quote:Op maandag 5 februari 2007 20:36 schreef m@x het volgende:
Beste redactie,
Naar aanleiding van het gesprek tussen Huub en Natasia, vlak voor het vertrek van Huub uit de villa en naar aanleiding van een artikel op zijonline.nl ben ik een beetje gaan googelen en kwam tot de volgende ontdekking.
Huub had het met Natasia over haar ex en de Endstra-tapes kwamen ter sprake. Volgens het artikel in zijonline zou Natasia een relatie hebben gehad met een kickbokser die betrokken was bij de Endstra-affaire. Na een paar zoektermen in google te hebben ingevoerd kwam er een aantal namen van kickboksers naar boven die in de Endstra-tapes worden genoemd: Hans Nijman, Dick Vrij en Dino Soerel. Ik neem aan dat een van deze heren de ex van Natasia is.
Via google kwam ik er ook achter dat Hans Nijman (dezelfde als die van de Endstra-tapes) de bewoners van DGK Thai boksles geeft. Uit dezelfde Endstra-tapes kwam onder andere naar voren dat John de Mol door o.a. Holleeder werd bedreigd. Wat vind hij ervan dat één van de 'vriendjes' van zijn bedreiger nu regelmatig rondloopt in DGK? Medewerking aan het programma door criminelen lijkt me niet bijdragen aan het toch al niet te beste imago wat het programma nu heeft.
Achja tegen beter weten in...quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou DGK_Redactie waar zit je nou joh?
of is t iets te heet hier op t forum voor je
Vergeet niet dat ze jullie huub 'geschonken' hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En jij neemt dat soort figuren nog serieus![]()
Onbevlektquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze jullie huub 'geschonken' hebben![]()
Ze komen de crisisoverlegmeetings niet meer uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:17 schreef tong80 het volgende:
Ze steken hun kop in het zand veel te bang voor de wraak van de Mol
In al die jaren Big Brother, zes keer een maandje of vier, is het altijd gebleven bij (hooguit) dréigen met fysiek geweld.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:41 schreef Gajus het volgende:
Het begon met intimidatie, het escaleerde tot gruwelijk verbaal geweld en moest onvermijdelijk eindigen in fysiek geweld
Ik stelde van de week al voor een boksring te plaatsen en een scheidsrechter in te schakelen bij conflicten zodat het op een eerlijke en gecontroleerde manier uitgevochten kan worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:41 schreef Gajus het volgende:
Lessons learned
De afloop van de gewelddadige confrontatie tussen Huub en Nathanael heeft iedereen (van publiek tot regie) een wrange nasmaak bezorgd. Het heeft mij aan het denken gezet en doen concluderen dat een revisie van het DGK-format nodig en ook mogelijk is.
Het DGK-reglement verbiedt fysiek geweld op straffe van diskwalificatie. Daarentegen is psychisch geweld wel toegestaan. Tussen beide vormen van geweld zit een grijs gebied, zoals dreigen met fysiek geweld of trappen zonder de tegenstander te raken. De oeverloze discussies op het forum maken duidelijk dat een duidelijke grens tussen psychisch en fysiek geweld niet te definieren is. Maar hoe zinvol is het vaststellen van een arbitraire definitie voor fysiek geweld? Wellicht is een revisie van het reglement zinvoller.
De bewoners van de Gouden Kooi vormen een samenleving. Hoewel deze samenleving slechts een handvol mensen omvat, zijn ook hier de wetmatigheden van alle menselijke samenlevingen van toepassing. In het bijzonder, de individuele drang tot overleven door het aantrekken van vrienden en het afstoten van vijanden. Leidend hierbij is het devies "if you can't beat them, join them". Binnen een dergelijke context zijn alle vormen van conflict denkbaar en ook onvermijdelijk.
Fysiek geweld simpelweg verbieden is naief aangezien het in sommige situaties onvermijdelijk is. Wijzer is fysiek geweld te kanaliseren. Zo bedachten de Olympiers dat iemand kon winnen door zijn speer het verst te werpen in plaats van daarmee zijn tegenstander te doorboren. Zo bedachten de Indiers dat iemand kon winnen met een leger van zestien schaakstukken. Zo bedachten mijn toenmalige huisgenoten (lang geleden toen ik nog studeerde) dat iemand kon winnen door het snelst een bierlaars leeg te drinken. Kortom, veldslagen gesublimeerd tot sportwedstrijden.
Terug naar het DGK-conflict tussen heersende leider Nathanael en ontluikende leider Huub. De aard van het conflict - het leiderschap over de groep - impliceerde dat een van de twee moest wijken. Het begon met intimidatie, het escaleerde tot gruwelijk verbaal geweld en moest onvermijdelijk eindigen in fysiek geweld ("waar woorden tekortschieten, daar zullen kanonnen spreken"). Het moest gebeuren en daarom is de schuldvraag tamelijk hypocriet. Voor zover sprake is van schuld, wijs ik naar het reglement dat onvoldoende houvast biedt om dergelijke conflicten beheersbaar te houden.
Degenen met enige historische kennis weten dat dit soort conflicten zo oud zijn als de mensheid zelf. Diegenen weten ook dat de beschaving geleid heeft tot elegantere oplossingen: een duel voor twee heren (dames mag ook), onder begeleiding van twee secondanten, waarbij de uitgedaagde kiest voor de wijze van duelleren (een sportieve prestatie zonder wapens). Zo'n duel leidt tot hooguit een verliezer, in plaats van louter verliezers zoals afgelopen weekend.
PS: het Amerikaanse publiek heeft minder moeite met fysiek geweld ... integendeel.
Ze hoeven hier niet te posten, maar ze moeten ook niet alles persoonlijk opvatten. Dat zij hier posten wil niet zeggen dat er dan niet negatief over het programma of de redactie gedaan zou mogen worden. Bevalt dat ze niet dan gaan ze lekker anoniem onder een kloon meeposten of houden ze het bij de gemodereerde reacties op de tien site.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:49 schreef Gert het volgende:
Er zijn de afgelopen dagen m.i. ook wel een aantal terechte en interessante vragen gesteld hoor. Maar de toon zou best wel wat vriendelijker mogen: ze hoéven hier niet te posten en ik vind het leuk dat ze het doen. En dat ze niet altijd het achterste van hun tong kunnen laten zien, is wel begrijpelijk toch?
Daar hebben wij zo weinig aan. Natuurlijk mogen er wel vraagtekens bij akties van de redactie gezet worden, maar de manier waarop was m.i. wel érg in de vorm van: verhaal komen halen, ter verantwoording roepen. Ze steken best een beetje hun nek uit door hier te posten, en moeten oppassen met wat ze zeggen. Maar goed, hopelijk zitten er flinke mensen in de redactie, die tegen een stootje kunnen, en komen ze nog wat antwoorden op vragen geven:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze hoeven hier niet te posten, maar ze moeten ook niet alles persoonlijk opvatten. Dat zij hier posten wil niet zeggen dat er dan niet negatief over het programma of de redactie gedaan zou mogen worden. Bevalt dat ze niet dan gaan ze lekker anoniem onder een kloon meeposten.
Heb je ook nog suggesties over hoe de dames onderlinge conflicten kunnen beslechten, of moet dat in dezelfde ring ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik stelde van de week al voor een boksring te plaatsen en een scheidsrechter in te schakelen bij conflicten zodat het op een eerlijke en gecontroleerde manier uitgevochten kan worden.
Je kunt niet een groep mensen een jaar opsluiten in een huis zonder dat er conflicten komen die uit de hand gaan lopen. Daar had men bij DGK op moeten anticiperen door conflicten op gecontroleerde wijze 'uit te kunnen vechten'.
Helemaal mee eens. En dat gelul over de kickbox-leraar en de zogenaamde connecties met de onderwereld lijken mij ook in de categorie 'UFO boven Uden' te vallen. Als je een conspiracy-theory wilt, zoek dan uit waarom Bush Iran gaat aanvallen... Coming to you within two months, only on CNNquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb je ook nog suggesties over hoe de dames onderlinge conflicten kunnen beslechten, of moet dat in dezelfde ring ?
Wat een gelul. Ga jij ook als je ruzie hebt met je mods dat fysiek oplossen ? Nee toch, je rot ze gewoon van je forum af. Dat doet de redactie ook, en terecht.
Handen thuis, en als je niet tegen drank ( kritiek ) kunt en je handjes of voetjes niet onder controle hebt - gewoon naar huis.
Huub lulde erover tegen Natasia toen hij het huis uitging en als dat niet had geklopt had ze écht wel iets anders gezegd dan 'van wie heb je die informatie' en 'wat ga je doen met die informatie' lijkt mequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:50 schreef dieenebart het volgende:
dat gelul over de kickbox-leraar en de zogenaamde connecties met de onderwereld lijken mij ook in de categorie 'UFO boven Uden' te vallen.
nog steeds maar twee streams begrijp ik?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:29 schreef monique.t het volgende:
De meeste streamers kijken geen tv omdat ze eigenlijk al alles gezien hebben.
Mischien proberen ze op deze manier de streamers toch naar de tv te lokken en hebben hun hogeren kijkcijfers
hahahaha Ja het is zo spannend.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:36 schreef Danny het volgende:
[..]
nog steeds maar twee streams begrijp ik?
Dat is dus het strafbankje voor de streamers. Dat zal ons leren!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:DGK_redactie wat is dit nu voor een actie? Waarom staat er op jullie site PLOTS dat er overdag nog maar twee streams zijn.. ?? Bang dat we wat zien?
Dit bedoelde ik dus, met die weinig uitnodigende houding richting DGK_redactie. Meteen weer insinuerende opmerkingen maken, omdat er 's ochtends en in de voormiddag - als er geen reet gebeurt in het huis - nog 'maar' 2 streams te zien zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:36 schreef Danny het volgende:nog steeds maar twee streams begrijp ik?
Dat is dus het strafbankje voor de streamers. Dat zal ons leren!
Tsja.. maar Nathanael zou Nathanael niet zijn als hij niet gelijk moord en brand zou roepen... en wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:30 schreef farceman het volgende:
Als Huub en .NL trouwens slim waren geweest hadden ze het afgedaan onder het mom van een geintje en elkaar de hand geschud.
Nu zjn ze allebei 10 k kwijt.
Je hebt gelijk, ik hield geen rekening met het meest voor de hand liggende, namelijk dat er uit bezuinigingsoverwegingen mensen ontslagen zijn (en Jelmar vanwege zijn doorlulgedrag naar Huub over Natasia) en dat het programma nu op zijn eind loopt omdat JdM bereikt heeft wat hij wilde (het concept doorverkopen voor tig miljoen)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:56 schreef Gert het volgende:
Dit bedoelde ik dus, met die weinig uitnodigende houding richting DGK_redactie. Meteen weer insinuerende opmerkingen maken, omdat er 's ochtends en in de voormiddag - als er geen reet gebeurt in het huis - nog 'maar' 2 streams te zien zijn.
Vanaf 16:00 zijn er gewoon 4 streams. Dus waarom zou dit nou weer bedoeld zijn om ons te jennen of om zaken onder de pet te houden?
Hoe langer het duurt voor er nieuwe bewoners in komen, hoe waarschijnlijker dit scenario wordt ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik hield geen rekening met het meest voor de hand liggende, namelijk dat er uit bezuinigingsoverwegingen mensen ontslagen zijn (en Jelmar vanwege zijn doorlulgedrag naar Huub over Natasia) en dat het programma nu op zijn eind loopt omdat JdM bereikt heeft wat hij wilde (het concept doorverkopen voor tig miljoen)
Dat ging volgens mij niet over die kickbox leraar (die ook zijdelings genoemd word in de endstra tapes), maar over haar ex.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub lulde erover tegen Natasia toen hij het huis uitging en als dat niet had geklopt had ze écht wel iets anders gezegd dan 'van wie heb je die informatie' en 'wat ga je doen met die informatie' lijkt me
Idem dito hier....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef Missy_1974 het volgende:
DGK sinds vandaag kan ik geen films meer kijken krijg steeds de volgende melding:
Based on your IP address we have determined that you are trying to view content from a country where Talpa does not have the rights to broadcast this content. This means that unfortunately you are not able to view this content through Talpa
kan daar iets aan gedaan worden ?
kasta zul je niet heel snel op leugens betrappen. kan een enorme eikel zijn, maar hij praat zelden poep.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Hé redactie, hebben jullie echt Kasta gebeld met de vraag of hij nog een keertje langs wil komen? Hij beweert dit in een ander topic en eerlijk gezegd geloof ik er geen reet van.
onder vista doen de filmpjes het sowieso niet. een of andere vage melding dat ik een foute drm versie gebruikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef Missy_1974 het volgende:
DGK sinds vandaag kan ik geen films meer kijken krijg steeds de volgende melding:
Based on your IP address we have determined that you are trying to view content from a country where Talpa does not have the rights to broadcast this content. This means that unfortunately you are not able to view this content through Talpa
Serieus? Ik heb wat gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef Danny het volgende:
[..]
kasta zul je niet heel snel op leugens betrappen. kan een enorme eikel zijn, maar hij praat zelden poep.
Aannemelijker acht ik het dat ze nagenoeg geen geschikte mensen kunnen vinden (zie Amanda) en dat ze dus dan zelfs maar geschikte mensen die ook op FOK! komen een kans moeten gaan geven
Wat mij doet melden dat mijn aanbod om Natasia aan te pakken nog steeds staat
Ja dat kreeg ik ook maar gewoon met XPquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
onder vista doen de filmpjes het sowieso niet. een of andere vage melding dat ik een foute drm versie gebruik
Kennelijk is dit probleem opgelost. Eerder vandaag kon ik de filmpjes niet zien door bovenstaande melding, nu werkt het weer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef Missy_1974 het volgende:
Maar eeh, FOK! is toch geen fansite? Vroeger waren "we" hier gewoon kritisch en kwamen we ook wel aan nieuws zónder de redactie te paaien. Wat mij betreft zijn ze hier welkom, maar als ze zich expliciet profileren als (een deel van de) redactie, mogen ze toch ook aangesproken worden als een soort formele woordvoerder?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:49 schreef Gert het volgende:
Verder hoop ik dat dit topic nog zin heeft. Ik vrees dat DGK_redactie er weinig trek in heeft om hier een volksgericht te ondergaan omdat het programmaverloop veel users niet zint.
Krijg al jaren zin in een eitje als ik je avatar zie. Ook al is het midden in de nacht.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kennelijk is dit probleem opgelost. Eerder vandaag kon ik de filmpjes niet zien door bovenstaande melding, nu werkt het weer.
Ja, blablabla, doe het maar eensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef Danny het volgende:
[..]
kasta zul je niet heel snel op leugens betrappen. kan een enorme eikel zijn, maar hij praat zelden poep.
Aannemelijker acht ik het dat ze nagenoeg geen geschikte mensen kunnen vinden (zie Amanda) en dat ze dus dan zelfs maar geschikte mensen die ook op FOK! komen een kans moeten gaan geven
Wat mij doet melden dat mijn aanbod om Natasia aan te pakken nog steeds staat
precies. gisteren meldden ze in COS dat er maar beter geen linkje naar het profiel van de nieuwe bewoner geplaatst kon worden. Sorry, maar dat is niet aan dgk_redactie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar eeh, FOK! is toch geen fansite? Vroeger waren "we" hier gewoon kritisch en kwamen we ook wel aan nieuws zónder de redactie te paaien. Wat mij betreft zijn ze hier welkom, maar als ze zich expliciet profileren als (een deel van de) redactie, mogen ze toch ook aangesproken worden als een soort formele woordvoerder?
De noodzaak hen met zijden handschoentjes aan te pakken in ruil voor een nieuwtje hier en daar zie ik niet zo, eerlijk gezegd.
hij is alleen wel homoquote:
Ben ik het mee eens hoor. Er zijn alleen verschillende manieren om kritiek te uiten. Het moet wel een bééétje leuk voor ze blijven, anders komen ze hier niet meer en sterft het topic een zachte dood, simpel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar eeh, FOK! is toch geen fansite? Vroeger waren "we" hier gewoon kritisch en kwamen we ook wel aan nieuws zónder de redactie te paaien. Wat mij betreft zijn ze hier welkom, maar als ze zich expliciet profileren als (een deel van de) redactie, mogen ze toch ook aangesproken worden als een soort formele woordvoerder?
De noodzaak hen met zijden handschoentjes aan te pakken in ruil voor een nieuwtje hier en daar zie ik niet zo, eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:08 schreef Danny het volgende:
[..]
hij is alleen wel homo
en travestiet.
http://www.gay.nl/MissNaTRASHa was ook van hem. ik zoek daar nog even de foto's van terug.
ok, wat ik verder nog vind plaats ik daar. wmb kunnen de andere foto's daar ook heen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Binnen een uur had hij 'getracht' al zijn sites offline te halen.
MissNaTRASHa, nieuwe miljonair?!
Goed bezig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef Danny het volgende:
ok, wat ik verder nog vind plaats ik daar. wmb kunnen de andere foto's daar ook heen.
Goed bezig dannyquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, wat ik verder nog vind plaats ik daar. wmb kunnen de andere foto's daar ook heen.
Je kan ook te ver gaan en gaan stalken hequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef dark80 het volgende:
*Tip* Aangezien de redactie hier niet meer reageert kan ik als tip geven, zoek in Hyves op bedrijven naar Talpa en kies je favoriete Gouden Kooi redactie lid uit
Pim: bok-redacteurquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef dark80 het volgende:
*Tip* Aangezien de redactie hier niet meer reageert kan ik als tip geven, zoek in Hyves op bedrijven naar Talpa en kies je favoriete Gouden Kooi redactie lid uit
Ach, we kunnen wel tegen een stootje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:28 schreef dark80 het volgende:
Stalken, tja zou kunnen laat ik de definitie van stalken er eens bij halen
stal·ken (ov.ww.)
1 iem. hinderlijk achtervolgen, bespieden, telefonisch lastigvallen enz.
Nee iemand op Hyves toevoegen staat daar niet bij
Maar kunnen jullie ook moeilijke vragen beantwoorden; that's the questionquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef DGK-REDAKTIE het volgende:
Ach, we kunnen wel tegen een stootje
Als het Eric Mannetje maar niet isquote:Er staan weer spannende momenten voor de deur (en poort).
ik mag toch hopen dat jullie bedoelen dat huub voor de poort staatquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef DGK-REDAKTIE het volgende:
[..]
Ach, we kunnen wel tegen een stootje.
We zijn even errugggggggggg druk geweest maar we zijn er helemaal uit.
Er staan weer spannende momenten voor de deur (en poort).
Jij was wegquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef scanman01 het volgende:
In Boulevard: Huub overweegt juridische stappen
Wisten jullie dat al?
Beterquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef scanman01 het volgende:
was waarschijnlijk in een 'dode hoek'quote:Wisten jullie dat al?
Dan was ik even voor een minuutje terug, speciaal om het de redactie in te wrijvenquote:
Hij staat volgens mij niet erg sterk....quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan was ik even voor een minuutje terug, speciaal om het de redactie in te wrijven
En misschien, om niet met een traditie te breken, blijf ik wel
Vertel eens wat meer over die juridische stappen (voor de mensen die dat programma niet kijken).quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Wisten jullie dat al?
Geen idee hoe het werkt. Duidelijk is wel dat hij de stoel raakte ipv Nathanael. Huub had veel drank op en dan kun je zelf wel eens het idee hebben gehad dat je hem wél raakte. En de vraag is of zo'n licht trapje kan worden gezien als 'fysiek geweld'. Zelfs daar heb ik twijfels over. Het kost hem iig wel 10.000 euro.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij niet erg sterk....
Tenzij hij een valse verklaring heeft afgegeven
maar er was een dode hoek he, vergeet dat niet!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt. Duidelijk is wel dat hij de stoel raakte ipv Nathanael. Huub had veel drank op en dan kun je zelf wel eens het idee hebben gehad dat je hem wél raakte. En de vraag is of zo'n licht trapje kan worden gezien als 'fysiek geweld'. Zelfs daar heb ik twijfels over. Het kost hem iig wel 10.000 euro.
Hey pas op hoor dit is een neppert ! De echte DGK_R is met een C en niet een K.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef DGK-REDAKTIE het volgende:
[..]
Zei hij dat op RTL Blvd?quote:
Ja klopt, en net zegt ie in Boulevard dat hij de stoel heeft geraaktquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef Mika25 het volgende:
Huub heeft zelf al aangegeven dat hij "achter" beelden gezien heeft die wij NIET gezien hebben...
overigens is bovenstaande clone gebandquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef DGK-REDAKTIE het volgende:
[..]
Mooi ! Opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens is bovenstaande clone geband
Ik had het niet doorquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Hey pas op hoor dit is een neppert ! De echte DGK_R is met een C en niet een K.
Kap gewoon ff anders komt de echte redactie hier niet meer treug
hehe, hij heeft eindelijk de beelden bekeken. uiteraard zal de redactie en jdm het gewoon blijven gooien op 'dode hoek'quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja klopt, en net zegt ie in Boulevard dat hij de stoel heeft geraakt
leuk voor die mensen dat jij dat eventjes zo op het fok forum post!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pim: bok-redacteur
Michel: redactie
Steven
Mendel
Dave
Claudia: Redactie
![]()
En de rest van Tien
Ik kan me niet voorstellen dat Huub zelf naar Boulevard is gegaan met zijn melding juridische stappen te owerwegen. Dus ik denk echt dat de redactie hem ook wel terug wil en dat ze het op die manier via de media spelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
hehe, hij heeft eindelijk de beelden bekeken. uiteraard zal de redactie en jdm het gewoon blijven gooien op 'dode hoek'
Het begint echt een heel vreemde zaak te worden.. Op MSN had hij namelijk aangegeven dat hij terecht het huis was uitgezet, hij zou beelden hebben gezien die wij niet hebben gezien. Maar nu komt dit dus weer.. Héél vreemd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
hehe, hij heeft eindelijk de beelden bekeken. uiteraard zal de redactie en jdm het gewoon blijven gooien op 'dode hoek'
Ze maken zelf de profielen aan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
leuk voor die mensen dat jij dat eventjes zo op het fok forum post!![]()
Niks dode hoek.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon effe een deal gesloten hebben met Huub, iets in de trant van "help ons wat media aandacht te genereren, en je krijgt je 10k terug (als ie die uberhaubt betaald heeft, hij is immers gevraagd voor het programma, net als Amanda).quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Huub zelf naar Boulevard is gegaan met zijn melding juridische stappen te owerwegen. Dus ik denk echt dat de redactie hem ook wel terug wil en dat ze het op die manier via de media spelen.
En FOK! heeft zich lekker laten inpakken om aan de hype mee te doen. Als het allemaal opgezet was, dan zijn we zwaar geplayed door dgk redaktiequote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Hey pas op hoor dit is een neppert ! De echte DGK_R is met een C en niet een K.
Kap gewoon ff anders komt de echte redactie hier niet meer treug
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens is bovenstaande clone geband
ik denk toch dat ze dat sinds zijn vertrek al moeten denken gezien de mening van de kijkers én dat zijn naam nog steeds in zo'n beetje elk topic 100x voorbij komt in combinatie met 'onterecht' of 'terug'quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon effe een deal gesloten hebben met Huub, iets in de trant van "help ons wat media aandacht te genereren, en je krijgt je 10k terug (als ie die uberhaubt betaald heeft, hij is immers gevraagd voor het programma, net als Amanda).
Maar JdM en de redaktie is natuurlijk ook niet gek...als je naar de "stemming" van gisteren kijkt wat voor wanvertoning dat was kan ik me goed voorstellen dat Stijn meteen dacht "***$*%&&^! waarom hebben we Huub laten gaan!"
Zeker weten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:11 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk toch dat ze dat sinds zijn vertrek al moeten denken gezien de mening van de kijkers én dat zijn naam nog steeds in zo'n beetje elk topic 100x voorbij komt in combinatie met 'onterecht' of 'terug'
En ik zou denken dat JdM erg blij is met FOK! en alle publiciteit er om heen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:11 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk toch dat ze dat sinds zijn vertrek al moeten denken gezien de mening van de kijkers én dat zijn naam nog steeds in zo'n beetje elk topic 100x voorbij komt in combinatie met 'onterecht' of 'terug'
Geloof je dat echt? Dat is toch bijna niet te doen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef dark80 het volgende:
Tuurlijk word elk berichtje in dit forum gelezen door Talpa Producties
Iemand die bv vanmorgen, tijdens de ruzie met Palma, tegen Natasia roept "als je het zo zielig vindt dat die vrouw de bedden in haar eentje moet verschonen, dan help je met die luie vette reet van je toch lekker zelf! Of wil je nou behalve je kinderen opvoeden ook al geen bedden meer verschonen?"quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:48 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Dat is toch bijna niet te doen!
Maar als het zo zou zijn dan bij deze maar meteen mijn vraag aan de DGK redactie: Kan er nog ingeschreven worden. En vertel eens, wat zoeken julie nu eigenlijk nog voor personen. Kwa type..![]()
Kijk, dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die bv vanmorgen, tijdens de ruzie met Palma, tegen Natasia roept "als je het zo zielig vindt dat die vrouw de bedden in haar eentje moet verschonen, dan help je met die luie vette reet van je toch lekker zelf! Of wil je nou behalve je kinderen opvoeden ook al geen bedden meer verschonen?"
Ik neem zomaar aan dat het de Jelmar is (Huub noemde die naam)?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Danny het volgende:
Die Jelmar Hagen op de titelrol he, is dat die gast die tegen Huub uit de school klapte over Natasia's ex en de Endstra tapes enzo?
Maar Johnny wil Huubje wel terug.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:54 schreef itsme het volgende:
Leuke actie van gisteravond.
Heerlijk om die koppen te zien.![]()
Als ik het goed begrijp was het niet onzeDBK redactie die Huub er uit wilde maar de vrouwelijke redacteur.
Er was zelfs onenigheid tussen de redactie wbt huub? Kan me daar wel iets bij voorstellen.
Volgens mij proberen ze een slaatje uit Huub te slaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef farceman het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Huub daar weer eens zooi gaat schoppen.
Het lijke wel makgeslagen schapen.
Terug met de geloofwaardigheid van het programma en dus Huub er terug in.
JULLIE GAAN TOCH NIET AF OP WAT BRIAN AAN HUUB HEEFT VERTELD?!!!!
K
ijk gewoon die beelden , twee weken geen alcohol en Huub terug.
Dan moet ie gewoon gaan, hij wist dat ie niet aan een cursus "Kantklossen voor Kootwijkerbroekse vrouwen in de overgang" begon.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:56 schreef farceman het volgende:
Probleem is ook dat Bart helemaal geen tv wil maken. Hij hoopt alleen maar dat het programma gaat floppen door zo saai mogelijk te doen en dan de pot te verdelen onder de overgebleven bewoners.
Maar ja hoe krijg je Bart zover om te vertrekken...lekker veel pesten lijkt mij.
ze noemden inderdaad wel die voornaamquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Danny het volgende:
Die Jelmar Hagen op de titelrol he, is dat die gast die tegen Huub uit de school klapte over Natasia's ex en de Endstra tapes enzo?
* ligt hier even een tijdje dubbelquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ie gewoon gaan, hij wist dat ie niet aan een cursus "Kantklossen voor Kootwijkerbroekse vrouwen in de overgang" begon.
En wat nou pot verdelen?? Absoluut niet, wie het niet bevalt kan vertrekken.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ie gewoon gaan, hij wist dat ie niet aan een cursus "Kantklossen voor Kootwijkerbroekse vrouwen in de overgang" begon.
En wat nou pot verdelen?? Absoluut niet, wie het niet bevalt kan vertrekken.
JdM... Die werd vroeger ook gepest Brotherfeelingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Wie heft de beslissing genomen Huub weer terug te plaatsen ?
overtreffen kan altijd. Nena morgen weer terugzetten et voilaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:15 schreef Gajus het volgende:
@ DHK_REDACTIE: de afgelopen avond was een onvergetelijke episode uit de DGK-saga.![]()
verwachten jullie dit te kunnen overtreffen?
Ik heb wel een idee:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:45 schreef itsme het volgende:
Kunnen jullie alsjebleift een sanctie geven op stelen van spullen in het huis.
Nu zitten Brian en Bart weer spullen te jatten van huub.![]()
ja goed idee en moet hij al zijn CP aan Huub geven + de schade betalen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee:
Wegens het stelen van de koffer van Huub vervallen Brians vlieglessen!
masterplanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee:
Gewoon een hand afhakken....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee:
Jamaar als ze voor alles wat hij daar heeft gestolen iets af moeten hakken blijft er niets meer van hem overquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:31 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jamaar als ze voor alles wat hij daar heeft gestolen iets af moeten hakken blijft er niets meer van hem over![]()
Oké, goed plan dus![]()
ik stem op 1 en 2quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
Zet eens een poll op de site van DGK met de vraag welke sanctie er op stelen/vernielen van andermans spullen moet staan. En daarbij 3 keuze mogelijkheden.
1. Miljonair die schuldig maakt aan diefstal of vernieling mag geen gebruik maken van een uitje of een privelege (zoals de vlieglessen van Brian).
2. De beelden worden vertoond aan alle miljonairs.
3. Niets
Fysiek geweld wordt niet getolereerd maar diefstal dus blijkbaar wel?
Ik vind zowieso dat de kijkers input mogen geven in het programma. Er zijn genoeg ideeën. En er mag behalve dat geruzie en geroddel in dat huis wel eens wat uitgevoerd worden. Geef ze maar eens een opdracht die ze binnen een x aantal tijd moeten vervullen. En stel er maar een grote beloning tegenover (150 contactpunten voor de winnende miljonair bijvoorbeeld)
ik stem ook voor 2, 1 en... de schade zal worden verhaald met smartegeld toelage op de dader EN op alle medebewoners!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
Zet eens een poll op de site van DGK met de vraag welke sanctie er op stelen/vernielen van andermans spullen moet staan. En daarbij 3 keuze mogelijkheden.
1. Miljonair die schuldig maakt aan diefstal of vernieling mag geen gebruik maken van een uitje of een privelege (zoals de vlieglessen van Brian).
2. De beelden worden vertoond aan alle miljonairs.
3. Niets
Fysiek geweld wordt niet getolereerd maar diefstal dus blijkbaar wel?
Ik vind zowieso dat de kijkers input mogen geven in het programma. Er zijn genoeg ideeën. En er mag behalve dat geruzie en geroddel in dat huis wel eens wat uitgevoerd worden. Geef ze maar eens een opdracht die ze binnen een x aantal tijd moeten vervullen. En stel er maar een grote beloning tegenover (150 contactpunten voor de winnende miljonair bijvoorbeeld)
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:12 schreef avonne het volgende:
Sommige mensen willen echt de tangoles en het paaldansen niet missen, anderen willen René's of Carlos droge commentaar horen, of meedoen met een workshop.
staat er nog wel hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Helleu redactie![]()
Waar is jullie filmpje Op Stap gebleven? Staat niet meer op jullie site, da's jammer want het zat perfect in elkaar.![]()
Nu Huub terug is stijgt het gemiddelde weer tot net boven de 100quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Beste redactie! Zou het niet leuk om een keer een IQ test te houden in het huis? Ben wel benieuwd wat het gemiddelde IQ in het huis is.
Thank youquote:Op zondag 11 februari 2007 19:24 schreef Danny het volgende:
[..]
staat er nog wel hoor
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?contentid=201014
Komende weekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:59 schreef Tessa_77 het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe bewoners??
Ja wie weet een keer.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Beste redactie! Zou het niet leuk om een keer een IQ test te houden in het huis? Ben wel benieuwd wat het gemiddelde IQ in het huis is.
Tja...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat is er tegen Huub en Natasia gezegd toen ze 'achter' op gesprek waren? Jullie geven zelf in het COS topic aan dat er zo vuurwerk aan komt en na een kwartier vliegen Huub en Natasia elkaar in de haren.
Ja er komt weer een nieuw paard binnenkort.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:38 schreef Missy_1974 het volgende:
DGK, komt er nog een paard bij want dan kunnen syl en amoebe rijden?
en lijkt mij dat syl ook wel kan rijden zonder begeleiding aangezien ze al rijden kan
en pleaseeeeeeeeee zet vandaag eric erin![]()
dank jequote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja er komt weer een nieuw paard binnenkort.
voor in de gang met carnaval, soort rental paard voor de feestdagen?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Who cares?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Iets zoals: 'Huub, jij kunt over water lopen!'quote:
Of ze doelde met dat vuurwerk op de valentijn stemmingquote:Op maandag 12 februari 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
...of: Confronteer Natasia maar een keer met jouw kennis over hoe zij op TV overkomt. Zij zal het niet geloven, maar het levert wél leuke tv op.
Kan ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
Of ze doelde met dat vuurwerk op de valentijn stemming
Volgens mij gooide hij de handdoek over een spiegel. Brian probeerde zich te verstoppen in de douche ruimte, de camera weerkaatste hun beeld via een spiegel waardoor ze Brian (half rukkend) konden betrappen.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:25 schreef noucky het volgende:
DGK redactie, al slapen vele streamers en een enkeling dit echt wel gezien heeft:
Brian gooit een handdoek voor de camera !!!!!!!!!!! Waarom krijgt hij geen sanctie ?????? ( of verwijdering ? )
Is dit wel toegestaan ?????
Graag antwoord terug.
Bedankt voor de leuke streams het laatste uur, klasse !!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geen spamquote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
De eerste keer dat huub en NL een probleem hadden kreeg 1 van de 2 een gele kaart voor uitlokken dus toen mocht het ook nietquote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef itsme het volgende:
Volgens mij is een sanctie voor Brian op zijn plaats i.v.m de handdoek over de camera leggen.
Uitlokking mag toch?
Als Huub weer in deze valkuil trapt zou erg stom zijn.
A: hij is nu nuchter (ze hebben meer kans over 2 weken)![]()
B: Hij is niet gek en heeft dit volgens mij ook buiten besproken met Hedda en co.
Het levert 1 regisseur kostenbesparing op lijkt me. paar duuzend in de maand. Ik vind het in ieder geval ontzettend jammer. Juist de streams vond ik bij DGK vele malen beter geregeld en geregisseerd dan bij alle versies van BB.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar toch nog één poging.
Wat is het idee alleen van 1600 tot 0200 vier streams uit te zenden?
Zoals nu was er een (voor mij) interessant gesprek tussen Bart en een beroepskeuzebegeleidster, maar wordt er overgeschakeld naar taart bakken.
Misschien voor de meerderheid leuker (meer te zien), maar ik zou zelf graag kiezen voor dat gesprek met Bart.
Is het echt zoveel duurder/ meer werk dat gesprek op stream 3 + 4 te zetten?
Ik neem aan dat het van hogerhand besloten is, maar ik vraag me wel af wat de reden daarvan is, ook tussen 0200 en 1600 zijn er streamvolgers.
Levert het echt zoveel kostenbesparing op.
Brian is van plan de ex van huub of de zus van huub uit te nodigen voor valentijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef itsme het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft zorgen dat er bescherming voor Huub is vanavond. liefst nu al.
Ik weet niet wat die brian van plan is maar het ziet er niet goed uit.
Hebben jullie hem niet zijn pilletjes gegeven?
En als antwoord op Huub zijn vraag waarom Hedda.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef monique.t het volgende:
[..]
Brian is van plan de ex van huub of de zus van huub uit te nodigen voor valentijn.
Volgens brian geilde hedda op brian toen ze in de zebra waren
Vanaf morgen zijn er vanaf 13.00 uur weer 4 streams. En dank je voor het compliment!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Het levert 1 regisseur kostenbesparing op lijkt me. paar duuzend in de maand. Ik vind het in ieder geval ontzettend jammer. Juist de streams vond ik bij DGK vele malen beter geregeld en geregisseerd dan bij alle versies van BB.
Ik las het net al op VOLquote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Vanaf morgen zijn er vanaf 13.00 uur weer 4 streams. En dank je voor het compliment!
Hopelijk niet, want dan moet de stekker er uit ....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
DGK REDAKTIE hebben jullie écht samengewerkt met brian en Hedda in het spel betrokken?
ik kan dat bijjna niet geloven, dat is hoop ik toch niet waar hé?
Een streamlock op de masterbedroom van een kwartier is overigens ook discutabel genoeg.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:33 schreef Ashrak het volgende:
Hopelijk niet, want dan moet de stekker er uit ....
Openlijk manipuleren ... het gebeurde al eerder, maar dit gaat te ver.
Komt er nu eindelijk eens een sanctie voor ongepast taalgebruik ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:42 schreef Inukshuk het volgende:
Brian heeft een vette klep, en gaat niet in op de uitdaging die Huub hem voorstelt; Nodig Hedda maar uit zegt Huub keer op keer. Brian trekt de achterbroek aan, en zegt "dan laat ik Hedda komen ik beuk haar over de tafel en zuig haar helemaal uit"... wat een idiot die Brian!
Die briefkaarten actie was idd een slecht ideequote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:07 schreef noa84 het volgende:
Ik vind ook dat mensen die niet aan het spel meedoen erbuiten moeten worden gelaten.
Ik heb het over het gescheld van mensen in het huis op mensen buiten het huis. Niet over info die van buiten naar binnen komt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die briefkaarten actie was idd een slecht idee
En het pokeren, want daar gaven ook veel mensen die niet aan het spel meededen info...
Maar dat had je net zo goed door kunnen laten gaan, want na een week alles gelezen en gehoord te hebben, mag hij gewoon terug en zit iedereen te 'voeren' met die info![]()
Laat ze toch lekker, het is het kleine huis op de prairie niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:00 schreef noa84 het volgende:
Ik heb het over het gescheld van mensen in het huis op mensen buiten het huis.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker, het is het kleine huis op de prairie niet.![]()
Dat geldt niet voor de minder toebedeelden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef TranceAction het volgende:
Mij is de mening toebedeeld dat het gooien van wijn naar iemand ook fysiek geweld is ....
Zoals jijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor de minder toebedeelden.
Moet je de reacties eens gaan lezen op die site...... dan springen de tranen je pas echt in de broek.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:06 schreef GoldenGuy het volgende:
Ik vind het leuk om nieuws en Villa Vandaag te lezen op De Gouden Kooi website, maar de teksten staan altijd bol van de spelfouten.... Daar erger ik me dan wel behoorlijk aan.
LOLquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je de reacties eens gaan lezen op die site...... dan springen de tranen je pas echt in de broek.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef evil-me het volgende:
In afwachting van de boodschap die komen gaat, doen zijn mede-Miljonairs hard hun best om Eric nog beter te leren kennen. Natasia doet nog steeds heel hard haar best om bij Eric in de smaak te vallen. Brian houdt zich na het bed-gesprek van zonet redelijk afzijdig. Midden in alle gezelligheid valt er een brievenbus door de bus. De geadresseerde? Kersverse Miljonair Eric. De brief maakt Eric duidelijk dat hij een koffer met contactpunten mag verdelen onder zijn mede-Miljonairs. Zonder aarzelen begint Eric aan zijn opdracht. Na afloop is zijn intocht een feit.
Is het niet een beetje overdreven om hele brievenbussen door de bus te gaan gooien.
Endstra/Holleeder/haar ex/poging tot chantage en bedreiging van John de Mol en TOCH in het huis. Iets dergelijks zal het wel zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef gomi het volgende:
waarom krijgt natasia zoveel extras?
(of wat weet ze dat ze alles gedaan krijgt?)
DUH, dat is gewoon de afspraak die met Wilgo gemaakt is waardoor hij die 'je mag gewoon blijven' brief heeft geschreven. Tot er een keer iemand die lesauto volgt en de foto's hier op FOK! neerpleurt natuurlijk. Ik word een beetje misselijk van die voortrekkerij tov Natasia.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef monique.t het volgende:
Natasia heeft net vertelt dat ze morgen langs wilgo gaat als ze rijles heeft.
Nou is hier de vraag wel eens gestelt waarom natasia voor getrokken werd.
Er werd toen geantwoord dat dit niet gebeurden .
Maar hoe noemen jullie dit dan???
ze gaat naar wilgo krijgt elke week een video boodschap en ga zo maar door
Ze kan dat natuurlijk ook gewoon zeggen om te stangen...quote:Natasia heeft net vertelt dat ze morgen langs wilgo gaat als ze rijles heeft
Nope want brian liet haar merken dat ze haar mond moest houden en begon erover heen te brabbelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze kan dat natuurlijk ook gewoon zeggen om te stangen...
Ja, het zou heel leuk zijn als er een technische oplossing kan worden verzonnen voor het geluid bij de jacuzzi. Zoals op dit moment, het gesprek tussen Erik en Huub is nauwelijks te volgen. Ik hoop echt dat jullie een creatieve techneut kunnen inzetten om hier iets voor te verzinnen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:54 schreef noa84 het volgende:
Vraag: kunnen jullie wat beter letten op het geluid als mensen in de jacuzzi zitten? Ze zijn niet te verstaan, zelfs als de bubels het niet doen.
Omdat Stijn Huub niet mag?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:14 schreef Lieve het volgende:
Waarom heeft Huub kleren gekregen die er fouter uitzien als de kleding van de valse nicht?
ik denk echt dat de redactie baalt dat Natasia gisteren haar bek voorbij praatte over de ontmoetingen met Wilgo tijdens de rijlessen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk echt dat de redactie helemaal in een deuk ligt vanwege dit topic
Ik heb dat niet mee gekregen, maar als het zo is, is het een absoluut dieptepunt inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk echt dat de redactie baalt dat Natasia gisteren haar bek voorbij praatte over de ontmoetingen met Wilgo tijdens de rijlessen.
Nee dat is omdat ze dan naar de rechtbank moet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:23 schreef Danny het volgende:
en ziet naar nu blijkt Wilgo gewoon tijdens haar autorijlessen (geen wonder dat ze er zo lang over doet).
Dat zou wel een strakke aktie zijn. Hou je wel een beetje afstand?quote:Het is dat ik vandaag een afspraak heb, maar ik zie mezelf dat nog wel een keer doen.
Ik heb gister wel gehoord dat ze zei dat de kids vroegen waar de kadootjes vandaam kwamen, en dat was VOOR dat ze met wilgo belde, dus van hem kwam die info niet, en het kwam niet voor in het filmpje van de kids. of iemand van achter die de kadoos heeft bezorgd het dat verteld natuurlijk of hermafrodiet, of...ik weet het niet meer. Ben bang dat de amerikanen zullen smullen van alle samenzweringstheoriën straks. Hoop wel dat JdM hun ook een FOK.nl concept heeft verkocht, zonder FOK geen theoriën natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat is omdat ze dan naar de rechtbank moet.
Ik heb trouwens dat gesprek ook gehoord gisteravond, maar hoe heeft zij haar mond voorbij gepraat dan?
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef n1ek het volgende:
Vind dat de programmamakers wel goed bezig zijn. Paar puntjes die volgens mij veel kijkers en ik dus ook beter zouden kunnen zijn:
- het geluid bij de jacuzzi, soms ook de sauna
- de villa vandaag verhalen staan vol met spelfouten en soms ook nog 'verhaallijnfouten'
en objectief blijven hesoms bespeur ik toch een ligte voorkeur voor Huub en Nena in de verhalen en dat is niet helemaal fair tegenover de rest. Tuurlijk is de één minder dan de ander voor de kijker, zeker hier op een forum maar het programma moet daar niet te makkelijk in meegaan.
Maar de laatste tijd is het al een stuk beter
Verder goed bezig! Stukken beter dan Big Brother (hoewel ik daar lang niet alles van gevolgd heb)
Joh ( ja ik bemoei me er maar ff mee) de voorkeur in behandeling en benadering kent zijn weerga niet als het gaat om Brian ( die zwaar onder de drugs zit om dit geintje vol te houden) die zelfs een black out met voorbedachte rade mag gaan krijgen en er heus niet als geboeid man uitgaat. Hij is inmiddels al zoveel weken bezig met crimineel gedrag!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef n1ek het volgende:
Vind dat de programmamakers wel goed bezig zijn. Paar puntjes die volgens mij veel kijkers en ik dus ook beter zouden kunnen zijn:
- het geluid bij de jacuzzi, soms ook de sauna
- de villa vandaag verhalen staan vol met spelfouten en soms ook nog 'verhaallijnfouten'
en objectief blijven hesoms bespeur ik toch een lichte voorkeur voor Huub en Nena in de verhalen en dat is niet helemaal fair tegenover de rest. Tuurlijk is de één minder dan de ander voor de kijker, zeker hier op een forum maar het programma moet daar niet te makkelijk in meegaan.
Maar de laatste tijd is het al een stuk beter
Verder goed bezig! Stukken beter dan Big Brother (hoewel ik daar lang niet alles van gevolgd heb)
Huub en Nena zijn niet voorgetrokken. Nena werd eruit gegooid vanwege een slap schopje en Huub werd eruit gegooid om niets. Er zijn VELE redenen te bedenken om Natasia en Brian eruit te flikkeren, maar dat gaat ECHT niet gebeuren...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:30 schreef Lieve het volgende:
Dus om te zeggen dat Huub en Nena worden voorgetrokken?![]()
![]()
![]()
Zoals met het vertrek van Nena, om kromme tenen van te krijgen. Meerdere users klaagden erover in het tv uitzendings topic. Doe er je voordeel mee redactie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
maar dat begrafenis-cellodeuntje en dat mineur-pianoriedeltje zijn echt misplaatst. Begrafenis-muzak.
Ik vind het zeker geen onzinquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef n1ek het volgende:
Ik wist wel dat mensen het weer onzin zouden vinden omdat het om hun 'toppertjes' gaat. Ik vond het alleen vrij opvallend. Afscheidsfilmpjes, chatsessies enz. En Brian is agressief maar vergeet dan Huub ook niet man komop wel ff objectief kijken. Die schold (vroeger) ook op alles wat los en vast zat en was in staat tot meer. Ik zie ook vele redenen om Huub eruit te flikkeren. Zender uitzetten, doodsbedreigingen.. En voor Brian en Natasia net zo. Maar door de euforie rondom Huub (en eerder Nena) bekijken sommigen alles met een té gekleurde bril. Tuurlijk heb je je favorieten maar veel mensen weten uit elke ademhaling wat negatiefs over hun vijand te trekken en dat is toch kansloos.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de bloeddruk van bv een lievequote:Het kijkt toch echt relaxter als je je niet constant ergert.
Dat je het nuance verschil tussen diverse bewoners en hun uitingen niet ziet geeft jouw achtergrond dermate aan dat het weinig zin heeft je hier alsnog te laten weten dat er zowel verschil in opvoeding als in afkomst en achtergondmateriaal is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef n1ek het volgende:
Ik wist wel dat mensen het weer onzin zouden vinden omdat het om hun 'toppertjes' gaat. Ik vond het alleen vrij opvallend. Afscheidsfilmpjes, chatsessies enz. En Brian is agressief maar vergeet dan Huub ook niet man komop wel ff objectief kijken. Die schold (vroeger) ook op alles wat los en vast zat en was in staat tot meer. Ik zie ook vele redenen om Huub eruit te flikkeren. Zender uitzetten, doodsbedreigingen.. En voor Brian en Natasia net zo. Maar door de euforie rondom Huub (en eerder Nena) bekijken sommigen alles met een té gekleurde bril. Tuurlijk heb je je favorieten maar veel mensen weten uit elke ademhaling wat negatiefs over hun vijand te trekken en dat is toch kansloos. Het kijkt toch echt relaxter als je je niet constant ergert.
Kom ik zo bloeddrukverhoogd over PC eend? Mmmm. zou dat mijn blozende hoofd verklarenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het zeker geen onzin![]()
![]()
[..]
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de bloeddruk van bv een lieve![]()
Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoeveel mg die valiumpilletjes zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Danny het volgende:
Vraagje;
hoe heten die homeopatische pillen van Brian?
ik ben benieuwd hoe hij eerst helemaal para wordt brother en vervolgens al sinds hij 'homeopatische' pillen heeft de rust zelve is. die pilletjes zouden ze in gevangenissen moeten uitdelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer beniewd hoeveel mg die valiumpilletjes zijn.
En neemt hij ze dagelijks of alleen als hij para denkt te worden?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe hij eerst helemaal para wordt brother en vervolgens al sinds hij 'homeopatische' pillen heeft de rust zelve is. die pilletjes zouden ze in gevangenissen moeten uitdelen.
Ik denk dat Rogier gewoon die villa koopt en dan iedereen eruit flikkert. Volgens mij heeft die gast meer poen dan JdM.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef Miraaa het volgende:
Wanneer kunnen we de eerste video boodschap van Rogier verwachten ???![]()
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat Rogier gewoon die villa koopt en dan iedereen eruit flikkert. Volgens mij heeft die gast meer poen dan JdM.
Ik begin het steeds logischer te vinden dat ze niet meer reageren als er zulke zwakzinnige vragen gesteld worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef snoozy21 het volgende:
dgk redaktie, staat er geen sanctie op het NIET gebruiken van condooms????
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef marky het volgende:
Kunnen jullie jezelf een 0 geven voor de aktie naar Syl toe.
Dat zou zelfs een zeer geniale actie zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Redaktie,
Misschien is het een leuk voorstel om iedereen die voor Silvia stemt mee te nemen naar het carnaval en iedereen die tegenstemt lekker thuis laten....
Natasia ...![]()
Er zit al genoeg herrie in dat programma je hebt rustpunten nodig. Syl is wat dat betreft een rustpunt. Hoe is het mogelijk dat als ik een stream aan heb op het BAN groepje dat die standaard uitgaat en als Syl en Huub samen lol aan het maken zijn dat ik daar uren naar kan kijken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Weg met die saaie muts.
Als ik saaie mensen wil zien zet ik wel een camera op mijn buurvrouw.
Die betaalt ze zelf hoor...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
Hey DGK_REDACTIE, kap eens met die cadeautjes voor Wilgo, Jayrootje en Jen.
Zijn jullie nou %$#@$#@% helemaal besodemieterd!
* Cynix ® heeft geen zin om hier genuanceerd te posten.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef GoldenGuy het volgende:
Waarom worden alle/Sylvia's activiteiten opgeschort???
Rustpunten doen het niet zo goed op tv, bovendien heb je aan Bart al een rustpunt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:45 schreef marky het volgende:
Er zit al genoeg herrie in dat programma je hebt rustpunten nodig. Syl is wat dat betreft een rustpunt. Hoe is het mogelijk dat als ik een stream aan heb op het BAN groepje dat die standaard uitgaat en als Syl en Huub samen lol aan het maken zijn dat ik daar uren naar kan kijken?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef APK het volgende:
De bijstandsmoeders en WAO-ers die de hele dag naar vier schermpjes zitten te turen moeten daar maar mee leren leven.
Schaf die mogenlijkheid dan af! Alleen met speciale dagen zou dan moeten mogen en dan als iedereen dat wil/goed vindt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |