abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 23:37:10 #1
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46026853
Nou DGK_Redactie waar zit je nou joh?
of is t iets te heet hier op t forum voor je
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 5 februari 2007 @ 23:39:01 #2
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46026924
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:36 schreef m@x het volgende:
Beste redactie,

Naar aanleiding van het gesprek tussen Huub en Natasia, vlak voor het vertrek van Huub uit de villa en naar aanleiding van een artikel op zijonline.nl ben ik een beetje gaan googelen en kwam tot de volgende ontdekking.

Huub had het met Natasia over haar ex en de Endstra-tapes kwamen ter sprake. Volgens het artikel in zijonline zou Natasia een relatie hebben gehad met een kickbokser die betrokken was bij de Endstra-affaire. Na een paar zoektermen in google te hebben ingevoerd kwam er een aantal namen van kickboksers naar boven die in de Endstra-tapes worden genoemd: Hans Nijman, Dick Vrij en Dino Soerel. Ik neem aan dat een van deze heren de ex van Natasia is.

Via google kwam ik er ook achter dat Hans Nijman (dezelfde als die van de Endstra-tapes) de bewoners van DGK Thai boksles geeft. Uit dezelfde Endstra-tapes kwam onder andere naar voren dat John de Mol door o.a. Holleeder werd bedreigd. Wat vind hij ervan dat één van de 'vriendjes' van zijn bedreiger nu regelmatig rondloopt in DGK? Medewerking aan het programma door criminelen lijkt me niet bijdragen aan het toch al niet te beste imago wat het programma nu heeft.
pi_46026948
Durven niet meer te reageren na een aantal missers.
  maandag 5 februari 2007 @ 23:42:02 #4
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46027031
ben er ook bang voor...
was toch wel erg benieuwd naar een antwoord op bovenstaande vraag
pi_46027128
Het antwoord krijg je nog wel denk ik, maar het zal vast een arrogant antwoord zijn.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_46027212
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:13 schreef Danny het volgende:

[..]

Had je anders verwacht dan?
Achja tegen beter weten in...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_46027233
Zijn er daar genoeg mensen middernacht aan het werk om te antwoorden?
pi_46029334
Ik wil ook dat Huub terug komt. kijken doe ik niet meer, en de help-Huub-terug voortgang volg ik wel via FOK.

Wat mij opviel aan het interview is de berekendheid waarmee Huub verklaring afgeeft. Hij is een berekend persoon, maar ik vertrouw het niet helemaal. Wat ik nu wil weten is of de redactie afspraken met Huub heeft over zijn vertrek. Dat hij bijvoorbeeld moet blijven zeggen dat hij ook heeft geschopt en hij krijgt zijn 10 ruggen terug. etc...

redactie ?
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_46030226
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou DGK_Redactie waar zit je nou joh?
of is t iets te heet hier op t forum voor je

En jij neemt dat soort figuren nog serieus
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_46030263
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 02:46 schreef Morwen het volgende:

[..]

En jij neemt dat soort figuren nog serieus
Vergeet niet dat ze jullie huub 'geschonken' hebben
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46030298
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 02:51 schreef PC eend het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze jullie huub 'geschonken' hebben
Onbevlekt
Only Human
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 februari 2007 @ 03:17:28 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_46030399
Ze steken hun kop in het zand veel te bang voor de wraak van de Mol

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46030427
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 02:58 schreef Morwen het volgende:

[..]

Onbevlekt
Huh
De verlosser?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 03:50:53 #14
2651 svann
night-hawk
pi_46030516
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 03:17 schreef tong80 het volgende:
Ze steken hun kop in het zand veel te bang voor de wraak van de Mol

Ze komen de crisisoverlegmeetings niet meer uit.

Of ze zijn alvast aan het solliciteren geslagen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 februari 2007 @ 03:51:37 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_46030520
Ze moeten ontslag nemen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 februari 2007 @ 04:02:25 #16
22592 crew  Ole
pi_46030572
blijft het toch nog spannend
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 6 februari 2007 @ 04:49:11 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_46030739
Waarom vraag je iets, als je het antwoord eignelijk niet wilt horen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 05:23:48 #18
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_46030770
Heeft Syl gisteren nog d'r joint kunnen roken ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_46030996
Lessons learned

De afloop van de gewelddadige confrontatie tussen Huub en Nathanael heeft iedereen (van publiek tot regie) een wrange nasmaak bezorgd. Het heeft mij aan het denken gezet en doen concluderen dat een revisie van het DGK-format nodig en ook mogelijk is.

Het DGK-reglement verbiedt fysiek geweld op straffe van diskwalificatie. Daarentegen is psychisch geweld wel toegestaan. Tussen beide vormen van geweld zit een grijs gebied, zoals dreigen met fysiek geweld of trappen zonder de tegenstander te raken. De oeverloze discussies op het forum maken duidelijk dat een duidelijke grens tussen psychisch en fysiek geweld niet te definieren is. Maar hoe zinvol is het vaststellen van een arbitraire definitie voor fysiek geweld? Wellicht is een revisie van het reglement zinvoller.

De bewoners van de Gouden Kooi vormen een samenleving. Hoewel deze samenleving slechts een handvol mensen omvat, zijn ook hier de wetmatigheden van alle menselijke samenlevingen van toepassing. In het bijzonder, de individuele drang tot overleven door het aantrekken van vrienden en het afstoten van vijanden. Leidend hierbij is het devies "if you can't beat them, join them". Binnen een dergelijke context zijn alle vormen van conflict denkbaar en ook onvermijdelijk.

Fysiek geweld simpelweg verbieden is naief aangezien het in sommige situaties onvermijdelijk is. Wijzer is fysiek geweld te kanaliseren. Zo bedachten de Olympiers dat iemand kon winnen door zijn speer het verst te werpen in plaats van daarmee zijn tegenstander te doorboren. Zo bedachten de Indiers dat iemand kon winnen met een leger van zestien schaakstukken. Zo bedachten mijn toenmalige huisgenoten (lang geleden toen ik nog studeerde) dat iemand kon winnen door het snelst een bierlaars leeg te drinken. Kortom, veldslagen gesublimeerd tot sportwedstrijden.

Terug naar het DGK-conflict tussen heersende leider Nathanael en ontluikende leider Huub. De aard van het conflict - het leiderschap over de groep - impliceerde dat een van de twee moest wijken. Het begon met intimidatie, het escaleerde tot gruwelijk verbaal geweld en moest onvermijdelijk eindigen in fysiek geweld ("waar woorden tekortschieten, daar zullen kanonnen spreken"). Het moest gebeuren en daarom is de schuldvraag tamelijk hypocriet. Voor zover sprake is van schuld, wijs ik naar het reglement dat onvoldoende houvast biedt om dergelijke conflicten beheersbaar te houden.

Degenen met enige historische kennis weten dat dit soort conflicten zo oud zijn als de mensheid zelf. Diegenen weten ook dat de beschaving geleid heeft tot elegantere oplossingen: een duel voor twee heren (dames mag ook), onder begeleiding van twee secondanten, waarbij de uitgedaagde kiest voor de wijze van duelleren (een sportieve prestatie zonder wapens). Zo'n duel leidt tot hooguit een verliezer, in plaats van louter verliezers zoals afgelopen weekend.

PS: het Amerikaanse publiek heeft minder moeite met fysiek geweld ... integendeel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gajus op 06-02-2007 08:07:15 ]
  Moderator dinsdag 6 februari 2007 @ 10:49:04 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46033679
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 07:41 schreef Gajus het volgende:
Het begon met intimidatie, het escaleerde tot gruwelijk verbaal geweld en moest onvermijdelijk eindigen in fysiek geweld
In al die jaren Big Brother, zes keer een maandje of vier, is het altijd gebleven bij (hooguit) dréigen met fysiek geweld.
Het feit dat het niet de kijkers zijn die bepalen wie DGK verlaat, heeft daar denk ik veel mee te maken.

Verder hoop ik dat dit topic nog zin heeft. Ik vrees dat DGK_redactie er weinig trek in heeft om hier een volksgericht te ondergaan omdat het programmaverloop veel users niet zint.

Er zijn de afgelopen dagen m.i. ook wel een aantal terechte en interessante vragen gesteld hoor. Maar de toon zou best wel wat vriendelijker mogen: ze hoéven hier niet te posten en ik vind het leuk dat ze het doen. En dat ze niet altijd het achterste van hun tong kunnen laten zien, is wel begrijpelijk toch?

[ Bericht 30% gewijzigd door Gert op 06-02-2007 11:02:32 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Admin dinsdag 6 februari 2007 @ 11:37:02 #21
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46035079
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 07:41 schreef Gajus het volgende:
Lessons learned

De afloop van de gewelddadige confrontatie tussen Huub en Nathanael heeft iedereen (van publiek tot regie) een wrange nasmaak bezorgd. Het heeft mij aan het denken gezet en doen concluderen dat een revisie van het DGK-format nodig en ook mogelijk is.

Het DGK-reglement verbiedt fysiek geweld op straffe van diskwalificatie. Daarentegen is psychisch geweld wel toegestaan. Tussen beide vormen van geweld zit een grijs gebied, zoals dreigen met fysiek geweld of trappen zonder de tegenstander te raken. De oeverloze discussies op het forum maken duidelijk dat een duidelijke grens tussen psychisch en fysiek geweld niet te definieren is. Maar hoe zinvol is het vaststellen van een arbitraire definitie voor fysiek geweld? Wellicht is een revisie van het reglement zinvoller.

De bewoners van de Gouden Kooi vormen een samenleving. Hoewel deze samenleving slechts een handvol mensen omvat, zijn ook hier de wetmatigheden van alle menselijke samenlevingen van toepassing. In het bijzonder, de individuele drang tot overleven door het aantrekken van vrienden en het afstoten van vijanden. Leidend hierbij is het devies "if you can't beat them, join them". Binnen een dergelijke context zijn alle vormen van conflict denkbaar en ook onvermijdelijk.

Fysiek geweld simpelweg verbieden is naief aangezien het in sommige situaties onvermijdelijk is. Wijzer is fysiek geweld te kanaliseren. Zo bedachten de Olympiers dat iemand kon winnen door zijn speer het verst te werpen in plaats van daarmee zijn tegenstander te doorboren. Zo bedachten de Indiers dat iemand kon winnen met een leger van zestien schaakstukken. Zo bedachten mijn toenmalige huisgenoten (lang geleden toen ik nog studeerde) dat iemand kon winnen door het snelst een bierlaars leeg te drinken. Kortom, veldslagen gesublimeerd tot sportwedstrijden.

Terug naar het DGK-conflict tussen heersende leider Nathanael en ontluikende leider Huub. De aard van het conflict - het leiderschap over de groep - impliceerde dat een van de twee moest wijken. Het begon met intimidatie, het escaleerde tot gruwelijk verbaal geweld en moest onvermijdelijk eindigen in fysiek geweld ("waar woorden tekortschieten, daar zullen kanonnen spreken"). Het moest gebeuren en daarom is de schuldvraag tamelijk hypocriet. Voor zover sprake is van schuld, wijs ik naar het reglement dat onvoldoende houvast biedt om dergelijke conflicten beheersbaar te houden.

Degenen met enige historische kennis weten dat dit soort conflicten zo oud zijn als de mensheid zelf. Diegenen weten ook dat de beschaving geleid heeft tot elegantere oplossingen: een duel voor twee heren (dames mag ook), onder begeleiding van twee secondanten, waarbij de uitgedaagde kiest voor de wijze van duelleren (een sportieve prestatie zonder wapens). Zo'n duel leidt tot hooguit een verliezer, in plaats van louter verliezers zoals afgelopen weekend.

PS: het Amerikaanse publiek heeft minder moeite met fysiek geweld ... integendeel.
Ik stelde van de week al voor een boksring te plaatsen en een scheidsrechter in te schakelen bij conflicten zodat het op een eerlijke en gecontroleerde manier uitgevochten kan worden.
Je kunt niet een groep mensen een jaar opsluiten in een huis zonder dat er conflicten komen die uit de hand gaan lopen. Daar had men bij DGK op moeten anticiperen door conflicten op gecontroleerde wijze 'uit te kunnen vechten'.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 6 februari 2007 @ 11:37:42 #22
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46035098
Goed gesproken Gajes!!

Jouw post zet me aan het denken,... misschien wordt het tijd voor de DGK-Redactie om een nieuw spelelement toe te voegen.
bijv. 1 keer per maand mag een bewoner een andere bewoner uitdagen voor een "duel" dit in de vorm van bijv. een quiz o.i.d.
de winnaar blijft en de verliezer gaat naar huis.
op deze manier kunnen ze 2 rivalen het tegen elkaar laten opnemen in een eerlijke strijd waarbij geen vuisten gebruikt hoeven te worden!

daarna mag er natuurlijk wel weer een nieuwe bewoner in komen. anders zouden ze na 7 manden klaar zijn met het programma.
  Admin dinsdag 6 februari 2007 @ 11:39:53 #23
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46035164
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:49 schreef Gert het volgende:

Er zijn de afgelopen dagen m.i. ook wel een aantal terechte en interessante vragen gesteld hoor. Maar de toon zou best wel wat vriendelijker mogen: ze hoéven hier niet te posten en ik vind het leuk dat ze het doen. En dat ze niet altijd het achterste van hun tong kunnen laten zien, is wel begrijpelijk toch?
Ze hoeven hier niet te posten, maar ze moeten ook niet alles persoonlijk opvatten. Dat zij hier posten wil niet zeggen dat er dan niet negatief over het programma of de redactie gedaan zou mogen worden. Bevalt dat ze niet dan gaan ze lekker anoniem onder een kloon meeposten of houden ze het bij de gemodereerde reacties op de tien site.
Ze geven aan hier best vragen te willen beantwoorden, maar dan moeten ze niet raar opkijken als ze ook lastige vragen krijgen van kijkers die oplettend zijn en niet klakkeloos de bullshit aannemen waarmee ze iedereen denken omver te kunnen lullen natuurlijk.
  Moderator dinsdag 6 februari 2007 @ 11:57:11 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46035700
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Ze hoeven hier niet te posten, maar ze moeten ook niet alles persoonlijk opvatten. Dat zij hier posten wil niet zeggen dat er dan niet negatief over het programma of de redactie gedaan zou mogen worden. Bevalt dat ze niet dan gaan ze lekker anoniem onder een kloon meeposten.
Daar hebben wij zo weinig aan. Natuurlijk mogen er wel vraagtekens bij akties van de redactie gezet worden, maar de manier waarop was m.i. wel érg in de vorm van: verhaal komen halen, ter verantwoording roepen. Ze steken best een beetje hun nek uit door hier te posten, en moeten oppassen met wat ze zeggen. Maar goed, hopelijk zitten er flinke mensen in de redactie, die tegen een stootje kunnen, en komen ze nog wat antwoorden op vragen geven:

- Waarom hebben jullie Huub er na zijn openbare bekentenis alsnog uitgezet, terwijl hij (naar eigen zeggen) achter de schermen al eerder had toegegeven NL geschopt te hebben?

- hoe zit het met het artikel in De Telegraaf, waarin op zondagochtend al schijnt gestaan te hebben dat zowel NL als Huub moesten vertrekken.

- Klopt het dat Huub gisteravond bij jullie is geweest, waarbij jullie hem beelden hebben laten zien waarop onomstotelijk is te zien dat Huub NL geschopt heeft?

- Kunnen jullie iets zeggen over het aantal bewoners dat bijgeplaatst gaat worden en de termijn waarop dat gaat gebeuren?

(Als mensen meer vragen hebben, zal ik die om de paar pagina's allemaal samenvoegen en op een rijtje zetten. )
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46038386
ik en nog een paar hebben gister een gesprek met huub op msn gehad, veel mocht hij niet vertellen ivm contract, maar hij heeft duidelijk aangegeven dat hij gister alle beelden heeft gezien en hij heeft wel geschopt, ze kunnen gewoon niet om die beelden heen helaas, dus huub komt niet meer terug.

ik hoop op nieuwe bewoners die brian en natas eens goed op hun plek zetten want gister was een walgelijke vertoning.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:44:39 #26
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_46038648
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:37 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik stelde van de week al voor een boksring te plaatsen en een scheidsrechter in te schakelen bij conflicten zodat het op een eerlijke en gecontroleerde manier uitgevochten kan worden.
Je kunt niet een groep mensen een jaar opsluiten in een huis zonder dat er conflicten komen die uit de hand gaan lopen. Daar had men bij DGK op moeten anticiperen door conflicten op gecontroleerde wijze 'uit te kunnen vechten'.
Heb je ook nog suggesties over hoe de dames onderlinge conflicten kunnen beslechten, of moet dat in dezelfde ring ?

Wat een gelul. Ga jij ook als je ruzie hebt met je mods dat fysiek oplossen ? Nee toch, je rot ze gewoon van je forum af. Dat doet de redactie ook, en terecht.
Handen thuis, en als je niet tegen drank ( kritiek ) kunt en je handjes of voetjes niet onder controle hebt - gewoon naar huis.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:50:27 #27
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_46038803
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:44 schreef PH52 het volgende:

[..]

Heb je ook nog suggesties over hoe de dames onderlinge conflicten kunnen beslechten, of moet dat in dezelfde ring ?

Wat een gelul. Ga jij ook als je ruzie hebt met je mods dat fysiek oplossen ? Nee toch, je rot ze gewoon van je forum af. Dat doet de redactie ook, en terecht.
Handen thuis, en als je niet tegen drank ( kritiek ) kunt en je handjes of voetjes niet onder controle hebt - gewoon naar huis.
Helemaal mee eens. En dat gelul over de kickbox-leraar en de zogenaamde connecties met de onderwereld lijken mij ook in de categorie 'UFO boven Uden' te vallen. Als je een conspiracy-theory wilt, zoek dan uit waarom Bush Iran gaat aanvallen... Coming to you within two months, only on CNN
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:33:38 #28
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_46040105
DGK_redactie wat is dit nu voor een actie? Waarom staat er op jullie site PLOTS dat er overdag nog maar twee streams zijn.. ?? Bang dat we wat zien?
- but you can never leave!
pi_46041819
De meeste streamers kijken geen tv omdat ze eigenlijk al alles gezien hebben.
Mischien proberen ze op deze manier de streamers toch naar de tv te lokken en hebben hun hogeren kijkcijfers
  Admin dinsdag 6 februari 2007 @ 15:35:41 #30
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46042033
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:50 schreef dieenebart het volgende:

dat gelul over de kickbox-leraar en de zogenaamde connecties met de onderwereld lijken mij ook in de categorie 'UFO boven Uden' te vallen.
Huub lulde erover tegen Natasia toen hij het huis uitging en als dat niet had geklopt had ze écht wel iets anders gezegd dan 'van wie heb je die informatie' en 'wat ga je doen met die informatie' lijkt me
  Admin dinsdag 6 februari 2007 @ 15:36:32 #31
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46042068
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:29 schreef monique.t het volgende:
De meeste streamers kijken geen tv omdat ze eigenlijk al alles gezien hebben.
Mischien proberen ze op deze manier de streamers toch naar de tv te lokken en hebben hun hogeren kijkcijfers
nog steeds maar twee streams begrijp ik?
Dat is dus het strafbankje voor de streamers. Dat zal ons leren!
pi_46042169
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:36 schreef Danny het volgende:

[..]

nog steeds maar twee streams begrijp ik?
hahahaha Ja het is zo spannend.

wat zullen we die 2 streams missen.
  Moderator dinsdag 6 februari 2007 @ 15:56:11 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46042790
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:DGK_redactie wat is dit nu voor een actie? Waarom staat er op jullie site PLOTS dat er overdag nog maar twee streams zijn.. ?? Bang dat we wat zien?
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:36 schreef Danny het volgende:nog steeds maar twee streams begrijp ik?
Dit bedoelde ik dus, met die weinig uitnodigende houding richting DGK_redactie. Meteen weer insinuerende opmerkingen maken, omdat er 's ochtends en in de voormiddag - als er geen reet gebeurt in het huis - nog 'maar' 2 streams te zien zijn.
Vanaf 16:00 zijn er gewoon 4 streams. Dus waarom zou dit nou weer bedoeld zijn om ons te jennen of om zaken onder de pet te houden?

Wie is nu eigenlijk wie aan het "straffen"?
pi_46043781
Zou de redactie nu echt niks kunnen doen om Bart daar eens weg te pesten?

Geef Brian en Natasia gewoon de opdracht om Bart eens aan te vallen!

Aktie Aktie Aktie!!

En gooi er gewoon 5 nieuwe bewoners erin die niks maar dan ook niks positiefs tegen Brian mogen zeggen
pi_46043917
Als Huub en .NL trouwens slim waren geweest hadden ze het afgedaan onder het mom van een geintje en elkaar de hand geschud.

Nu zjn ze allebei 10 k kwijt.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:39:20 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46044229
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:30 schreef farceman het volgende:
Als Huub en .NL trouwens slim waren geweest hadden ze het afgedaan onder het mom van een geintje en elkaar de hand geschud.

Nu zjn ze allebei 10 k kwijt.
Tsja.. maar Nathanael zou Nathanael niet zijn als hij niet gelijk moord en brand zou roepen... en wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin dinsdag 6 februari 2007 @ 16:42:33 #37
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46044361
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:56 schreef Gert het volgende:

Dit bedoelde ik dus, met die weinig uitnodigende houding richting DGK_redactie. Meteen weer insinuerende opmerkingen maken, omdat er 's ochtends en in de voormiddag - als er geen reet gebeurt in het huis - nog 'maar' 2 streams te zien zijn.
Vanaf 16:00 zijn er gewoon 4 streams. Dus waarom zou dit nou weer bedoeld zijn om ons te jennen of om zaken onder de pet te houden?
Je hebt gelijk, ik hield geen rekening met het meest voor de hand liggende, namelijk dat er uit bezuinigingsoverwegingen mensen ontslagen zijn (en Jelmar vanwege zijn doorlulgedrag naar Huub over Natasia) en dat het programma nu op zijn eind loopt omdat JdM bereikt heeft wat hij wilde (het concept doorverkopen voor tig miljoen)
  Moderator dinsdag 6 februari 2007 @ 17:05:45 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46045226
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:42 schreef Danny het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik hield geen rekening met het meest voor de hand liggende, namelijk dat er uit bezuinigingsoverwegingen mensen ontslagen zijn (en Jelmar vanwege zijn doorlulgedrag naar Huub over Natasia) en dat het programma nu op zijn eind loopt omdat JdM bereikt heeft wat hij wilde (het concept doorverkopen voor tig miljoen)
Hoe langer het duurt voor er nieuwe bewoners in komen, hoe waarschijnlijker dit scenario wordt ja.
Er staat nog wel een advertientie op de site van Tien waarin om nieuwe bewoners wordt gevraagd, maar dit kan ook zijn om de schijn nog even op te houden.

Voor een eventuele verkoop aan nog ándere landen dan de VS, lijkt het me geen goed signaal overigens, om DGK uit te lucht te halen. Kosten/baten-overweging: hoeveel denkt De Mol nog binnen te slepen en hoeveel kost het om DGK te laten voortbestaan.

Ach, wie weet houden ze de 100K extra kijkers van gisteravond wel vast.
pi_46046313
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef Danny het volgende:

[..]

Huub lulde erover tegen Natasia toen hij het huis uitging en als dat niet had geklopt had ze écht wel iets anders gezegd dan 'van wie heb je die informatie' en 'wat ga je doen met die informatie' lijkt me
Dat ging volgens mij niet over die kickbox leraar (die ook zijdelings genoemd word in de endstra tapes), maar over haar ex.
Huub was tijdens het honkbal uitje vrienden van haar ex tegen gekomen volgens mij en dacht toen al gelijk, voor deze mensen moet ik oppassen, zijn contactpersoon (van talpa/tien en dezelfde contactpersoon van natasia) vertelde hem toen dat die ex idd een hele grote jongen is en noemde volgens mij ook 'ene martin' en de endstra tapes.

Natas was daar niet gelukkig mee en noemde jomar (?) een sukkel, want over dat soort dingen praat je niet...
pi_46052749
Jomar is Jelmer.
Huub had het over Milton Felter - die komt niet voor in de Endstra Tapes.
Hans Nijman (de kickboksleraar) wel - maar meer als iemand die altijd om Holleerder en vriendjes heen hing. Milton zal ook wel eens zijn ingehuurd om zijn slagkracht.
pi_46055720
DGK sinds vandaag kan ik geen films meer kijken krijg steeds de volgende melding:

Based on your IP address we have determined that you are trying to view content from a country where Talpa does not have the rights to broadcast this content. This means that unfortunately you are not able to view this content through Talpa

kan daar iets aan gedaan worden ?
pi_46055750
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef Missy_1974 het volgende:
DGK sinds vandaag kan ik geen films meer kijken krijg steeds de volgende melding:

Based on your IP address we have determined that you are trying to view content from a country where Talpa does not have the rights to broadcast this content. This means that unfortunately you are not able to view this content through Talpa

Idem dito hier....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:46:27 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46055878
Hé redactie, hebben jullie echt Kasta gebeld met de vraag of hij nog een keertje langs wil komen? Hij beweert dit in een ander topic en eerlijk gezegd geloof ik er geen reet van.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Admin dinsdag 6 februari 2007 @ 22:26:35 #44
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46057539
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Hé redactie, hebben jullie echt Kasta gebeld met de vraag of hij nog een keertje langs wil komen? Hij beweert dit in een ander topic en eerlijk gezegd geloof ik er geen reet van.
kasta zul je niet heel snel op leugens betrappen. kan een enorme eikel zijn, maar hij praat zelden poep.
Aannemelijker acht ik het dat ze nagenoeg geen geschikte mensen kunnen vinden (zie Amanda) en dat ze dus dan zelfs maar geschikte mensen die ook op FOK! komen een kans moeten gaan geven

Wat mij doet melden dat mijn aanbod om Natasia aan te pakken nog steeds staat
  Admin dinsdag 6 februari 2007 @ 22:27:36 #45
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46057571
quote:

onder vista doen de filmpjes het sowieso niet. een of andere vage melding dat ik een foute drm versie gebruik
  dinsdag 6 februari 2007 @ 22:27:54 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46057584
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef Danny het volgende:

[..]

kasta zul je niet heel snel op leugens betrappen. kan een enorme eikel zijn, maar hij praat zelden poep.
Aannemelijker acht ik het dat ze nagenoeg geen geschikte mensen kunnen vinden (zie Amanda) en dat ze dus dan zelfs maar geschikte mensen die ook op FOK! komen een kans moeten gaan geven

Serieus? Ik heb wat gemist geloof ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46061512
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Danny het volgende:

[..]

onder vista doen de filmpjes het sowieso niet. een of andere vage melding dat ik een foute drm versie gebruik
Ja dat kreeg ik ook maar gewoon met XP
pi_46061994
quote:

Kennelijk is dit probleem opgelost. Eerder vandaag kon ik de filmpjes niet zien door bovenstaande melding, nu werkt het weer.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 00:40:25 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46062247
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:49 schreef Gert het volgende:
Verder hoop ik dat dit topic nog zin heeft. Ik vrees dat DGK_redactie er weinig trek in heeft om hier een volksgericht te ondergaan omdat het programmaverloop veel users niet zint.
Maar eeh, FOK! is toch geen fansite? Vroeger waren "we" hier gewoon kritisch en kwamen we ook wel aan nieuws zónder de redactie te paaien. Wat mij betreft zijn ze hier welkom, maar als ze zich expliciet profileren als (een deel van de) redactie, mogen ze toch ook aangesproken worden als een soort formele woordvoerder?

De noodzaak hen met zijden handschoentjes aan te pakken in ruil voor een nieuwtje hier en daar zie ik niet zo, eerlijk gezegd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_46062677
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Kennelijk is dit probleem opgelost. Eerder vandaag kon ik de filmpjes niet zien door bovenstaande melding, nu werkt het weer.
Krijg al jaren zin in een eitje als ik je avatar zie. Ook al is het midden in de nacht.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_46064316
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef Danny het volgende:

[..]

Ja, blablabla, doe het maar eens Ik zal jou steunen ook op VOL
Only Human
  woensdag 7 februari 2007 @ 08:24:28 #52
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_46065244
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_46072675
en wederom kan ik geen films bekijken, arggggggggggg zorg nou eens dat dit goed gaat, slordig hoor

Admin woensdag 7 februari 2007 @ 13:50:21 #54
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46073066
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 00:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar eeh, FOK! is toch geen fansite? Vroeger waren "we" hier gewoon kritisch en kwamen we ook wel aan nieuws zónder de redactie te paaien. Wat mij betreft zijn ze hier welkom, maar als ze zich expliciet profileren als (een deel van de) redactie, mogen ze toch ook aangesproken worden als een soort formele woordvoerder?

De noodzaak hen met zijden handschoentjes aan te pakken in ruil voor een nieuwtje hier en daar zie ik niet zo, eerlijk gezegd.
precies. gisteren meldden ze in COS dat er maar beter geen linkje naar het profiel van de nieuwe bewoner geplaatst kon worden. Sorry, maar dat is niet aan dgk_redactie.
Bij deze dus nogmaals:
Het origineel is inmiddels verwijderd, maar internet zou internet niet zijn als....

archive.org
google cache
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 13:55:53 #55
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46073223
de rest van de foto's dan ook maar even:

pi_46073254
lekker ding is het
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 14:08:35 #57
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46073565
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:56 schreef pluisje78 het volgende:
lekker ding is het
hij is alleen wel homo
en travestiet.
http://www.gay.nl/MissNaTRASHa was ook van hem. ik zoek daar nog even de foto's van terug.
  Moderator woensdag 7 februari 2007 @ 14:11:46 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46073668
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 00:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens hoor. Er zijn alleen verschillende manieren om kritiek te uiten. Het moet wel een bééétje leuk voor ze blijven, anders komen ze hier niet meer en sterft het topic een zachte dood, simpel.

- "NOU, DAN KOMEN ZE MAAR NIET MEER!"

Lig ik echt niet wakker van, al had ik het graag anders gezien. Vond het wel een toevoeging voor het subforum.
Overigens zijn ze vannacht opgedoken in de COS, dus helemaal links laten ze FOK! niet liggen.
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 14:11:58 #59
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46073672
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:08 schreef Danny het volgende:

[..]

hij is alleen wel homo
en travestiet.
http://www.gay.nl/MissNaTRASHa was ook van hem. ik zoek daar nog even de foto's van terug.

Hij/Zij heeft banden met de Rotterdamse keileweg (crackhoeren en travestieten)?
MissNaTRASHa
25 jaar
Keileweg (NL)
middels google: http://216.239.59.104/search?q=cache:1iKkXpqm7GYJ:https://secure.begay.be/profielen.html%3Faction%3Dint%26int%3Dtongen%26PHPSESSID%3D9b16cf60b276ac811c3f6534add6e52d+MissNaTRASHa&hl=nl&ct=clnk&cd=10&gl=nl

Ik zoek verder
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 14:20:16 #60
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46073916
en Mythe als MissNaTRASHa:

o, noot voor dgk_redactie: de foto's zijn nu ook opgeslagen, verwijderen heeft bijzonder weinig zin.
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 14:27:19 #61
1 crew  Danny
always and nevermore
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 14:30:44 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:33:19 #63
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46074345
Binnen een uur had hij 'getracht' al zijn sites offline te halen.
MissNaTRASHa, nieuwe miljonair?!
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 14:34:44 #64
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46074378
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:38:06 #65
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46074477
Nou daar zijn we dan weer mooi klaar mee :/
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 14:40:47 #66
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46074561
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Binnen een uur had hij 'getracht' al zijn sites offline te halen.
MissNaTRASHa, nieuwe miljonair?!
ok, wat ik verder nog vind plaats ik daar. wmb kunnen de andere foto's daar ook heen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:47:23 #67
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46074753
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef Danny het volgende:
ok, wat ik verder nog vind plaats ik daar. wmb kunnen de andere foto's daar ook heen.
Goed bezig.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:48:39 #68
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46074795
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef Danny het volgende:

[..]

Goed bezig danny
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 15:27:48 #69
128220 Peter6000
pi_46075937
Vraag aan DGK redactie.

Weten jullie wat het achterliggende idee is van het (behalve op primetime) 2 streams te hebben ipv 4.
Bezuinigingen, eerste stap richting gedeeltelijk betaalde streams?
pi_46076917
DGK, mijn complimenten voo het filmpje halfnaakt en de bijpassende muziek van BROS, when will i be famous, vat amoebe prima samen
pi_46077591
*Tip* Aangezien de redactie hier niet meer reageert kan ik als tip geven, zoek in Hyves op bedrijven naar Talpa en kies je favoriete Gouden Kooi redactie lid uit
  woensdag 7 februari 2007 @ 16:24:15 #72
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46077723
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef dark80 het volgende:
*Tip* Aangezien de redactie hier niet meer reageert kan ik als tip geven, zoek in Hyves op bedrijven naar Talpa en kies je favoriete Gouden Kooi redactie lid uit
Je kan ook te ver gaan en gaan stalken he
pi_46077876
Stalken, tja zou kunnen laat ik de definitie van stalken er eens bij halen

stal·ken (ov.ww.)
1 iem. hinderlijk achtervolgen, bespieden, telefonisch lastigvallen enz.

Nee iemand op Hyves toevoegen staat daar niet bij
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:22:15 #74
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46079679
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef dark80 het volgende:
Pim: bok-redacteur
Michel: redactie
Steven
Mendel
Dave
Claudia: Redactie

En de rest van Tien
pi_46080762
Hyves is al bijna net zo snel als Fok...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_46081030
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:28 schreef dark80 het volgende:
Stalken, tja zou kunnen laat ik de definitie van stalken er eens bij halen

stal·ken (ov.ww.)
1 iem. hinderlijk achtervolgen, bespieden, telefonisch lastigvallen enz.

Nee iemand op Hyves toevoegen staat daar niet bij
Ach, we kunnen wel tegen een stootje.
We zijn even errugggggggggg druk geweest maar we zijn er helemaal uit.
Er staan weer spannende momenten voor de deur (en poort).
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:15:48 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46081350
In Boulevard: Huub overweegt juridische stappen

Wisten jullie dat al?
My soul is painted like the wings of butterflies
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 18:18:51 #78
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46081429
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef DGK-REDAKTIE het volgende:

Ach, we kunnen wel tegen een stootje
Maar kunnen jullie ook moeilijke vragen beantwoorden; that's the question
quote:
Als het Eric Mannetje maar niet is
pi_46081499
quote:

[..]

ik mag toch hopen dat jullie bedoelen dat huub voor de poort staat
pi_46081515
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef scanman01 het volgende:

Wisten jullie dat al?
Jij was weg
Wist je dat al?
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 18:22:51 #81
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46081536
quote:
Beter
quote:
Wisten jullie dat al?
was waarschijnlijk in een 'dode hoek'
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:25:34 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46081601
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij was weg
Wist je dat al?
Dan was ik even voor een minuutje terug, speciaal om het de redactie in te wrijven
En misschien, om niet met een traditie te breken, blijf ik wel
pi_46081699
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan was ik even voor een minuutje terug, speciaal om het de redactie in te wrijven
En misschien, om niet met een traditie te breken, blijf ik wel
Hij staat volgens mij niet erg sterk....
Tenzij hij een valse verklaring heeft afgegeven
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:31:14 #84
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_46081750
quote:

Wisten jullie dat al?
Vertel eens wat meer over die juridische stappen (voor de mensen die dat programma niet kijken).
Gaat ie nathaniel aanklagen wegens zijn geweldpleging?
Gaat ie de gouden kooi aanklagen wegens het hem eruit zetten?
Gaat ie natasha aanklagen wegens haar vermeende betrokkenheid bij de moord op vastgoedmagnaat endstra?
Gaat ie natasha aanklagen omdat het een domme hoer is?
Gaat ie natasha aanklagen omdat ze haar kinderen verwaarloost?
Gaat is natasha aanklagen omdat ze hem bedreigde met hete olie?

Vertel, vertel!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:34:25 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46081837
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:29 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij staat volgens mij niet erg sterk....
Tenzij hij een valse verklaring heeft afgegeven
Geen idee hoe het werkt. Duidelijk is wel dat hij de stoel raakte ipv Nathanael. Huub had veel drank op en dan kun je zelf wel eens het idee hebben gehad dat je hem wél raakte. En de vraag is of zo'n licht trapje kan worden gezien als 'fysiek geweld'. Zelfs daar heb ik twijfels over. Het kost hem iig wel 10.000 euro.
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 18:35:55 #86
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46081882
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Geen idee hoe het werkt. Duidelijk is wel dat hij de stoel raakte ipv Nathanael. Huub had veel drank op en dan kun je zelf wel eens het idee hebben gehad dat je hem wél raakte. En de vraag is of zo'n licht trapje kan worden gezien als 'fysiek geweld'. Zelfs daar heb ik twijfels over. Het kost hem iig wel 10.000 euro.
maar er was een dode hoek he, vergeet dat niet!!
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:40:46 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46082027
Dus Huub eist dat hij terug mag

Daar heb ik wel een vraag over aan DGK_R , maar daar komt vast (ook) geen antwoord op.
pi_46082076
Waarom zegt hij niet gewoon dat hij het schoppen toegaf om zo Brian gek te maken?!

Hij kan het toch gewoon alsnog ontkennen.
DGK_REDACTIE terug met Huub en niet zo laf een paar keer een optreden voor een paar uurtjes/dagen.
pi_46082211
quote:

[..]

Hey pas op hoor dit is een neppert ! De echte DGK_R is met een C en niet een K.

Kap gewoon ff anders komt de echte redactie hier niet meer treug
pi_46082222
Huub heeft zelf al aangegeven dat hij "achter" beelden gezien heeft die wij NIET gezien hebben...
  Moderator woensdag 7 februari 2007 @ 18:46:28 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46082230
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:40 schreef scanman01 het volgende:
Dus Huub eist dat hij terug mag
Zei hij dat op RTL Blvd?

En als je hier toch weer post, wil je dan een kleine update geven op En zwaai hier Huub uit, of... komt hij terug?!
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:47:16 #92
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46082269
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef Mika25 het volgende:
Huub heeft zelf al aangegeven dat hij "achter" beelden gezien heeft die wij NIET gezien hebben...
Ja klopt, en net zegt ie in Boulevard dat hij de stoel heeft geraakt
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 18:47:40 #93
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46082286
quote:

[..]

overigens is bovenstaande clone geband
pi_46082341
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Danny het volgende:

[..]

Mooi ! Opgeruimd staat netjes
pi_46082406
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef farceman het volgende:

[..]

Ik had het niet door
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 18:51:46 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46082444
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Ja klopt, en net zegt ie in Boulevard dat hij de stoel heeft geraakt
hehe, hij heeft eindelijk de beelden bekeken. uiteraard zal de redactie en jdm het gewoon blijven gooien op 'dode hoek'
pi_46082760
quote:
leuk voor die mensen dat jij dat eventjes zo op het fok forum post!
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:02:39 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46082817
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:51 schreef Danny het volgende:

[..]

hehe, hij heeft eindelijk de beelden bekeken. uiteraard zal de redactie en jdm het gewoon blijven gooien op 'dode hoek'
Ik kan me niet voorstellen dat Huub zelf naar Boulevard is gegaan met zijn melding juridische stappen te owerwegen. Dus ik denk echt dat de redactie hem ook wel terug wil en dat ze het op die manier via de media spelen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:03:41 #99
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_46082853
quote:

[..]

Het begint echt een heel vreemde zaak te worden.. Op MSN had hij namelijk aangegeven dat hij terecht het huis was uitgezet, hij zou beelden hebben gezien die wij niet hebben gezien. Maar nu komt dit dus weer.. Héél vreemd.
Imho een zwaar tactische zet om kijkcijfers te oogsten.
Mensen die nooit DGK hebben gekeken zullen nu toch wel nieuwschierig raken, althans dat is waar men op doelt denk ik.

Wat een FOK!king hype
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_46082874
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef nibbieworld het volgende:

[..]

leuk voor die mensen dat jij dat eventjes zo op het fok forum post!
Ze maken zelf de profielen aan.
pi_46082884
quote:

[..]

Niks dode hoek.
Die hadden ze daar zelf zondag ook niet gevonden.
Die dorpsgek had gewoon zijn pilletje nog niet genomen en had het over wurgen en schoppen.
En onze Huub die in de oprechtheid van mensen geloofd,trapte daar in.
Dus terug met Huub en beetje gauw graag.
voordat ik een Huub complex krijg
pi_46082962
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:

Ik kan me niet voorstellen dat Huub zelf naar Boulevard is gegaan met zijn melding juridische stappen te owerwegen. Dus ik denk echt dat de redactie hem ook wel terug wil en dat ze het op die manier via de media spelen.
Ik denk dat ze gewoon effe een deal gesloten hebben met Huub, iets in de trant van "help ons wat media aandacht te genereren, en je krijgt je 10k terug (als ie die uberhaubt betaald heeft, hij is immers gevraagd voor het programma, net als Amanda).

Maar JdM en de redaktie is natuurlijk ook niet gek...als je naar de "stemming" van gisteren kijkt wat voor wanvertoning dat was kan ik me goed voorstellen dat Stijn meteen dacht "***$*%&&^! waarom hebben we Huub laten gaan!"
pi_46083090
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:

Wat een FOK!king hype
En FOK! heeft zich lekker laten inpakken om aan de hype mee te doen. Als het allemaal opgezet was, dan zijn we zwaar geplayed door dgk redaktie
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:10:53 #104
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_46083128
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef farceman het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Danny het volgende:

[..]

Hi guys
Er kan er maar één de domste zijn
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 19:11:38 #105
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46083153
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:06 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon effe een deal gesloten hebben met Huub, iets in de trant van "help ons wat media aandacht te genereren, en je krijgt je 10k terug (als ie die uberhaubt betaald heeft, hij is immers gevraagd voor het programma, net als Amanda).

Maar JdM en de redaktie is natuurlijk ook niet gek...als je naar de "stemming" van gisteren kijkt wat voor wanvertoning dat was kan ik me goed voorstellen dat Stijn meteen dacht "***$*%&&^! waarom hebben we Huub laten gaan!"
ik denk toch dat ze dat sinds zijn vertrek al moeten denken gezien de mening van de kijkers én dat zijn naam nog steeds in zo'n beetje elk topic 100x voorbij komt in combinatie met 'onterecht' of 'terug'
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 19:13:03 #106
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46083209
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:

[..]

[..]

Hi guys
was al bekend
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:15:12 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46083283
Ik heb dan nog 1 vraagje aan de redactie. Kunnen jullie niet zorgen dat dit nieuwtje van Huub in de telegraaf komt te staan (dat hij terug het huis in wil) en dat de bewoners dat morgen te lezen krijgen? Lijkt me erg leuk om dat te zien hoe bv Natasia reageert
pi_46083287
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:11 schreef Danny het volgende:

[..]

ik denk toch dat ze dat sinds zijn vertrek al moeten denken gezien de mening van de kijkers én dat zijn naam nog steeds in zo'n beetje elk topic 100x voorbij komt in combinatie met 'onterecht' of 'terug'
Zeker weten.
En ik help wel met die naam hoog houden.
Pas als ze me uit die topics gooien hou ik op.
Ben ik nu aan het gek worden
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:15:32 #109
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_46083297
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:13 schreef Danny het volgende:

[..]

was al bekend
Maar toch even de OpperFokker gefokt
pi_46083320
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:11 schreef Danny het volgende:

[..]

En ik zou denken dat JdM erg blij is met FOK! en alle publiciteit er om heen.
Kan je even checken of JdM hier een eigen account heeft
pi_46083369
Tuurlijk word elk berichtje in dit forum gelezen door Talpa Producties
pi_46084528
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef dark80 het volgende:
Tuurlijk word elk berichtje in dit forum gelezen door Talpa Producties
Geloof je dat echt? Dat is toch bijna niet te doen!
Maar als het zo zou zijn dan bij deze maar meteen mijn vraag aan de DGK redactie: Kan er nog ingeschreven worden. En vertel eens, wat zoeken julie nu eigenlijk nog voor personen. Kwa type..
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:52:00 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46084617
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:48 schreef nibbieworld het volgende:

[..]

Geloof je dat echt? Dat is toch bijna niet te doen!
Maar als het zo zou zijn dan bij deze maar meteen mijn vraag aan de DGK redactie: Kan er nog ingeschreven worden. En vertel eens, wat zoeken julie nu eigenlijk nog voor personen. Kwa type..
Iemand die bv vanmorgen, tijdens de ruzie met Palma, tegen Natasia roept "als je het zo zielig vindt dat die vrouw de bedden in haar eentje moet verschonen, dan help je met die luie vette reet van je toch lekker zelf! Of wil je nou behalve je kinderen opvoeden ook al geen bedden meer verschonen?"
  Admin woensdag 7 februari 2007 @ 20:04:28 #114
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46084952
Die Jelmar Hagen op de titelrol he, is dat die gast die tegen Huub uit de school klapte over Natasia's ex en de Endstra tapes enzo?
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:07:32 #115
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46085029
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Iemand die bv vanmorgen, tijdens de ruzie met Palma, tegen Natasia roept "als je het zo zielig vindt dat die vrouw de bedden in haar eentje moet verschonen, dan help je met die luie vette reet van je toch lekker zelf! Of wil je nou behalve je kinderen opvoeden ook al geen bedden meer verschonen?"
Kijk, dat zou wat zijn.
pi_46090749
Die hele dgk site doet het bij mij al dagen niet goed. Was ist los?
  woensdag 7 februari 2007 @ 23:53:51 #117
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46090969
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Danny het volgende:
Die Jelmar Hagen op de titelrol he, is dat die gast die tegen Huub uit de school klapte over Natasia's ex en de Endstra tapes enzo?
Ik neem zomaar aan dat het de Jelmar is (Huub noemde die naam)?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46092940
geweldige aktie redaktie om even rtl boulevard te laten zien.......

het leukste moment van deze dag, kan nu met een glimlach gaan slapen

enne..... wel huub terug hé, op wat voor manier dan ook, hij heeft het eerlijk verdiend.

nogmaals hulde voor deze afsluiting vandaag

Trouwste user 2022 donderdag 8 februari 2007 @ 01:19:20 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_46092965
Zou toeval zijn, Twee Jelmars

pi_46092978
enne palma is ook té gek die krijgt natasia nog wel op de kast

truste voor nu

morgen weer een dag

donderdag 8 februari 2007 @ 09:46:32 #121
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_46096941
Zeg DGK redactie, jullie hebben toch wel een streamverbinding met de Zebra lounge vannavond?
- but you can never leave!
pi_46097115
Leuke actie van gisteravond.
Heerlijk om die koppen te zien.

Als ik het goed begrijp was het niet onze DBK redactie die Huub er uit wilde maar de vrouwelijke redacteur.

Er was zelfs onenigheid tussen de redactie wbt huub? Kan me daar wel iets bij voorstellen.
pi_46098747
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:54 schreef itsme het volgende:
Leuke actie van gisteravond.
Heerlijk om die koppen te zien.

Als ik het goed begrijp was het niet onze DBK redactie die Huub er uit wilde maar de vrouwelijke redacteur.

Er was zelfs onenigheid tussen de redactie wbt huub? Kan me daar wel iets bij voorstellen.
Maar Johnny wil Huubje wel terug.
En Johnny is toch lekker de baas
pi_46107990
Wordt het niet eens tijd dat Huub daar weer eens zooi gaat schoppen.
Het lijke wel makgeslagen schapen.
Terug met de geloofwaardigheid van het programma en dus Huub er terug in.

JULLIE GAAN TOCH NIET AF OP WAT BRIAN AAN HUUB HEEFT VERTELD?!!!!
K
ijk gewoon die beelden , twee weken geen alcohol en Huub terug.
pi_46108359
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef farceman het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Huub daar weer eens zooi gaat schoppen.
Het lijke wel makgeslagen schapen.
Terug met de geloofwaardigheid van het programma en dus Huub er terug in.

JULLIE GAAN TOCH NIET AF OP WAT BRIAN AAN HUUB HEEFT VERTELD?!!!!
K
ijk gewoon die beelden , twee weken geen alcohol en Huub terug.
Volgens mij proberen ze een slaatje uit Huub te slaan.
En houden ze een terugkeer open,zodat wij maar blijven kijken en praten.
Gewoon hem er vandaag of morgen ingooien.
Dit is nou wel weer leuk geweest dat kat en muis spelletje.
En mag hij niet terug ,maak dat dan ook bekend.
Kan ook zijn dat ze nu effe eerst bekijken hoe het met minder mensen gaat.
Weten ze meteen dat je dus zo op het eind niet kan blijven zitten met een paar man over.
pi_46108721
Probleem is ook dat Bart helemaal geen tv wil maken. Hij hoopt alleen maar dat het programma gaat floppen door zo saai mogelijk te doen en dan de pot te verdelen onder de overgebleven bewoners.
Maar ja hoe krijg je Bart zover om te vertrekken...lekker veel pesten lijkt mij.
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:03:59 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46108998
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:56 schreef farceman het volgende:
Probleem is ook dat Bart helemaal geen tv wil maken. Hij hoopt alleen maar dat het programma gaat floppen door zo saai mogelijk te doen en dan de pot te verdelen onder de overgebleven bewoners.
Maar ja hoe krijg je Bart zover om te vertrekken...lekker veel pesten lijkt mij.
Dan moet ie gewoon gaan, hij wist dat ie niet aan een cursus "Kantklossen voor Kootwijkerbroekse vrouwen in de overgang" begon.

En wat nou pot verdelen?? Absoluut niet, wie het niet bevalt kan vertrekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:34:55 #128
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46110197
Bart: ik kwam voor het spel,
maar nu zit ik in een reallifesoap,
twee jaar duurt mij te lang,
ik wil het huis leeg hebben in 1 jaar tijd
en mijn probleem is dat ik jullie er allemaal uit wil hebben,
maar ik heb geen zin om teksten uit te spreken en acties
uit te voeren die "Achter mij geeft".
Ik ga mij niet meer klein laten maken door hen,
ik ben er klaar mee.

De kijkers geloven dat Bart gaat winnen,
zij geloven in de arrogantie die hij uitstraalt.

(Geen zak aan aan die Bart,
laat mij maar dieene Bart zien)
pi_46110262
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Danny het volgende:
ze noemden inderdaad wel die voornaam
pi_46113741
de sneeuwpop-opdracht.....Hummie..?!
pi_46114755
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan moet ie gewoon gaan, hij wist dat ie niet aan een cursus "Kantklossen voor Kootwijkerbroekse vrouwen in de overgang" begon.

* ligt hier even een tijdje dubbel
pi_46115248
Bart is inderdaad niet leuk om naar te kijken, echter vind ik Silvia nou ook geen kijkcijferbom, echter zijn zij wel aan wie ik het huis gun. Daarentegen vind ik de rest echt uitschot maar wel leuk om naar te kijken. Echter gun ik die helemaal niks.
pi_46115677
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

pi_46132365
Redactie, waarom wordt er niet meer gereageerd
pi_46137077
Redactie waarom is Yvonne ontslagen?

Niet dat ik het zo erg vind ofzo, had niet zo'n mening over haar, maar ik vroeg het me af. Ze bemoeide zich nogal met de miljonairs dus misschien is dit een verandering van beleid?
pi_46138551
Redactie eindelijk gerechtigheid Huub komt terug ! geef hem gelijk een maand af 3 een alcoholverbod! Anders moeten we hem misschien weer gaan missen als hij zich uit de tent laat lokken met drank op zou jammer zijn toch?
pi_46138783
hebben jullie wel aan beveiliging e.d. gedacht? Volgens mij gaat Brajen flippen (en hij is waarschijnlijk niet de enige) Misschien kan nena mee om iedereen die Hupie lastigvalt in elkaar te boxen
huub huub barbatruuc
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:31:09 #138
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_46139688
Bart gaat naar de kant van Huub. 99% zeker.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 februari 2007 @ 20:33:53 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_46152821
Wie heft de beslissing genomen Huub weer terug te plaatsen ?

pi_46152979
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Wie heft de beslissing genomen Huub weer terug te plaatsen ?

JdM... Die werd vroeger ook gepest Brotherfeeling
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 februari 2007 @ 22:20:17 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_46157069

vrijdag 9 februari 2007 @ 23:58:50 #142
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46160708
DGK_REDACTIE, kunnen jullie morgenochtend het liedje 'Begin de dag met een dansje' in DGK spelen?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46164046
@ DHK_REDACTIE: de afgelopen avond was een onvergetelijke episode uit de DGK-saga.
verwachten jullie dit te kunnen overtreffen?
  Admin zaterdag 10 februari 2007 @ 03:20:50 #144
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46164111
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 03:15 schreef Gajus het volgende:
@ DHK_REDACTIE: de afgelopen avond was een onvergetelijke episode uit de DGK-saga.
verwachten jullie dit te kunnen overtreffen?
overtreffen kan altijd. Nena morgen weer terugzetten et voila
  zaterdag 10 februari 2007 @ 05:53:12 #145
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_46164722
Ja of 1 van Natasia's oude klantjes van achter CS. En dat hij dan contactpunten moet sparen voor zijn methadon.
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_46172025
DGK, komt er nog een paard bij want dan kunnen syl en amoebe rijden ?

en lijkt mij dat syl ook wel kan rijden zonder begeleiding aangezien ze al rijden kan

en pleaseeeeeeeeee zet vandaag eric erin
pi_46172079
Nee niet doen.
Ik hoor amoebe nu al een smoes verzinnen toen Syl haar vroeg het paard te verzorgen.

Kunnen jullie niet bepalen dat als je niet helpt met de verzroging van de paarden je ook niet op het dier mag rijden?
pi_46172186
Kunnen jullie alsjeblieft een sanctie geven op stelen van spullen in het huis.

Nu zitten Brian en Bart weer spullen te jatten van huub.

[ Bericht 2% gewijzigd door itsme op 10-02-2007 20:09:06 ]
pi_46181906
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:45 schreef itsme het volgende:
Kunnen jullie alsjebleift een sanctie geven op stelen van spullen in het huis.

Nu zitten Brian en Bart weer spullen te jatten van huub.
Ik heb wel een idee:
Wegens het stelen van de koffer van Huub vervallen Brians vlieglessen!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_46181963
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik heb wel een idee:
ja goed idee en moet hij al zijn CP aan Huub geven + de schade betalen.
pi_46182330
quote:

[..]

Ik heb wel een idee:
masterplan
pi_46182659
quote:

[..]

Ik heb wel een idee:
Gewoon een hand afhakken....
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_46182714
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef kissy het volgende:

[..]

Gewoon een hand afhakken....
Jamaar als ze voor alles wat hij daar heeft gestolen iets af moeten hakken blijft er niets meer van hem over

Oké, goed plan dus
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_46183332
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:31 schreef easy-going het volgende:

[..]

Jamaar als ze voor alles wat hij daar heeft gestolen iets af moeten hakken blijft er niets meer van hem over

Oké, goed plan dus
pi_46183533
Zet eens een poll op de site van DGK met de vraag welke sanctie er op stelen/vernielen van andermans spullen moet staan. En daarbij 3 keuze mogelijkheden.
1. Miljonair die schuldig maakt aan diefstal of vernieling mag geen gebruik maken van een uitje of een privelege (zoals de vlieglessen van Brian).
2. De beelden worden vertoond aan alle miljonairs.
3. Niets

Fysiek geweld wordt niet getolereerd maar diefstal dus blijkbaar wel?

Ik vind zowieso dat de kijkers input mogen geven in het programma. Er zijn genoeg ideeën. En er mag behalve dat geruzie en geroddel in dat huis wel eens wat uitgevoerd worden. Geef ze maar eens een opdracht die ze binnen een x aantal tijd moeten vervullen. En stel er maar een grote beloning tegenover (150 contactpunten voor de winnende miljonair bijvoorbeeld)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46184458
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
Zet eens een poll op de site van DGK met de vraag welke sanctie er op stelen/vernielen van andermans spullen moet staan. En daarbij 3 keuze mogelijkheden.
1. Miljonair die schuldig maakt aan diefstal of vernieling mag geen gebruik maken van een uitje of een privelege (zoals de vlieglessen van Brian).
3. Niets

Ik vind zowieso dat de kijkers input mogen geven in het programma. Er zijn genoeg ideeën. En er mag behalve dat geruzie en geroddel in dat huis wel eens wat uitgevoerd worden. Geef ze maar eens een opdracht die ze binnen een x aantal tijd moeten vervullen. En stel er maar een grote beloning tegenover (150 contactpunten voor de winnende miljonair bijvoorbeeld)
ik stem op 1 en 2

pi_46184576
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik stem op 1 en 2

Ik ook
pi_46184800
1 en 2
pi_46185094
Redactie knal die poll maar op jullie site. Dan wordt het misschien nog wat met dat zooitje ongeregeld daar.
pi_46186369
He redacktie,

Zorg eens voor spanning in die tent.

Zeg ook dat die natte snee de contactpunten allemaal moet verdelen onder huub en silvia die ze van Nena heeft geleend het gaat om 100 punten
pi_46190414
Wanneer komen er weer nieuwe bewoners??
pi_46204859
Redactie,
Kan het dagprogramma ook op de tiensite gepubliceerd worden?

Verschillende streamers hebben verschillende voorkeuren.
Sommige mensen willen echt de tangoles en het paaldansen niet missen, anderen willen René's of Carlos droge commentaar horen, of meedoen met een workshop.
Zo kunnen wij streamers ook een beetje onze dag plannen en weer op tijd voor het scherm zitten.

Zo erg is het toch niet als streamers massaal wegblijven bij Natasia's zangles?
Zijn we weer op tijd terug om te lachen als Brians zangles begint. Beloofd
pi_46204945
Ik heb een vraag:
Afgelopen Vrijdag zag ik hoe Braindead de koffers een voor een over de heg kieperde. Daarmee belande de koffers mijn inziens toch buiten de grensen waar de bewoners mogen komen?
Op het moment dat Braindead deze dus weer ging halen heeft hij toen niet de regel overtreden dat hij het terrein niet mag verlaten. De sanctie hiervoor is toch dat hij de kooi moet verlaten?
Kunnen jullie de filmpjes van het moment dat hij ze over de heg gooit met kracht en het moment dat hij ze weer opvist op de site neerzetten ?
Hier klopt echt iets niet hoor.
pi_46210994
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
3. Niets

ik stem ook voor 2, 1 en... de schade zal worden verhaald met smartegeld toelage op de dader EN op alle medebewoners!
Dat wil zeggen:

Als er een miljonair de contactpunten weghaalt :
hij of zij de punten terug moet geven,
het filmpje vertoont zal worden aan ALLE anderen en
dat die miljonair de hele week ( of twee weken of 1 maand) geen privileges meer heeft ( geen lessen, geen computer, geen zang of dans of boksen).
Hij of zij zal nogmaals het gestolen bedrag aan contactpunten aan de bestolene moeten betalen als smartegeld. ( dan is het ineens erg aantrekkelijk om bestolen te worden. Daarom MOETEN de contactpunten op een zichtbare plaats in het huis worden neergezet en constant voor een camera staan.)

dan moeten alle andere miljonairs hetzelfde bedrag in contactpunten bijeen leggen voor de bestolen miljonair.

Dat zal ze leren!

Wat er in ieder geval moet gaan komen is politieservice. Want er zit een echte dief/crimineel in dat huis! En daar MOET je gewoon als mens tegen kunnen optreden.
pi_46212399
Helleu redactie

Waar is jullie filmpje Op Stap gebleven? Staat niet meer op jullie site, da's jammer want het zat perfect in elkaar.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 11 februari 2007 @ 19:08:00 #166
6941 APK
Factual, I think.
pi_46212986
quote:
Op zondag 11 februari 2007 15:12 schreef avonne het volgende:

Sommige mensen willen echt de tangoles en het paaldansen niet missen, anderen willen René's of Carlos droge commentaar horen, of meedoen met een workshop.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Admin zondag 11 februari 2007 @ 19:24:30 #167
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46213476
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Helleu redactie

Waar is jullie filmpje Op Stap gebleven? Staat niet meer op jullie site, da's jammer want het zat perfect in elkaar.
staat er nog wel hoor
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?contentid=201014
pi_46219080
Beste redactie! Zou het niet leuk om een keer een IQ test te houden in het huis? Ben wel benieuwd wat het gemiddelde IQ in het huis is.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  zondag 11 februari 2007 @ 21:52:58 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46219490
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Beste redactie! Zou het niet leuk om een keer een IQ test te houden in het huis? Ben wel benieuwd wat het gemiddelde IQ in het huis is.
Nu Huub terug is stijgt het gemiddelde weer tot net boven de 100
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 11 februari 2007 @ 22:51:14 #170
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46222094
Wat is er tegen Huub en Natasia gezegd toen ze 'achter' op gesprek waren? Jullie geven zelf in het COS topic aan dat er zo vuurwerk aan komt en na een kwartier vliegen Huub en Natasia elkaar in de haren.
pi_46222892
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:24 schreef Danny het volgende:

[..]

staat er nog wel hoor
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?contentid=201014
Thank you
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46225649
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:59 schreef Tessa_77 het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe bewoners??
Komende week
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_46225669
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Ja wie weet een keer.
pi_46225696
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat is er tegen Huub en Natasia gezegd toen ze 'achter' op gesprek waren? Jullie geven zelf in het COS topic aan dat er zo vuurwerk aan komt en na een kwartier vliegen Huub en Natasia elkaar in de haren.
Tja...
pi_46225727
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Komende week
Doe maar morgen rond koffie tijd.
Goedemorgen :W
pi_46225742
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 14:38 schreef Missy_1974 het volgende:
DGK, komt er nog een paard bij want dan kunnen syl en amoebe rijden ?

en lijkt mij dat syl ook wel kan rijden zonder begeleiding aangezien ze al rijden kan

en pleaseeeeeeeeee zet vandaag eric erin
Ja er komt weer een nieuw paard binnenkort.
pi_46225801
Mag A-DEl er uit ?

Zo niet: Mag er dan ruzie komen tussen Nasty en A-Del ?

Er moet iets gebeuren
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46225809
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

dank je

En heeft sylvia al gevraagd of ze een clinic mag van een bekende springruiter ?
pi_46225819
quote:

[..]

voor in de gang met carnaval, soort rental paard voor de feestdagen?
  maandag 12 februari 2007 @ 01:30:39 #180
6941 APK
Factual, I think.
pi_46226937
quote:

Who cares?

Het wordt steeds gekker hier.
  maandag 12 februari 2007 @ 01:34:40 #181
6941 APK
Factual, I think.
pi_46227002
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

Tja...
Iets zoals: 'Huub, jij kunt over water lopen!'

...of: Confronteer Natasia maar een keer met jouw kennis over hoe zij op TV overkomt. Zij zal het niet geloven, maar het levert wél leuke tv op.
pi_46227167
quote:
Op maandag 12 februari 2007 01:34 schreef APK het volgende:

[..]

...of: Confronteer Natasia maar een keer met jouw kennis over hoe zij op TV overkomt. Zij zal het niet geloven, maar het levert wél leuke tv op.
Of ze doelde met dat vuurwerk op de valentijn stemming
  maandag 12 februari 2007 @ 01:49:38 #183
6941 APK
Factual, I think.
pi_46227180
quote:
Op maandag 12 februari 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:

Of ze doelde met dat vuurwerk op de valentijn stemming
Kan ook.

Neemt niet weg dat ik vermoed dat er enig stuurwerk achter de schermen plaatsvindt. Waarvoor hulde.
pi_46228189
DGK redactie, al slapen vele streamers en een enkeling dit echt wel gezien heeft:
Brian gooit een handdoek voor de camera om plusminus 3 uur om zich af te trekken !!!!!!!!!!!
Niet dat ik zijn geruk bij de douche wil zien, maar het gaat om het principe.
Waarom krijgt hij geen sanctie ?????? ( of verwijdering ? )
Dit is meten met 2 maten !!!!!!!!!!!!!
Graag antwoord terug.

[ Bericht 27% gewijzigd door noucky op 12-02-2007 03:30:54 ]
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  maandag 12 februari 2007 @ 03:30:08 #185
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46228225
quote:
Op maandag 12 februari 2007 03:25 schreef noucky het volgende:
DGK redactie, al slapen vele streamers en een enkeling dit echt wel gezien heeft:
Brian gooit een handdoek voor de camera !!!!!!!!!!! Waarom krijgt hij geen sanctie ?????? ( of verwijdering ? )
Is dit wel toegestaan ?????
Graag antwoord terug.
Volgens mij gooide hij de handdoek over een spiegel. Brian probeerde zich te verstoppen in de douche ruimte, de camera weerkaatste hun beeld via een spiegel waardoor ze Brian (half rukkend) konden betrappen.

Je hebt wel een punt. Handdoek voor de camera(beelden) is sanctie toch?
pi_46228227
Hij wilde even subtiel zijn rukken verbergen, maar volgens mij was een handdoek ook niet toegestaan want de dames mogen ook niet met handdoek over het glas douchen
  maandag 12 februari 2007 @ 03:34:21 #187
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46228275
Morgen algemene mededeling met alle miljonairs erbij!!

"Brian krijgt een sanctie omdat hij een handdoek voor de camera gooide toen hij aan het rukken was om 3 uur snachts."
  maandag 12 februari 2007 @ 03:36:57 #188
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_46228301
quote:

[..]
Bedankt voor de leuke streams het laatste uur, klasse !!
En zelfs twee, inplaats van die ene na 0200 uur :-)
.
pi_46228366
quote:

[..]

geen spam

[ Bericht 29% gewijzigd door Gert op 12-02-2007 09:59:45 ]
Only Human
pi_46228445
Redactie, waarom mag Brian eigenlijk nog vliegen? Hij heeft het toch zelf verpest door de avond ervoor veel te veel te drinken?
pi_46236420
Brian heeft opnieuw in een gesprek met natasia aangegeven dat hij huub wil uitlokken tot fysiek geweld.
Ze willen diet doen op hetm oment dat huub weer drinken mag
Gaan jullie brian daar op aan spreken?
pi_46236913
Volgens mij is een sanctie voor Brian op zijn plaats i.v.m de handdoek over de camera leggen.

Uitlokking mag toch?

Als Huub weer in deze valkuil trapt zou erg stom zijn.

A: hij is nu nuchter (ze hebben meer kans over 2 weken)
B: Hij is niet gek en heeft dit volgens mij ook buiten besproken met Hedda en co.
pi_46237204
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef itsme het volgende:
Volgens mij is een sanctie voor Brian op zijn plaats i.v.m de handdoek over de camera leggen.

Uitlokking mag toch?

Als Huub weer in deze valkuil trapt zou erg stom zijn.

A: hij is nu nuchter (ze hebben meer kans over 2 weken)
B: Hij is niet gek en heeft dit volgens mij ook buiten besproken met Hedda en co.
De eerste keer dat huub en NL een probleem hadden kreeg 1 van de 2 een gele kaart voor uitlokken dus toen mocht het ook niet
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 15:00:16 #194
128220 Peter6000
pi_46238263
Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar toch nog één poging.

Wat is het idee alleen van 1600 tot 0200 vier streams uit te zenden?

Zoals nu was er een (voor mij) interessant gesprek tussen Bart en een beroepskeuzebegeleidster, maar wordt er overgeschakeld naar taart bakken.
Misschien voor de meerderheid leuker (meer te zien), maar ik zou zelf graag kiezen voor dat gesprek met Bart.

Is het echt zoveel duurder/ meer werk dat gesprek op stream 3 + 4 te zetten?

Ik neem aan dat het van hogerhand besloten is, maar ik vraag me wel af wat de reden daarvan is, ook tussen 0200 en 1600 zijn er streamvolgers.
Levert het echt zoveel kostenbesparing op.
  Admin maandag 12 februari 2007 @ 15:06:07 #195
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46238442
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar toch nog één poging.

Wat is het idee alleen van 1600 tot 0200 vier streams uit te zenden?

Zoals nu was er een (voor mij) interessant gesprek tussen Bart en een beroepskeuzebegeleidster, maar wordt er overgeschakeld naar taart bakken.
Misschien voor de meerderheid leuker (meer te zien), maar ik zou zelf graag kiezen voor dat gesprek met Bart.

Is het echt zoveel duurder/ meer werk dat gesprek op stream 3 + 4 te zetten?

Ik neem aan dat het van hogerhand besloten is, maar ik vraag me wel af wat de reden daarvan is, ook tussen 0200 en 1600 zijn er streamvolgers.
Levert het echt zoveel kostenbesparing op.
Het levert 1 regisseur kostenbesparing op lijkt me. paar duuzend in de maand. Ik vind het in ieder geval ontzettend jammer. Juist de streams vond ik bij DGK vele malen beter geregeld en geregisseerd dan bij alle versies van BB.
pi_46242072
Kunnen jullie alsjeblieft zorgen dat er bescherming voor Huub is vanavond. liefst nu al.
Ik weet niet wat die brian van plan is maar het ziet er niet goed uit.

Hebben jullie hem niet zijn pilletjes gegeven?
pi_46246178
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef itsme het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft zorgen dat er bescherming voor Huub is vanavond. liefst nu al.
Ik weet niet wat die brian van plan is maar het ziet er niet goed uit.

Hebben jullie hem niet zijn pilletjes gegeven?
Brian is van plan de ex van huub of de zus van huub uit te nodigen voor valentijn.
Volgens brian geilde hedda op brian toen ze in de zebra waren
pi_46247178
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef monique.t het volgende:

[..]

Brian is van plan de ex van huub of de zus van huub uit te nodigen voor valentijn.
Volgens brian geilde hedda op brian toen ze in de zebra waren
En als antwoord op Huub zijn vraag waarom Hedda.
gaat hij zeggen jij mag toch ook hoeren uitnodigen
pi_46247970
Ik denk dat herda nog niet eens op Brain zijn uitnodiging wil ingaan.

Of ze doet het wel, en verteld hem de waarheid van zijn k*t karakter
pi_46248145
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:06 schreef Danny het volgende:

[..]

Het levert 1 regisseur kostenbesparing op lijkt me. paar duuzend in de maand. Ik vind het in ieder geval ontzettend jammer. Juist de streams vond ik bij DGK vele malen beter geregeld en geregisseerd dan bij alle versies van BB.
Vanaf morgen zijn er vanaf 13.00 uur weer 4 streams. En dank je voor het compliment!
  Admin maandag 12 februari 2007 @ 19:49:31 #201
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46249136
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Vanaf morgen zijn er vanaf 13.00 uur weer 4 streams. En dank je voor het compliment!
Ik las het net al op VOL
Het is nog geen 24/7 maar het is in ieder geval alweer een flinke vooruitgang
pi_46249289
Toppie !
weer wat streamers tevreden !
pi_46250486
Ik wil me aansluiten bij een aantal anderen .... Gaarne een of meerdere sancties voor Brian.
Of op zijn minst openlijk aanspreken op zijn gedrag.

Redenen:
- Openlijk uitspreken woede en plannen bij binnenkomst (ben mijn geld kwijt en ik ga de gevangenis in)
- Openlijk uitspreken plan om fysiek geweld uit te lokken
- Het gedeeltelijk blokkeren van het beeld

ps 4 streams vanaf 13:00 is natuurlijk toppie
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46251281
DGK REDAKTIE hebben jullie écht samengewerkt met brian en Hedda in het spel betrokken?

ik kan dat bijjna niet geloven, dat is hoop ik toch niet waar hé?
pi_46251536
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
DGK REDAKTIE hebben jullie écht samengewerkt met brian en Hedda in het spel betrokken?

ik kan dat bijjna niet geloven, dat is hoop ik toch niet waar hé?
Hopelijk niet, want dan moet de stekker er uit ....
Openlijk manipuleren ... het gebeurde al eerder, maar dit gaat te ver.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  dinsdag 13 februari 2007 @ 02:53:22 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46251588
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 02:33 schreef Ashrak het volgende:
Hopelijk niet, want dan moet de stekker er uit ....
Openlijk manipuleren ... het gebeurde al eerder, maar dit gaat te ver.
Een streamlock op de masterbedroom van een kwartier is overigens ook discutabel genoeg.
Zeker als er na dat kwartier, op gepaste afstand, nog even braaf "welterusten" tegen elkaar gezegd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46255140
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:42 schreef Inukshuk het volgende:
Brian heeft een vette klep, en gaat niet in op de uitdaging die Huub hem voorstelt; Nodig Hedda maar uit zegt Huub keer op keer. Brian trekt de achterbroek aan, en zegt "dan laat ik Hedda komen ik beuk haar over de tafel en zuig haar helemaal uit"... wat een idiot die Brian!
Komt er nu eindelijk eens een sanctie voor ongepast taalgebruik ?
Of gaan we hem nog verder helpen .. hallo zeg.
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 12:18:00 #208
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46255467
Yo redactie, gefeliciteerd met de kijkcijfers van gisteren!

Ik heb een vraag mbt de casting. Na de schitterende uitval van Natasia gisteravond tegen Amanda ("Welkom in de FOKKING VERROTTE VILLA!!!") vroeg ik me af of jullie vooraf al een glimp van haar "woede-potentieel" hadden gezien, of dat dit een vette meevaller was. Ik neem niet aan dat ze tijdens de voorgesprekken al een keer is ontploft? Of wel?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:07:53 #209
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46259368
Ik vind ook dat mensen die niet aan het spel meedoen erbuiten moeten worden gelaten. Hier moeten jullie Brian echt in stoppen.
Objects in mirror are closer than they appear
pi_46262698
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:07 schreef noa84 het volgende:
Ik vind ook dat mensen die niet aan het spel meedoen erbuiten moeten worden gelaten.
Die briefkaarten actie was idd een slecht idee
En het pokeren, want daar gaven ook veel mensen die niet aan het spel meededen info...
Maar dat had je net zo goed door kunnen laten gaan, want na een week alles gelezen en gehoord te hebben, mag hij gewoon terug en zit iedereen te 'voeren' met die info

Ook dat je naar huis kan bellen puur en alleen om info van buiten te krijgen wb het spel, vind ik wat merkwaardig.

En pissen op moeders vind ik verder ook niet zo netjes
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:00:27 #211
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46263293
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:44 schreef PC eend het volgende:

[..]
Die briefkaarten actie was idd een slecht idee
En het pokeren, want daar gaven ook veel mensen die niet aan het spel meededen info...
Maar dat had je net zo goed door kunnen laten gaan, want na een week alles gelezen en gehoord te hebben, mag hij gewoon terug en zit iedereen te 'voeren' met die info
Ik heb het over het gescheld van mensen in het huis op mensen buiten het huis. Niet over info die van buiten naar binnen komt.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:02:32 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_46263363
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:00 schreef noa84 het volgende:

Ik heb het over het gescheld van mensen in het huis op mensen buiten het huis.
Laat ze toch lekker, het is het kleine huis op de prairie niet.
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 17:07:04 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46263556
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef APK het volgende:

[..]

Laat ze toch lekker, het is het kleine huis op de prairie niet.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:40:53 #214
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_46269456
Ik wil hier even een discussie opwerpen over het begrip "fysiek geweld". Het is bekend dat de straf op fysiek geweld verwijdering uit DGK is. Mij is de mening toebedeeld dat het gooien van wijn naar iemand ook fysiek geweld is en dat NastyAss en Brainless daarom ook DGK zouden moeten verlaten.

Hoe kijken jullie (en andere fokkers) hier tegen aan?
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:49:42 #215
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_46269897
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef TranceAction het volgende:
Mij is de mening toebedeeld dat het gooien van wijn naar iemand ook fysiek geweld is ....
Dat geldt niet voor de minder toebedeelden.
pi_46270775
Ik vind het leuk om nieuws en Villa Vandaag te lezen op De Gouden Kooi website, maar de teksten staan altijd bol van de spelfouten.... Daar erger ik me dan wel behoorlijk aan.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:12:16 #217
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_46271043
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef IkWeetNiets het volgende:

[..]

Dat geldt niet voor de minder toebedeelden.
Zoals jij
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:24:17 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46271611
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:06 schreef GoldenGuy het volgende:
Ik vind het leuk om nieuws en Villa Vandaag te lezen op De Gouden Kooi website, maar de teksten staan altijd bol van de spelfouten.... Daar erger ik me dan wel behoorlijk aan.
Moet je de reacties eens gaan lezen op die site...... dan springen de tranen je pas echt in de broek.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46272178
Weten jullie of er iets aan de bufferende streams te doen is?
Dit gebeurt steeds vaker...is een grotere/betere server een optie of is daar niks aan te doen?
pi_46273134
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Moet je de reacties eens gaan lezen op die site...... dan springen de tranen je pas echt in de broek.
LOL
Ja, die zijn erg triest inderdaad.
Ik begin er dan ook meestal maar niet eens aan.
pi_46274654
Mijn streams beginnen nu alweer te bufferen. Alle dagen geen last gehad, maar er komt een nieuwe en nu bufferen mijn goeie bufferstreams ook al!

En ik heb nog maar 45 minuten vopor de show begint!

Neemt iemand het op???
pi_46275727
Het KAN geen toeval meer zijn!

Zodra er iets gebeurt in DGK gaan de streams een tijdje tevoren klootviolen

Zet Talpa die dingen dan op klooien?

Zo blijf ik niet aan de gang hoor! OF ze hebben de techniek in orde OF ze moeten niet vooraankondigen!
Nu ben ik iets op alle dagen van de week aan het volgen en zodra er iets gebeurt van enige portantie gaat de boel alleen maar bufferen! ^&#$(#Y)$*@!$_@$!@_$@#$&#@$%#@&$!@)%$!#@&$!

Dus geef maar door aan Johnnie de M dat ik hier GRANDIOOS van baal. Dit is geen televisie maken meer &*#)$$!@&$))!@$ ( oh nee, dit was de nieuwe vorm van Televisie. Maar het lijkt op mijn opa die in de middeleeuwen het dak op ging bij iedere najaarsstorm om de antenne op het dak recht te zetten Dat is nog steeds hilarisch in mijn familie! Dat was TV man!)
pi_46278117
Ik probeer ook nog iets te volgen op die klote streams....
pi_46279475
Kijkt eens op http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Dat werkt goed voor mij, nooit bufferprobleem oid.
  woensdag 14 februari 2007 @ 01:21:12 #225
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_46285062
In afwachting van de boodschap die komen gaat, doen zijn mede-Miljonairs hard hun best om Eric nog beter te leren kennen. Natasia doet nog steeds heel hard haar best om bij Eric in de smaak te vallen. Brian houdt zich na het bed-gesprek van zonet redelijk afzijdig. Midden in alle gezelligheid valt er een brievenbus door de bus. De geadresseerde? Kersverse Miljonair Eric. De brief maakt Eric duidelijk dat hij een koffer met contactpunten mag verdelen onder zijn mede-Miljonairs. Zonder aarzelen begint Eric aan zijn opdracht. Na afloop is zijn intocht een feit.

Is het niet een beetje overdreven om hele brievenbussen door de bus te gaan gooien.
Life is easy with your eyes closed
pi_46294932
Komt er deze week nog een nieuwe bewoner de villa in?
Count from one to ten... and die, before you live again!
pi_46300754
Kunnen jullie niet een flesje shampoo voor Amanda kopen? Hairextensions kun je namelijk ook gewoon wassen.
pi_46300866
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 01:21 schreef evil-me het volgende:
In afwachting van de boodschap die komen gaat, doen zijn mede-Miljonairs hard hun best om Eric nog beter te leren kennen. Natasia doet nog steeds heel hard haar best om bij Eric in de smaak te vallen. Brian houdt zich na het bed-gesprek van zonet redelijk afzijdig. Midden in alle gezelligheid valt er een brievenbus door de bus. De geadresseerde? Kersverse Miljonair Eric. De brief maakt Eric duidelijk dat hij een koffer met contactpunten mag verdelen onder zijn mede-Miljonairs. Zonder aarzelen begint Eric aan zijn opdracht. Na afloop is zijn intocht een feit.

Is het niet een beetje overdreven om hele brievenbussen door de bus te gaan gooien.
pi_46312019
waarom krijgt natasia zoveel extras?

(of wat weet ze dat ze alles gedaan krijgt?)
  Admin woensdag 14 februari 2007 @ 22:04:50 #230
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46312523
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef gomi het volgende:
waarom krijgt natasia zoveel extras?

(of wat weet ze dat ze alles gedaan krijgt?)
Endstra/Holleeder/haar ex/poging tot chantage en bedreiging van John de Mol en TOCH in het huis. Iets dergelijks zal het wel zijn
pi_46313161
Natasia heeft net vertelt dat ze morgen langs wilgo gaat als ze rijles heeft.
Nou is hier de vraag wel eens gestelt waarom natasia voor getrokken werd.
Er werd toen geantwoord dat dit niet gebeurden .
Maar hoe noemen jullie dit dan???
ze gaat naar wilgo krijgt elke week een video boodschap en ga zo maar door
  Admin woensdag 14 februari 2007 @ 22:48:58 #232
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46314932
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef monique.t het volgende:
Natasia heeft net vertelt dat ze morgen langs wilgo gaat als ze rijles heeft.
Nou is hier de vraag wel eens gestelt waarom natasia voor getrokken werd.
Er werd toen geantwoord dat dit niet gebeurden .
Maar hoe noemen jullie dit dan???
ze gaat naar wilgo krijgt elke week een video boodschap en ga zo maar door
DUH, dat is gewoon de afspraak die met Wilgo gemaakt is waardoor hij die 'je mag gewoon blijven' brief heeft geschreven. Tot er een keer iemand die lesauto volgt en de foto's hier op FOK! neerpleurt natuurlijk. Ik word een beetje misselijk van die voortrekkerij tov Natasia.
Ik hoop natuurlijk nog dat HiDeHo (of iemand anders) die uitspraak in een filmpje vast heeft kunnen leggen.
pi_46315512
Natasia krijgt zelfs van Leslie prive info! Bij binnekomst meteen van alles uitwisselen.

Beetje... .vreemd.
Beetje net als de Hermafrodiet die zogenaamd de boel komt schoonmaken. Iedereen MOET Hermafrodiet helpen van Natasia! Zit echt... meer achter hoor!

( stop Natasia in een echte kooi en niet in deze kooi voordat we hier vele Miss Marples krijgen)
pi_46315607
quote:
Natasia heeft net vertelt dat ze morgen langs wilgo gaat als ze rijles heeft
Ze kan dat natuurlijk ook gewoon zeggen om te stangen...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_46316887
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:02 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Ze kan dat natuurlijk ook gewoon zeggen om te stangen...
Nope want brian liet haar merken dat ze haar mond moest houden en begon erover heen te brabbelen
Helaas heb ik zelf het filmpje niet maar er is vast iemand
  donderdag 15 februari 2007 @ 00:54:28 #236
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46319315
Vraag: kunnen jullie wat beter letten op het geluid als mensen in de jacuzzi zitten? Ze zijn niet te verstaan, zelfs als de bubels het niet doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door noa84 op 15-02-2007 01:26:06 ]
pi_46319787
Zou het erg gedurft vinden als jullie je/ een mening willen geven over volgende situatie:

Wat doen jullie eraan dat Bart de bewoners dwingt om hem eruit te stemmen?
Hij heeft tegen bijna iedereen verteld dat hij eruit gaat als ze niemand aan het einde van de maand eruit stemmen. Met andere woorden als jullie mij niet eruit stemmen, dan vertrek ik en krijgen jullie een vervanger.

Vandaag heeft hij ook nog eens tegen Lesley verteld dat als de bewoners slim zijn ze de boodschap wel begrijpen en dat hij haar dus sowieso binnen twee weken weer zal zien.
pi_46319865
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:54 schreef noa84 het volgende:
Vraag: kunnen jullie wat beter letten op het geluid als mensen in de jacuzzi zitten? Ze zijn niet te verstaan, zelfs als de bubels het niet doen.
Ja, het zou heel leuk zijn als er een technische oplossing kan worden verzonnen voor het geluid bij de jacuzzi. Zoals op dit moment, het gesprek tussen Erik en Huub is nauwelijks te volgen. Ik hoop echt dat jullie een creatieve techneut kunnen inzetten om hier iets voor te verzinnen.
Keep the Sunny Side Up
pi_46320449
@DGK_REDACTIE, als jullie ff een minuutje tijd hebben, kunnen jullie dan Erik inseinen zijn zender uit te zetten als hij op het toilet staat ...... Wel zo leuk voor jullie en voor ons. Dank je

[ Bericht 13% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 15-02-2007 03:37:39 ]
Keep the Sunny Side Up
pi_46320844
Ik wil de volgende vraag aan DGK stellen.
Mijns inziens is het meedoen aan DGK gebaseerd op hoe iedereen met elkaar omgaat en de daarbij behorende emoties.
Ik vind het zeer kwalijk te noemen dat Brian zijn emoties tot zwijgen worden gebracht door pillen.
Dit vind ik in het voordeel werken van Brian en niet eerlijk voor andere bewoners.
Toen hij de pillen kreeg was hij ineens getemd en we dus geen echte Brian meer zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In alles is hij vlak geworden en niet meer de echte Brian. Ja zo kan ik het spel ook spelen !!!!!!!!!!!!!
Waarom houden jullie hem de hand boven het hoofd in allerlei dingen. Dit klopt totaal niet.
Laat hem maar uit zijn bol gaan, andere bewoners trekken het ook niet soms en agressief worden.
Hij verliest geen 10000 als hij mept, hij houdt er netto nog 40000 aan over ( 50000 gewonnen in begin ).

[ Bericht 31% gewijzigd door noucky op 15-02-2007 03:55:04 ]
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_46320979
Top John, you did it again

Verkeerde topic zeker...
pi_46321981
Zijn jullie blij met alle hulp steun en toeverlaat biedende Herma(frodiet) voor Natasia?
En denk nou niet dat dat voor alle bewoners gelijk is, de regels die voor Natasia gelden ( de uren rijles waarin Wilgo bezocht kan worden etc. etc. ) zijn echt in grote mate ongelijk.

Zijn jullie bekend met de ongelijkheid van regelgeving en behandeling en agressie die dat bij anderen opwekt?

Daardoor zal alle moeite die jullie aan het programma geven tevergeefs zijn. Kijkers zijn niet zo dom en sullig om naar puur manipulatief gedoe te kijken.

Daarnaast zijn mensen die aan de medicijnen zitten niet een eerlijke match. Als die jongen het niet trekt dan zou het fijn zijn als dat het breekpunt is. Want Ilona trok het ook niet meer en is weggegaan.
Iemand die aan de persoonsveranderende medicijnen zit ( en slaapmiddelen hebben een ongelofelijk effect!) of aan de verdovende middelen heeft niets te zoeken binnen een match van 'gelijken' Hiermee geef ik dus aan dat er teveel ongelijke elementen in het spel zijn gebracht.
  Admin donderdag 15 februari 2007 @ 09:23:21 #243
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46322402
Dat de redactie een voorkeur heeft voor Brian en (vooral) Natasia is al heel lang duidelijik. Bleek van de week ook nog eens toen Brian vanuit Stijn steun kreeg richting Huub met de compleet uit de duim gezogen melding dat Hedda wel zin had in een valentijndiner met Brian. De redactie is duidelijk niet blij met Huub en dat zal wellicht te maken hebben met hun voorkeur voor Brian en Natasia.
Brian gooit spullen die van DGK zijn (koffers) over de schutting maar er staat totaal geen sanctie op. Hij schopt tegen deuren, smijt met wijn en is algeheel agressief, maar in plaats van een sanctie of waarschuwing krijgt 'ie drugs.
Natasia heeft de halve dag haar vriendinnetje bij zich, ziet vanalles geregeld voor het thuisfront (privé lerares, huisje opknappen, kadootjes voor iedereen) en ziet naar nu blijkt Wilgo gewoon tijdens haar autorijlessen (geen wonder dat ze er zo lang over doet).
De redactie vraagt 'hoe hoog' als Natasia zegt 'spring' en ik hoop dat er iemand zo pienter is om een keer achter die leswagen aan te rijden. Het is dat ik vandaag een afspraak heb, maar ik zie mezelf dat nog wel een keer doen.
pi_46323456
Waarom heeft Huub kleren gekregen die er fouter uitzien als de kleding van de valse nicht?

Ik noem dit ECHT niet normaal meer.
Dat die jongen daar totaal geen kijk op heeft was allang duidelijk, maar om een mens DIT aan te doen?
Dat is verwijtbaar! Heel fout!

Denken jullie nou echt dat de mensen te dom zijn om te zien dat jullie met het uiterlijk van mensen lopen te fucken om daar een statement qua persoon mee te maken? Stuur dan een fatsoenlijke onafhankelijke stylist langs! Dit is stuitend! Hiermee trek je mensen omlaag ( en amoebje omhoog? )

Ik ben er weer eens klaar mee!
pi_46323602

Ziet er best leuk uit, redactie
Nintend0 00nt
  Admin donderdag 15 februari 2007 @ 10:26:57 #246
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46323756
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:14 schreef Lieve het volgende:
Waarom heeft Huub kleren gekregen die er fouter uitzien als de kleding van de valse nicht?
Omdat Stijn Huub niet mag?
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:31:18 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46323865
Ik denk echt dat de redactie helemaal in een deuk ligt vanwege dit topic
  Admin donderdag 15 februari 2007 @ 10:35:25 #248
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46323981
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk echt dat de redactie helemaal in een deuk ligt vanwege dit topic
ik denk echt dat de redactie baalt dat Natasia gisteren haar bek voorbij praatte over de ontmoetingen met Wilgo tijdens de rijlessen.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:37:18 #249
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_46324027
DUS DAT MAG ZOMAAR TE ASO VOOR WOORDEN
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_46324656
Ik blijf het eens zijn met danny in deze.

Erger me er over
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:09:40 #251
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_46324957
ja en niemand kan daar wat aan doen??
maar ik ben dom...wat is jou excuses
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 11:21:40 #252
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46325330
460K gisteren.. op naar de half miljoen.
pi_46326056
belachelijk dat Natasia op alle mogelijke wijzen in de Villa wordt gehouden, ze zorgt natuurlijk voor wat interessante tv, maar ik erger me rot aan dat *($#&&$(*#@-wijf.
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:49:29 #254
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46326210
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef Danny het volgende:

[..]

ik denk echt dat de redactie baalt dat Natasia gisteren haar bek voorbij praatte over de ontmoetingen met Wilgo tijdens de rijlessen.
Ik heb dat niet mee gekregen, maar als het zo is, is het een absoluut dieptepunt inderdaad.
Dan is het programma behoorlijk verneukt.
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 11:59:52 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46326528
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:23 schreef Danny het volgende:
en ziet naar nu blijkt Wilgo gewoon tijdens haar autorijlessen (geen wonder dat ze er zo lang over doet).
Nee dat is omdat ze dan naar de rechtbank moet.
Ik heb trouwens dat gesprek ook gehoord gisteravond, maar hoe heeft zij haar mond voorbij gepraat dan?
quote:
Het is dat ik vandaag een afspraak heb, maar ik zie mezelf dat nog wel een keer doen.
Dat zou wel een strakke aktie zijn. Hou je wel een beetje afstand?
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:06:52 #256
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46326709
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee dat is omdat ze dan naar de rechtbank moet.
Ik heb trouwens dat gesprek ook gehoord gisteravond, maar hoe heeft zij haar mond voorbij gepraat dan?
[..]
Ik heb gister wel gehoord dat ze zei dat de kids vroegen waar de kadootjes vandaam kwamen, en dat was VOOR dat ze met wilgo belde, dus van hem kwam die info niet, en het kwam niet voor in het filmpje van de kids. of iemand van achter die de kadoos heeft bezorgd het dat verteld natuurlijk of hermafrodiet, of...ik weet het niet meer. Ben bang dat de amerikanen zullen smullen van alle samenzweringstheoriën straks. Hoop wel dat JdM hun ook een FOK.nl concept heeft verkocht, zonder FOK geen theoriën natuurlijk
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46326746
haha Pas op Danny.
Ik zie je dan al weer helemaal voor me, heb je nog steeds een kaal koppie ) als speurhond.

Maar goed. Feit. natasia krijgt veel meer voor elkaar dan alle andere bewoners bij elkaar.

Gisteren ook weer dat filmpje van die kinderen.

Sinds wanneer is valentijn een dag waar je kinderen cadeautjes geeft?

Ten tweede, daar dat mens zelf zo egoistisch is en totaal niet aan haar kinderen denkt, en daar blijkbaar in gesteund wordt door de DGK redactie.
Ze geeft de verantwoordelijkheid over haar eventuele vertrek (never ) aan een meisje van 9?
Die geeft dat aan zegt ze als ze het niet meer trekt. Dat kind is als de dood voor haar moeder.
Dan krijgt ze haar hele leven te horen. Ja door jou heeft mammie nu geen geld, en geen mooi figuur en geen auto, en geen nieuw huis en vul verder zelf maar in.

Hoeveel filmpjes heeft b.v Sylvia gehad en dat dan even vergelijken met het contact wat natasia heeft meer de buitenwereld.
pi_46326806
Natasia roept ook te pas en te onpas dat ze gaat vertrekken, maar blijft uiteindelijk weer aan haar nagels vastklampen in dat huis
pi_46327388
natasia's kinderen hebben bij haar vertrek thuis LUID en DUIDELIJK kenbaar gemaakt dat ze dit niet trekken.
Inmiddels zijn alle stuiptrekkingen naar de moeder weggemoffeld. Dat valt volgens mij onder vreselijke kindermishandeling! Zo beschouw ik dat ook.
Wat pas echt vreselijk is is dat de omgeving waar die kinderen nu verblijven ( zussen en Wilgo) net zulke geldwolven zijn en de kinderen de boodschap van ALLE kanten doorkrijgen... liefde is geld, cadeautjes, omkopen en afkopen en over lijken gaan.

Wat een fijne en goeie moeder is Natasia met hulp van Talpa! Echt.... schouderklopje voor iedereen die hieraan meewerkt! ( NOT)

Maar maakt niet uit hoor, jullie houden het maar vol dat er niets aan de hand is.... maar ik heb het met mijn eigen ogen gezien toch? Maar maakt mij niet uit hoor. Ik vind sommige mensen gewoon lullo's, maar maakt niet uit joh!

Zie je, ik geef jullie een zeer wenselijke reactie toch?
Ik leer het wel
pi_46327624
EN HAAL ANDERE KLEREN VOOR HUUB

dit is te walchelijk voor mijn ogen! Ik KAN hier echt niet mee omgaan! Serieus!

Dit is bijna nog erger dan Natasia in die varkenspootjesmaillot. ( Vandaag ziet Natasia er ook weer zo vreselijk uit! De 'ik zit op ballet en ben beter dan mijn dochtertje' look? Geeft wel haar .... niveau weer)
pi_46343157
Heee, Huub in een rode trui? Veel beter !

jullie worden helemaal knetter van mij hé? ik snap het...
zal... beter m'n best doen oké?
pi_46344673
Vind dat de programmamakers wel goed bezig zijn. Paar puntjes die volgens mij veel kijkers en ik dus ook beter zouden kunnen zijn:
- het geluid bij de jacuzzi, soms ook de sauna
- de villa vandaag verhalen staan vol met spelfouten en soms ook nog 'verhaallijnfouten'

en objectief blijven he soms bespeur ik toch een lichte voorkeur voor Huub en Nena in de verhalen en dat is niet helemaal fair tegenover de rest. Tuurlijk is de één minder dan de ander voor de kijker, zeker hier op een forum maar het programma moet daar niet te makkelijk in meegaan.
Maar de laatste tijd is het al een stuk beter

Verder goed bezig! Stukken beter dan Big Brother (hoewel ik daar lang niet alles van gevolgd heb )

[ Bericht 6% gewijzigd door n1ek op 15-02-2007 21:07:21 ]
pi_46345108
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef n1ek het volgende:
Vind dat de programmamakers wel goed bezig zijn. Paar puntjes die volgens mij veel kijkers en ik dus ook beter zouden kunnen zijn:
- de villa vandaag verhalen staan vol met spelfouten en soms ook nog 'verhaallijnfouten'

en objectief blijven he soms bespeur ik toch een ligte voorkeur voor Huub en Nena in de verhalen en dat is niet helemaal fair tegenover de rest. Tuurlijk is de één minder dan de ander voor de kijker, zeker hier op een forum maar het programma moet daar niet te makkelijk in meegaan.

Verder goed bezig! Stukken beter dan Big Brother (hoewel ik daar lang niet alles van gevolgd heb )
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_46345356
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:02 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

ik ga ook teveel mee in de breezertaal
;D
pi_46346256
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef n1ek het volgende:

en objectief blijven he soms bespeur ik toch een lichte voorkeur voor Huub en Nena in de verhalen en dat is niet helemaal fair tegenover de rest. Tuurlijk is de één minder dan de ander voor de kijker, zeker hier op een forum maar het programma moet daar niet te makkelijk in meegaan.

Joh ( ja ik bemoei me er maar ff mee) de voorkeur in behandeling en benadering kent zijn weerga niet als het gaat om Brian ( die zwaar onder de drugs zit om dit geintje vol te houden) die zelfs een black out met voorbedachte rade mag gaan krijgen en er heus niet als geboeid man uitgaat. Hij is inmiddels al zoveel weken bezig met crimineel gedrag!
En Natasia die rijlessen van een rijinstructeur krijgt die het haar in 10 dagen kan leren waarna ze haar diploma dus al maanden geleden zou hebben gehad. Inmiddels zijn we vele en vele weken verder, krijgt ze kansen om Wilgo te ontmoeten en komen er ongehoord veel privileges voor haar kindjes en Wilgo terwijl zij in de kooi zit ( die uurtjes dat ze er is dan hé?)

Ook voor pure agressie zoals tegen alles aantrappen of de trommelvliezen van anderen kapot krijsen is eindeloos de hand voor de ogen/oren gehouden!

En als meest walchelijk feit: Brian werd gesteund in zijn 'buitenstaanders beschadigen' actie door 'achter'. Hedda verblijft dacht ik niet in dit spel? Zelfs niet een heel klein beetje? En ook de zus van Huub is in enorme mate geschaad door Brian. Daarvan heeft die crimineel geen last gehad!
Viezecrimi brian heeft Nena schandalig belasterd! Heeft daar niets voor hoeven inleveren en dat zint mij absoluut niet!

Dus om te zeggen dat Huub en Nena worden voorgetrokken?
  Admin donderdag 15 februari 2007 @ 21:36:35 #266
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46346490
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:30 schreef Lieve het volgende:

Dus om te zeggen dat Huub en Nena worden voorgetrokken?
Huub en Nena zijn niet voorgetrokken. Nena werd eruit gegooid vanwege een slap schopje en Huub werd eruit gegooid om niets. Er zijn VELE redenen te bedenken om Natasia en Brian eruit te flikkeren, maar dat gaat ECHT niet gebeuren...
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 22:03:01 #267
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46347619
Redactie: kunnen de droevige, dramatische muziekjes iétsje minder pathetisch?
De show is met super veel zorg en oog voor detail gemonteerd, maar dat begrafenis-cellodeuntje en dat mineur-pianoriedeltje zijn echt misplaatst. Begrafenis-muzak.
De "suspense"-muziekjes zijn in al hun eenvoud trouwens weer perfect!
pi_46349376
Ik wist wel dat mensen het weer onzin zouden vinden omdat het om hun 'toppertjes' gaat. Ik vond het alleen vrij opvallend. Afscheidsfilmpjes, chatsessies enz. En Brian is agressief maar vergeet dan Huub ook niet man komop wel ff objectief kijken. Die schold (vroeger) ook op alles wat los en vast zat en was in staat tot meer. Ik zie ook vele redenen om Huub eruit te flikkeren. Zender uitzetten, doodsbedreigingen.. En voor Brian en Natasia net zo. Maar door de euforie rondom Huub (en eerder Nena) bekijken sommigen alles met een té gekleurde bril. Tuurlijk heb je je favorieten maar veel mensen weten uit elke ademhaling wat negatiefs over hun vijand te trekken en dat is toch kansloos. Het kijkt toch echt relaxter als je je niet constant ergert.
pi_46349605
kan er niemand van achter de schermen met een *piep* censuur klaarzitten voor natasia haar smoel weer opentrekt over haar fantasieen?????? ik wil geen beelden op mn netvlies
pi_46351995
waarom geeft de REDACTIE geen stemming voor natas, iets wat voor haar belangrijk is, want iedereen word dingen door de neus geboord behalve natas. Ik wil de rollen wel eens omgedraaid zien.

Laat haar maar eens flink op der muil gaan, met der ik, ik, ik en de rest kan stikken
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 00:24:50 #271
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46353432
Hey DGK_REDACTIE, kap eens met die cadeautjes voor Wilgo, Jayrootje en Jen.

Zijn jullie nou %$#@$#@% helemaal besodemieterd!

* Cynix ® heeft geen zin om hier genuanceerd te posten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:42:27 #272
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46353804
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
maar dat begrafenis-cellodeuntje en dat mineur-pianoriedeltje zijn echt misplaatst. Begrafenis-muzak.
Zoals met het vertrek van Nena, om kromme tenen van te krijgen. Meerdere users klaagden erover in het tv uitzendings topic. Doe er je voordeel mee redactie.
pi_46356665
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef n1ek het volgende:
Ik wist wel dat mensen het weer onzin zouden vinden omdat het om hun 'toppertjes' gaat. Ik vond het alleen vrij opvallend. Afscheidsfilmpjes, chatsessies enz. En Brian is agressief maar vergeet dan Huub ook niet man komop wel ff objectief kijken. Die schold (vroeger) ook op alles wat los en vast zat en was in staat tot meer. Ik zie ook vele redenen om Huub eruit te flikkeren. Zender uitzetten, doodsbedreigingen.. En voor Brian en Natasia net zo. Maar door de euforie rondom Huub (en eerder Nena) bekijken sommigen alles met een té gekleurde bril. Tuurlijk heb je je favorieten maar veel mensen weten uit elke ademhaling wat negatiefs over hun vijand te trekken en dat is toch kansloos.
Ik vind het zeker geen onzin
quote:
Het kijkt toch echt relaxter als je je niet constant ergert.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de bloeddruk van bv een lieve
pi_46358677
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef n1ek het volgende:
Ik wist wel dat mensen het weer onzin zouden vinden omdat het om hun 'toppertjes' gaat. Ik vond het alleen vrij opvallend. Afscheidsfilmpjes, chatsessies enz. En Brian is agressief maar vergeet dan Huub ook niet man komop wel ff objectief kijken. Die schold (vroeger) ook op alles wat los en vast zat en was in staat tot meer. Ik zie ook vele redenen om Huub eruit te flikkeren. Zender uitzetten, doodsbedreigingen.. En voor Brian en Natasia net zo. Maar door de euforie rondom Huub (en eerder Nena) bekijken sommigen alles met een té gekleurde bril. Tuurlijk heb je je favorieten maar veel mensen weten uit elke ademhaling wat negatiefs over hun vijand te trekken en dat is toch kansloos. Het kijkt toch echt relaxter als je je niet constant ergert.
Dat je het nuance verschil tussen diverse bewoners en hun uitingen niet ziet geeft jouw achtergrond dermate aan dat het weinig zin heeft je hier alsnog te laten weten dat er zowel verschil in opvoeding als in afkomst en achtergondmateriaal is.

zo en dat allemaal zonder komma's en met een vette punt erachter.

Misschien kan de DGK redeaktie me eens uitleggen hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat iemand gaat rijlessen bij een rijschool die in zijn logo 'RIJBEWIJS IN 10 DAGEN' voert en er dan vervolgens maandenlang zonder zicht op rijbewijs op los toert met een bewoonster uit dit huis.

Beetje vreemd nietwaar?

( lieve heeft een zoon die na dit mens is begonnen met rijlessen en die inmiddels -ook alweer maanden- zijn rijbewijs heeft. En dat terwijl Lieve of lieve's zoon helemaal geen miljonairs zijn. Beetje vreemd, zonder rivella!)
pi_46358717
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vind het zeker geen onzin
[..]

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de bloeddruk van bv een lieve
Kom ik zo bloeddrukverhoogd over PC eend? Mmmm. zou dat mijn blozende hoofd verklaren ?
..... misschien is het jouw bezorgdheid (of de stem van Stijn?)
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 10:47:18 #276
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46360647
De redactie post hier zelden meer, maar ik neem maar even aan dat ze nog wel meelezen. Dus bij deze een verzoek cq tip:

Graag de bewoners instrueren dat ze niet bij elk ruzietje, "stiekem" naar elkaar knipogend en in elkaars oor fluisterend, bezig zijn met "TV maken".

Het komt door jullie dat ze daar zo mee bezig zijn. Ze beginnen zich zo langzamerhand wel héél erg acteurs te voelen. Maar ze moeten vooral ook gewoon léven in dat huis en zoveel mogelijk zichzelf zijn. Anders wordt het programma uitgehold totdat er een ongeloofwaardig karkas overblijft.
  Admin vrijdag 16 februari 2007 @ 10:55:57 #277
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46360932
Vraagje;
hoe heten die homeopatische pillen van Brian?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:59:26 #278
6941 APK
Factual, I think.
pi_46361050
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Danny het volgende:
Vraagje;
hoe heten die homeopatische pillen van Brian?
Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoeveel mg die valiumpilletjes zijn.
En neemt hij ze dagelijks of alleen als hij para denkt te worden?

[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 16-02-2007 11:15:19 ]
  Admin vrijdag 16 februari 2007 @ 11:13:10 #279
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46361421
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk meer beniewd hoeveel mg die valiumpilletjes zijn.
En neemt hij ze dagelijks of alleen als hij para denkt te worden?
ik ben benieuwd hoe hij eerst helemaal para wordt brother en vervolgens al sinds hij 'homeopatische' pillen heeft de rust zelve is. die pilletjes zouden ze in gevangenissen moeten uitdelen.
pi_46361702
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:13 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ben benieuwd hoe hij eerst helemaal para wordt brother en vervolgens al sinds hij 'homeopatische' pillen heeft de rust zelve is. die pilletjes zouden ze in gevangenissen moeten uitdelen.
pi_46363266
Wanneer kunnen we de eerste video boodschap van Rogier verwachten ???
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  Admin vrijdag 16 februari 2007 @ 12:28:19 #282
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46363806
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef Miraaa het volgende:
Wanneer kunnen we de eerste video boodschap van Rogier verwachten ???
Ik denk dat Rogier gewoon die villa koopt en dan iedereen eruit flikkert. Volgens mij heeft die gast meer poen dan JdM.
pi_46364693
dgk redaktie, staat er geen sanctie op het NIET gebruiken van condooms????

nena en huub werden / worden afgefikt op het feit dat ze 'drankles' gaven aan kleine kinderen, (door aantal bewoners), maar ik denk toch zeker dat een soa oplopen toch ook wel heel serieus genomen moet worden.

ik heb geen hand naar een nachtkastje zien gaan en kan me niet voorstellen dat de condooms al in bed liggen in meervoud.........
xx DUTCHY xx
xboxambassador
pi_46364725
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik denk dat Rogier gewoon die villa koopt en dan iedereen eruit flikkert. Volgens mij heeft die gast meer poen dan JdM.
Waarom denk je dat?

Alleen z'n naam is je bekend.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:10:17 #285
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_46365002
Redaktie,

Misschien is het een leuk voorstel om iedereen die voor Silvia stemt mee te nemen naar het carnaval en iedereen die tegenstemt lekker thuis laten....

Natasia ...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:21:12 #286
6941 APK
Factual, I think.
pi_46365394
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef snoozy21 het volgende:

dgk redaktie, staat er geen sanctie op het NIET gebruiken van condooms????
Ik begin het steeds logischer te vinden dat ze niet meer reageren als er zulke zwakzinnige vragen gesteld worden.
pi_46366041
Een zwangerschap of geslachtsziekte is toch juist goed voor de kijkcijfers
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:27:34 #288
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46371596
Kunnen jullie Bart een pluim geven voor zn optreden van vandaag? goed gedrag moet gestimuleerd worden

Bart
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:34:30 #289
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46371784
Kunnen jullie jezelf een 0 geven voor de aktie naar Syl toe.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:36:06 #290
6941 APK
Factual, I think.
pi_46371818
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef marky het volgende:
Kunnen jullie jezelf een 0 geven voor de aktie naar Syl toe.

Weg met die saaie muts.
Als ik saaie mensen wil zien zet ik wel een camera op mijn buurvrouw.
pi_46372045
Waarom worden alle/Sylvia's activiteiten opgeschort???
pi_46372066
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Redaktie,

Misschien is het een leuk voorstel om iedereen die voor Silvia stemt mee te nemen naar het carnaval en iedereen die tegenstemt lekker thuis laten....

Natasia ...
Dat zou zelfs een zeer geniale actie zijn
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:45:38 #293
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46372099
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef APK het volgende:

[..]

Weg met die saaie muts.
Als ik saaie mensen wil zien zet ik wel een camera op mijn buurvrouw.
Er zit al genoeg herrie in dat programma je hebt rustpunten nodig. Syl is wat dat betreft een rustpunt. Hoe is het mogelijk dat als ik een stream aan heb op het BAN groepje dat die standaard uitgaat en als Syl en Huub samen lol aan het maken zijn dat ik daar uren naar kan kijken?

Syl is belangrijk in de groep.
pi_46372230
Hoe kun je nou iemand dwingen tot iets wat ze niet is? Belachelijk toch. Als ze echt zo saai gevonden wordt, dan hadden de casting directors hun werk beter moeten doen. Punt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46372479
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
Hey DGK_REDACTIE, kap eens met die cadeautjes voor Wilgo, Jayrootje en Jen.

Zijn jullie nou %$#@$#@% helemaal besodemieterd!

* Cynix ® heeft geen zin om hier genuanceerd te posten.
Die betaalt ze zelf hoor...
pi_46372576
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Van der uitkering?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  Admin vrijdag 16 februari 2007 @ 17:03:05 #297
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46372638
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef GoldenGuy het volgende:
Waarom worden alle/Sylvia's activiteiten opgeschort???
pi_46372931
word tijd dat jullie het natas eens moeilijk maken ipv haar te beschermen, en syl maar te gaan pesten.

geef eens een stemming die natas aangaat, dagje efteling ofzo, jullie maken het haar zo makkelijk want ze geeft zelf aan dat jullie cq redactie haar beschermd.

wil je tv, speel dan eens wat meer in op natas der gevoel.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:15:18 #299
6941 APK
Factual, I think.
pi_46373012
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:45 schreef marky het volgende:

Er zit al genoeg herrie in dat programma je hebt rustpunten nodig. Syl is wat dat betreft een rustpunt. Hoe is het mogelijk dat als ik een stream aan heb op het BAN groepje dat die standaard uitgaat en als Syl en Huub samen lol aan het maken zijn dat ik daar uren naar kan kijken?
Rustpunten doen het niet zo goed op tv, bovendien heb je aan Bart al een rustpunt.

Het gaat om het programma. De bijstandsmoeders en WAO-ers die de hele dag naar vier schermpjes zitten te turen moeten daar maar mee leren leven.
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 17:31:06 #300
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46373509
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef APK het volgende:

De bijstandsmoeders en WAO-ers die de hele dag naar vier schermpjes zitten te turen moeten daar maar mee leren leven.
pi_46373609
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Schaf die mogenlijkheid dan af! Alleen met speciale dagen zou dan moeten mogen en dan als iedereen dat wil/goed vindt.

Op deze manier wordt ze - in mijn, maar ook in vele andere, ogen - keihard voorgetrokken.

Geef dat mens eens wat beperkingen.
Zeg tegen haar, je krijgt nog 5 rijlessen en dan moet je het halen, anders pech. (Het is toch te ziek voor woorden dat ze zoveel rijlessen nodig heeft?)
Zeg tegen haar, je krijgt nog 2 maanden om een x aantal kilo af te vallen anders...

OK, Sylvia heeft ook motorrijlessen, maar nog niet zo lang. Om een lijn te trekken, moet ook zij een maximum aantal lessen krijgen.

Kortom, ik vind gewoon dat Natasia voor getrokken wordt omdat ze zogenaamd geliefd is bij 'de kijker', wat volgens mij een scheef beeld is.
Het enige dat Natasia wel heeft en Sylvia niet, is dat ze tv-minuten maakt omdat ze zo schreeuwt en domme dingen uitbraakt.
  Admin vrijdag 16 februari 2007 @ 17:42:51 #302
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46373880
wat is er met syl gebeurd dan? haar dingen zijn stopgezet? Welke dingen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')