ben jij nog naar jur asp geweest?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:32 schreef tha_rizzo het volgende:
het sneeuw smetl![]()
ik ben vanavond sowieso niet present.
Maar zondag wel vanaf half 9 bij de Vulling!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef Frazz het volgende:
Ik ga vanavond ook niet meeten, tenminste niet met jullie!
En hoe heb je dat ervaren?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:41 schreef veldmuis het volgende:
Ik was vlakbij JDude net!
Je hebt toch niet stiekem een sneeuwballenmeeting gehad met iemand anders hehquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het was een hele ervaring! En er was bier. In kleine glaasjes. Bah.
Nee, ik was JDude's toekomstige buurtbewoners aan het meeten!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt toch niet stiekem een sneeuwballenmeeting gehad met iemand anders heh![]()
Oh mooi. Ik ook namelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef veldmuis het volgende:
Desalniettemin ben ik voorstander van een sneeuwballenmeet.
Dat roze spul? Dat was onderdeel van de officiele startdingesquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Kuukske het volgende:
Ohw je hing weer de razende reporter uit. Maar ik heb het gezien inderdaad... Die plek waar de houten afscheidingswanden nu al zijn volgekliederd door verveelde pubers met spuitbussen.
Vanaf 270 ofzo, dacht ik.quote:Wordt het een beetje sjiek en toch goedkoop? Lees: kan ik er ook wonen?
.. Ohquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef veldmuis het volgende:
Dat roze spul? Dat was onderdeel van de officiele startdinges!
[..]
quote:Vanaf 270 ofzo, dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |