Daar haakte ik af.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef Marc1711 het volgende:
Fatsoenlijk nederlands
Je zou die Hollanders toch spontaan hun eigen taal willen leren, he?quote:
Wacht maar, als de dijken doorbreken! Piep je wel anders!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:58 schreef Marc1711 het volgende:
Fatsoenlijk nederlands kunnen ze niet, maar ze zijn oh zo trots op dat mijngebied van ze
Om over carnaval nog maar te zwijgen, dit geeft wel aan wat voor een minderwaardigheidscomplex deze josti's het hele jaar moeten hebben![]()
En als wij dan (de normale mens) noodgedwongen in limburg komen moeten wij ons aanpassen![]()
Jullie mogen blij zijn dat jullie (nog) bij nederland horen stel josti's, anders zouden een heleboel van jullie creperen van de honger aangezien in limburg de meeste werkeloosheid heerst
Kruip een mijn in, ga daar werken en ik zorg wel voor de springstof![]()
Wat ook erg mooi zou zijn, SAW 4 in real life met twee van die zwakzinnigen in een mijn, liever nog meer natuurlijk, waar ze op zoek moeten naar laarzenbewijs maar dat jullie het leven waard zijn..
![]()
Idd, dan vluchten ze allemaal naar ons mooie heuvellandquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Wacht maar, als de dijken doorbreken! Piep je wel anders!![]()
Neen, ik ga gewoon naar één der Friese eilandenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Idd, dan vluchten ze allemaal naar ons mooie heuvelland![]()
Die eilanden overspoelen net zo hard als Holland, grapjas! Maar blijf maar fijn weg uit ons mooie heuvellandquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Neen, ik ga gewoon naar één der Friese eilanden![]()
Limburg(ers)ander zuidelijk gespuis trouwens ook, die zachte g, en van de e en a maken
Maar op het moment dat we bij jullie in bed liggen en geile woorden kreunen wordt jullie haat jegens ons accent volkomen vergetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Neen, ik ga gewoon naar één der Friese eilanden![]()
Limburg(ers)ander zuidelijk gespuis trouwens ook, die zachte g, en van de e en a maken
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Maar op het moment dat we bij jullie in bed liggen en geile woorden kreunen wordt jullie haat jegens ons accent volkomen vergeten![]()
Pas maar op! Dadelijk val je nog van je achternaam in de sloot!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:33 schreef Djeez het volgende:
Limburg klinkt voor geen meter! Zachte 'G', onverstaanbaar praten etc. Als ik dat wijf van de SNS-reclame hoor wauwelen, dan wordt mijn schaamhaar zowat kunstgras! Wat een kuttaaltje is dat zeg! Geef Limburg maar mooi aan de Belgen terug, wij hoeven het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |