General chat ? Opruimen en overnieuw beginnen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef postmortum het volgende:
verlegen mensen mijn eerlijkste topic in tijden en die wordt gesloten , mag die dan naar
R & P of ergens waar er wel serieus over gesproken kan worden
Wil het in R&P een kans hebben zal je toch met een betere OP moeten komen. Gewoon nieuwe openen in R&P dus, en dan je OP uitbreiden. In de huidige staat kan niemand er iets mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef postmortum het volgende:
verlegen mensen mijn eerlijkste topic in tijden en die wordt gesloten , mag die dan naar
R & P of ergens waar er wel serieus over gesproken kan worden
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wil het in R&P een kans hebben zal je toch met een betere OP moeten komen. Gewoon nieuwe openen in R&P dus, en dan je OP uitbreiden. In de huidige staat kan niemand er iets mee.
Oké doeiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik heb al mn reacties maar verwijderd, ik dacht dat KLB verre van ONZ was.
Tja, je had ook een report kunnen plaatsen. Topic heb ik gesloten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik heb al mn reacties maar verwijderd, ik dacht dat KLB verre van ONZ was.
quote:
Reports is voor nsb'ers, en misschien sorry maar daar heb ik moeite meequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, je had ook een report kunnen plaatsen. Topic heb ik gesloten.
Zeg zeiksnor, bekijk je TT eens en je OP, gevolgd door de rest van de berichten in je topic.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zeg kraspanda. Ik heb het over Koninginnedag en andere meuk. Niet over carnaval.
jaja. Je hebt het er maar druk mee he.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg zeiksnor, bekijk je TT eens en je OP, gevolgd door de rest van de berichten in je topic.
Het is gewoon weer een topic over carnaval, namelijk waarom het niet zo zielig is als je naar andere feesten in Nederland kijkt. En dat argument kan je príma aanvoeren in dat andere topic. Als er voor ieder argument van iedere discussie een apart topic geopend wordt is er geen houden meer aan.
kraspandaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg zeiksnor, bekijk je TT eens en je OP, gevolgd door de rest van de berichten in je topic.
Het is gewoon weer een topic over carnaval, namelijk waarom het niet zo zielig is als je naar andere feesten in Nederland kijkt. En dat argument kan je príma aanvoeren in dat andere topic. Als er voor ieder argument van iedere discussie een apart topic geopend wordt is er geen houden meer aan.
Inderdaad ! Kutkloon !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga ergens anders huilen, kutkloon.
ontstellende papagaai dat je er bent.quote:
Waarom moeten er twee discussies gestart worden over een onderwerp? Het lijkt me toch logisch dat als er een topic is met een OP waar je het niet mee eens bent, dat je daar dan tegenin gaat. Niet een tegen-topic openen waar alleen jouw voorstanders in kunnen posten. Dan haal je namelijk discussies weg, in plaats van dat je er eentje start.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef amies1234 het volgende:
Janetje![]()
Dan sluit je mijn topic Dat kuttaaltje hier op Fok! met de opmerking voer de discussie waar die gestart is. Heb je dit topic al doorgelezen. Welke discussie??? Hierboven reageren alleen maar kneusjes die denken grappig te zijn. Groen voetje halen bij Danny?![]()
hoii jijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom moeten er twee discussies gestart worden over een onderwerp? Het lijkt me toch logisch dat als er een topic is met een OP waar je het niet mee eens bent, dat je daar dan tegenin gaat. Niet een tegen-topic openen waar alleen jouw voorstanders in kunnen posten. Dan haal je namelijk discussies weg, in plaats van dat je er eentje start.
En ja, ik had het topic gelezen, en ja, ik zie dat er enorm kinderachtig op wordt gereageerd. Spreek jíj ze er dan op aan, als tegenstander. Zo ontstaan discussies.
Done. Dergelijke topic's gaan normaal gesproken met zo'n matige OP op slot.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:53 schreef superhero87 het volgende:
Zou iemand mijn TT even kunnen veranderen?
TT moet zijn: Koala Richy en niet Kuala Richy
Dankje![]()
Hoi poepie, ik zie het nietquote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
Burgerking VS de Mac
dank je wel schatten.
Gaat heen.quote:
Zie het nu wel. Er ging even iets fout.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
Burgerking VS de Mc
dank je wel schatten.
merciquote:Op maandag 19 februari 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie het nu wel. Er ging even iets fout.
-edit-
En done, speciaal voor jou.
Kusje terug!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:31 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik kom even klagen over dat Janetje vervelend doet door posts te deleten waarin het woord 'kanker' voorkomt.
dat was het.
kuskus
Je bent eentje vergeten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:35 schreef Janetje het volgende:
Kusje terug!
Oeh.. *Nog kusje geeftquote:
Nee, een kanker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh.. *Nog kusje geeft
En nietzman kusje geeft voor het melden.
Jaja.. ik ben een beetje flauw vanavond.. ik was 'm al aan het zoeken..quote:
Hihihihi.. gekkie.quote:
Woef.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zeg verwijder die offtopic meuk eens in mijn topic
Nah, denk dat ze er in ONZ ook niet om zitten te springen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:11 schreef postmortum het volgende:
niet verkleed zijn zeg maak ik 1x ook iets mee en mag die anders naar een andr subforum?
ik bedoelde eigenlijk GCquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nah, denk dat ze er in ONZ ook niet om zitten te springen.
Mag het ietsje minder emoquote:Ja doei, die slowchat ga je maar ergens anders doen.
Daarnaast, als je weet dat je een solli hebt, ga je je niet de tyfus zuipen de vorige avond, idioot.
Mag het ietsjes minder zeikerig?quote:
Omdat jij de rode vlag hebt uithangen hoef je mij nog geen idioot te noemenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag het ietsjes minder zeikerig?
Wacht maar tot ik echt eens PMSig ben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat jij de rode vlag hebt uithangen hoef je mij nog geen idioot te noemen![]()
Premenstrueel Syndroomquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
PMS staat voor Post Menstruatie Syclus ?
Jaaaa.. ik laat lekker in m'n baarmoeder wroeten met allerlei niet-organische instrumenten..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |