whahahahahaquote:Op maandag 26 februari 2007 14:18 schreef NotoriousJw het volgende:
Wtf....kom ik gisternacht naar beneden om ff snel een glas cola te drinken. Staat me moeder daar in haar string + bhte dansen op Fouradi - 1 DING.....
Ik heb de hele nacht niet meer kunnen slapen.......
Nee, die lag bij me 12 jarige zusje, nou goed...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:27 schreef roflcopter het volgende:
En je vader zat in z'n onderbroek en hemd verlekkerd naar d'r te kijken met een paal in z'n broek?
Ik weet net zoveel als jou.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hmm wat doet je moeder in haar bh beneden en waarom draagt ze strings ?![]()
raar he om te zien dat je moeder ook maar een mens is....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:18 schreef NotoriousJw het volgende:
Wtf....kom ik gisternacht naar beneden om ff snel een glas cola te drinken. Staat me moeder daar in haar string + bhte dansen op Fouradi - 1 DING.....
Ik heb de hele nacht niet meer kunnen slapen.......
Daar heb ik de hele nacht over zitten nadenken. Ik ben er vannacht dus ook pas voor het eerst mee geconfronteerd. JE WILT JE MOEDER NIET ZIEN IN EEN STRING EN BH GELOOF MEquote:
nee....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Daar heb ik de hele nacht over zitten nadenken. Ik ben er vannacht dus ook pas voor het eerst mee geconfronteerd. JE WILT JE MOEDER NIET ZIEN IN EEN STRING EN BH GELOOF ME
Met wie? Me ouders zijn gescheiden.....quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......en je wilt ook niet weten dat je moeder sex heeft....
![]()
Ah, dus de kans is daadwerkelijk aanwezig dat hij op datzelfde moment je 12-jarige zusje lag aan te duwen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Met wie? Me ouders zijn gescheiden.....
ja dus....gescheiden moeders kunnen geen sex hebben...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ik ben de enige man in huisquote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dus....gescheiden moeders kunnen geen sex hebben...Dream on baby....
![]()
De buurmanquote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Die hebben juist sexquote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dus....gescheiden moeders kunnen geen sex hebben...Dream on baby....
![]()
Echt serieus is het nietquote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
waarom wordt dit topic verplaatst.
De openingspost wel, nu je het naar onzin verplaats komt er bullshit in. Jij bent MOD verwijdre de offtopic troep gewoon.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Echt serieus is het niet![]()
Je wilt het serieus proberen oke... Geef het topic 1 kansquote:Op maandag 26 februari 2007 14:39 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
De openingspost wel, nu je het naar onzin verplaats komt er bullshit in. Jij bent MOD verwijdre de offtopic troep gewoon.
Tnxquote:Op maandag 26 februari 2007 14:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je wilt het serieus proberen oke... Geef het topic 1 kans![]()
doe eens een foto van je zusje. in string.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Nee, die lag bij me 12 jarige zusje, nou goed...![]()
Het gaat om me moeder en ik ga geen foto's plaatsen van me familie sorry.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
doe eens een foto van je zusje. in string.
Nee, maar wel dat liedje alleen danste me moeder wat 'zwoeler'quote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
TS, ben jij dit?
http://www.youtube.com/watch?v=_c5gnRgIyHI
Niet echt geil.....eerder goorquote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef ach het volgende:
Geil toch? Gister had mijn moeder ook een sexy setje aan![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
TS, ben jij dit?
http://www.youtube.com/watch?v=_c5gnRgIyHI
Origineelquote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef Stommie het volgende:
mss moet je je moeder eens een x keihard anaal pwnen, ik denk dat ze het dan wel afleert
Ja leuk, dansen met je moeder in dr string.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Je had toch leuk mee kunnen dansen.Zou ze zeker fijn hebben gevonden.
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Je had toch leuk mee kunnen dansen.Zou ze zeker fijn hebben gevonden.
Dat vroeg hij niet..quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Het gaat om me moeder en ik ga geen foto's plaatsen van me familie sorry.
En hoe kwam hij naar beneden? Helemaal aangekleed?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja leuk, dansen met je moeder in dr string.
Uhmm ik heb gewoon een pyamabroek + tshirt aan. En ik luister liever naar Dries, dan naar die 'pop' zoals fouradi.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoe kwam hij naar beneden? Helemaal aangekleed?kom op man. Wat maakt het uit dat ze een string draagt, of ze zou over de 100 kilo moeten wegen.
Vertel jij hoe ik een foto kan maken van me zusje in string? Ik weet niet eens of zij wel strings draagt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |