Heej, ik reed vanochtend achter zo'n geval.quote:
Met dezelfde bedrijfsnaam er op ook en zo? Tof!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Dalamar het volgende:
Heej, ik reed vanochtend achter zo'n geval.
Jaja, het hoogtepunt van mijn dagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Met dezelfde bedrijfsnaam er op ook en zo? Tof!
Nah, voor een vrachtwagen zijn ze vrij klein. Behalve als je er voor het eerst in rijdt, dan vind je ze groot. Nu rijd ik er gemakkelijker mee rond dan met de auto van Kuukskequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:58 schreef veldmuis het volgende:
Zijn dat eigenlijk van die vrachtwagens die teruggekeurd (zo heet dat toch?) zijn tot personenauto?
jaquote:
Ik was het trouwens niet, vier vanaf vandaag al weekend.quote:
Moet die lul niet veel te vroeg beginnen en ons laten wachtenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ja
jij niet hè? foei
naja, het was wel interessant.
@JDude, foei, als je pliesie komt controleren ben je de lul
En als je het in je mond doet kun je net als bij kauwgomballen ook bellen blazen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:58 schreef JDude het volgende:
Waarom meurt "Persil Color" vloeibaar wasmiddel naar kauwgomballen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:54 schreef Frazz het volgende:
[..]
Moet die lul niet veel te vroeg beginnen en ons laten wachten
Als ik een kwartier heb staan wachten en die kerel loopt moeilijk te doen heb ik het wel gezien, en de rest van mn profgroep ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je had dan toch gewoon later kunnen binnenkomen?
maargoedW
E
E
K
E
N
D
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef Frazz het volgende:
[..]
Als ik een kwartier heb staan wachten en die kerel loopt moeilijk te doen heb ik het wel gezien, en de rest van mn profgroep ook eigenlijk.
sterf rizzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]![]()
die kerel deed volgens mij er niet moeilijk over
maar idd wel beetje krom dattie eerder begon
en kiwi, niet zeuren, alsof jij ooit iets doet...![]()
(flauw, droog, kon het niet laten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |