Ben je wel eens rond openingstijd/sluitingstijd in de aldi geweest?quote:
Of als er goedkoop wat wordt verkocht (computer e.d.)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:10 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ben je wel eens rond openingstijd/sluitingstijd in de aldi geweest?
Het is daar oorlog.
Dan heb je heel marokko in de winkel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:12 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
Of als er goedkoop wat wordt verkocht (computer e.d.)![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:06 schreef Daniel.J het volgende:
'Niggas from the hood' zijn meestal zelf blank en spreken met marokkaans accent, ze dragen bontkraagjes en 'pimpen' meisjes rond de 16 die zelf graag suikerdrankjes lusten en ook met bontkraagjes lopen, dit zijn hun 'bitches'
Denken die mensen soms dat wanneer ze met accent praten meer geaccepteerd worden door mensen die proberen goed nederlands te praten en er niks aan kunnen doen dat ze met accent praten?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef Shadowke het volgende:
[..]
InderdaadZo triest.
Maar moet je bijvoorbeeld eens op de voetballer Klaas Jan Huntelaar letten: een paar weken na zn transfer van Heerenveen naar Ajax had hij al een zielig Marokkanen accentje
En zo zijn er wel meer... Van Persie bijvoorbeeld
Was het erg met je eens maar tot je gezeik over GroenLinksquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:24 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Denken die mensen soms dat wanneer ze met accent praten meer geaccepteerd worden door mensen die proberen goed nederlands te praten en er niks aan kunnen doen dat ze met accent praten?
(bedoel daar niet de jeugd mee, die probeert juist niet nederlands te praten gezien hun eigen onverstaanbare 'straat'taal die ze erbij ontwikkeld hebben...had ik het nog geeneens over gehad)
Ik ben voor heropvoedingskampen maar door partijen als Groenlinks krijgen we eerder multicultikampen, waar volbloed nederlanders marokkaans accent en straattaal moeten leren.
Er zijn lui van 40 tegenwoordig die er nog zo fout bijlope, die theorie gaat dus niet op.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:41 schreef soleshaker het volgende:
Je moet dit meer zien als een soort "pubertijd", iedereen (nouja, de meeste mensen iig) heeft (hebben) zo'n periode dat ze tegendraads zijn en rare dingen doen etc., later als diezelfde mensen wat volwassener worden kijken ze erop terug en schamen ze zich voor de extremere acties die ze in die tijd hebben uitgevroten, dit is net zoiets. later als ze volwassen worden creeren ze een mental block om die herinneringen uit te wissen en doen ze alsof er niets aan de hand is.
Mja, het hele multiculti drama is natuurlijk de 'schuld' van de VVD of CDAquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:38 schreef Daniel.J het volgende:
Dat was een grapje, al vind ik groenlinks wel een inhoudloze zeikpartij.
magoed jeweetog yoquote:Sinds 1977 heeft iedere partij in de oppositie gezeten. Maar het levert ook een interessant optelsommetje op: wie heeft het langst de regeringsverantwoordelijkheid gedragen.
PvdA ruim 13 jaar
D66 bijna 13 jaar
CDA ongeveer 21 jaar
En de VVD? Van de afgelopen dertig jaar is de VVD bijna 24 jaar een regeringspartner.
Het probleem is dat mensen die gewoon ABN spreken opeens krom en scheef Nederlands gebruiken om lekker urban en tof te zijn oid.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:45 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Maar...wat is nou precies het probleem?![]()
Je ergert je aan dat accent, oke kan ik me ook wat bij voorstellen maar belgen praten ook irritant![]()
Voorderest ben je zeker jaloers omdat jij dat nooit voor elkaar kreeg toen je (ooit lang geleden) jong was?
en nu wens je hun tzelfde toe?
![]()
![]()
Volwassenen schamen zich er anders ook niet voor, zie: van Persie/Huntelaar/alle belachelijke Nederlandse rappers etc.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:41 schreef soleshaker het volgende:
Je moet dit meer zien als een soort "pubertijd", iedereen (nouja, de meeste mensen iig) heeft (hebben) zo'n periode dat ze tegendraads zijn en rare dingen doen etc., later als diezelfde mensen wat volwassener worden kijken ze erop terug en schamen ze zich voor de extremere acties die ze in die tijd hebben uitgevroten, dit is net zoiets. later als ze volwassen worden creeren ze een mental block om die herinneringen uit te wissen en doen ze alsof er niets aan de hand is.
na dat een half jaar te doen, weten ze opeens niet meer hoe je normaal moet spellen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef Shadowke het volgende:
[..]
Het probleem is dat mensen die gewoon ABN spreken opeens krom en scheef Nederlands gebruiken om lekker urban en tof te zijn oid.
ik had het dan ook over de lui die volwassen werden, over lui die hun hele leven in hun pubertijd blijven hangen heb ik met geen woord gesproken ;-)quote:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:41 schreef soleshaker het volgende:
Er zijn lui van 40 tegenwoordig die er nog zo fout bijlope, die theorie gaat dus niet op.
Maar waarom tochquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:52 schreef HansU het volgende:
[..]
na dat een half jaar te doen, weten ze opeens niet meer hoe je normaal moet spellen.
Devolutie dus, zoals al eerder genoemd hier.
Devolutie vind ik een goed woord voor de huidige maatschappelijke ontwikkelingen in Nederland.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef Jumparound het volgende:
Flikker toch lkker zelf op met je gezeik!
Krijg lekker een overdosis drugs, hond!
wie ben jij om een muziekstroming tot "maatschappelijk probleem van mytische proporties" te bombarderen?
2 generaties gelden liepen er ook van die bekrompen mensen zoals jezelf rond, te kanekren op Rock en Roll... het zou verderfelijk zijn voor de jeugd...
quote:
Je begrijpt dat hij het over Nederlandse ( blanke ) kinderen heeft he?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:06 schreef renwan het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd; deporteren en wegwezen!
Mijn pubertijd (de mid 90s) heb ik doorgebracht in een internaat tussen somaliers marokkanen turken indos, en volbloed nederlanders die met bandanas om hun hoofd liepen dus ik weet maar al te goed hoe die cultuur inelkaar zit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:45 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Maar...wat is nou precies het probleem?![]()
Je ergert je aan dat accent, oke kan ik me ook wat bij voorstellen maar belgen praten ook irritant![]()
Voorderest ben je zeker jaloers omdat jij dat nooit voor elkaar kreeg toen je (ooit lang geleden) jong was?
en nu wens je hun tzelfde toe?
![]()
![]()
Wie heeft jou God gemaakt? Je moet je mening niet verabsoluteren, dat staat vrij infantiel en helpt je zeker niet in je queeste om urban muziek te verdrijven uit de samenleving. Maargoed ik lees het al, het is in je jeugd mis gegaan. Beetje bitter?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:20 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Mijn pubertijd (de mid 90s) heb ik doorgebracht in een internaat tussen somaliers marokkanen turken indos, en volbloed nederlanders die met bandanas om hun hoofd liepen dus ik weet maar al te goed hoe die cultuur inelkaar zit.
En voor de users die de urban 'scene' een muzikale stroming noemen, repetieve bass met wat tuutuutuut erdoor heen en iemand die niet zingt maar praat is geen muziek.
Het is werkelijk ongelofelijk met welk gemak jij jezelf telkens weer tot een expert weet te benoemen over elk willekeurig onderwerp.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:20 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Mijn pubertijd (de mid 90s) heb ik doorgebracht in een internaat tussen somaliers marokkanen turken indos, en volbloed nederlanders die met bandanas om hun hoofd liepen dus ik weet maar al te goed hoe die cultuur inelkaar zit.
En voor de users die de urban 'scene' een muzikale stroming noemen, repetieve bass met wat tuutuutuut erdoor heen en iemand die niet zingt maar praat is geen muziek.
Oh is 't BaajGuardian.. Haha. Waarom reageer ik dan überhaupt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:30 schreef HenkieVdV het volgende:
LOL, weer zo'n topic waarin Baaj z'n mening uit alsof het "de goede mening" is.
Inderdaad, het is gewoon een cultuurhype, vergelijkbaar met de gabberscene zo'n 14 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:35 schreef wise het volgende:
je kan toch niets anders dan lachen om deze "mensen", mensen.
Lig elke keer dubbel als ik ze op het station / bus zie lopen met die "kledij" en hun "vette shit" verhaaltjes.![]()
Die vertalingquote:Mensen met 'muzikale' ambities zingen over bitch, dough, fuck, shit, en whack.
(ter vertaling: hondje, deeg, penetratie, poepen, klap)
Lees de OP eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:48 schreef persoon14362 het volgende:
Ik weet niet precies wat een urban cultuur is maar ik ben een keer een cafe binnen geweest waar ze rap of hiphop speelden. Wij waren zowat de enige blanken.Maar we zijn heelhuids teruggekomen dus het viel wel mee en het was zelfs gezellig.
Jij weet niet wat 'cultuur' betekent of wel?quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij weet niet wat 'cultuur' betekent of wel?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:21 schreef .iM het volgende:
Ik ben half Indisch
Jawel, ik noem 't voor het gemak even zo.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij weet niet wat 'cultuur' betekent of wel?
Ben je nou echt zo dom of begrijp je gewoon niet wat hij bedoelt... ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:23 schreef Shadowke het volgende:
[..]
Je bent Indisch of niet, iets als 'half Indisch' bestaat niet
ik moet er bijna van huilenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Hier het toppunt van wat ik triest vind..
http://www.youtube.com/watch?v=jSuDUpC-6Z0
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Hier het toppunt van wat ik triest vind..
http://www.youtube.com/watch?v=jSuDUpC-6Z0
Amen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:06 schreef Daniel.J het volgende:
Voor degenen die het vergeten zijn, we leven in nederland we hebben hier geen ghettos (op de aldi na)
en hebben allemaal wel op de basisschool gezeten dus zouden 'abn' moeten kunnen spreken.
Niets is minder waar in de praktijk.
Nederlandse kinderen praten als marokkaantjes die hier op vakantie lijken te zijn, Mensen met 'muzikale' ambities zingen over bitch, dough, fuck, shit, en whack.
(ter vertaling: hondje, deeg, penetratie, poepen, klap)
'Niggas from the hood' zijn meestal zelf blank en spreken met marokkaans accent, ze dragen bontkraagjes en 'pimpen' meisjes rond de 16 die zelf graag suikerdrankjes lusten en ook met bontkraagjes lopen, dit zijn hun 'bitches'
Deze 'kinderen' zijn erg gerespecteerd en dat is alles waar het om draait 'respect' verkregen door 'props'
en 'dough' (vertaling: aanzien verkregen door waren en deeg)
De urban cultuur lijkt in de ogen van heren politici daarom natuurlijk op een goede buisiness om te subsidieren, ik bedoel.. waren en deeg..
Dat lijken de jaren 50 wel toen we allemaal bakkerijen opbouwden om geld te 'maken'.
Maar er waren ook mensen tegen het systeem, mensen die de culturele vooruitgang genaamd urban 'haatten' en deze demonische duitse lastpakken maakten een politieke partij!
nog erger dan de Pnvd!!
Deze partij heette "leefbaar rotterdam"
De "harde urban werkers" wilden die subsidie graag hebben om hun oprichting van de straat voort te zetten.
~
Genoeg gegrapt, Wat bezield de jeugd, en meer nog de jong volwassenen die aan die urban onzin meedoen, flikker toch op, respect voor dat soort gejengel en verloedering van normen?...
Een corrigerende klap voor je karlkanis kun je krijgen
Toch wordt deze cultuur geaccepteerd.
Ik kan zelf enkel bedenken 'uit medelijden' en een sociaal respect, wat eigenlijk op dat gebied nieteens constructief is, eerder een devolutie van ons sociale stelsel, en de structuur an sigh, een soort van apenmonarchie (en nee niet racistisch bedoeld) houd de jeugd zich op, ze zijn stoer en hoemeer geld en meisjes ze om zich heen hebben hoe 'succesvoller' ze zijn, de 'straat' is hun huis, en ben je niet van de 'straat' dan ben je een 'poser' (vertaling: iemand die kleding past)
En hulde aan Sørensen 'rapt' uit woede in clip
Wat is er goed aan de urban-cultuur in Nederland?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef Erotica_ het volgende:
Het urban-cultuur is opzich wel goed.. alleen dat waar jullie het over hebben is dat dus nietMeer breezah-cultuur
Weet ik veel.. Het is gewoon zo.. wat is er zo goed aan de gothic-cultuur? (quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat is er goed aan de urban-cultuur in Nederland?
Ook niks, njah de ict cultuur zorgt iig nog voor nieuwe ontwikkelingen enzo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:16 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Weet ik veel.. Het is gewoon zo.. wat is er zo goed aan de gothic-cultuur? () of ICT-cultuur?
Wat is er goed aan de hardstyle cultuur dan? Dat zijn over het algemeen ook allemaal zielige MBO-stakkers. Jij moet dus écht even je mond houden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:11 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat is er goed aan de urban-cultuur in Nederland?
Dat is geen cultuur dwaas... Dat heet een muziekgenre... Er bestaat niet zoiets als hardstyle kleding en een hardstyle taal...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat is er goed aan de hardstyle cultuur dan? Dat zijn over het algemeen ook allemaal zielige MBO-stakkers. Jij moet dus écht even je mond houden.
en dat muziek genre heeft in tegenstelling tot de breezercultuur niet echt iets met niveau te maken, dus hoe je bij die flauwekul komt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat is er goed aan de hardstyle cultuur dan? Dat zijn over het algemeen ook allemaal zielige MBO-stakkers. Jij moet dus écht even je mond houden.
Urban is ook een muziekgenre. Je punt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat is geen cultuur dwaas... Dat heet een muziekgenre... Er bestaat niet zoiets als hardstyle kleding en een hardstyle taal...
Niet zoiets als hardstyle kleding en hardstyle taal??? Waar baseer je dat op? Op het feit dat niet ELKE hardstyle luisteraar aan zo'n hardstyle-cultuur profiel voldoet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat is geen cultuur dwaas... Dat heet een muziekgenre... Er bestaat niet zoiets als hardstyle kleding en een hardstyle taal...
Nu vergelijk je een muziekgenre met een subcultuur?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en dat muziek genre heeft in tegenstelling tot de breezercultuur niet echt iets met niveau te maken, dus hoe je bij die flauwekul komt?
Urban is een stijl...waaronder het muziekgenre valt... Bij urban hoort immers ook de straattaal en de oversized kleding... Moet je blijkbaar alles voorkauwen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Urban is ook een muziekgenre. Je punt?
Voor jouw is het blijkbaaar ook moeilijk in 1 post te reageren... magoed het gaat hier natuurlijk ook wel om 2 berichten van mij, lastig he?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:58 schreef Jajong het volgende:
Je reageert trouwens 2 keer op 1 post, misschien iets minders pilletjes?
Ik baseer dat op het feit dat hardstyle geen sub-cultuur is, niet omdat ik niet bij de sub-cultuur hoor, maar omdat hij er simpelweg niet is!!! Er is niet iets van een bepaald soort kleding bij hardstyle... en juist omdat het alleen om de muziek gaat is er geen niveau aan vast te knopen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet zoiets als hardstyle kleding en hardstyle taal??? Waar baseer je dat op? Op het feit dat niet ELKE hardstyle luisteraar aan zo'n hardstyle-cultuur profiel voldoet?
[..]
Nu vergelijk je een muziekgenre met een subcultuur?
Dat is netzoiets als 'urbanmuziek' met de gabbercultuur vergelijken, en op basis daarvan concluderen dat het een niks met niveau te maken heeft en het ander wel....om even een voorbeeld te geven...
Even een hint: muziekgenres hebben vaak een (of meerdere) subcultuur/subculturen die erop aansluit(en). Iets wat overigens niet wil zeggen dat elke liefhebber van het muziekgenre ook deel uit maakt van die subcultuur. Ook de hardstyle muziek kent zo zijn eigen subcultuurtjes... Denk bijvoorbeeld aan de zogenaamde 'Lonsdale jongeren'...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef Shadowke het volgende:
[..]
Maar moet je bijvoorbeeld eens op de voetballer Klaas Jan Huntelaar letten: een paar weken na zn transfer van Heerenveen naar Ajax had hij al een zielig Marokkanen accentje
Dat je niet weet wat Indisch zijn betekent is nog tot daar aan toe, maar dat je dan ook nog eens bijdehand gaat doen over een onderwerp waar je duidelijk geen flikker van af weet is echt zielig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of begrijp je gewoon niet wat hij bedoelt... ?
Kan je dan ook niet half Moluks, of half Marokkaans zijn? Hoe noem je iemand met 2 nationaliteiten?
Samenvatting: stfu, domme belg.
Post dan, lelijke sociopaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:50 schreef Daniel.J het volgende:
Jajong moet even kappen met zn getroll anders staat er een post in feedback.
Dough is geld.quote:
hoe zat die ooit inelkaar? op z'n boer'nfluitjes?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:59 schreef Daniel.J het volgende:
Het is een materialstische commercieel aangestuurde cultuur, en zou uitgeband moeten worden, de nederlandse cultuur moet terug.
Ooh.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:08 schreef Shadowke het volgende:
[..]
Lees de OP eens
Het gaat hier om blanken met een zielig accentje
en wàt is nou die nederlandsche cultuur zei je??? mensch...zelfs de frieschen zijn ooit aangewaaid uit den vreemde!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:09 schreef Daniel.J het volgende:
Wil je nooit meer op het fokforum grijnzzzz zeggen, ik wil niet geassocieerd worden met de breezercultuur en daar je mijn moeder bent denkt iedereen nu dat ik mijn mentale gesteldheid daar aan te danken heb
Niet dat ik gek ben natuurlijk.
ah....over welke periode heb je het als het gaat over "nederlandsche sociale structuur"?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:14 schreef Daniel.J het volgende:
En als ik ga vergelijken van een cultuur die alles om het geld doet, en vrouwen bitches en hoes noemt, zichzelf de kanarie snuift en zich agressief ophoud op straat, zonodig mensen te provoceren/bedreigen, en geld van het rijk wil om over moord geld de straat en neuken te 'rappen' (lees: niet kunnen zingen) en de nederlandse sociale structuur die ooit was, dan is de keuze snel gemaakt.
zuigen-trekken? jij blaast er ook inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat heeft dit topic met pijpen te maken ?
tis maar dat je t zelf zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:42 schreef Daniel.J het volgende:
zuig-topic.
Mag ik uit het feit dat je niet op me reageert concluderen dat jezelf ook door had dat je nogal stupide aan het lullen was...quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Maar Baaj, wat ik volgens jou dan de "echte" Nederlandse cultuur?
bedankt.quote:
Oh ik weet al wat het is, je bent gewoon jaloers op alle wiggers dat die al wel in contact zijn geweest met meisjes, en jij als twintiger nog niet ( nouja, alleen met je bloedeigen nichtje dan, LOLZquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:14 schreef Daniel.J het volgende:
En als ik ga vergelijken van een cultuur die alles om het geld doet, en vrouwen bitches en hoes noemt, zichzelf de kanarie snuift en zich agressief ophoud op straat, zonodig mensen te provoceren/bedreigen, en geld van het rijk wil om over moord geld de straat en neuken te 'rappen' (lees: niet kunnen zingen) en de nederlandse sociale structuur die ooit was, dan is de keuze snel gemaakt.
Het is al meerdere malen gezegd hoor, maar het gaat hier voornamelijk over NEDERLANDSE ( BLANKE ) JONGEREN die de urban 'cultuur' naleven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:36 schreef Frasier het volgende:
Het ook alweer op z'n retour dus dan kan dat tuig weer kansloos de straat op waar ze thuis horen. En is Nederland verlost van deze ellende.
die blanke bleke scheten die overdag op kantoor zitten?????quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is al meerdere malen gezegd hoor, maar het gaat hier voornamelijk over NEDERLANDSE ( BLANKE ) JONGEREN die de urban 'cultuur' naleven.
Ohja sorry vergeten dat alle blanke mensen allemaal werken op kantoor en alle allochtonen zijn werkloos en vangen uitkering en hangen op straat. Sorry.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:24 schreef Motek het volgende:
[..]
die blanke bleke scheten die overdag op kantoor zitten?????![]()
Is niet nieuw maar de manier hoe bijvoorbeeld vrouwen worden gezien in deze "cultuur" is hier wel nieuw.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:51 schreef Nosh het volgende:
Goh. Een jongerencultuur die niks heeft met 'den oud-Nederlandschen normen ende waahrden', en zich richt op doelloos patsen met uiterlijkheden en kutmuziek.
Dat is nieuw.
aha ...ut doetut weer...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohja sorry vergeten dat alle blanke mensen allemaal werken op kantoor en alle allochtonen zijn werkloos en vangen uitkering en hangen op straat. Sorry.
Gezogen worden is lekker, ik snap je punt niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:50 schreef Daniel.J het volgende:
urban=zuig
Overigens, als jij problemen hebt met deze mensen is het duidelijk dat jij moet gaan werken aan je sociale vaardigheden, hoe vaak loop ik wel niet ´s nachts door een flat waar alle "urban" jongeren aan het hangen zijn, en ze me gewoon gedag zeggen en/of een praatje houden? Face it, dit "stoere" gedrag komt overal voor, nu, 10 jaar geleden en 100 jaar geleden. Het komt alleen terug in steeds andere vormen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:09 schreef Daniel.J het volgende:
De echte nederlandse cultuur is een sociale structuur, de omgansvorm van vroeger, waar mensen elkaar kennen in de buurt en gezamelijk toezicht houden, samen dingen ondernemen.
Zie ook het topic Jongeren zonder empathisch vermogen & normen (#2)
En het 1e deel ervan vooral.
Joh. Ben je nieuw op FOK! ofzo?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:08 schreef honderd het volgende:
[..]
Overigens, als jij problemen hebt met deze mensen is het duidelijk dat jij moet gaan werken aan je sociale vaardigheden, hoe vaak loop ik wel niet ´s nachts door een flat waar alle "urban" jongeren aan het hangen zijn, en ze me gewoon gedag zeggen en/of een praatje houden? Face it, dit "stoere" gedrag komt overal voor, nu, 10 jaar geleden en 100 jaar geleden. Het komt alleen terug in steeds andere vormen.
En ik snap jou punt niet? Jij vind het allemaal mislukkelingen, boeiend meer kansen voor mensen die geen mislukking zijn. En kom nou niet met belasting dit en dat, want dat betaal je toch wel. Ik kreeg meer het idee dat het ergens mis met jou is gegaan.
Een ik is geen collectief voorbeeld...als IK geen problemen heb wil niet zeggen dat er nergens problemen zijn. Iets invullen als zijnde vanzelfsprekend lijkt me richting pot en ketel te gaan trouwensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:08 schreef honderd het volgende:
[..]
Overigens, als jij problemen hebt met deze mensen is het duidelijk dat jij moet gaan werken aan je sociale vaardigheden, hoe vaak loop ik wel niet ´s nachts door een flat waar alle "urban" jongeren aan het hangen zijn, en ze me gewoon gedag zeggen en/of een praatje houden? Face it, dit "stoere" gedrag komt overal voor, nu, 10 jaar geleden en 100 jaar geleden. Het komt alleen terug in steeds andere vormen.
En ik snap jou punt niet? Jij vind het allemaal mislukkelingen, boeiend meer kansen voor mensen die geen mislukking zijn. En kom nou niet met belasting dit en dat, want dat betaal je toch wel. Ik kreeg meer het idee dat het ergens mis met jou is gegaan.
Een prachtig rijtje kenmerken, je zou ze zo in elke cultuur kunnen passen en met name in die van de urban.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:09 schreef Daniel.J het volgende:
De echte nederlandse cultuur is een sociale structuur, de omgansvorm van vroeger, waar mensen elkaar kennen in de buurt en gezamelijk toezicht houden, samen dingen ondernemen.
Hij zegt zuig, niet gezogen worden...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:04 schreef honderd het volgende:
[..]
Gezogen worden is lekker, ik snap je punt niet.
Die kenden we nog nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef don-diablo het volgende:
kijk hier hebben we nog zo een hendige sjieke gangster die voor niemand uit de weg gaat
http://www.youtube.com/watch?v=SAgqPRIKk-E
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel leuk allemaal, maar jullie doen nu precies hetzelfde. Omdat jullie een keer een slechte ervaring hadden met een stel jongeren, ze keken bijvoorbeeld even lelijk naar je, of ze hebben je vriendin geneukt, zijn het nu allemaal jongens zonder empatisch vermogenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Motek het volgende:
[..]
Een ik is geen collectief voorbeeld...als IK geen problemen heb wil niet zeggen dat er nergens problemen zijn. Iets invullen als zijnde vanzelfsprekend lijkt me richting pot en ketel te gaan trouwensmet daarnaast nog een vaststelling die nergens op gestoeld is; het verkregen idee dat er ergens iets is mis gegaan...we gaan niet bijdehand doen he want daar hebben we anderen voor
![]()
ah...je houd van ping-pong-spelletjes?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:32 schreef honderd het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar jullie doen nu precies hetzelfde. Omdat jullie een keer een slechte ervaring hadden met een stel jongeren, ze keken bijvoorbeeld even lelijk naar je, of ze hebben je vriendin geneukt, zijn het nu allemaal jongens zonder empatisch vermogenSneu gedrag, het is allemaal wel lekker simpel om negatief te doen over andere, terwijl jullie zelf te lui en te bang zijn om deze problemen in jezelf op te lossen. DIT is nou een typisch voorbeeld van de pot verwijt de ketel.
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef Aurelianus het volgende:
Ik wens iedereen plezier met de muziek die hij of zij wil luisteren en de subcultuur waar hij of zij bij wil horen. Het zal me aan mijn reet roesten of blanke jochies van vijftien uit Zeewolde denken dat ze pimps zijn als ze met hun wheels door town cruisen.
Iets anders is de subsidiëring voor miljoenen euro's van één of ander urban project. Overheden zouden zich niet schuldig moeten maken aan het voortrekken van de ene subcultuur boven de andere.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is niet nieuw maar de manier hoe bijvoorbeeld vrouwen worden gezien in deze "cultuur" is hier wel nieuw.
Hehe, MODOWNED.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heb je weleens de teksten van de gemiddelde hardstyle track bekeken? Vrouwen moeten maar het podium opkomen, en de dj zuigen. Minstens.
Begin ik nog niet eens over het fenomeen 'groupies' in de rockwereld, en het gezeik dat menig metalband heeft gehad, wegens ongewenste handelingen en rape-discussies.
Panisch gedoe. 15-jarigen zoeken een uitlaatklep, en dit deccenium is het wijde kleren aantrekken en doen alsof je uit Compton komt. Tien jaar terug waren diezelfde 15-jarigen kaal en slikten ze pillen, en schreeuwde iedereen ook moord en brand. Tien jaar dáárvoor was iedereen into wave, en ging de helft ervanuit dat ze de 20 niet zouden halen.
Het waait over, de Nederlandse cultuur komt niet in gevaar, en dit topic is niks meer dan lachwekkend en getuigt van een stuitend gebrek aan relativeringsvermogen.
Kun je ook normaal spellen of blijft het basisschoolniveau?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef Daniel.J het volgende:
Kunnen jullie ook normaal discuseren of blijft het bij gescheld en gejank?
Ik kom heel sporadisch in ONZ, zak hooi.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Daniel.J het volgende:
Er is ook geen normale discussie met dit onzvolk te houden dus, laat dit topic ook maar zitten.
Het gaat goed met fok.
Alsof jij bereid bent een normale discussie te voeren.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Daniel.J het volgende:
Er is ook geen normale discussie met dit onzvolk te houden dus, laat dit topic ook maar zitten.
Het gaat goed met fok.
Ja dat ben ik, als je refereerd naar het sumer topic, Ik vind jouw informatie erg interresant maar de aannames en speculatie die ik opwerp ga je compleet aan voorbij, ik ben geinterreseerd in de mogelijkheid dat lucifer dezelfde persoon als enki zou kunnen geweest zijn, als je kijkt naar de babylonische en latere volkeren, hebben ze allemaal hun goden van de sumerische beschaving, zo link ik dus hedendaagse goden terug, zoals jij ook wel weet dat de god waar christennen tot bidden een verzameling van goden is uit de sumerische tijd.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:10 schreef Djaser het volgende:
[..]
Alsof jij bereid bent een normale discussie te voeren.
Indisch houd gewoon in dat iemand van indonesische afkomst is, gemengd hoef niet. Iemand die in indonesie geboren is uit 2 oudersuit indonesische heet gewoon indisch niet een indonesischequote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:47 schreef Shadowke het volgende:
Dat je niet weet wat Indisch zijn betekent is nog tot daar aan toe, maar dat je dan ook nog eens bijdehand gaat doen over een onderwerp waar je duidelijk geen flikker van af weet is echt zielig.
Dit blijk al uit het feit dat je het over 2 nationaliteiten hebt
De term Indisch gaat specifiek over een gemengde Indonesische/Nederlandse etnische afkomst. Maar meneer Jajong wil dat de term Indisch, die al bestaat sinds de 16e eeuw, geldt voor alle personen met twee 'nationaliteiten'Dus als je half Marokkaans bent ben je Indisch... Logisch jongen
Ga lekker verder trollen in ONZ oid, stomme Chinees
Heb jij uberhaupt wel eens een hardstyle track geluisterd.... In de meesten zitten sowieso maar 8 regels tekst en die gaan niet over vrouwen/neuken/sex... (al zullen er best wat zijn)... en ook al zouden ze erover gaan dan is er niemand die zon dj ook daadwerkelijk gaat zittenz uigen naar afloop....quote:Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heb je weleens de teksten van de gemiddelde hardstyle track bekeken? Vrouwen moeten maar het podium opkomen, en de dj zuigen. Minstens.
Begin ik nog niet eens over het fenomeen 'groupies' in de rockwereld, en het gezeik dat menig metalband heeft gehad, wegens ongewenste handelingen en rape-discussies.
Panisch gedoe. 15-jarigen zoeken een uitlaatklep, en dit deccenium is het wijde kleren aantrekken en doen alsof je uit Compton komt. Tien jaar terug waren diezelfde 15-jarigen kaal en slikten ze pillen, en schreeuwde iedereen ook moord en brand. Tien jaar dáárvoor was iedereen into wave, en ging de helft ervanuit dat ze de 20 niet zouden halen.
Het waait over, de Nederlandse cultuur komt niet in gevaar, en dit topic is niks meer dan lachwekkend en getuigt van een stuitend gebrek aan relativeringsvermogen.
Je argumentatie krijgt me iedere keer wel stil...quote:
Dat klopt en dat komt omdat ik van mening ben dat een theorie zoals jij in je topic formuleert zinloos is als een groot deel van de feiten die je aan haalt niet kloppen of verkeerd geformuleerd zijn. Ik heb je verschillende malen gevraagd om een verdere uit leg, verdediging, of voor mij apart een nieuwe formulatie. Zo ook op het volgende punt:quote:[b]Op maandag 5 februari 2007 13:32
Ja dat ben ik, als je refereerd naar het sumer topic, Ik vind jouw informatie erg interresant maar de aannames en speculatie die ik opwerp ga je compleet aan voorbij,
Maar ook daar heb ik geen fatsoenlijke uitleg voor gekregen.quote:ik ben geinterreseerd in de mogelijkheid dat lucifer dezelfde persoon als enki zou kunnen geweest zijn,
Als je maar ver genoeg terug gaat kom je inderdaad een end in die richting.quote:als je kijkt naar de Babylonische en latere volkeren, hebben ze allemaal hun goden van de sumerische beschaving, zo link ik dus hedendaagse goden terug, zoals jij ook wel weet dat de god waar christenen tot bidden een verzameling van goden is uit de sumerische tijd.
Omdat een aantal fundamenten voor je beredenering niet juist zijn.quote:Als je daar over in discussie wilt in het desbetreffende topic, dan verwelkom ik dat, maar wat jij doet is direct roepen dat mijn theorie onzin is, wekt niet echt een discussie of wel soms.
Nee hoor wil ik niet maar je zou de schuld ook eens bij je zelf kunnen zoeken. Dit geëtter wordt niet zo zeer veroorzaakt door je mening als door je houding.quote:En dus zegt je post in dit topic ook weinig, want ik ben juist bereid een normale discussie te voeren, tenzij je wilt ontkennen dat mensen hier lopen te schelden en tieren, op de persoon lopen te spelen alsof je het in onz plaatst.
bedankt, dat had ik nou altijd al willen wetenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:52 schreef Chaozo het volgende:
Volgens mij is het niet dough TS, maar dawg... Wat een verbastering van dog is, oftewel hond...
Je komt nergens binnen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:47 schreef Daniel.J het volgende:
Ik ga nooit uit, je hoeft niet te raden waarom.
Met als verschilletje dat de gabberscene (op de laatste paar jaartjes na) nog iets echts had.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon een cultuurhype, vergelijkbaar met de gabberscene zo'n 14 jaar geleden.
Het gaat wel over, zo denk ik er over.
Wees eerlijk: een groot deel van de achterban weet ook niet beter. En commerciele hiphop anno 2007 heeft wel het absolute dieptepunt bereikt. Hoop ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef Posdnous het volgende:
Al die mensen die denken iets van hip-hop te weten omdat ze wel eens tmf kijken.
.
.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef BrauN het volgende:
Baaj, vieze kankerdikke, jij moet echt gewoon een keer sex hebben ofzo.
Doe niet zo gefrustreerd man, met je loze klachten...
Nou en, dat heeft toch geen ruk met de muziek te maken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wees eerlijk: een groot deel van de achterban weet ook niet beter.
Het is kwalitatief kut ja, net zoals de meeste top 40 muziek. Of het nou 50 cent of 1 of andere eurotrance-bagger is maakt niet echt veel uit.quote:En commerciele hiphop anno 2007 heeft wel het absolute dieptepunt bereikt. Hoop ik.
QFT.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef BrauN het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef BrauN het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het beginstukje van "Office Space" mag in dit topic zeker niet ontbreken.
http://www.youtube.com/watch?v=xsijeq0OFII&mode=related&search=
![]()
Ja, breezers en meer van dat soort smerige suikerbekjes drank.quote:
God, wat origineel zeg, deze is nog nooit eerder voor bij gekomen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:08 schreef Syheriat het volgende:
Maar marrokanen zijn best aardig. Ze komen met 'n groep van dertig en vragen wat er aan de hand is.![]()
![]()
Wat lul je stom...?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, generaliserende nederlanders die de jeugd in een aantal steekwoorden als: "nigga´s from tha hood" proberen naar beneden te trappen hebben we wel hard nodig in de nederlandse maatschappij. Jij, ts bent een schoolvoorbeeld van hoe het wel moet, stoer achter de computer zeikend op de kapotgaande jeugd. Toekijkend met een verrekijker schreeuwend van binnen, woest worden op de wereld en je tong uitsteken naar de jeugd! Jij bent een fundament voor de cultuur, chapeau!
Wat staat hier trouwens uberhaupt?quote:moet ik je bomba klatsen, no?", "paas me wat doekoe dan ga ik even chappen yo!
Welk woord is dan vreten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
dat eerste weet ik niet... maar hij wil geld om te vreten
Toch knap dat je als geheel onwetende zo'n lap tekst kunt schrijven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:08 schreef Syheriat het volgende:
Hip-Hop is een grap, allemaal die leren jasjes met van die gaybontkraagjes, ik kots er net als jij op. Doe mij maar gewoon 'n halflange zwarte jas van een goed merk, dan lijkt het tenminste niet of er een dooie cavia op je rug ligt te stinken. En dan die muziek, over ghetto's, allemaal lulkoek die de geestelijk gehandicapten van mijn leeftijd (15, en het is 90% van m'n bevolking, woon in Leyden) graag geloven.
50 cent, 2pac, eigenlijk elke vorm van rap of hiphop met inhoudsloze tekst, ik schijt erover. Jongens waarvan ik de helft van de zin niet kan verstaan (i.e. "moet ik je bomba klatsen, no?", "paas me wat doekoe dan ga ik even chappen yo!", etc.) vinden zichzelf zo stoer dat hun ego hun vorm van logisch nadenken verhinderd.
Maar marrokanen zijn best aardig. Ze komen met 'n groep van dertig en vragen wat er aan de hand is.![]()
![]()
Begint al veelbelovend!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:46 schreef Hou-m-Nat het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3767870&md5=1775425ef8b398843a794e5d3c0f271d
Veel plezier!
Hiphop fan hier? *pakt hamer*quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Toch knap dat je als geheel onwetende zo'n lap tekst kunt schrijven.
Ik zou me persoonlijk kapotschamen ergens mijn mening over te geven waar ik werkelijk helemaal niets van af weet, maar je doet toch een knappe poging.
Jij kan het weten, zegt genoeg.quote:
Ken je users!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat lul je stom...?
Stoer achter de computer...?
Met een verrekijker schreeuwend van binnen?
Woest worden op de wereld?
Fundament voor de cultuur...?
Vanwaar trek je deze achterlijke conclusies?
Ja, dit is een leuke opmerking, "kneus".quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hiphop fan hier? *pakt hamer*
Ga je bitches pimpen in je ghetto, kneus.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef Daniel.J het volgende:
hitler was okay
deze was anders ook niet voor de poes:quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Even een leuke quote ter onderbouwing van mijn betoog over de TS:
[..]
En ook een permanente ban op TMF en MTV zou kunnen helpen. Ik ben niet moraliserend, ik ben juist spijkerhard.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef Elwood1802 het volgende:
Je moet zulke mensen gewoon heropvoeden met muziek van Jannes
Ja klopt, ik heb het nagevraagd en een vriend van me die wel met dat soort tuig omgaat zegt dat "paas me wat doekoe, dan kan ik ff chappen yo!" inderdaad "mag ik wat geld, dan kan ik wat te eten halen/wat eten, ja?" betekend.quote:
Je fotoboek laat een foto zien met 'n capuchon op. Terwijl je binnen zit. 'Nuff said.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, generaliserende nederlanders die de jeugd in een aantal steekwoorden als: "nigga´s from tha hood" proberen naar beneden te trappen hebben we wel hard nodig in de nederlandse maatschappij. Jij, ts bent een schoolvoorbeeld van hoe het wel moet, stoer achter de computer zeikend op de kapotgaande jeugd. Toekijkend met een verrekijker schreeuwend van binnen, woest worden op de wereld en je tong uitsteken naar de jeugd! Jij bent een fundament voor de cultuur, chapeau!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hiphop fan hier? *pakt hamer*
Ga je bitches pimpen in je ghetto, kneus.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:08 schreef Syheriat het volgende:
50 cent, 2pac, eigenlijk elke vorm van rap of hiphop met inhoudsloze tekst,
Wat zegt dat over mij dan? Dat ik een 'urban'-aanhanger ben? Och ja natuurlijk, ook in mijn fotoboek staat een foto waar ik mijn capuchon op heb, en die foto is ook ook nog binnen genomen ook!! Mijn god. Ik móet wel 'urban' zijn, immers heeft elke 'urban'-aanhanger een capuchon op binnen. Jij hebt natuurlijk aan de hand van deze 2 overduidelijke symptomen van 'urban' vastgesteld dat ik dom ben, een meeloper ben, 'bitches' pimp en wsl. ook nog crimineel ben. Laat me niet lachen man.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Jij kan het weten, zegt genoeg.
Hier, de return of the kneus!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:06 schreef Jajong het volgende:
Oh haha, kijk waar we het tegen hebben:
Geboortedatum: 13-02-1991
Puh-lease.
Typisch Gymnasium nerdje die denkt dat hij op zijn 15e alles al weet van de wereld, en uiteraard overal boven staat. Ondertussen speelt 'ie Magic en is zijn geboorte het laatste contact wat hij met het vrouwelijk geslachtsorgaan heeft gehad.
Hij is geniaal idd, overigens begrijp ik niet waar je op doelt met de zwaai smiley, moet ik me op dit moment beledigt voelen of aangevallen? Leg het mij eens uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef Motek het volgende:
[..]
deze was anders ook niet voor de poes:
Ria en Henk waren getrouwd, maar niet tevree.
Henk hield namelijk meer van de mannen, ach en wee.
Toen Ria borstkanker kreeg staakten ze met hun geween.
Zonder vrouwelijke vormen wilde Henk er namelijk wel overheen.....![]()
Vertel eens, wat zegt dat allemaal?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Je fotoboek laat een foto zien met 'n capuchon op. Terwijl je binnen zit. 'Nuff said.![]()
Even serieus, ik wil niet zeggen dat alle hiphop-fans een gebrekkige intelligentie hebben (ken vrienden die het wel aardige muziek vinden, maar die kleden zich vooralsnog niet met capuchons, bontkraagjes en dat soort skeit) maar die hele Urban schijt wordt gewoon stronthard uitgemelkt, en ze volgen het allemaal.
Sowieso is muziek waarin de zanger verteld over hoe ie 20 man neerschiet, 15 hoeren neukt en daarna 20 jaar in de bak spendeert nooit goed, naar mijn smaak.
Maar net als gothics waait de hele subcultuur na nog wat jaartjes wel weg.
Nee dat zegt mn buurman...nougoed.quote:
Ik ben geen wigger. Ik ben een keiharde straatjongenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het nagevraagd en een vriend van me die wel met dat soort tuig omgaat zegt dat "paas me wat doekoe, dan kan ik ff chappen yo!" inderdaad "mag ik wat geld, dan kan ik wat te eten halen/wat eten, ja?" betekend.
"Moet ik je bomba klatsen, no" had hij ook al vaak gehoord maar hij heeft ook geen idee wat het inhoud. Nog wat wiggers hier die me uit de brand kunnen helpen? Ik analyseer jullie volkje alleen maar![]()
En aangezien Urban etc. geen diepgang heeft, duurt dat niet lang.
Oh ik dacht al...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:09 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Nee dat zegt mn buurman...nougoed.
je bent vrij om te voelen wat je wiltquote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij is geniaal idd, overigens begrijp ik niet waar je op doelt met de zwaai smiley, moet ik me op dit moment beledigt voelen of aangevallen? Leg het mij eens uit
Ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oh ik dacht al...
dat de schrijver van zo een waardeloze OP een opmerking moet maken over een discussie voeren.
Chapeau aan je buurman dan, hij klinkt als een verstandig mens
Ja sorry, 2pac heeft inderdaad geen inhoudsloze teksten. Ik bedoel eigenlijk meer het alomvattende hiphop met "bitch, who, pimp" en dergelijke onzin. Excuses.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jij weet werkelijk niet waar je het over hebt.
Integendeel, ik ben me ervan bewust dat mijn kennis niet alomvattend is, of dat ooit zou zijn. Ik toon slechts mijn persoonlijke afkeer voor jongeren die de nederlandse woordenschat van een 5-jarige hebben en de zinnen die ze kunnen maken met een midden-oosters accent uitspreken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:06 schreef Jajong het volgende:
Oh haha, kijk waar we het tegen hebben:
Geboortedatum: 13-02-1991
Puh-lease.
Typisch Gymnasium nerdje die denkt dat hij op zijn 15e alles al weet van de wereld, en uiteraard overal boven staat. Ondertussen speelt 'ie Magic en is zijn geboorte het laatste contact wat hij met het vrouwelijk geslachtsorgaan heeft gehad.
Niks, het was met een sarcastische ondertoon bedoelt. Vandaar de knipoog en mijn hervatting eronder met "even serieus".quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zegt dat allemaal?
Jij gaat er dus vanuit dat iedereen die leeft volgens de zogenaamde 'urban' cultuur dom is, en een beperkt vocabulair heeft. En vervolgs verwijt je mij dat ik gebrekkige mensenkennis hebquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:09 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben me ervan bewust dat mijn kennis niet alomvattend is, of dat ooit zou zijn. Ik toon slechts mijn persoonlijke afkeer voor jongeren die de nederlandse woordenschat van een 5-jarige hebben en de zinnen die ze kunnen maken met een midden-oosters accent uitspreken.
Net zo laag als mensen afdoen als dom puur vanwege hun muzieksmaak c.q. levensstijl?quote:Als je ervan uitgaat dat ik Magic speel en niet uitga, maar naar LAN-parties ga en maagd ben is het slechts je eigen gebrekkige mensenkennis die hier oordeelt. Mensen afdoen als nerd, e.d. puur vanwege hun leeftijd of opleiding zonder een duidelijke karakterschets te kunnen maken is gewoon laag.
Ik heb al 19 maanden dezelfde vriendin, en 'onrelevant' is geen woord.quote:Je laatste opmerking waarbij "mijn geboorte mijn laatste contact met het vrouwelijk geslachtsorgaan" zou zijn geweest, laat al zien dat jij uiteraard iedere week wel met 'n ander meisje het bed deelt. Dat interesseert me niet, en het zou me niet uitmaken als ik nu nog maagd was geweest. Deze zaken zijn volledig onrelevant met dit topic, en draagt ook niks bij aan je algemene argumentatie.
Ik zeg nergens domheid, ik doe mijn beklaag over degenen die dat wel zijn en wel een beperkt vocabulair hebben. Het algemene urban is nog steeds een grap, ook al zullen er fans zijn die wel een IQ van boven kamertemperatuur hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat iedereen die leeft volgens de zogenaamde 'urban' cultuur dom is, en een beperkt vocabulair heeft. En vervolgs verwijt je mij dat ik gebrekkige mensenkennis heb.
Nee, het is mijn persoonlijke afkeur jegens de muziek en levensstijl. Dan heb ik het nogmaals over de bontkraag-wiggers die mij en m'n vriendin elke keer dat ik uitga lastigvallen en soms zelfs uit verveling beginnen te slaan, of mijn vriendin voor hoer uit te maken. Het is niet dat ik zeg dat iedereen die dergelijke muziek luistert een en al domheid of geweldadigheid is. Overigens is het "puur dom" en niet "dom puur".quote:[..]
Net zo laag als mensen afdoen als dom puur vanwege hun muzieksmaak c.q. levensstijl?
Excuses, niet relevant. Maar gefeliciteerd met je vriendin. Je zult vast wel begrijpen waar ik op doel. Jouw vooroordelen over gymnasiasten zijn er ook, en die zullen er ook wel blijven. Mag ik, tot slot, vragen welke opleiding je hebt genoten?quote:[..]
Ik heb al 19 maanden dezelfde vriendin, en 'onrelevant' is geen woord.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:19 schreef Syheriat het volgende:
Excuses, niet relevant. Maar gefeliciteerd met je vriendin. Je zult vast wel begrijpen waar ik op doel. Jouw vooroordelen over gymnasiasten zijn er ook, en die zullen er ook wel blijven. Mag ik, tot slot, vragen welke opleiding je hebt genoten?
Ik moest er ook om lachenquote:
Wat heeft het met de discussie te maken wat voor opleiding iemand heeft gehad.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:19 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik zeg nergens domheid, ik doe mijn beklaag over degenen die dat wel zijn en wel een beperkt vocabulair hebben. Het algemene urban is nog steeds een grap, ook al zullen er fans zijn die wel een IQ van boven kamertemperatuur hebben.
[..]
Nee, het is mijn persoonlijke afkeur jegens de muziek en levensstijl. Dan heb ik het nogmaals over de bontkraag-wiggers die mij en m'n vriendin elke keer dat ik uitga lastigvallen en soms zelfs uit verveling beginnen te slaan, of mijn vriendin voor hoer uit te maken. Het is niet dat ik zeg dat iedereen die dergelijke muziek luistert een en al domheid of geweldadigheid is. Overigens is het "puur dom" en niet "dom puur".
[..]
Excuses, niet relevant. Maar gefeliciteerd met je vriendin. Je zult vast wel begrijpen waar ik op doel. Jouw vooroordelen over gymnasiasten zijn er ook, en die zullen er ook wel blijven. Mag ik, tot slot, vragen welke opleiding je hebt genoten?
Nou die maffe jajong, begint altijd over andere dingen als hij het met argumenten betreffende het onderwerp niet kan winnen... Dit keer dus over opleiding...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:30 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Wat heeft het met de discussie te maken wat voor opleiding iemand heeft gehad.![]()
De laatste paar posts die door jou zijn gezet zijn onzinniger dan die van Jajong, ik denk dat jij iets minder moet baggeren in jouw eigen kuttopic en eens ontopic moet gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:13 schreef Daniel.J het volgende:
Jajong ga eens iemand anders topic etteren.
hoor ik daar urban?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De laatste paar posts die door jou zijn gezet zijn onzinniger dan die van Jajong, ik denk dat jij iets minder moet baggeren in jouw eigen kuttopic en eens ontopic moet gaan.
Atheneum heeft bij ons een lager werktempo. En nogmaals, ik ben niet trots op m'n gym, ik zit met de meest labiele personen die ik ken in de klas. Zowat al m'n vrienden doen wel havo, die zijn sociaal verder ontwikkeld. Beter humor, scherper, breeder associërend. Ze blokken alleen minder, of zijn daar minder goed in.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:22 schreef Flashwin het volgende:
[..]Alleen het hebben van het vak latijn of grieks maakt je echt niks beters dan vwo'ers (heb het zelf gehad) dus verander dat gymnasium nou maar gewoon in vwo en doe niet zo uit de hoogte.
kutjoch
mee ééns..kwalijke zaakquote:Nou die maffe jajong, begint altijd over andere dingen als hij het met argumenten betreffende het onderwerp niet kan winnen... Dit keer dus over opleiding...
Het is niet voor niks ONZ, hoe onzinniger hoe beter dunkt me.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De laatste paar posts die door jou zijn gezet zijn onzinniger dan die van Jajong, ik denk dat jij iets minder moet baggeren in jouw eigen kuttopic en eens ontopic moet gaan.
ennuhhhhhhhh....de urban cultuur....hoest daarmee?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:03 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Atheneum heeft bij ons een lager werktempo. En nogmaals, ik ben niet trots op m'n gym, ik zit met de meest labiele personen die ik ken in de klas. Zowat al m'n vrienden doen wel havo, die zijn sociaal verder ontwikkeld. Beter humor, scherper, breeder associërend. Ze blokken alleen minder, of zijn daar minder goed in.
Loop niet zo te janken man, jij hebt nog niks nuttigs toegevoegd aan je eigen fucking topic. Misschien moet je je 'mengen' in de discussie i.p.v. constant te janken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:13 schreef Daniel.J het volgende:
Jajong ga eens iemand anders topic etteren.
Misschien moeten mensen die niet ontopic reageren dan gewoon ff oppleuren zodat alleen de mensen die wel een discussie willen overblijven...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken man, jij hebt nog niks nuttigs toegevoegd aan je eigen fucking topic. Misschien moet je je 'mengen' in de discussie i.p.v. constant te janken.
als ik voorzichtig de R&B Urban binnenbreng wordt de discussie dan iets breder?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen die niet ontopic reageren dan gewoon ff oppleuren zodat alleen de mensen die wel een discussie willen overblijven...
Dag knul!![]()
Dan gaan we spitten hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef Motek het volgende:
[..]
als ik voorzichtig de R&B Urban binnenbreng wordt de discussie dan iets breder?![]()
Ik vind het nog steeds niks, maar dan heb ik het weer over de gasten die met 50 cent uit hun mobieltje's speakers pompend mij of/en m'n vriendin lastigvallen. En dit dekt niet de gehele urban cultuur.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:06 schreef Motek het volgende:
[..]
ennuhhhhhhhh....de urban cultuur....hoest daarmee?![]()
Dit is klaagbaak geen onz.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:05 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Het is niet voor niks ONZ, hoe onzinniger hoe beter dunkt me.![]()
zie jij die grote posts van jajong en die kleine offtopic kutpostjes van baajguardian niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen die niet ontopic reageren dan gewoon ff oppleuren zodat alleen de mensen die wel een discussie willen overblijven...
Dag knul!![]()
Details, blijft niet serieusquote:
''Vocabulair'' en ''vervolgs'' evenmin.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef Jajong het volgende:
en 'onrelevant' is geen woord.
ja en alle rappers rappen alleen over vrouwen/neuken/sexquote:Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel eens een hardstyle track geluisterd.... In de meesten zitten sowieso maar 8 regels tekst en die gaan niet over vrouwen/neuken/sex... (al zullen er best wat zijn)... en ook al zouden ze erover gaan dan is er niemand die zon dj ook daadwerkelijk gaat zittenz uigen naar afloop....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja en alle rappers rappen alleen over vrouwen/neuken/sexen daarna gaa ze allemaal met de rapper naar bed
ben je echt zo IQ loos of komt dat door de speed
Maar dat is toch representatief voor de hele hiphop scene??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
, Die lui kijken niet verder dan de TMF hiphop
![]()
Volgens de TS hier wel ja, net zoals een bontkraagje essentieel is als je je aansluit bij de urban cultuurquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:17 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Maar dat is toch representatief voor de hele hiphop scene??
de plaatselijke scene heeft dat echter wel....mogelijk dat het daar aan ligt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens de TS hier wel ja, net zoals een bontkraagje essentieel is als je je aansluit bij de urban cultuur
Een bontkraagje?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef Motek het volgende:
[..]
de plaatselijke scene heeft dat echter wel....mogelijk dat het daar aan ligt?![]()
zoiets als 'n drol in een pot? en dan maar afwachten wie zich aan het onderwerp houdt en wie persoonlijk wordt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Daarom moet je ook alles op 1 pagina zetten.
Je bent het slotje vergeten. Kansloos topic.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Opgeschoond enzo.
Ik hou meer van oraal.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:46 schreef Puzzelaar het volgende:
Ik hou meer van rural.
Wat jajong zegt dus, de TS doet er geen moeite meer voor om zijn ongelijk te bevestigen en noemt iedereen die het niet met hem eens is een onz´er... Slotje dusquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent het slotje vergeten. Kansloos topic.
Zelf de TS is 't met me eens. Mensen die het niet met hem eens zijn zijn 'ONZ'ers' en dus wil hij niet meer reageren. Dit alles terwijl de zogenaamde 'ONZ'ers' al zijn punten al meerdere malen keihard onderuit hebben gehaald en hij weigert erop te reageren en in plaats daarvan gaat ie janken in FB
Merk er weinig van met alle respect Suveillance-Fiets, het topic staat vol met getier.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Opgeschoond enzo.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:50 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Merk er weinig van met alle respect Suveillance-Fiets, het topic staat vol met getier.
Ja, als hij de openingspost moet verwijderen snapt niemand het meer hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:50 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Merk er weinig van met alle respect Suveillance-Fiets, het topic staat vol met getier.
Eey vent met je lelijke rotkop... Ga dan naar het opschonen niet weer beginnen!!! Met hem aan te vallen, maar reageer iig zelf ontopic....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent het slotje vergeten. Kansloos topic.
Zelf de TS is 't met me eens. Mensen die het niet met hem eens zijn zijn 'ONZ'ers' en dus wil hij niet meer reageren. Dit alles terwijl de zogenaamde 'ONZ'ers' al zijn punten al meerdere malen keihard onderuit hebben gehaald en hij weigert erop te reageren en in plaats daarvan gaat ie janken in FB
Pot, ketel, zwart..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:57 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Eey vent met je lelijke rotkop... Ga dan naar het opschonen niet weer beginnen!!! Met hem aan te vallen, maar reageer iig zelf ontopic....
Kut dwaas!!![]()
Idd pot ketel zwart... Zelf ook doen he?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:58 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Pot, ketel, zwart..![]()
Duidelijk een hardstyle-homo
Moet ik nu gaan huilen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Idd pot ketel zwart... Zelf ook doen he?
Njah kan mij het ook schijten...
Hardstyle homo... Nee hip-hop is wel erg mannelijk (denken jullie zelf)...Misschien moet je je eens normaal gaan gedragen en neuk je meer dan alleen breezers die al je matties ook allang hebben gehad...!
Nicht...![]()
Zeker waar..., maar ik vraag me dan af of dat er dus voor nodig is... Je hoeft je toch niet geheel aan een ander aan te passen om er een verbroedering uit te slaan... Ik kan me altijd slecht voorstellen dat de zogenaamde wiggers echt zichzelf zijn...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als urban al een cultuur is heeft ook deze cultuur zijn voor en nadelen, dat de TS enkel nadelen ziet en zich schijnbaar erg stoort aan andersdenkenden doet vermoeden dat hij een beetje contactgestoord is. De urban cultuur is er nu eenmaal, en ja er zijn nederlanders die zich als een marokkaan gedragen, maar er is ook een verbroedering geweest tussen alloch -en autochtonen mede dankzij deze "cultuur".
Je moet een nieuwe rap gaan schrijven en breezers neuken...!!quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef soleshaker het volgende:
afzetten tegen de maatschappij, deden hardrockers in hun tijd ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |