't waren de honden van de buurman. Hij was ze al de hele dag kwijt; ontsnapt omdat iemand de deur open had laten staan. Hij vond het ook echt erg, maar ja wat koop je d'r voor. Het erge is dat wij nog 4 katten en een klein hondje hebben en ik durf ze nu bijna niet meer in de tuin te laten rondlopen. Het hondje is ook al eens flink gebeten door een andere Jack Russel van vrienden. Daarom zeg ik: de muilkorf aan de russels en helaas bedoel ik dat niet eens grappig...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef SuperRogier het volgende:
Goed gesprek gehad al met de eigenaars of nog niet?
Hek om tuin? Jackies kunnen hoog springen maar een schutting komen ze niet overheen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef conleche het volgende:
ik durf ze nu bijna niet meer in de tuin te laten rondlopen
er valt niet zoveel meer op te lossen hè, klusjesmanquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
moet je je kat niet buiten laten lopen.. opgelost.
tja 't zit gewoon in de natuur van het beessie hè (dat jagen)
ja 't is toch opgelost?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
er valt niet zoveel meer op te lossen hè, klusjesman![]()
't leuke is: wij hebben ± 1 hectare grond en overal zit een hek om, (2 meter hoog) Ergens moet er een gat zitten. Maar ja zie dat maar eens te vinden, want helaas is onze grond half bos, struik en braam. Maar ga toch een poging wagen om alles grondig te inspecteren. Ben nu echter de hele week in Amsterdam (woon half in Belgie waar het gebeurd is en half hier). Misschien kan manlief die wel in Belgie is het morgen even doen, maar die heeft ook al de kat moeten begraven en hij zei dat ze 'm vreselijk hadden toegetakeld. Dus die heeft er misschien even genoeg van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hek om tuin? Jackies kunnen hoog springen maar een schutting komen ze niet overheen...
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef Berkery het volgende:
Wat is dat toch met Jack Russel-eigenaren en de hond los laten lopen? Een stel bij mij uit de straat deed dat ook wel eens (tot het beestje door iemand naar het asiel is gebracht en ze 80 euro moesten dokken om hem terug te krijgen)
Kattentuigjes!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:23 schreef nokia6200 het volgende:
Moet je maar geen kat nemen, of als je echt een kat wilt gewoon aanlijnen. Idemdito voor honden.
Jij wint de koelkast voor meest debiele opmerkingquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:23 schreef nokia6200 het volgende:
Moet je maar geen kat nemen, of als je echt een kat wilt gewoon aanlijnen. Idemdito voor honden.
Over debiele opmerkingen gesproken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:27 schreef Rock-shocker het volgende:
Jack Russels moeten echt afgeschaft worden.
Amenquote:
Ik ben nog nooit een Jack Russel tegengekomen die ik qua karakter okay vond. Ze zijn altijd fokking opgefokt, hyperactief en irritant, en nog agressief ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:28 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Over debiele opmerkingen gesproken.
wil er op wijzen dat de kat in MIJN tuin is doodgebeten. En als de kat was aangelijnd in de tuin (alsof iemand dat doet, maar soit) dan was ie alleen maar een nog gemakkelijker prooi geweest voor die rotbeesten die niks in MIJN tuin hadden te zoeken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef nokia6200 het volgende:
Want?
Ik druk de TS met z'n neus op de feiten. Kijk, ik ben best een dierenliefhebber (wil later als ik "groot" benbest wel een hond) maar die jack russels zijn nou eenmaal fel en moeten aan de lijn blijven net als elk ander dier. Waarom zal een kat dan niet aan de lijn moeten? Als die kat aan een lijn zat in z'n achtertuintje was er vast niets gebeurd en had de TS nog steeds een kat
![]()
Een dier is nou eenmaal onvoorspelbaar in sommige gevallen...
Die honden moesten ook gewoon aangelijnd zijn, geen twijfel aan. Sterker nog, de wet zegt dat een hond aangelijnd moet zijn tenzij de hond op een speciaal terrein dat daarvoor geschikt is gemaakt word uitgelaten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef conleche het volgende:
[..]
wil er op wijzen dat de kat in MIJN tuin is doodgebeten. En als de kat was aangelijnd in de tuin (alsof iemand dat doet, maar soit) dan was ie alleen maar een nog gemakkelijker prooi geweest voor die rotbeesten die niks in MIJN tuin hadden te zoeken.
ik vind het heel rot voor je ts. ik zou van je buurman eisen dat hij de omheining compleet afloopt en waarnodig repareert. maar ik neem aan dat hij dat wel heeft voorgesteld na deze afschuwelijke gebeurtenis.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef conleche het volgende:
[..]
wil er op wijzen dat de kat in MIJN tuin is doodgebeten. En als de kat was aangelijnd in de tuin (alsof iemand dat doet, maar soit) dan was ie alleen maar een nog gemakkelijker prooi geweest voor die rotbeesten die niks in MIJN tuin hadden te zoeken.
Je leest toch dat TS een enorm eigen terrein heeft? Als het jouw eigen terrein is en je huisdier blijft daar netjes op moet je toch verdorie zelf weten of je een beest los laat lopenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef nokia6200 het volgende:
Waarom zal een kat dan niet aan de lijn moeten? Als die kat aan een lijn zat in z'n achtertuintje was er vast niets gebeurd en had de TS nog steeds een kat![]()
Nee gewoon een ruw harige jack russel die overal bang voor isquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:47 schreef nokia6200 het volgende:
Wat een geinig beest koen_pijl, is het een kruising?
Ja zo bedoelde ik het ook neit hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:01 schreef conleche het volgende:
@ koen_pijl: ik wil ook best geloven dat jouw hond een schatje is hoor, hij ziet er heel lief uit, maar ik ben nog niet veel zachtaardige Russels tegengekomen en ik moet misschien ook niet zo generaliseren, maar ik was echt aan m'n Brammetje gehecht, had 'm al 10 jaar en het was een lieve lobbes.
okee, er zullen er best een paar bij zitten die niet zo zijn, maar ik ben nog geen enkele jack russel tegengekomen die niet irritant, springerig, en ADHDerig isquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Niet alle Jack Russels over één kam scheren TS!![]()
ja, dat is toch ook dom?!quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
@ jack. ja idd zo ken ik iemand die een russel had genomen en zeker tien uur per dag werkt. eerste dag russel in huis. hele interrieur gesloopt.
dat bedoel ik. en dan zeker zo'n huisdier...quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat is toch ook dom?!
dat iemand dan uberhaupt een huisdier neemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |