quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef SuperRogier het volgende:
Is het meer een "gnehgneh" of "hè hè" ?
Ik zal het proberen aan te geven: de eerste hè begint hoog, en dan 6 noten lager komt de 2de hè. En gelijk daarna komt er nog een hele diepe zucht.quote:
Neem het anders even opquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal het proberen aan te geven: de eerste hè begint hoog, en dan 6 noten lager komt de 2de hè. En gelijk daarna komt er nog een hele diepe zucht.
Nou en dat dus met tussenpozen van een minuut. Wat een ongelovelijke kutbaan wel niet doet met je.![]()
tvpquote:
Dit zeggen mensen op mijn werk op maandag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:16 schreef BazP het volgende:
Pffffff Hèèhèèèèè, de kop is er weer af.
joegoslaaf bij mij op het werk zegt maandagmiddag zo bijna weekend...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:17 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Dit zeggen mensen op mijn werk op maandag.
Hier stond meneer Zaagmans vanmiddag om 12 uur voor de deur. Inderdaad, om de week doormidden te zagenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:25 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
joegoslaaf bij mij op het werk zegt maandagmiddag zo bijna weekend...en op vrijdagmiddag je raadt hem al, bijna maandag
![]()
met de hand of doet ie dat tegenwoordig automatisch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier stond meneer Zaagmans vanmiddag om 12 uur voor de deur. Inderdaad, om de week doormidden te zagen![]()
Geen idee, dat zal ik volgende week eens vragen als ie weer eens aanbelt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:30 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
met de hand of doet ie dat tegenwoordig automatisch?
Ja nee kannie. Maar heb ik aan gedacht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |