Cholestrol bomquote:
En wat voor baan ga jij krijgen denk je?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:10 schreef siebenga het volgende:
moet toch echt vertellen dat het niet uit maakt waar ik wat eet,,, me kontje heeft de dag erna toch last van...
Bedoel die negers die er werken.. Vraag me af waar de meeste mac op bg staan.. las net dat de meeste laag geschoolden ook dat soort baantjes heeft... oftwel sjii dom gelul
Oh, daarom spreken de verkopers bij de Mac en Burger King zo slecht Nederlands..quote:Op maandag 19 februari 2007 16:10 schreef siebenga het volgende:
moet toch echt vertellen dat het niet uit maakt waar ik wat eet,,, me kontje heeft de dag erna toch last van...
Bedoel die negers die er werken.. Vraag me af waar de meeste mac op bg staan.. las net dat de meeste laag geschoolden ook dat soort baantjes heeft... oftwel sjii dom gelul
Subway is lekker, maar als je een vetkick hebt nietquote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef Yngwie het volgende:
Fastfood? Daar zijn wat mij betreft echt maar 2 opties voor:
- Subway
- Charlie Chiu (helaas alleen station Utrecht)
juist. even een goede taakverdeling afspreken. bestellen in 2 ploegen en iedereen lekker eten.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef Deetch het volgende:
Burgers van de Burgerking en frietjes en andre side orders van de MAC
Naar welke Subway ga jij? Ik betaal echt niet meer dan een Euro of 7 voor een 30cm Sub. Daarbij spaar je daar ook voor gratis Subs en heb ik een halfje uurtje na een Sub niet weer honger in tegenstelling tot een supersize McMenuquote:Op maandag 19 februari 2007 16:32 schreef PimPshaKe het volgende:
yngwie betaald 10 euro voor een broodje?
ben je dus ook zo'n broodmongool die dingen van de tv koopt zoals de nieuwe abswing voor het gespierde buikje
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:28 schreef seikodood het volgende:
[..]
hoe kan jij die ooit in je mond krijgen![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Ach, 't blijven pauper-winkels waar ze je niet eens verstaan omdat ze een meter er aapies achter die toonbank staan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |