Volgende meet termie, volgende meet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat...
Haha, afgesprokenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgende meet termie, volgende meet.
Dat was ons al duidelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 02:15 schreef Daniel.J het volgende:
Dat even duidelijk is dat die eikel die de tubgirl poste onder een bijna echte Daniel.J impersonatie JediMindTricks was, hij ook in mijn fokkervandeweek interview de link ernaar plaatste en mij daarmee zwart probeerde te maken.
Just for the record.
Het verschil tussen de I en de L is wel te zien hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 02:15 schreef Daniel.J het volgende:
Dat even duidelijk is dat die eikel die de tubgirl poste onder een bijna echte Daniel.J impersonatie JediMindTricks was, hij ook in mijn fokkervandeweek interview de link ernaar plaatste en mij daarmee zwart probeerde te maken.
Just for the record.
quote:Op zondag 11 februari 2007 02:26 schreef Daniel.J het volgende:
Ja maar het is maar een ban voor 48 uur, persoonlijk vind ik dat maar laag voor zon actie, zijn post staat nogsteeds op de Fp in mijn interview topic op pagina 2..., dat nare mannetje.
Ondertussen soliciteren er nog 3 figuren naar een ban maar goed ik laat de boot af, geen zin in discussies met hun.
wie?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:26 schreef Daniel.J het volgende:
Ja maar het is maar een ban voor 48 uur, persoonlijk vind ik dat maar laag voor zon actie, zijn post staat nogsteeds op de Fp in mijn interview topic op pagina 2..., dat nare mannetje.
Ondertussen soliciteren er nog 3 figuren naar een ban maar goed ik laat de boot af, geen zin in discussies met hun.
Sluiten.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:08 schreef postmortum het volgende:
Postmortum vandaag 1 jaar op Fok mijn topic wat doe je![]()
Nu niet meer.quote:
Wacht maar tot pagina 3 er isquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:08 schreef tongytongylickylic... het volgende:
Gejank om die Yildiz waarom wordt deze dichtgegooid met rede: bashtopic? Onzin :S
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:13 schreef fathank het volgende:
Zoek een leven ipv de hele dag tv te kijken. Kun je je ook niet ergeren aan dat soort dingen, huilie
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:18 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
Uhmm..ik las het op internet kneus.....![]()
En als we het over tv kijken hebben: "Gameprogramma" op tmf.. KNEUSSSSSS![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:57 schreef Asmodean het volgende:
[..]
020? Flikker op met je breezer taal naar Geenstijl ofzo
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:30 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
boehoeeee ze pesten buitenlanders boehoeeeeee
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:36 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
daar heb ik de iq niet voor sorry Ali.
De beestjes zijn wel lief.. heb er van de week nog een paar rond zien rennen in de dierentuin.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Uhm alle respect voor de mods en regels etc. Maar lemmings zijn niet kut! Dat is een grove belediging!
Grr ken u klassiekers!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
De beestjes zijn wel lief.. heb er van de week nog een paar rond zien rennen in de dierentuin.
Ehm die lemming stond er anders best lang... voor een lemming ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Grr ken u klassiekers!![]()
zonder lemmings was klaagbaak helemaal nergens!!
Boeh!! Andere mods respecteren dat iig nog op het moment van en verwijderen het dan pas![]()
Zonder zaad was jij er niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Boeh!! Andere mods respecteren dat iig nog op het moment van en verwijderen het dan pas![]()
Zonder lemmings was Klaagbaak een subforum zonder lemmings.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik wou hem net slotten, maar Janetjequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef postmortum het volgende:
Panda wordt gedemoniseerd kan mijn topic op slot, zelfs ik vind hem te flauw
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wou hem net slotten, maar Janetjewas me voor
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik wou hem net slotten, maar Janetjewas me voor
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
Jack Russels zijn rothonden
kan iemand de geestige opmerkingen weg halen?
thanks babe. er wordt wel erg vreemd omgesprongen met de gevoelens van iemand waarvan net de kat is doodgebeten.quote:
Kaarslikkers op fok!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef Janetje het volgende:
Gaat nergens meer over.
Stuur 'm een PM..quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef murp het volgende:
[..]
Kaarslikkers op fok!
mag ik niet meer reageren?
Link ?quote:
'Tis al weg.quote:
Je bent fantastischquote:
Neeeee.... jíj bent fantastisch..quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent fantastisch![]()
lief...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neeeee.... jíj bent fantastisch..
-Neeeee.... jíj
Neeeee.... jíj
-Neeeee.... jíj
Hihihihi
Nee echt, jij bent fantastischquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neeeee.... jíj bent fantastisch..
-Neeeee.... jíj
Neeeee.... jíj
-Neeeee.... jíj
Hihihihi
de link stond al een paar keer in dit topic hoorquote:
Staan er nu nog foute zaken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:16 schreef Muck het volgende:
[..]
de link stond al een paar keer in dit topic hoor
nope, janetje heeft het al gefixtquote:
Mooi zoquote:
ja foeiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef tong80 het volgende:
Toch niet zo'n leuke lemming achteraf. Collega's die Saddam Hoessein naast de WC ophangen.
Slotje graag. Je kunt immers niet altijd briljant zijn
Slotje gezet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:06 schreef tong80 het volgende:
Toch niet zo'n leuke lemming achteraf. Collega's die Saddam Hoessein naast de WC ophangen.
Slotje graag. Je kunt immers niet altijd briljant zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |