Ja die hond komt me ook bekend voor van dit topique!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef Suuz_ het volgende:
das waar ook, ik denk waar heb ik die gozer eerder gezien...,
maar natuurlijk het breda topique!![]()
dus jouw tv loopt ook 2 min achter
oke dan val ik door de mand...woon ik toch stiekem in Etten-leur ipv Bredaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef veldmuis het volgende:
Nee heul niet! Ik liep voor, anders kon ik niet weten dat de jouwe achterliep!
Maar goed dat je niet ging kijken dan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:29 schreef veldmuis het volgende:
Ey JD 't was trouwens een dode hè, op de A16 bij die ene hectometerpaal die ik niet wist!
Goed? Ik had juist moeten gaan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet ging kijken dan!
Welke hmp was het ookalweer? Ik heb hier een kaart waarop ik het op kan zoeken!
Stelletje kaartgeilers.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goed? Ik had juist moeten gaan!
Maar paaltje 66.nogwat
Op mijn kaart ligt dat ter hoogte van 'Den Deijl' in 't Mastbos.
euyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oke dan val ik door de mand...woon ik toch stiekem in Etten-leur ipv Breda![]()
maar heul veul vrienden wonen in Breda hoor allemaal dikke vrienden![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Even een handige tip voor de Senseo bezitters: als je koffie zet, zet er dan ook een koffiemok onderanders wordt het nogal een kliederboel
Graag gedaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar toch bedankt voor de herinnering! En dan nu koffie.
Het schijnt ook handig te zijn er ook een pad in te doen, anders krijg je bijzonder slap[pe koffie. Ik heb er thuis eentje rondlopen die dit nogal eens vergeetquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Even een handige tip voor de Senseo bezitters: als je koffie zet, zet er dan ook een koffiemok onderanders wordt het nogal een kliederboel
Ik vergeet die nog wel eens om te wisselen voor een nieuwe pad. Maar m'n mok vergeten was toch wel het toppunt in het rijtje Senseo blunders.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:33 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Het schijnt ook handig te zijn er ook een pad in te doen, anders krijg je bijzonder slap[pe koffie. Ik heb er thuis eentje rondlopen die dit nogal eens vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |