En jij met je backmashing.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:43 schreef Daniel.J het volgende:
Sterf met je euros
Mijn topic is gewoon beter.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef amies1234 het volgende:
Janetje![]()
Dan sluit je mijn topic Dat kuttaaltje hier op Fok! met de opmerking voer de discussie waar die gestart is. Heb je dit topic al doorgelezen. Welke discussie??? Hierboven reageren alleen maar kneusjes die denken grappig te zijn. Groen voetje halen bij Danny?![]()
Voor antwoord, zie KLB FB.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef amies1234 het volgende:
Janetje![]()
Dan sluit je mijn topic Dat kuttaaltje hier op Fok! met de opmerking voer de discussie waar die gestart is. Heb je dit topic al doorgelezen. Welke discussie??? Hierboven reageren alleen maar kneusjes die denken grappig te zijn. Groen voetje halen bij Danny?![]()
wat valt er verder nog te zeggen dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:26 schreef Janetje het volgende:
Het was even leuk om random voorbeelden te gaan posten van de stijl die daar gebruikt word, maar hou even op met het posten van random woorden, daar wordt het topic ook niet beter van.
Vraag maar niksquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |