masterplanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee:
Wegens het stelen van de koffer van Huub vervallen Brians vlieglessen!
Gewoon een hand afhakken....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee:
Wegens het stelen van de koffer van Huub vervallen Brians vlieglessen!
Jamaar als ze voor alles wat hij daar heeft gestolen iets af moeten hakken blijft er niets meer van hem overquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:31 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jamaar als ze voor alles wat hij daar heeft gestolen iets af moeten hakken blijft er niets meer van hem over![]()
Oké, goed plan dus![]()
ik stem op 1 en 2quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
Zet eens een poll op de site van DGK met de vraag welke sanctie er op stelen/vernielen van andermans spullen moet staan. En daarbij 3 keuze mogelijkheden.
1. Miljonair die schuldig maakt aan diefstal of vernieling mag geen gebruik maken van een uitje of een privelege (zoals de vlieglessen van Brian).
2. De beelden worden vertoond aan alle miljonairs.
3. Niets
Fysiek geweld wordt niet getolereerd maar diefstal dus blijkbaar wel?
Ik vind zowieso dat de kijkers input mogen geven in het programma. Er zijn genoeg ideeën. En er mag behalve dat geruzie en geroddel in dat huis wel eens wat uitgevoerd worden. Geef ze maar eens een opdracht die ze binnen een x aantal tijd moeten vervullen. En stel er maar een grote beloning tegenover (150 contactpunten voor de winnende miljonair bijvoorbeeld)
ik stem ook voor 2, 1 en... de schade zal worden verhaald met smartegeld toelage op de dader EN op alle medebewoners!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
Zet eens een poll op de site van DGK met de vraag welke sanctie er op stelen/vernielen van andermans spullen moet staan. En daarbij 3 keuze mogelijkheden.
1. Miljonair die schuldig maakt aan diefstal of vernieling mag geen gebruik maken van een uitje of een privelege (zoals de vlieglessen van Brian).
2. De beelden worden vertoond aan alle miljonairs.
3. Niets
Fysiek geweld wordt niet getolereerd maar diefstal dus blijkbaar wel?
Ik vind zowieso dat de kijkers input mogen geven in het programma. Er zijn genoeg ideeën. En er mag behalve dat geruzie en geroddel in dat huis wel eens wat uitgevoerd worden. Geef ze maar eens een opdracht die ze binnen een x aantal tijd moeten vervullen. En stel er maar een grote beloning tegenover (150 contactpunten voor de winnende miljonair bijvoorbeeld)
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:12 schreef avonne het volgende:
Sommige mensen willen echt de tangoles en het paaldansen niet missen, anderen willen René's of Carlos droge commentaar horen, of meedoen met een workshop.
staat er nog wel hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Helleu redactie![]()
Waar is jullie filmpje Op Stap gebleven? Staat niet meer op jullie site, da's jammer want het zat perfect in elkaar.![]()
Nu Huub terug is stijgt het gemiddelde weer tot net boven de 100quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Beste redactie! Zou het niet leuk om een keer een IQ test te houden in het huis? Ben wel benieuwd wat het gemiddelde IQ in het huis is.
Thank youquote:Op zondag 11 februari 2007 19:24 schreef Danny het volgende:
[..]
staat er nog wel hoor
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?contentid=201014
Komende weekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:59 schreef Tessa_77 het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe bewoners??
Ja wie weet een keer.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Beste redactie! Zou het niet leuk om een keer een IQ test te houden in het huis? Ben wel benieuwd wat het gemiddelde IQ in het huis is.
Tja...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat is er tegen Huub en Natasia gezegd toen ze 'achter' op gesprek waren? Jullie geven zelf in het COS topic aan dat er zo vuurwerk aan komt en na een kwartier vliegen Huub en Natasia elkaar in de haren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |