Ja, blablabla, doe het maar eensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef Danny het volgende:
[..]
kasta zul je niet heel snel op leugens betrappen. kan een enorme eikel zijn, maar hij praat zelden poep.
Aannemelijker acht ik het dat ze nagenoeg geen geschikte mensen kunnen vinden (zie Amanda) en dat ze dus dan zelfs maar geschikte mensen die ook op FOK! komen een kans moeten gaan geven
Wat mij doet melden dat mijn aanbod om Natasia aan te pakken nog steeds staat
precies. gisteren meldden ze in COS dat er maar beter geen linkje naar het profiel van de nieuwe bewoner geplaatst kon worden. Sorry, maar dat is niet aan dgk_redactie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar eeh, FOK! is toch geen fansite? Vroeger waren "we" hier gewoon kritisch en kwamen we ook wel aan nieuws zónder de redactie te paaien. Wat mij betreft zijn ze hier welkom, maar als ze zich expliciet profileren als (een deel van de) redactie, mogen ze toch ook aangesproken worden als een soort formele woordvoerder?
De noodzaak hen met zijden handschoentjes aan te pakken in ruil voor een nieuwtje hier en daar zie ik niet zo, eerlijk gezegd.
hij is alleen wel homoquote:
Ben ik het mee eens hoor. Er zijn alleen verschillende manieren om kritiek te uiten. Het moet wel een bééétje leuk voor ze blijven, anders komen ze hier niet meer en sterft het topic een zachte dood, simpel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar eeh, FOK! is toch geen fansite? Vroeger waren "we" hier gewoon kritisch en kwamen we ook wel aan nieuws zónder de redactie te paaien. Wat mij betreft zijn ze hier welkom, maar als ze zich expliciet profileren als (een deel van de) redactie, mogen ze toch ook aangesproken worden als een soort formele woordvoerder?
De noodzaak hen met zijden handschoentjes aan te pakken in ruil voor een nieuwtje hier en daar zie ik niet zo, eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:08 schreef Danny het volgende:
[..]
hij is alleen wel homo
en travestiet.
http://www.gay.nl/MissNaTRASHa was ook van hem. ik zoek daar nog even de foto's van terug.
ok, wat ik verder nog vind plaats ik daar. wmb kunnen de andere foto's daar ook heen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Binnen een uur had hij 'getracht' al zijn sites offline te halen.
MissNaTRASHa, nieuwe miljonair?!
Goed bezig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef Danny het volgende:
ok, wat ik verder nog vind plaats ik daar. wmb kunnen de andere foto's daar ook heen.
Goed bezig dannyquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, wat ik verder nog vind plaats ik daar. wmb kunnen de andere foto's daar ook heen.
Je kan ook te ver gaan en gaan stalken hequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef dark80 het volgende:
*Tip* Aangezien de redactie hier niet meer reageert kan ik als tip geven, zoek in Hyves op bedrijven naar Talpa en kies je favoriete Gouden Kooi redactie lid uit
Pim: bok-redacteurquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef dark80 het volgende:
*Tip* Aangezien de redactie hier niet meer reageert kan ik als tip geven, zoek in Hyves op bedrijven naar Talpa en kies je favoriete Gouden Kooi redactie lid uit
Ach, we kunnen wel tegen een stootje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:28 schreef dark80 het volgende:
Stalken, tja zou kunnen laat ik de definitie van stalken er eens bij halen
stal·ken (ov.ww.)
1 iem. hinderlijk achtervolgen, bespieden, telefonisch lastigvallen enz.
Nee iemand op Hyves toevoegen staat daar niet bij
Maar kunnen jullie ook moeilijke vragen beantwoorden; that's the questionquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef DGK-REDAKTIE het volgende:
Ach, we kunnen wel tegen een stootje
Als het Eric Mannetje maar niet isquote:Er staan weer spannende momenten voor de deur (en poort).
ik mag toch hopen dat jullie bedoelen dat huub voor de poort staatquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef DGK-REDAKTIE het volgende:
[..]
Ach, we kunnen wel tegen een stootje.
We zijn even errugggggggggg druk geweest maar we zijn er helemaal uit.
Er staan weer spannende momenten voor de deur (en poort).
Jij was wegquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef scanman01 het volgende:
In Boulevard: Huub overweegt juridische stappen
Wisten jullie dat al?
Beterquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef scanman01 het volgende:
was waarschijnlijk in een 'dode hoek'quote:Wisten jullie dat al?
Dan was ik even voor een minuutje terug, speciaal om het de redactie in te wrijvenquote:
Hij staat volgens mij niet erg sterk....quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan was ik even voor een minuutje terug, speciaal om het de redactie in te wrijven
En misschien, om niet met een traditie te breken, blijf ik wel
Vertel eens wat meer over die juridische stappen (voor de mensen die dat programma niet kijken).quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Wisten jullie dat al?
Geen idee hoe het werkt. Duidelijk is wel dat hij de stoel raakte ipv Nathanael. Huub had veel drank op en dan kun je zelf wel eens het idee hebben gehad dat je hem wél raakte. En de vraag is of zo'n licht trapje kan worden gezien als 'fysiek geweld'. Zelfs daar heb ik twijfels over. Het kost hem iig wel 10.000 euro.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij staat volgens mij niet erg sterk....
Tenzij hij een valse verklaring heeft afgegeven
maar er was een dode hoek he, vergeet dat niet!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt. Duidelijk is wel dat hij de stoel raakte ipv Nathanael. Huub had veel drank op en dan kun je zelf wel eens het idee hebben gehad dat je hem wél raakte. En de vraag is of zo'n licht trapje kan worden gezien als 'fysiek geweld'. Zelfs daar heb ik twijfels over. Het kost hem iig wel 10.000 euro.
Hey pas op hoor dit is een neppert ! De echte DGK_R is met een C en niet een K.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef DGK-REDAKTIE het volgende:
[..]
Zei hij dat op RTL Blvd?quote:
Ja klopt, en net zegt ie in Boulevard dat hij de stoel heeft geraaktquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef Mika25 het volgende:
Huub heeft zelf al aangegeven dat hij "achter" beelden gezien heeft die wij NIET gezien hebben...
overigens is bovenstaande clone gebandquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef DGK-REDAKTIE het volgende:
[..]
Mooi ! Opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Danny het volgende:
[..]
overigens is bovenstaande clone geband
Ik had het niet doorquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Hey pas op hoor dit is een neppert ! De echte DGK_R is met een C en niet een K.
Kap gewoon ff anders komt de echte redactie hier niet meer treug
hehe, hij heeft eindelijk de beelden bekeken. uiteraard zal de redactie en jdm het gewoon blijven gooien op 'dode hoek'quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ja klopt, en net zegt ie in Boulevard dat hij de stoel heeft geraakt
leuk voor die mensen dat jij dat eventjes zo op het fok forum post!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pim: bok-redacteur
Michel: redactie
Steven
Mendel
Dave
Claudia: Redactie
![]()
En de rest van Tien
Ik kan me niet voorstellen dat Huub zelf naar Boulevard is gegaan met zijn melding juridische stappen te owerwegen. Dus ik denk echt dat de redactie hem ook wel terug wil en dat ze het op die manier via de media spelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
hehe, hij heeft eindelijk de beelden bekeken. uiteraard zal de redactie en jdm het gewoon blijven gooien op 'dode hoek'
Het begint echt een heel vreemde zaak te worden.. Op MSN had hij namelijk aangegeven dat hij terecht het huis was uitgezet, hij zou beelden hebben gezien die wij niet hebben gezien. Maar nu komt dit dus weer.. Héél vreemd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
hehe, hij heeft eindelijk de beelden bekeken. uiteraard zal de redactie en jdm het gewoon blijven gooien op 'dode hoek'
Ze maken zelf de profielen aan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
leuk voor die mensen dat jij dat eventjes zo op het fok forum post!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |