abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45941183
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Maar Baaj, wat ik volgens jou dan de "echte" Nederlandse cultuur?
daas plagiaat!
Angst is de Hoogtevrees van de Vrijheid
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:09:58 #102
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45941377
De echte nederlandse cultuur is een sociale structuur, de omgansvorm van vroeger, waar mensen elkaar kennen in de buurt en gezamelijk toezicht houden, samen dingen ondernemen.
Zie ook het topic Jongeren zonder empathisch vermogen & normen (#2)
En het 1e deel ervan vooral.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_45941449
Hulde aan TS
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:35:07 #104
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45941886
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hulde aan TS
bedankt.
pi_45942063
Moet je voor de grap naar zn Breezer discotheek gaan. Dan lach je je echt 3 maal in de rondte. Tegelijk kan ik dan ook huilen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:47:37 #106
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45942172
Ik ga nooit uit, je hoeft niet te raden waarom.
pi_45942259
Urban... cultuur...
Leefbaar Rotterdam
Ik support gevallen topclubs!
pi_45943054
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:14 schreef Daniel.J het volgende:
En als ik ga vergelijken van een cultuur die alles om het geld doet, en vrouwen bitches en hoes noemt, zichzelf de kanarie snuift en zich agressief ophoud op straat, zonodig mensen te provoceren/bedreigen, en geld van het rijk wil om over moord geld de straat en neuken te 'rappen' (lees: niet kunnen zingen) en de nederlandse sociale structuur die ooit was, dan is de keuze snel gemaakt.
Oh ik weet al wat het is, je bent gewoon jaloers op alle wiggers dat die al wel in contact zijn geweest met meisjes, en jij als twintiger nog niet ( nouja, alleen met je bloedeigen nichtje dan, LOLZ )
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45943197
Het ook alweer op z'n retour dus dan kan dat tuig weer kansloos de straat op waar ze thuis horen. En is Nederland verlost van deze ellende.
X
X
X
pi_45943248
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:36 schreef Frasier het volgende:
Het ook alweer op z'n retour dus dan kan dat tuig weer kansloos de straat op waar ze thuis horen. En is Nederland verlost van deze ellende.
Het is al meerdere malen gezegd hoor, maar het gaat hier voornamelijk over NEDERLANDSE ( BLANKE ) JONGEREN die de urban 'cultuur' naleven.
pi_45944247
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

Het is al meerdere malen gezegd hoor, maar het gaat hier voornamelijk over NEDERLANDSE ( BLANKE ) JONGEREN die de urban 'cultuur' naleven.
die blanke bleke scheten die overdag op kantoor zitten?????
pi_45944371
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:24 schreef Motek het volgende:

[..]

die blanke bleke scheten die overdag op kantoor zitten?????
Ohja sorry vergeten dat alle blanke mensen allemaal werken op kantoor en alle allochtonen zijn werkloos en vangen uitkering en hangen op straat. Sorry.
pi_45945253
Puik Topique!

Urban verneukt de hele maatschappij! Verloedering is het!

Met uitgaan ook , nooit ruzie in de tent, behalve als er urban gedraaid word, want dan komen er opeens van die gefrustreerde wiggers op af,
pi_45946521
Goh. Een jongerencultuur die niks heeft met 'den oud-Nederlandschen normen ende waahrden', en zich richt op doelloos patsen met uiterlijkheden en kutmuziek.

Dat is nieuw.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  PR/Manusje van alles zaterdag 3 februari 2007 @ 17:58:44 #115
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45946746
Ontopic blijven nu! En kappen met dat gezeik op elkaar! Jajong je bent gewaarschuwd.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_45946764
Hier hebben we FB voor

[ Bericht 32% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 03-02-2007 18:00:18 ]
pi_45947020
Urban

Kutcultuur is het.
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_45947901
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:51 schreef Nosh het volgende:
Goh. Een jongerencultuur die niks heeft met 'den oud-Nederlandschen normen ende waahrden', en zich richt op doelloos patsen met uiterlijkheden en kutmuziek.

Dat is nieuw.
Is niet nieuw maar de manier hoe bijvoorbeeld vrouwen worden gezien in deze "cultuur" is hier wel nieuw.
X
X
X
pi_45948270
en wrom mag ik niet meer reageren?
pi_45948321
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ohja sorry vergeten dat alle blanke mensen allemaal werken op kantoor en alle allochtonen zijn werkloos en vangen uitkering en hangen op straat. Sorry.
aha ...ut doetut weer...

mie lof R&B-Urban en werk niet op kantoor
pi_45948554
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:50 schreef Daniel.J het volgende:
urban=zuig
Gezogen worden is lekker, ik snap je punt niet.
pi_45948678
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:09 schreef Daniel.J het volgende:
De echte nederlandse cultuur is een sociale structuur, de omgansvorm van vroeger, waar mensen elkaar kennen in de buurt en gezamelijk toezicht houden, samen dingen ondernemen.
Zie ook het topic Jongeren zonder empathisch vermogen & normen (#2)
En het 1e deel ervan vooral.
Overigens, als jij problemen hebt met deze mensen is het duidelijk dat jij moet gaan werken aan je sociale vaardigheden, hoe vaak loop ik wel niet ´s nachts door een flat waar alle "urban" jongeren aan het hangen zijn, en ze me gewoon gedag zeggen en/of een praatje houden? Face it, dit "stoere" gedrag komt overal voor, nu, 10 jaar geleden en 100 jaar geleden. Het komt alleen terug in steeds andere vormen.

En ik snap jou punt niet? Jij vind het allemaal mislukkelingen, boeiend meer kansen voor mensen die geen mislukking zijn. En kom nou niet met belasting dit en dat, want dat betaal je toch wel. Ik kreeg meer het idee dat het ergens mis met jou is gegaan.
pi_45948706
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:08 schreef honderd het volgende:

[..]

Overigens, als jij problemen hebt met deze mensen is het duidelijk dat jij moet gaan werken aan je sociale vaardigheden, hoe vaak loop ik wel niet ´s nachts door een flat waar alle "urban" jongeren aan het hangen zijn, en ze me gewoon gedag zeggen en/of een praatje houden? Face it, dit "stoere" gedrag komt overal voor, nu, 10 jaar geleden en 100 jaar geleden. Het komt alleen terug in steeds andere vormen.

En ik snap jou punt niet? Jij vind het allemaal mislukkelingen, boeiend meer kansen voor mensen die geen mislukking zijn. En kom nou niet met belasting dit en dat, want dat betaal je toch wel. Ik kreeg meer het idee dat het ergens mis met jou is gegaan.
Joh. Ben je nieuw op FOK! ofzo?
pi_45950768
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:08 schreef honderd het volgende:

[..]

Een ik is geen collectief voorbeeld...als IK geen problemen heb wil niet zeggen dat er nergens problemen zijn. Iets invullen als zijnde vanzelfsprekend lijkt me richting pot en ketel te gaan trouwens met daarnaast nog een vaststelling die nergens op gestoeld is; het verkregen idee dat er ergens iets is mis gegaan...we gaan niet bijdehand doen he want daar hebben we anderen voor
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:13:17 #125
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_45951080
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:09 schreef Daniel.J het volgende:
Een prachtig rijtje kenmerken, je zou ze zo in elke cultuur kunnen passen en met name in die van de urban.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:13:38 #126
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_45951101
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:04 schreef honderd het volgende:

[..]

Gezogen worden is lekker, ik snap je punt niet.
Hij zegt zuig, niet gezogen worden...

Jij vind zuigen lekker? Snap je punt niet.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_45951335
Mensen die huilen om wat er in een nummer wordt gezegd
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:20:55 #128
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_45951450
kijk hier hebben we nog zo een hendige sjieke gangster die voor niemand uit de weg gaat

http://www.youtube.com/watch?v=SAgqPRIKk-E

Love will tear us apart (Joy Division)
pi_45951480
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef don-diablo het volgende:
kijk hier hebben we nog zo een hendige sjieke gangster die voor niemand uit de weg gaat

http://www.youtube.com/watch?v=SAgqPRIKk-E

Die kenden we nog niet
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:31:31 #130
157361 jors
stripheld
pi_45951887
swaaa jewetog
maar idd kom eens met wat nieuws
off the wall
  zondag 4 februari 2007 @ 11:36:26 #131
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_45965378
te lui om te zoeken sorry...
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 4 februari 2007 @ 12:11:40 #132
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45966044
Dit topic is gemaakt na aanleiding van de in de op gelinkte leefbaar rotterdam rap.
Dus 'swaaa jewetog, kom eens met wat nieuws' Het is nieuws.
pi_45971027
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Motek het volgende:

[..]

Een ik is geen collectief voorbeeld...als IK geen problemen heb wil niet zeggen dat er nergens problemen zijn. Iets invullen als zijnde vanzelfsprekend lijkt me richting pot en ketel te gaan trouwens met daarnaast nog een vaststelling die nergens op gestoeld is; het verkregen idee dat er ergens iets is mis gegaan...we gaan niet bijdehand doen he want daar hebben we anderen voor
Heel leuk allemaal, maar jullie doen nu precies hetzelfde. Omdat jullie een keer een slechte ervaring hadden met een stel jongeren, ze keken bijvoorbeeld even lelijk naar je, of ze hebben je vriendin geneukt, zijn het nu allemaal jongens zonder empatisch vermogen Sneu gedrag, het is allemaal wel lekker simpel om negatief te doen over andere, terwijl jullie zelf te lui en te bang zijn om deze problemen in jezelf op te lossen. DIT is nou een typisch voorbeeld van de pot verwijt de ketel.
  zondag 4 februari 2007 @ 14:38:40 #134
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_45971262
Ik wens iedereen plezier met de muziek die hij of zij wil luisteren en de subcultuur waar hij of zij bij wil horen. Het zal me aan mijn reet roesten of blanke jochies van vijftien uit Zeewolde denken dat ze pimps zijn als ze met hun wheels door town cruisen.

Iets anders is de subsidiëring voor miljoenen euro's van één of ander urban project. Overheden zouden zich niet schuldig moeten maken aan het voortrekken van de ene subcultuur boven de andere.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_45972336
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:32 schreef honderd het volgende:

[..]

Heel leuk allemaal, maar jullie doen nu precies hetzelfde. Omdat jullie een keer een slechte ervaring hadden met een stel jongeren, ze keken bijvoorbeeld even lelijk naar je, of ze hebben je vriendin geneukt, zijn het nu allemaal jongens zonder empatisch vermogen Sneu gedrag, het is allemaal wel lekker simpel om negatief te doen over andere, terwijl jullie zelf te lui en te bang zijn om deze problemen in jezelf op te lossen. DIT is nou een typisch voorbeeld van de pot verwijt de ketel.
ah...je houd van ping-pong-spelletjes? (sorrie) waar staat dat "we" ( = jullie) enen kere een slechte ervaring hebben gehad dmv beuze eugjes/pikkies waar verstand in hangt. Of immer und alway's doorgeschoten urb-anus-figuurtjes tegen komen?

Lui en bang zijn "we" ècht niet als we iets ter sprake brengen wat in mijn ogen iedergeval net zo doorgeschoten is als de zelfverrijking van top-figuren: zijn er nou ècht geen andere teksten te verzinnen die rijmen op witch behalve bitch? En tig keer fuck en shit en meer van die simpele overgenomen kreten roepen, op soms toch wel redelijke muziek, betekent wel degradatie van IQ (persoonlijk lijkt me poep iets lekkerder klinken )

zò...en nu ga ik de koffie nederpleuren voor een groep hangjongeren die straks binnenrolt
  zondag 4 februari 2007 @ 15:50:50 #136
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_45973651
wat lul je echt
derp
pi_45977491
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef Aurelianus het volgende:
Ik wens iedereen plezier met de muziek die hij of zij wil luisteren en de subcultuur waar hij of zij bij wil horen. Het zal me aan mijn reet roesten of blanke jochies van vijftien uit Zeewolde denken dat ze pimps zijn als ze met hun wheels door town cruisen.

Iets anders is de subsidiëring voor miljoenen euro's van één of ander urban project. Overheden zouden zich niet schuldig moeten maken aan het voortrekken van de ene subcultuur boven de andere.
pi_45991543
eens met TS..
hoop dat het weer overwaait die urban cultuur onder de kinders..
Pluk de sinaasappels, maak jus d'orange..
[..]Check mn stamboom, ik kijk de kat eruit.. en pluk de vrucht.
Serieus ik vind dit heerlijk, lekker uitleven in de tuin van al het leven
  zondag 4 februari 2007 @ 23:04:59 #139
136780 Nosh
hurpdurp
pi_45992809
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:43 schreef Frasier het volgende:

[..]

Is niet nieuw maar de manier hoe bijvoorbeeld vrouwen worden gezien in deze "cultuur" is hier wel nieuw.

Heb je weleens de teksten van de gemiddelde hardstyle track bekeken? Vrouwen moeten maar het podium opkomen, en de dj zuigen. Minstens.
Begin ik nog niet eens over het fenomeen 'groupies' in de rockwereld, en het gezeik dat menig metalband heeft gehad, wegens ongewenste handelingen en rape-discussies.

Panisch gedoe. 15-jarigen zoeken een uitlaatklep, en dit deccenium is het wijde kleren aantrekken en doen alsof je uit Compton komt. Tien jaar terug waren diezelfde 15-jarigen kaal en slikten ze pillen, en schreeuwde iedereen ook moord en brand. Tien jaar dáárvoor was iedereen into wave, en ging de helft ervanuit dat ze de 20 niet zouden halen.

Het waait over, de Nederlandse cultuur komt niet in gevaar, en dit topic is niks meer dan lachwekkend en getuigt van een stuitend gebrek aan relativeringsvermogen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45994277
Ik kan me er werkelijk niet druk om maken. Dit is de enige manier waarop dit soort mensen respect kunnen krijgen. Van zichzelf hebben ze niet genoeg capaciteiten om echt wat te bereiken in deze maatschappij. Waarom zou je ze dit dan ook nog ontnemen?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45996594
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef Nosh het volgende:

[..]

Heb je weleens de teksten van de gemiddelde hardstyle track bekeken? Vrouwen moeten maar het podium opkomen, en de dj zuigen. Minstens.
Begin ik nog niet eens over het fenomeen 'groupies' in de rockwereld, en het gezeik dat menig metalband heeft gehad, wegens ongewenste handelingen en rape-discussies.

Panisch gedoe. 15-jarigen zoeken een uitlaatklep, en dit deccenium is het wijde kleren aantrekken en doen alsof je uit Compton komt. Tien jaar terug waren diezelfde 15-jarigen kaal en slikten ze pillen, en schreeuwde iedereen ook moord en brand. Tien jaar dáárvoor was iedereen into wave, en ging de helft ervanuit dat ze de 20 niet zouden halen.

Het waait over, de Nederlandse cultuur komt niet in gevaar, en dit topic is niks meer dan lachwekkend en getuigt van een stuitend gebrek aan relativeringsvermogen.
Hehe, MODOWNED.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:14:09 #142
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46001510
Waar kun je je wel niet druk om maken klapdeurjosti.
Nosh heeft hier gewoon gelijk en dat had dé sluitpost geweest, oh en hiphop aan de macht, verbitterde zeikstraal.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:18:48 #143
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46001638
Kunnen jullie ook normaal discuseren of blijft het bij gescheld en gejank?
  maandag 5 februari 2007 @ 11:19:53 #144
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46001673
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:18 schreef Daniel.J het volgende:
Kunnen jullie ook normaal discuseren of blijft het bij gescheld en gejank?
Kun je ook normaal spellen of blijft het basisschoolniveau?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:24:13 #145
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46001778
Er is ook geen normale discussie met dit onzvolk te houden dus, laat dit topic ook maar zitten.
Het gaat goed met fok.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:26:07 #146
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_46001828
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Daniel.J het volgende:
Er is ook geen normale discussie met dit onzvolk te houden dus, laat dit topic ook maar zitten.
Het gaat goed met fok.
Ik kom heel sporadisch in ONZ, zak hooi.
  maandag 5 februari 2007 @ 12:10:02 #147
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_46002971
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:24 schreef Daniel.J het volgende:
Het gaat goed met fok.
Alsof jij bereid bent een normale discussie te voeren.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:32:12 #148
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46005106
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:10 schreef Djaser het volgende:

[..]

Alsof jij bereid bent een normale discussie te voeren.
Ja dat ben ik, als je refereerd naar het sumer topic, Ik vind jouw informatie erg interresant maar de aannames en speculatie die ik opwerp ga je compleet aan voorbij, ik ben geinterreseerd in de mogelijkheid dat lucifer dezelfde persoon als enki zou kunnen geweest zijn, als je kijkt naar de babylonische en latere volkeren, hebben ze allemaal hun goden van de sumerische beschaving, zo link ik dus hedendaagse goden terug, zoals jij ook wel weet dat de god waar christennen tot bidden een verzameling van goden is uit de sumerische tijd.
Als je daar over in discussie wilt in het desbetreffende topic, dan verwelkom ik dat, maar wat jij doet is direct roepen dat mijn theorie onzin is, wekt niet echt een discussie of wel soms.

En dus zegt je post in dit topic ook weinig, want ik ben juist bereid een normale discussie te voeren, tenzij je wilt ontkennen dat mensen hier lopen te schelden en tieren, op de persoon lopen te spelen alsof je het in onz plaatst.
Een discussie moet van 2 kanten komen nietwaar?
  maandag 5 februari 2007 @ 13:55:04 #149
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_46005813
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 09:47 schreef Shadowke het volgende:
Dat je niet weet wat Indisch zijn betekent is nog tot daar aan toe, maar dat je dan ook nog eens bijdehand gaat doen over een onderwerp waar je duidelijk geen flikker van af weet is echt zielig.
Dit blijk al uit het feit dat je het over 2 nationaliteiten hebt
De term Indisch gaat specifiek over een gemengde Indonesische/Nederlandse etnische afkomst. Maar meneer Jajong wil dat de term Indisch, die al bestaat sinds de 16e eeuw, geldt voor alle personen met twee 'nationaliteiten' Dus als je half Marokkaans bent ben je Indisch... Logisch jongen
Ga lekker verder trollen in ONZ oid, stomme Chinees
Indisch houd gewoon in dat iemand van indonesische afkomst is, gemengd hoef niet. Iemand die in indonesie geboren is uit 2 oudersuit indonesische heet gewoon indisch niet een indonesische . Als je vervolgens een indische mama hebt en een nederlandse papa dan wordt je half- indisch en half nederlands, heeft te maken dat sperma cellen en eicellen elk de helft hebben en dan samen voegen en zo en 0,5 + 0,5 = 1, moeilijke wiskunde en zo. Hij bedoelde met half Marokaan ook niet dat je indisch bent maar dat wanneer je half nederlands half marokaans bent je een halve marokaan bent in nederland en een halve nederlander in marokko .

Als die reactie of dat half Marokaans serieus meende zou trouwens wel een hoop verklaren.

Urban Cultuur , wat er trouwens zo stoer en aantrekkelijk aan het niet in staat zijn je eigen kledingmaat te onthouden en dus maar 5 maten te groot koopt, het praten alsof je een anafabeet bent en er ook nog trots op zijn dat je niet naar school gaat zodat je lekker professioneel stadswacht kan worden is mij nog niet duidelijk maar het scoort kennelijk wel veel chickies (vertaling: kippen).

[ Bericht 11% gewijzigd door Frag_adder op 05-02-2007 13:58:18 (nog meer te klagen) ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 5 februari 2007 @ 14:18:23 #150
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_46006503
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:04 schreef Nosh het volgende:

[..]

Heb jij uberhaupt wel eens een hardstyle track geluisterd.... In de meesten zitten sowieso maar 8 regels tekst en die gaan niet over vrouwen/neuken/sex... (al zullen er best wat zijn)... en ook al zouden ze erover gaan dan is er niemand die zon dj ook daadwerkelijk gaat zittenz uigen naar afloop....

Iets wat die verpauperde breezerzuipene urban sletjes al doen voor een kudo.... Tyft toch a.u.b. op met dit volk zonder eigenwaarde nog in bescherming te nemen ook, mafkees!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')