De 28e komt JeePee himself het 100.000e huis in NBrabant openen ofzoiets. Schijnt Duurt nog even, maar toch.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Graag gedaanik ga ook nog eens een koppie scoren.
Is er nog nieuws in HillybillyHeuvel? Nog iets in de hens ofzo?
Dat doe ik dus verkeerd!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Even een handige tip voor de Senseo bezitters: als je koffie zet, zet er dan ook een koffiemok onderanders wordt het nogal een kliederboel
niks is zo sterk als een kop koffie met ±50gram koffie per kopje....quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:42 schreef JDude het volgende:
Ik heb er eens perongeluk drie in gedaan ipv twee, best sterke bak heb je dan!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:24 schreef veldmuis het volgende:
Nou, die ettenleurenaars moeten nu even naar laurierhof 83 etten leur.
Brandweer + traumaheli.
jij stelt mij ook teleurquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:49 schreef Kuukske het volgende:
Een en al teleurstelling.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
jij stelt mij ook teleur
je doet niks terwijl ik jou betaal
AN DER ARBEIT, JETZT
nee joh, TI'ers hebben helemaal geen leven, die hebben alleen World of Warcraft-vrienden.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:05 schreef veldmuis het volgende:
He, zijn er ook TI'ers hier?
Ik ben het met hem eens Kuukquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
jij stelt mij ook teleur
je doet niks terwijl ik jou betaal
AN DER ARBEIT, JETZT
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Hey nu heb ik pauze ja. Nu mag het.
Maar Fok is weer lekker traag.. altijd als ik pauze heb.
Hebben jullie nog Valentijnsberichtjes gehad enzo??
Bij deze mijn valentijnspost voor JD![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef tha_rizzo het volgende:
iedereen sterf met deze kutvalentijnIk een kaart uit Londen van mijn huisgenoot en zijn vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Op die van mijn beste vriendin na. Jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef JDude het volgende:
[..]![]()
Bij deze staat mijn berichtjesteller op 1. En de jouwe ook (neem ik aan![]()
).
Kuukske d'r salaris voor deze week is ook weer veiliggesteld!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef veldmuis het volgende:
Nee hoor, ik kreeg ook post! Van de bank, waarop onder andere een afschrijving van -254,nogwat stond!.
Dankjequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef veldmuis het volgende:
Nee hoor, ik kreeg ook post! Van de bank, waarop onder andere een afschrijving van -254,nogwat stond!.
Ik heb van JD een kaart van Parijs gekregen.. Dit weekend moeten jullie het zonder ons stellenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:45 schreef Dalamar het volgende:
1 kaartje... van m'n vrouw![]()
Beter dan niets natuurlijk.
En ik heb haar een fles Coebergh gegeven.
Meer bier voor mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je zoekt het maar uit met je meetings, verrader!
Ik drink die van Feldmaus wel opquote:
Ahhh. Nu krijg ik medelijden. Dat was nou ook weer niet de bedoeling.quote:
Same here.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ahhh. Nu krijg ik medelijden. Dat was nou ook weer niet de bedoeling.
Of in de keuken!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
Op de grond achter de bank mag ook.
Jij kunt inderdaad zowat kruipend. Alleen even oppassen dat je de brug óver de Aa neemt.quote:
Jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Nouja waar ik slaap is duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |