Wij weten-niet-wel-wie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
sterf rizzoik ben je-weet-wel-wie niet
![]()
ik-weet-wel-wie-die-jullie-niet-wetenquote:
Het limonadebal telt niet meer mee hèquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef Frazz het volgende:
Ik als bovensloter ga carnavallen![]()
En nee niet de eerste keer
Er klaar mee, eerder.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Hoog verwarringsheidsgehalte enzo![]()
Maare, ZIJN JULLIE AL KLAAR VOOR CARNAAAAVAAAAAAAAAAAALLLLL?!?!?![]()
Je bent de enige geloof ik. Ga je als medewerker van Karwei of MM?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef Frazz het volgende:
Ik als bovensloter ga carnavallen![]()
En nee niet de eerste keer
Beide denk ik aangezien ze me beide rond die tijd willen hebben zal ik in de carnavalsweek werken bij Karwei en MediaMarktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent de enige geloof ik. Ga je als medewerker van Karwei of MM?
Dankje.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef Kuukske het volgende:
De rest is te mietig. Heel flauw. Respect voor zij die het 1 januari 2007 wél aandurfden.
Heej ik kon niet jaquote:Op zondag 11 februari 2007 20:20 schreef Kuukske het volgende:
De rest is te mietig. Heel flauw. Respect voor zij die het 1 januari 2007 wél aandurfden.
Snowboardenquote:Op maandag 12 februari 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
En waar waren júllie gisteren?
Jij zat toch aan de Teteringsedijk te tanken?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:15 schreef Frazz het volgende:
Thuis
Ook, en echt tanken is het niet geworden hoor. Meer relaxen en af en toe wat bier er in gooienquote:Op maandag 12 februari 2007 10:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij zat toch aan de Teteringsedijk te tanken?
quote:Op maandag 12 februari 2007 10:54 schreef veldmuis het volgende:
Zo hoort bier te zijn!
Is dat niet saai, alleen?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef travelman het volgende:
Ik ga alleen vrijdagavond de stad in; eens kijken hoe ze hier carnaval vieren. Ik ben zelf opgegroeid met de 'vastenloavend' in Limburg, maar vier het al 3-4 jaar niet meer.
Ik ken wel iemand die zo'n ding heeft/weet te vinden. Maar dan moet je voor 1 januari 2008 wel mee naar een meeting.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:26 schreef veldmuis het volgende:
Heeft er iemand een digitale stafkaart van Breda en omstreken?
Ik ben op zoek naar zo'n ding!
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die zo'n ding heeft/weet te vinden. Maar dan moet je voor 1 januari 2008 wel mee naar een meeting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |