whahahahahaquote:Op maandag 26 februari 2007 14:18 schreef NotoriousJw het volgende:
Wtf....kom ik gisternacht naar beneden om ff snel een glas cola te drinken. Staat me moeder daar in haar string + bhte dansen op Fouradi - 1 DING.....
Ik heb de hele nacht niet meer kunnen slapen.......
Nee, die lag bij me 12 jarige zusje, nou goed...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:27 schreef roflcopter het volgende:
En je vader zat in z'n onderbroek en hemd verlekkerd naar d'r te kijken met een paal in z'n broek?
Ik weet net zoveel als jou.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hmm wat doet je moeder in haar bh beneden en waarom draagt ze strings ?![]()
raar he om te zien dat je moeder ook maar een mens is....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:18 schreef NotoriousJw het volgende:
Wtf....kom ik gisternacht naar beneden om ff snel een glas cola te drinken. Staat me moeder daar in haar string + bhte dansen op Fouradi - 1 DING.....
Ik heb de hele nacht niet meer kunnen slapen.......
Daar heb ik de hele nacht over zitten nadenken. Ik ben er vannacht dus ook pas voor het eerst mee geconfronteerd. JE WILT JE MOEDER NIET ZIEN IN EEN STRING EN BH GELOOF MEquote:
nee....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Daar heb ik de hele nacht over zitten nadenken. Ik ben er vannacht dus ook pas voor het eerst mee geconfronteerd. JE WILT JE MOEDER NIET ZIEN IN EEN STRING EN BH GELOOF ME
Met wie? Me ouders zijn gescheiden.....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......en je wilt ook niet weten dat je moeder sex heeft....
![]()
Ah, dus de kans is daadwerkelijk aanwezig dat hij op datzelfde moment je 12-jarige zusje lag aan te duwen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Met wie? Me ouders zijn gescheiden.....
ja dus....gescheiden moeders kunnen geen sex hebben...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ik ben de enige man in huisquote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dus....gescheiden moeders kunnen geen sex hebben...Dream on baby....
![]()
De buurmanquote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Die hebben juist sexquote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dus....gescheiden moeders kunnen geen sex hebben...Dream on baby....
![]()
Echt serieus is het nietquote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
waarom wordt dit topic verplaatst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |