Ja er komt weer een nieuw paard binnenkort.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:38 schreef Missy_1974 het volgende:
DGK, komt er nog een paard bij want dan kunnen syl en amoebe rijden?
en lijkt mij dat syl ook wel kan rijden zonder begeleiding aangezien ze al rijden kan
en pleaseeeeeeeeee zet vandaag eric erin![]()
dank jequote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja er komt weer een nieuw paard binnenkort.
voor in de gang met carnaval, soort rental paard voor de feestdagen?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Who cares?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Iets zoals: 'Huub, jij kunt over water lopen!'quote:
Of ze doelde met dat vuurwerk op de valentijn stemmingquote:Op maandag 12 februari 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
...of: Confronteer Natasia maar een keer met jouw kennis over hoe zij op TV overkomt. Zij zal het niet geloven, maar het levert wél leuke tv op.
Kan ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
Of ze doelde met dat vuurwerk op de valentijn stemming
Volgens mij gooide hij de handdoek over een spiegel. Brian probeerde zich te verstoppen in de douche ruimte, de camera weerkaatste hun beeld via een spiegel waardoor ze Brian (half rukkend) konden betrappen.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:25 schreef noucky het volgende:
DGK redactie, al slapen vele streamers en een enkeling dit echt wel gezien heeft:
Brian gooit een handdoek voor de camera !!!!!!!!!!! Waarom krijgt hij geen sanctie ?????? ( of verwijdering ? )
Is dit wel toegestaan ?????
Graag antwoord terug.
Bedankt voor de leuke streams het laatste uur, klasse !!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geen spamquote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
De eerste keer dat huub en NL een probleem hadden kreeg 1 van de 2 een gele kaart voor uitlokken dus toen mocht het ook nietquote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef itsme het volgende:
Volgens mij is een sanctie voor Brian op zijn plaats i.v.m de handdoek over de camera leggen.
Uitlokking mag toch?
Als Huub weer in deze valkuil trapt zou erg stom zijn.
A: hij is nu nuchter (ze hebben meer kans over 2 weken)![]()
B: Hij is niet gek en heeft dit volgens mij ook buiten besproken met Hedda en co.
Het levert 1 regisseur kostenbesparing op lijkt me. paar duuzend in de maand. Ik vind het in ieder geval ontzettend jammer. Juist de streams vond ik bij DGK vele malen beter geregeld en geregisseerd dan bij alle versies van BB.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar toch nog één poging.
Wat is het idee alleen van 1600 tot 0200 vier streams uit te zenden?
Zoals nu was er een (voor mij) interessant gesprek tussen Bart en een beroepskeuzebegeleidster, maar wordt er overgeschakeld naar taart bakken.
Misschien voor de meerderheid leuker (meer te zien), maar ik zou zelf graag kiezen voor dat gesprek met Bart.
Is het echt zoveel duurder/ meer werk dat gesprek op stream 3 + 4 te zetten?
Ik neem aan dat het van hogerhand besloten is, maar ik vraag me wel af wat de reden daarvan is, ook tussen 0200 en 1600 zijn er streamvolgers.
Levert het echt zoveel kostenbesparing op.
Brian is van plan de ex van huub of de zus van huub uit te nodigen voor valentijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef itsme het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft zorgen dat er bescherming voor Huub is vanavond. liefst nu al.
Ik weet niet wat die brian van plan is maar het ziet er niet goed uit.
Hebben jullie hem niet zijn pilletjes gegeven?
En als antwoord op Huub zijn vraag waarom Hedda.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef monique.t het volgende:
[..]
Brian is van plan de ex van huub of de zus van huub uit te nodigen voor valentijn.
Volgens brian geilde hedda op brian toen ze in de zebra waren
Vanaf morgen zijn er vanaf 13.00 uur weer 4 streams. En dank je voor het compliment!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Het levert 1 regisseur kostenbesparing op lijkt me. paar duuzend in de maand. Ik vind het in ieder geval ontzettend jammer. Juist de streams vond ik bij DGK vele malen beter geregeld en geregisseerd dan bij alle versies van BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |