Niks dode hoek.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
hehe, hij heeft eindelijk de beelden bekeken. uiteraard zal de redactie en jdm het gewoon blijven gooien op 'dode hoek'
Ik denk dat ze gewoon effe een deal gesloten hebben met Huub, iets in de trant van "help ons wat media aandacht te genereren, en je krijgt je 10k terug (als ie die uberhaubt betaald heeft, hij is immers gevraagd voor het programma, net als Amanda).quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Huub zelf naar Boulevard is gegaan met zijn melding juridische stappen te owerwegen. Dus ik denk echt dat de redactie hem ook wel terug wil en dat ze het op die manier via de media spelen.
En FOK! heeft zich lekker laten inpakken om aan de hype mee te doen. Als het allemaal opgezet was, dan zijn we zwaar geplayed door dgk redaktiequote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Hey pas op hoor dit is een neppert ! De echte DGK_R is met een C en niet een K.
Kap gewoon ff anders komt de echte redactie hier niet meer treug
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens is bovenstaande clone geband
ik denk toch dat ze dat sinds zijn vertrek al moeten denken gezien de mening van de kijkers én dat zijn naam nog steeds in zo'n beetje elk topic 100x voorbij komt in combinatie met 'onterecht' of 'terug'quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon effe een deal gesloten hebben met Huub, iets in de trant van "help ons wat media aandacht te genereren, en je krijgt je 10k terug (als ie die uberhaubt betaald heeft, hij is immers gevraagd voor het programma, net als Amanda).
Maar JdM en de redaktie is natuurlijk ook niet gek...als je naar de "stemming" van gisteren kijkt wat voor wanvertoning dat was kan ik me goed voorstellen dat Stijn meteen dacht "***$*%&&^! waarom hebben we Huub laten gaan!"
Zeker weten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:11 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk toch dat ze dat sinds zijn vertrek al moeten denken gezien de mening van de kijkers én dat zijn naam nog steeds in zo'n beetje elk topic 100x voorbij komt in combinatie met 'onterecht' of 'terug'
En ik zou denken dat JdM erg blij is met FOK! en alle publiciteit er om heen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:11 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk toch dat ze dat sinds zijn vertrek al moeten denken gezien de mening van de kijkers én dat zijn naam nog steeds in zo'n beetje elk topic 100x voorbij komt in combinatie met 'onterecht' of 'terug'
Geloof je dat echt? Dat is toch bijna niet te doen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef dark80 het volgende:
Tuurlijk word elk berichtje in dit forum gelezen door Talpa Producties
Iemand die bv vanmorgen, tijdens de ruzie met Palma, tegen Natasia roept "als je het zo zielig vindt dat die vrouw de bedden in haar eentje moet verschonen, dan help je met die luie vette reet van je toch lekker zelf! Of wil je nou behalve je kinderen opvoeden ook al geen bedden meer verschonen?"quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:48 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Dat is toch bijna niet te doen!
Maar als het zo zou zijn dan bij deze maar meteen mijn vraag aan de DGK redactie: Kan er nog ingeschreven worden. En vertel eens, wat zoeken julie nu eigenlijk nog voor personen. Kwa type..![]()
Kijk, dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die bv vanmorgen, tijdens de ruzie met Palma, tegen Natasia roept "als je het zo zielig vindt dat die vrouw de bedden in haar eentje moet verschonen, dan help je met die luie vette reet van je toch lekker zelf! Of wil je nou behalve je kinderen opvoeden ook al geen bedden meer verschonen?"
Ik neem zomaar aan dat het de Jelmar is (Huub noemde die naam)?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Danny het volgende:
Die Jelmar Hagen op de titelrol he, is dat die gast die tegen Huub uit de school klapte over Natasia's ex en de Endstra tapes enzo?
Maar Johnny wil Huubje wel terug.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:54 schreef itsme het volgende:
Leuke actie van gisteravond.
Heerlijk om die koppen te zien.![]()
Als ik het goed begrijp was het niet onzeDBK redactie die Huub er uit wilde maar de vrouwelijke redacteur.
Er was zelfs onenigheid tussen de redactie wbt huub? Kan me daar wel iets bij voorstellen.
Volgens mij proberen ze een slaatje uit Huub te slaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef farceman het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Huub daar weer eens zooi gaat schoppen.
Het lijke wel makgeslagen schapen.
Terug met de geloofwaardigheid van het programma en dus Huub er terug in.
JULLIE GAAN TOCH NIET AF OP WAT BRIAN AAN HUUB HEEFT VERTELD?!!!!
K
ijk gewoon die beelden , twee weken geen alcohol en Huub terug.
Dan moet ie gewoon gaan, hij wist dat ie niet aan een cursus "Kantklossen voor Kootwijkerbroekse vrouwen in de overgang" begon.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:56 schreef farceman het volgende:
Probleem is ook dat Bart helemaal geen tv wil maken. Hij hoopt alleen maar dat het programma gaat floppen door zo saai mogelijk te doen en dan de pot te verdelen onder de overgebleven bewoners.
Maar ja hoe krijg je Bart zover om te vertrekken...lekker veel pesten lijkt mij.
ze noemden inderdaad wel die voornaamquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Danny het volgende:
Die Jelmar Hagen op de titelrol he, is dat die gast die tegen Huub uit de school klapte over Natasia's ex en de Endstra tapes enzo?
* ligt hier even een tijdje dubbelquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ie gewoon gaan, hij wist dat ie niet aan een cursus "Kantklossen voor Kootwijkerbroekse vrouwen in de overgang" begon.
En wat nou pot verdelen?? Absoluut niet, wie het niet bevalt kan vertrekken.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ie gewoon gaan, hij wist dat ie niet aan een cursus "Kantklossen voor Kootwijkerbroekse vrouwen in de overgang" begon.
En wat nou pot verdelen?? Absoluut niet, wie het niet bevalt kan vertrekken.
JdM... Die werd vroeger ook gepest Brotherfeelingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Wie heft de beslissing genomen Huub weer terug te plaatsen ?
overtreffen kan altijd. Nena morgen weer terugzetten et voilaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:15 schreef Gajus het volgende:
@ DHK_REDACTIE: de afgelopen avond was een onvergetelijke episode uit de DGK-saga.![]()
verwachten jullie dit te kunnen overtreffen?
Ik heb wel een idee:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:45 schreef itsme het volgende:
Kunnen jullie alsjebleift een sanctie geven op stelen van spullen in het huis.
Nu zitten Brian en Bart weer spullen te jatten van huub.![]()
ja goed idee en moet hij al zijn CP aan Huub geven + de schade betalen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee:
Wegens het stelen van de koffer van Huub vervallen Brians vlieglessen!
masterplanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee:
Gewoon een hand afhakken....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee:
Jamaar als ze voor alles wat hij daar heeft gestolen iets af moeten hakken blijft er niets meer van hem overquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:31 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jamaar als ze voor alles wat hij daar heeft gestolen iets af moeten hakken blijft er niets meer van hem over![]()
Oké, goed plan dus![]()
ik stem op 1 en 2quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
Zet eens een poll op de site van DGK met de vraag welke sanctie er op stelen/vernielen van andermans spullen moet staan. En daarbij 3 keuze mogelijkheden.
1. Miljonair die schuldig maakt aan diefstal of vernieling mag geen gebruik maken van een uitje of een privelege (zoals de vlieglessen van Brian).
2. De beelden worden vertoond aan alle miljonairs.
3. Niets
Fysiek geweld wordt niet getolereerd maar diefstal dus blijkbaar wel?
Ik vind zowieso dat de kijkers input mogen geven in het programma. Er zijn genoeg ideeën. En er mag behalve dat geruzie en geroddel in dat huis wel eens wat uitgevoerd worden. Geef ze maar eens een opdracht die ze binnen een x aantal tijd moeten vervullen. En stel er maar een grote beloning tegenover (150 contactpunten voor de winnende miljonair bijvoorbeeld)
ik stem ook voor 2, 1 en... de schade zal worden verhaald met smartegeld toelage op de dader EN op alle medebewoners!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
Zet eens een poll op de site van DGK met de vraag welke sanctie er op stelen/vernielen van andermans spullen moet staan. En daarbij 3 keuze mogelijkheden.
1. Miljonair die schuldig maakt aan diefstal of vernieling mag geen gebruik maken van een uitje of een privelege (zoals de vlieglessen van Brian).
2. De beelden worden vertoond aan alle miljonairs.
3. Niets
Fysiek geweld wordt niet getolereerd maar diefstal dus blijkbaar wel?
Ik vind zowieso dat de kijkers input mogen geven in het programma. Er zijn genoeg ideeën. En er mag behalve dat geruzie en geroddel in dat huis wel eens wat uitgevoerd worden. Geef ze maar eens een opdracht die ze binnen een x aantal tijd moeten vervullen. En stel er maar een grote beloning tegenover (150 contactpunten voor de winnende miljonair bijvoorbeeld)
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:12 schreef avonne het volgende:
Sommige mensen willen echt de tangoles en het paaldansen niet missen, anderen willen René's of Carlos droge commentaar horen, of meedoen met een workshop.
staat er nog wel hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Helleu redactie![]()
Waar is jullie filmpje Op Stap gebleven? Staat niet meer op jullie site, da's jammer want het zat perfect in elkaar.![]()
Nu Huub terug is stijgt het gemiddelde weer tot net boven de 100quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Beste redactie! Zou het niet leuk om een keer een IQ test te houden in het huis? Ben wel benieuwd wat het gemiddelde IQ in het huis is.
Thank youquote:Op zondag 11 februari 2007 19:24 schreef Danny het volgende:
[..]
staat er nog wel hoor
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?contentid=201014
Komende weekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:59 schreef Tessa_77 het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe bewoners??
Ja wie weet een keer.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Vakkie_W het volgende:
Beste redactie! Zou het niet leuk om een keer een IQ test te houden in het huis? Ben wel benieuwd wat het gemiddelde IQ in het huis is.
Tja...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat is er tegen Huub en Natasia gezegd toen ze 'achter' op gesprek waren? Jullie geven zelf in het COS topic aan dat er zo vuurwerk aan komt en na een kwartier vliegen Huub en Natasia elkaar in de haren.
Ja er komt weer een nieuw paard binnenkort.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:38 schreef Missy_1974 het volgende:
DGK, komt er nog een paard bij want dan kunnen syl en amoebe rijden?
en lijkt mij dat syl ook wel kan rijden zonder begeleiding aangezien ze al rijden kan
en pleaseeeeeeeeee zet vandaag eric erin![]()
dank jequote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja er komt weer een nieuw paard binnenkort.
voor in de gang met carnaval, soort rental paard voor de feestdagen?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Who cares?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Iets zoals: 'Huub, jij kunt over water lopen!'quote:
Of ze doelde met dat vuurwerk op de valentijn stemmingquote:Op maandag 12 februari 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
...of: Confronteer Natasia maar een keer met jouw kennis over hoe zij op TV overkomt. Zij zal het niet geloven, maar het levert wél leuke tv op.
Kan ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
Of ze doelde met dat vuurwerk op de valentijn stemming
Volgens mij gooide hij de handdoek over een spiegel. Brian probeerde zich te verstoppen in de douche ruimte, de camera weerkaatste hun beeld via een spiegel waardoor ze Brian (half rukkend) konden betrappen.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:25 schreef noucky het volgende:
DGK redactie, al slapen vele streamers en een enkeling dit echt wel gezien heeft:
Brian gooit een handdoek voor de camera !!!!!!!!!!! Waarom krijgt hij geen sanctie ?????? ( of verwijdering ? )
Is dit wel toegestaan ?????
Graag antwoord terug.
Bedankt voor de leuke streams het laatste uur, klasse !!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geen spamquote:Op maandag 12 februari 2007 00:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
De eerste keer dat huub en NL een probleem hadden kreeg 1 van de 2 een gele kaart voor uitlokken dus toen mocht het ook nietquote:Op maandag 12 februari 2007 14:20 schreef itsme het volgende:
Volgens mij is een sanctie voor Brian op zijn plaats i.v.m de handdoek over de camera leggen.
Uitlokking mag toch?
Als Huub weer in deze valkuil trapt zou erg stom zijn.
A: hij is nu nuchter (ze hebben meer kans over 2 weken)![]()
B: Hij is niet gek en heeft dit volgens mij ook buiten besproken met Hedda en co.
Het levert 1 regisseur kostenbesparing op lijkt me. paar duuzend in de maand. Ik vind het in ieder geval ontzettend jammer. Juist de streams vond ik bij DGK vele malen beter geregeld en geregisseerd dan bij alle versies van BB.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar toch nog één poging.
Wat is het idee alleen van 1600 tot 0200 vier streams uit te zenden?
Zoals nu was er een (voor mij) interessant gesprek tussen Bart en een beroepskeuzebegeleidster, maar wordt er overgeschakeld naar taart bakken.
Misschien voor de meerderheid leuker (meer te zien), maar ik zou zelf graag kiezen voor dat gesprek met Bart.
Is het echt zoveel duurder/ meer werk dat gesprek op stream 3 + 4 te zetten?
Ik neem aan dat het van hogerhand besloten is, maar ik vraag me wel af wat de reden daarvan is, ook tussen 0200 en 1600 zijn er streamvolgers.
Levert het echt zoveel kostenbesparing op.
Brian is van plan de ex van huub of de zus van huub uit te nodigen voor valentijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef itsme het volgende:
Kunnen jullie alsjeblieft zorgen dat er bescherming voor Huub is vanavond. liefst nu al.
Ik weet niet wat die brian van plan is maar het ziet er niet goed uit.
Hebben jullie hem niet zijn pilletjes gegeven?
En als antwoord op Huub zijn vraag waarom Hedda.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef monique.t het volgende:
[..]
Brian is van plan de ex van huub of de zus van huub uit te nodigen voor valentijn.
Volgens brian geilde hedda op brian toen ze in de zebra waren
Vanaf morgen zijn er vanaf 13.00 uur weer 4 streams. En dank je voor het compliment!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Het levert 1 regisseur kostenbesparing op lijkt me. paar duuzend in de maand. Ik vind het in ieder geval ontzettend jammer. Juist de streams vond ik bij DGK vele malen beter geregeld en geregisseerd dan bij alle versies van BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |