quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:06 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Late reactie, maar dank je wel namens mij en ik denk alle limburgers![]()
Goed teken toch ^^quote:
Ik kijk er even naar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef bugeye1 het volgende:
klacht over mezelf, steeds Hehe zeggen
loopt denk ik uit de hand.
Sorry, ik wilde gewoon ontopic reageren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef bugeye1 het volgende:
Ik had ook eigenlijk niet meer moeten reageren maar ik ben er echt strontzat van dat gestalk van die 2 figuren, ik kan ook nergens posten zonder dat die 2 als hongerige katten achter me aan komen lopen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef bugeye1 het volgende:
gezellig topic, jammer dat ik niet meer kan postenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:13 schreef bugeye1 het volgende:
Geeft niks, daar hangen we hiervoor rond..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:22 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik had ook eigenlijk niet meer moeten reageren maar ik ben er echt strontzat van dat gestalk van die 2 figuren, ik kan ook nergens posten zonder dat die 2 als hongerige katten achter me aan komen lopen..
Maar verder sorry dat je moet opruimen Janetje.
het kan nog altijdquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:22 schreef Stommie het volgende:
[..]
gezellig topic, jammer dat ik niet meer kan posten![]()
Ik heb een Pm systeem, als je een echte vent bent zet je het daar voort en wel met normale toon.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:20 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde gewoon ontopic reageren.
Ik zet de discussie met DJ ergens anders wel voort.
Right. En dan na een week of twee zeggen "maar dat heb ik helemaal niet getypt!! Hackers!! Impersonators!!"quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:29 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik heb een Pm systeem, als je een echte vent bent zet je het daar voort en wel met normale toon.
Jazeker.quote:
Eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Daniel.J het volgende:
Janetje is okay.
Die anderen ook wel trouwes hoor!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Daniel.J het volgende:
Janetje is okay.
Geloof jij het?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef TwyLight het volgende:
Maar janetje heeft tieten
Ik geloof dat ookquote:
[... post ze met rooie oortjes...]quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Janetje het volgende:
Ok ok, genoeg weer met het bespreken van de KLB-modjes..![]()
Of ze nou tieten of piem0ls of beiden hebben zoals S-F... we kunnen er ook niks aan doen.
Je bent gewoon jaloers op mijn volle G cupquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Janetje het volgende:
Ok ok, genoeg weer met het bespreken van de KLB-modjes..![]()
Of ze nou tieten of piem0ls of beiden hebben zoals S-F... we kunnen er ook niks aan doen.
Hihihihihi... hihiquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
[... post ze met rooie oortjes...]![]()
Ahuhquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn volle G cup![]()
quote:
ik ben er weerquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef Stommie het volgende:
of stilte voor de storm!
zeg dadelijk krijg ik er wweerd de schuld van terwijl ik een tr heb aangemaaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef bugeye1 het volgende:
Fok is verslavend..
onsmakelijke plaatjes hier
Ja ik zag het alquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:30 schreef bugeye1 het volgende:
Fok is verslavend..
onsmakelijke plaatjes hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was jij toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:36 schreef Geqxon het volgende:
BazzieK, ik gok schandknaap.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef BazzieK het volgende:
Surveillance-Fiets wat doe je, mijn kwaliteitstopicHet is nog geen decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En kap eens met die slowchat !Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
OMGquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef brood_korst het volgende:
YES !
Ik ben terug op fok :=D
Jullie mogen allemaal blij zijn nu
Is dat grapje nu nog niet genoeg gemaakt.quote:
zal ik hier dan ook maar cookiemonster plaatsen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:11 schreef brood_korst het volgende:
IK WAS ME POTJANDOSIE VANMIDDAG TOCH GEBANNED
Omdat ze dachten dat ik een cloontje was.
Ik eet dan wel veel ijsen maar ik ben geen kloontje
8ste ban alweer
Denk maar niet dat je daarmee op de 1e plek staat qua bansquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:11 schreef brood_korst het volgende:
IK WAS ME POTJANDOSIE VANMIDDAG TOCH GEBANNED
Omdat ze dachten dat ik een cloontje was.
Ik eet dan wel veel ijsen maar ik ben geen kloontje
8ste ban alweer
Oh nee! Welke gerrit staat op mij voor danquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:32 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je daarmee op de 1e plek staat qua bans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |