abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46182330
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik heb wel een idee:
Wegens het stelen van de koffer van Huub vervallen Brians vlieglessen!
masterplan
pi_46182659
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik heb wel een idee:
Wegens het stelen van de koffer van Huub vervallen Brians vlieglessen!
Gewoon een hand afhakken....
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_46182714
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef kissy het volgende:

[..]

Gewoon een hand afhakken....
Jamaar als ze voor alles wat hij daar heeft gestolen iets af moeten hakken blijft er niets meer van hem over

Oké, goed plan dus
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_46183332
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:31 schreef easy-going het volgende:

[..]

Jamaar als ze voor alles wat hij daar heeft gestolen iets af moeten hakken blijft er niets meer van hem over

Oké, goed plan dus
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_46183533
Zet eens een poll op de site van DGK met de vraag welke sanctie er op stelen/vernielen van andermans spullen moet staan. En daarbij 3 keuze mogelijkheden.
1. Miljonair die schuldig maakt aan diefstal of vernieling mag geen gebruik maken van een uitje of een privelege (zoals de vlieglessen van Brian).
2. De beelden worden vertoond aan alle miljonairs.
3. Niets

Fysiek geweld wordt niet getolereerd maar diefstal dus blijkbaar wel?

Ik vind zowieso dat de kijkers input mogen geven in het programma. Er zijn genoeg ideeën. En er mag behalve dat geruzie en geroddel in dat huis wel eens wat uitgevoerd worden. Geef ze maar eens een opdracht die ze binnen een x aantal tijd moeten vervullen. En stel er maar een grote beloning tegenover (150 contactpunten voor de winnende miljonair bijvoorbeeld)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46184458
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
Zet eens een poll op de site van DGK met de vraag welke sanctie er op stelen/vernielen van andermans spullen moet staan. En daarbij 3 keuze mogelijkheden.
1. Miljonair die schuldig maakt aan diefstal of vernieling mag geen gebruik maken van een uitje of een privelege (zoals de vlieglessen van Brian).
3. Niets

Ik vind zowieso dat de kijkers input mogen geven in het programma. Er zijn genoeg ideeën. En er mag behalve dat geruzie en geroddel in dat huis wel eens wat uitgevoerd worden. Geef ze maar eens een opdracht die ze binnen een x aantal tijd moeten vervullen. En stel er maar een grote beloning tegenover (150 contactpunten voor de winnende miljonair bijvoorbeeld)
ik stem op 1 en 2

pi_46184576
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik stem op 1 en 2

Ik ook
pi_46184800
1 en 2
pi_46185094
Redactie knal die poll maar op jullie site. Dan wordt het misschien nog wat met dat zooitje ongeregeld daar.
pi_46186369
He redacktie,

Zorg eens voor spanning in die tent.

Zeg ook dat die natte snee de contactpunten allemaal moet verdelen onder huub en silvia die ze van Nena heeft geleend het gaat om 100 punten
pi_46190414
Wanneer komen er weer nieuwe bewoners??
pi_46204859
Redactie,
Kan het dagprogramma ook op de tiensite gepubliceerd worden?

Verschillende streamers hebben verschillende voorkeuren.
Sommige mensen willen echt de tangoles en het paaldansen niet missen, anderen willen René's of Carlos droge commentaar horen, of meedoen met een workshop.
Zo kunnen wij streamers ook een beetje onze dag plannen en weer op tijd voor het scherm zitten.

Zo erg is het toch niet als streamers massaal wegblijven bij Natasia's zangles?
Zijn we weer op tijd terug om te lachen als Brians zangles begint. Beloofd
pi_46204945
Ik heb een vraag:
Afgelopen Vrijdag zag ik hoe Braindead de koffers een voor een over de heg kieperde. Daarmee belande de koffers mijn inziens toch buiten de grensen waar de bewoners mogen komen?
Op het moment dat Braindead deze dus weer ging halen heeft hij toen niet de regel overtreden dat hij het terrein niet mag verlaten. De sanctie hiervoor is toch dat hij de kooi moet verlaten?
Kunnen jullie de filmpjes van het moment dat hij ze over de heg gooit met kracht en het moment dat hij ze weer opvist op de site neerzetten ?
Hier klopt echt iets niet hoor.
pi_46210994
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
3. Niets

ik stem ook voor 2, 1 en... de schade zal worden verhaald met smartegeld toelage op de dader EN op alle medebewoners!
Dat wil zeggen:

Als er een miljonair de contactpunten weghaalt :
hij of zij de punten terug moet geven,
het filmpje vertoont zal worden aan ALLE anderen en
dat die miljonair de hele week ( of twee weken of 1 maand) geen privileges meer heeft ( geen lessen, geen computer, geen zang of dans of boksen).
Hij of zij zal nogmaals het gestolen bedrag aan contactpunten aan de bestolene moeten betalen als smartegeld. ( dan is het ineens erg aantrekkelijk om bestolen te worden. Daarom MOETEN de contactpunten op een zichtbare plaats in het huis worden neergezet en constant voor een camera staan.)

dan moeten alle andere miljonairs hetzelfde bedrag in contactpunten bijeen leggen voor de bestolen miljonair.

Dat zal ze leren!

Wat er in ieder geval moet gaan komen is politieservice. Want er zit een echte dief/crimineel in dat huis! En daar MOET je gewoon als mens tegen kunnen optreden.
pi_46212399
Helleu redactie

Waar is jullie filmpje Op Stap gebleven? Staat niet meer op jullie site, da's jammer want het zat perfect in elkaar.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 11 februari 2007 @ 19:08:00 #166
6941 APK
Factual, I think.
pi_46212986
quote:
Op zondag 11 februari 2007 15:12 schreef avonne het volgende:

Sommige mensen willen echt de tangoles en het paaldansen niet missen, anderen willen René's of Carlos droge commentaar horen, of meedoen met een workshop.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Admin zondag 11 februari 2007 @ 19:24:30 #167
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46213476
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Helleu redactie

Waar is jullie filmpje Op Stap gebleven? Staat niet meer op jullie site, da's jammer want het zat perfect in elkaar.
staat er nog wel hoor
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?contentid=201014
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46219080
Beste redactie! Zou het niet leuk om een keer een IQ test te houden in het huis? Ben wel benieuwd wat het gemiddelde IQ in het huis is.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  zondag 11 februari 2007 @ 21:52:58 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46219490
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Beste redactie! Zou het niet leuk om een keer een IQ test te houden in het huis? Ben wel benieuwd wat het gemiddelde IQ in het huis is.
Nu Huub terug is stijgt het gemiddelde weer tot net boven de 100
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 11 februari 2007 @ 22:51:14 #170
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46222094
Wat is er tegen Huub en Natasia gezegd toen ze 'achter' op gesprek waren? Jullie geven zelf in het COS topic aan dat er zo vuurwerk aan komt en na een kwartier vliegen Huub en Natasia elkaar in de haren.
pi_46222892
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:24 schreef Danny het volgende:

[..]

staat er nog wel hoor
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?contentid=201014
Thank you
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_46225649
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:59 schreef Tessa_77 het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe bewoners??
Komende week
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_46225669
quote:
Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Ja wie weet een keer.
pi_46225696
quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat is er tegen Huub en Natasia gezegd toen ze 'achter' op gesprek waren? Jullie geven zelf in het COS topic aan dat er zo vuurwerk aan komt en na een kwartier vliegen Huub en Natasia elkaar in de haren.
Tja...
pi_46225727
quote:
Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Komende week
Doe maar morgen rond koffie tijd.
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')