzo.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_46175431
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Opgeschoond enzo.
Je bent het slotje vergeten. Kansloos topic.

Zelf de TS is 't met me eens. Mensen die het niet met hem eens zijn zijn 'ONZ'ers' en dus wil hij niet meer reageren. Dit alles terwijl de zogenaamde 'ONZ'ers' al zijn punten al meerdere malen keihard onderuit hebben gehaald en hij weigert erop te reageren en in plaats daarvan gaat ie janken in FB
pi_46175476
Ik hou meer van rural.
pi_46175559
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:46 schreef Puzzelaar het volgende:
Ik hou meer van rural.
Ik hou meer van oraal.
pi_46175589
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:48 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Ik hou meer van oraal.
Niet eens anaal?
pi_46175611
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:44 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zelf de TS is 't met me eens. Mensen die het niet met hem eens zijn zijn 'ONZ'ers' en dus wil hij niet meer reageren. Dit alles terwijl de zogenaamde 'ONZ'ers' al zijn punten al meerdere malen keihard onderuit hebben gehaald en hij weigert erop te reageren en in plaats daarvan gaat ie janken in FB
Wat jajong zegt dus, de TS doet er geen moeite meer voor om zijn ongelijk te bevestigen en noemt iedereen die het niet met hem eens is een onz´er... Slotje dus
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:50:51 #257
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46175618
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Opgeschoond enzo.
Merk er weinig van met alle respect Suveillance-Fiets, het topic staat vol met getier.
pi_46175621
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:48 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Ik hou meer van oraal.
hihi, sex, hihi

pi_46175705
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:50 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Merk er weinig van met alle respect Suveillance-Fiets, het topic staat vol met getier.
REAGEER EENS ONTOPIC DAN, MAFKEES!!!!!!
pi_46175714
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:50 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Ja, als hij de openingspost moet verwijderen snapt niemand het meer he .
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:57:12 #261
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46175823
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:44 schreef Jajong het volgende:

[..]

Eey vent met je lelijke rotkop... Ga dan naar het opschonen niet weer beginnen!!! Met hem aan te vallen, maar reageer iig zelf ontopic....

Kut dwaas!!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_46175857
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:57 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Eey vent met je lelijke rotkop... Ga dan naar het opschonen niet weer beginnen!!! Met hem aan te vallen, maar reageer iig zelf ontopic....

Kut dwaas!!
Pot, ketel, zwart..

Duidelijk een hardstyle-homo
pi_46175946
Als urban al een cultuur is heeft ook deze cultuur zijn voor en nadelen, dat de TS enkel nadelen ziet en zich schijnbaar erg stoort aan andersdenkenden doet vermoeden dat hij een beetje contactgestoord is. De urban cultuur is er nu eenmaal, en ja er zijn nederlanders die zich als een marokkaan gedragen, maar er is ook een verbroedering geweest tussen alloch -en autochtonen mede dankzij deze "cultuur".
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:06:20 #264
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46176046
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:58 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Pot, ketel, zwart..

Duidelijk een hardstyle-homo
Idd pot ketel zwart... Zelf ook doen he?

Njah kan mij het ook schijten...

Hardstyle homo... Nee hip-hop is wel erg mannelijk (denken jullie zelf)...Misschien moet je je eens normaal gaan gedragen en neuk je meer dan alleen breezers die al je matties ook allang hebben gehad...!

Nicht...
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_46176107
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Idd pot ketel zwart... Zelf ook doen he?

Njah kan mij het ook schijten...

Hardstyle homo... Nee hip-hop is wel erg mannelijk (denken jullie zelf)...Misschien moet je je eens normaal gaan gedragen en neuk je meer dan alleen breezers die al je matties ook allang hebben gehad...!

Nicht...
Moet ik nu gaan huilen?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:10:00 #266
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46176156
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als urban al een cultuur is heeft ook deze cultuur zijn voor en nadelen, dat de TS enkel nadelen ziet en zich schijnbaar erg stoort aan andersdenkenden doet vermoeden dat hij een beetje contactgestoord is. De urban cultuur is er nu eenmaal, en ja er zijn nederlanders die zich als een marokkaan gedragen, maar er is ook een verbroedering geweest tussen alloch -en autochtonen mede dankzij deze "cultuur".
Zeker waar..., maar ik vraag me dan af of dat er dus voor nodig is... Je hoeft je toch niet geheel aan een ander aan te passen om er een verbroedering uit te slaan... Ik kan me altijd slecht voorstellen dat de zogenaamde wiggers echt zichzelf zijn...

Ik bedoel deze "kids" zullen toch later ook wel gewoon...Normaal gaan doen (in begrip van ouderen en ook mij gezien). Kan me niet voorstellen dat ze op hun 40ste nog doen alsof ze ali b zijn...!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:10:39 #267
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46176178
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Moet ik nu gaan huilen?
Je moet een nieuwe rap gaan schrijven en breezers neuken...!!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:13:04 #268
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_46176252
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef soleshaker het volgende:
afzetten tegen de maatschappij, deden hardrockers in hun tijd ook...
Wij hardrockers draaiden gewoon mee in de maatschappij.
Tenminste, de meesten die ik dan kende.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:16:15 #269
168613 DanieI.J
Devolution d(o_o)b
pi_46176335
Om dat nou zo te doen....

[ Bericht 68% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 10-02-2007 17:18:26 ]
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently.
VK Blog
Stichting Houvast
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:18:38 #270
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46176395
Was aan het eten!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo