Regenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Zie ik het goed.. is het omgeslagen in regen?![]()
Je kent Ginnekenmarkt toch wel. Trouwens, dan lopen we wel ff naar het schoolakkerplein ofzo of richting Markquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:30 schreef _Supreme het volgende:
Ginnekenmarkt? is dat helemaal in het zuyden?
ben jij nog naar jur asp geweest?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:32 schreef tha_rizzo het volgende:
het sneeuw smetl![]()
ik ben vanavond sowieso niet present.
Maar zondag wel vanaf half 9 bij de Vulling!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef Frazz het volgende:
Ik ga vanavond ook niet meeten, tenminste niet met jullie!
En hoe heb je dat ervaren?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:41 schreef veldmuis het volgende:
Ik was vlakbij JDude net!
Je hebt toch niet stiekem een sneeuwballenmeeting gehad met iemand anders hehquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het was een hele ervaring! En er was bier. In kleine glaasjes. Bah.
Nee, ik was JDude's toekomstige buurtbewoners aan het meeten!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt toch niet stiekem een sneeuwballenmeeting gehad met iemand anders heh![]()
Oh mooi. Ik ook namelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef veldmuis het volgende:
Desalniettemin ben ik voorstander van een sneeuwballenmeet.
Dat roze spul? Dat was onderdeel van de officiele startdingesquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Kuukske het volgende:
Ohw je hing weer de razende reporter uit. Maar ik heb het gezien inderdaad... Die plek waar de houten afscheidingswanden nu al zijn volgekliederd door verveelde pubers met spuitbussen.
Vanaf 270 ofzo, dacht ik.quote:Wordt het een beetje sjiek en toch goedkoop? Lees: kan ik er ook wonen?
.. Ohquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef veldmuis het volgende:
Dat roze spul? Dat was onderdeel van de officiele startdinges!
[..]
quote:Vanaf 270 ofzo, dacht ik.
Ik werk ook op HSLquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef esjuh het volgende:
Hm Avans presentje... ik heb mensen rond zien lopen met een soort 'cadeauzak' met avans erop en dan een fles(je) wijn erin... maar ze hebben ook de mokken nog van de vorige open dag ( Die waren trouwens niet zo hittebestendig want toen ik er heet water in goot ontstond er spontaan een barst van boven naar beneden...) maar ja dat is op de Hogeschoollaan, wie weet wat ze bij jou op de Lovensdijk klaar hebben liggen...
half 8 sta ik op het station volgens de laatste vorderingenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Nou mensen, tussen half 8 en 8 uur op et midden van de Ginnekenmarkt voor de resterende sneeuw. Daarna wat drinken bij Boerke Verschuren
Tot daar
Wat komt die nu weer doen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:49 schreef veldmuis het volgende:
Balkenende komt de 28e naar Breda!!
Ligt er nog wat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Nou mensen, tussen half 8 en 8 uur op et midden van de Ginnekenmarkt voor de resterende sneeuw. Daarna wat drinken bij Boerke Verschuren
Tot daar
Een van die dorpen die 'we' binnen nu en 10 jaar inlijven?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:31 schreef Nick1912 het volgende:
Hier meldt zich nog een Bredanaar. Tenminste in de buurt van.
We kunnen natuurlijk ook alleen het Boerke deel uitvoeren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:33 schreef veldmuis het volgende:
Whehe
En die sneeuwmeet laten we maar gaan denk ik?
Kom je me ophalen dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
We kunnen natuurlijk ook alleen het Boerke deel uitvoeren.
*zet Taxi bordje uit.quote:
Deze groot genoeg?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef veldmuis het volgende:
Vuilaks, jij hebt toch zoeen grote auto?
Daar passen mijn koffers wel in ja als we naar Parijs gaanquote:
Ja verkeerde venster en zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Kuukske het volgende:
Hoe erg is het om thuis te komen, en te zien dat je wat hebt gepost terwijl je op de fiets zat![]()
Heej, ik reed vanochtend achter zo'n geval.quote:
Met dezelfde bedrijfsnaam er op ook en zo? Tof!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Dalamar het volgende:
Heej, ik reed vanochtend achter zo'n geval.
Jaja, het hoogtepunt van mijn dagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Met dezelfde bedrijfsnaam er op ook en zo? Tof!
Nah, voor een vrachtwagen zijn ze vrij klein. Behalve als je er voor het eerst in rijdt, dan vind je ze groot. Nu rijd ik er gemakkelijker mee rond dan met de auto van Kuukskequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:58 schreef veldmuis het volgende:
Zijn dat eigenlijk van die vrachtwagens die teruggekeurd (zo heet dat toch?) zijn tot personenauto?
jaquote:
Ik was het trouwens niet, vier vanaf vandaag al weekend.quote:
Moet die lul niet veel te vroeg beginnen en ons laten wachtenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ja
jij niet hè? foei
naja, het was wel interessant.
@JDude, foei, als je pliesie komt controleren ben je de lul
En als je het in je mond doet kun je net als bij kauwgomballen ook bellen blazen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef JDude het volgende:
Waarom meurt "Persil Color" vloeibaar wasmiddel naar kauwgomballen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:54 schreef Frazz het volgende:
[..]
Moet die lul niet veel te vroeg beginnen en ons laten wachten
Als ik een kwartier heb staan wachten en die kerel loopt moeilijk te doen heb ik het wel gezien, en de rest van mn profgroep ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je had dan toch gewoon later kunnen binnenkomen?
maargoedW
E
E
K
E
N
D
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef Frazz het volgende:
[..]
Als ik een kwartier heb staan wachten en die kerel loopt moeilijk te doen heb ik het wel gezien, en de rest van mn profgroep ook eigenlijk.
sterf rizzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]![]()
die kerel deed volgens mij er niet moeilijk over
maar idd wel beetje krom dattie eerder begon
en kiwi, niet zeuren, alsof jij ooit iets doet...![]()
(flauw, droog, kon het niet laten)
Wij weten-niet-wel-wie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
sterf rizzoik ben je-weet-wel-wie niet
![]()
ik-weet-wel-wie-die-jullie-niet-wetenquote:
Het limonadebal telt niet meer mee hèquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef Frazz het volgende:
Ik als bovensloter ga carnavallen![]()
En nee niet de eerste keer
Er klaar mee, eerder.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Hoog verwarringsheidsgehalte enzo![]()
Maare, ZIJN JULLIE AL KLAAR VOOR CARNAAAAVAAAAAAAAAAAALLLLL?!?!?![]()
Je bent de enige geloof ik. Ga je als medewerker van Karwei of MM?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef Frazz het volgende:
Ik als bovensloter ga carnavallen![]()
En nee niet de eerste keer
Beide denk ik aangezien ze me beide rond die tijd willen hebben zal ik in de carnavalsweek werken bij Karwei en MediaMarktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent de enige geloof ik. Ga je als medewerker van Karwei of MM?
Dankje.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef Kuukske het volgende:
De rest is te mietig. Heel flauw. Respect voor zij die het 1 januari 2007 wél aandurfden.
Heej ik kon niet jaquote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef Kuukske het volgende:
De rest is te mietig. Heel flauw. Respect voor zij die het 1 januari 2007 wél aandurfden.
Snowboardenquote:Op maandag 12 februari 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
En waar waren júllie gisteren?
Jij zat toch aan de Teteringsedijk te tanken?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:15 schreef Frazz het volgende:
Thuis
Ook, en echt tanken is het niet geworden hoor. Meer relaxen en af en toe wat bier er in gooienquote:Op maandag 12 februari 2007 10:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij zat toch aan de Teteringsedijk te tanken?
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:54 schreef veldmuis het volgende:
Zo hoort bier te zijn!
Is dat niet saai, alleen?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef travelman het volgende:
Ik ga alleen vrijdagavond de stad in; eens kijken hoe ze hier carnaval vieren. Ik ben zelf opgegroeid met de 'vastenloavend' in Limburg, maar vier het al 3-4 jaar niet meer.
Ik ken wel iemand die zo'n ding heeft/weet te vinden. Maar dan moet je voor 1 januari 2008 wel mee naar een meeting.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef veldmuis het volgende:
Heeft er iemand een digitale stafkaart van Breda en omstreken?
Ik ben op zoek naar zo'n ding!
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die zo'n ding heeft/weet te vinden. Maar dan moet je voor 1 januari 2008 wel mee naar een meeting.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Dalamar het volgende:
![]()
Er zijn momenten dat ik JD niet benijd
Wat is er met die?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef veldmuis het volgende:
We waren in het nieuws! Nouja, Breda dan....met de stempassen!
Hmmhmmquote:
Drukkerij heeft een foutje gemaakt, er zijn een aantal mensen die 2 stempassen hebben gekregen. En aangezien je met die passen overal in Breda kan stemmen was niet te controleren of je dubbel ging stemmen.quote:
Ah, we zijn nog "on speaking terms".quote:
Natuurlijk zijn we dat nogquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:02 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ah, we zijn nog "on speaking terms".
Heeft JD je een beetje getroost?
Die bedragen overigens 50.000 euro.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:01 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Drukkerij heeft een foutje gemaakt, er zijn een aantal mensen die 2 stempassen hebben gekregen. En aangezien je met die passen overal in Breda kan stemmen was niet te controleren of je dubbel ging stemmen.
We krijgen nu nieuwe (andere kleur). De drukker draait voor de kosten op.
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat die kosten somehow weer op ons worden verhaaldquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die bedragen overigens 50.000 euro.
Ben je bang dat je een acceptgiro van de drukker bij je stemkaart krijgt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat die kosten somehow weer op ons worden verhaald
De drukker!quote:
Ja die hond komt me ook bekend voor van dit topique!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef Suuz_ het volgende:
das waar ook, ik denk waar heb ik die gozer eerder gezien...,
maar natuurlijk het breda topique!![]()
dus jouw tv loopt ook 2 min achter
oke dan val ik door de mand...woon ik toch stiekem in Etten-leur ipv Bredaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef veldmuis het volgende:
Nee heul niet! Ik liep voor, anders kon ik niet weten dat de jouwe achterliep!
Maar goed dat je niet ging kijken dan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:29 schreef veldmuis het volgende:
Ey JD 't was trouwens een dode hè, op de A16 bij die ene hectometerpaal die ik niet wist!
Goed? Ik had juist moeten gaan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet ging kijken dan!
Welke hmp was het ookalweer? Ik heb hier een kaart waarop ik het op kan zoeken!
Stelletje kaartgeilers.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goed? Ik had juist moeten gaan!
Maar paaltje 66.nogwat
Op mijn kaart ligt dat ter hoogte van 'Den Deijl' in 't Mastbos.
euyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oke dan val ik door de mand...woon ik toch stiekem in Etten-leur ipv Breda![]()
maar heul veul vrienden wonen in Breda hoor allemaal dikke vrienden![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Even een handige tip voor de Senseo bezitters: als je koffie zet, zet er dan ook een koffiemok onderanders wordt het nogal een kliederboel
Graag gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar toch bedankt voor de herinnering! En dan nu koffie.
Het schijnt ook handig te zijn er ook een pad in te doen, anders krijg je bijzonder slap[pe koffie. Ik heb er thuis eentje rondlopen die dit nogal eens vergeetquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Even een handige tip voor de Senseo bezitters: als je koffie zet, zet er dan ook een koffiemok onderanders wordt het nogal een kliederboel
Ik vergeet die nog wel eens om te wisselen voor een nieuwe pad. Maar m'n mok vergeten was toch wel het toppunt in het rijtje Senseo blunders.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:33 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het schijnt ook handig te zijn er ook een pad in te doen, anders krijg je bijzonder slap[pe koffie. Ik heb er thuis eentje rondlopen die dit nogal eens vergeet
De 28e komt JeePee himself het 100.000e huis in NBrabant openen ofzoiets. Schijnt Duurt nog even, maar toch.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Graag gedaanik ga ook nog eens een koppie scoren.
Is er nog nieuws in HillybillyHeuvel? Nog iets in de hens ofzo?
Dat doe ik dus verkeerd!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
niks is zo sterk als een kop koffie met ±50gram koffie per kopje....quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:42 schreef JDude het volgende:
Ik heb er eens perongeluk drie in gedaan ipv twee, best sterke bak heb je dan!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:24 schreef veldmuis het volgende:
Nou, die ettenleurenaars moeten nu even naar laurierhof 83 etten leur.
Brandweer + traumaheli.
jij stelt mij ook teleurquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:49 schreef Kuukske het volgende:
Een en al teleurstelling.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
jij stelt mij ook teleur
je doet niks terwijl ik jou betaal
AN DER ARBEIT, JETZT
nee joh, TI'ers hebben helemaal geen leven, die hebben alleen World of Warcraft-vrienden.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:05 schreef veldmuis het volgende:
He, zijn er ook TI'ers hier?
Ik ben het met hem eens Kuukquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
jij stelt mij ook teleur
je doet niks terwijl ik jou betaal
AN DER ARBEIT, JETZT
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Hey nu heb ik pauze ja. Nu mag het.
Maar Fok is weer lekker traag.. altijd als ik pauze heb.
Hebben jullie nog Valentijnsberichtjes gehad enzo??
Bij deze mijn valentijnspost voor JD![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef tha_rizzo het volgende:
iedereen sterf met deze kutvalentijnIk een kaart uit Londen van mijn huisgenoot en zijn vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Op die van mijn beste vriendin na. Jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef JDude het volgende:
[..]![]()
Bij deze staat mijn berichtjesteller op 1. En de jouwe ook (neem ik aan![]()
).
Kuukske d'r salaris voor deze week is ook weer veiliggesteld!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef veldmuis het volgende:
Nee hoor, ik kreeg ook post! Van de bank, waarop onder andere een afschrijving van -254,nogwat stond!.
Dankjequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef veldmuis het volgende:
Nee hoor, ik kreeg ook post! Van de bank, waarop onder andere een afschrijving van -254,nogwat stond!.
Ik heb van JD een kaart van Parijs gekregen.. Dit weekend moeten jullie het zonder ons stellenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef Dalamar het volgende:
1 kaartje... van m'n vrouw![]()
Beter dan niets natuurlijk.
En ik heb haar een fles Coebergh gegeven.
Meer bier voor mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je zoekt het maar uit met je meetings, verrader!
Ik drink die van Feldmaus wel opquote:
Ahhh. Nu krijg ik medelijden. Dat was nou ook weer niet de bedoeling.quote:
Same here.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ahhh. Nu krijg ik medelijden. Dat was nou ook weer niet de bedoeling.
Of in de keuken!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
Op de grond achter de bank mag ook.
Jij kunt inderdaad zowat kruipend. Alleen even oppassen dat je de brug óver de Aa neemt.quote:
Jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Nouja waar ik slaap is duidelijk.
Niet in een beker. Silly.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:15 schreef veldmuis het volgende:
Gekke slaapplaats.
hippiesaurusquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:02 schreef Ritchie het volgende:
Hippies waren toch al uitgestorven?
Hm, ik werk volgende week maar 2 daagjesquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef bassieVL het volgende:
De laatste dag werken voor mijn vakantie![]()
Is school in de vakantie gewoon open?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, ik werk volgende week maar 2 daagjes
Halloquote:
Ja, woensdag t/m vrijdag. Maar niet 's avondsquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is school in de vakantie gewoon open?
vrijdag ga jij ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, woensdag t/m vrijdag. Maar niet 's avonds
En aangezien op woensdag en donderdag tenminste 1 collega aanwezig is, kan ik ook gewoon gaan werken
En ja alleen vrijdag ben ik helemaal remidus dan ga ik maar niet.
Dus je komt uit Breda? Vertelquote:
Euhj zat jij niet in Brazilie?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:24 schreef Asics het volgende:
hehe een bakske leut
Ja, ik kom uit Breda! Woon in de buurt van het station.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dus je komt uit Breda? Vertel![]()
Welke wijk enzo? Op het Florijn gezeten? Of de Nassau?
Mja nog even doorpostenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:00 schreef travelman het volgende:
vanaf zaterdag het "Kielegat" topique?!?![]()
1) Eenschquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:02 schreef veldmuis het volgende:
1) Wat een tof weer!
2) Kankercasema gaat WEEEER de zenderindeling veranderen.
Ow dan gaat de eer naar jou.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:48 schreef JDude het volgende:
En anders ben ik ook kei technisch!
Godverdomme.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow dan gaat de eer naar jou.
Sorry vm
jij hebt al eens een naamtopique gehadquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
Breda #21. Het Kuukske adoreer topic.![]()
Wie maakt de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |