ovrer jou en een spiraaltje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaaaa.. ik laat lekker in m'n baarmoeder wroeten met allerlei niet-organische instrumenten..![]()
Maarre.. als je er zo in geinteresseerd bent open je maar een topic in LIF erover..![]()
Neh, liever niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
ovrer jou en een spiraaltje?![]()
spiraaltjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh, liever niet.Over PMS natuurlijk..
Oehhhh ik moest zo hard lachen.quote:
maar ondertussen is het een vrij serieus onderwerp eigenlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oehhhh ik moest zo hard lachen.
God jij bent goed zeg..
forum@fok.nlquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef postmortum het volgende:
zeg kan ik eigenlijk een subforumban krijgen voo DIG, want ik heb belofd daar nooit meer te komen![]()
Je hebt er gewoon geen nodigquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaaaa.. ik laat lekker in m'n baarmoeder wroeten met allerlei niet-organische instrumenten..![]()
Maarre.. als je er zo in geinteresseerd bent open je maar een topic in LIF erover..![]()
ben je aan het soppenquote:
Sandstorm is ook zo'n halve Duitser, net als jij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef postmortum het volgende:
[[afbeelding]]
wie kent Geleen nu niet , zelfs -sandstorm- kent het![]()
Ik mag hopen dat de dijken doorbreken als jij geemigreerd bent uit ons Sjoen Mestreech.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sandstorm is ook zo'n halve Duitser, net als jij.
Hahahhahaa..quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de dijken doorbreken als jij geemigreerd bent uit ons Sjoen Mestreech.
Hopen op een zwemdiploma dan maar he![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef PeZu het volgende:
fiet smijn namatopic, wat doe je
goed werk
Neequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef Marc1711 het volgende:
mijn natte boxert topic is tot 2 keer toe gesloten, 1 daarvan mag toch wel open??
wie zegt dat het fake is????? moet ik het bewijs opsturen of een foto maken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NeeHet slaat nergens op en fake topics zijn nou ook niet de bedoeling
![]()
wie is dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kan iemand deze lelijke user even deleten:
[afbeelding]
Dank U
Die dude die 3 posts eerder klaagt dat zijn foto in een of ander topic staatquote:
Haai, schat, geef dan even aan waar die foto staat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:10 schreef Herr_Munk het volgende:
De post waar mijn foto werd geplaatst was irrelevant en totaal offtopic en bovenal een dooddoener als ik een discussie probeer te starten. Blijkbaar zit ik in de KLB daarvoor op de verkeerde plek. Geeft niets, weer een les geleerd.
Ja inderdaad vergeten, het was in dat rokers razzia topic, maar ik heb zelf de moeite genomen om mijn fotoboek overhoop te gooien.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Haai, schat, geef dan even aan waar die foto staat.
Ach laat je niet opnaaien joh. In zo'n vage discussie doen mensen wel vaker iets wat compleet irrelevant is.. Gewoon die foto's terugzetten, wat boeit jou dan nou wat mensen te zeiken hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:18 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ja inderdaad vergeten, het was in dat rokers razzia topic, maar ik heb zelf de moeite genomen om mijn fotoboek overhoop te gooien.
Toch bedankt voor de moeite Janetje.
God wat origineel, nee, serieus!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef tongytongylickylic... het volgende:
Janetje = een sletje.... dat rijmt
Soort Amerikaanse voorloper van "de lama's" (Whose line is it anyway).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef seekfaM het volgende:
Janetje van wat is jouw usericon trouwens?
Wheheh grappigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:39 schreef Janetje het volgende:
Soort Amerikaanse voorloper van "de lama's" (Whose line is it anyway).
De vrouwelijkste, dat wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:38 schreef tonks het volgende:
Janetje is de tofste KLB MOD!
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
De vrouwelijkste, dat wel.
Op S-F na natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |