Ik werk ook op HSLquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef esjuh het volgende:
Hm Avans presentje... ik heb mensen rond zien lopen met een soort 'cadeauzak' met avans erop en dan een fles(je) wijn erin... maar ze hebben ook de mokken nog van de vorige open dag ( Die waren trouwens niet zo hittebestendig want toen ik er heet water in goot ontstond er spontaan een barst van boven naar beneden...) maar ja dat is op de Hogeschoollaan, wie weet wat ze bij jou op de Lovensdijk klaar hebben liggen...
half 8 sta ik op het station volgens de laatste vorderingenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Nou mensen, tussen half 8 en 8 uur op et midden van de Ginnekenmarkt voor de resterende sneeuw. Daarna wat drinken bij Boerke Verschuren
Tot daar
Wat komt die nu weer doen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:49 schreef veldmuis het volgende:
Balkenende komt de 28e naar Breda!!
Ligt er nog wat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Nou mensen, tussen half 8 en 8 uur op et midden van de Ginnekenmarkt voor de resterende sneeuw. Daarna wat drinken bij Boerke Verschuren
Tot daar
Een van die dorpen die 'we' binnen nu en 10 jaar inlijven?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:31 schreef Nick1912 het volgende:
Hier meldt zich nog een Bredanaar. Tenminste in de buurt van.
We kunnen natuurlijk ook alleen het Boerke deel uitvoeren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:33 schreef veldmuis het volgende:
Whehe
En die sneeuwmeet laten we maar gaan denk ik?
Kom je me ophalen dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
We kunnen natuurlijk ook alleen het Boerke deel uitvoeren.
*zet Taxi bordje uit.quote:
Deze groot genoeg?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef veldmuis het volgende:
Vuilaks, jij hebt toch zoeen grote auto?
Daar passen mijn koffers wel in ja als we naar Parijs gaanquote:
Ja verkeerde venster en zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Kuukske het volgende:
Hoe erg is het om thuis te komen, en te zien dat je wat hebt gepost terwijl je op de fiets zat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |