quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:14 schreef jubeltje het volgende:
Komt huur nou terug in de gouden kooi? Of toch niet?
Zeg over je hobbiesquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:12 schreef jubeltje het volgende:
reageer a.u.b. op mijn vraag hierboven dankje!![]()
![]()
De hoofdletters staan nog niet allemaal goed hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:28 schreef jubeltje het volgende:
Ik bedoel....Komt huub nog terug in de gouden kooi? Of niet? :S
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zeg over je hobbies
"filmpje kijken op de bank in mn pyama onder een dekentje met dorito's en loempie-saus.. "
Wordt dat dekentje niet harstikke vettig als je daar met dorito's en loempie-saus onder gaat zitten?
Maar hoe eet je ze dan op als alleen jij onder het dekentje zit en de doritos en saus niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef jubeltje het volgende:
de doritos en die saus zitten niet onder dat dekentje!! maar ik! hahamaar 1 vraagje aan jou he : weet jij misschien of huub toch terug in de gouden kooi mag of dat ie gewoon er uit moet blijven?
Wie is Huub?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef jubeltje het volgende:
de doritos en die saus zitten niet onder dat dekentje!! maar ik! hahamaar 1 vraagje aan jou he : weet jij misschien of huub toch terug in de gouden kooi mag of dat ie gewoon er uit moet blijven?
Ow okquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:49 schreef jubeltje het volgende:
Mijn gezicht zit natuurlijk niet onder dat dekentje.......Pfffffffffffffffffff :S
Gouden kooi?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:49 schreef jubeltje het volgende:
uit de gouden kooi
Moet je denk ik naar een ander topic want hier ben je niet goed als je het over de gouden kooi wilt hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:49 schreef jubeltje het volgende:
uit de gouden kooi
aaah die Huub.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:54 schreef itsme het volgende:
volgens mij kan dit meisje cq vrouw het wel hebben.![]()
Er gaan steeds meer geruchten dat Huub terug komt.
Op talpa werd er vanochtend tijdens gesprek met Ilona gezegd dat Huub misschien terug komt.
ook schijnt het op de radio geweest te zijn.
Niemand weet het, maar vele hopen het.
zo goed![]()
![]()
Foto? Leeftijd? Vriendje?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:04 schreef jubeltje het volgende:
nou ja zeg!sorry voor die 30 vragen over of huub nou terug komt of niet...dat was dus mn dochter die ff lekker op t forum gaat zitten als ik op mn werk zit..ik lach me ziek hier,ook over t commentaar erop!
Dan typen jullie beide hetzelfde. zonder komma's en hoofdlettersquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:04 schreef jubeltje het volgende:
nou ja zeg!sorry voor die 30 vragen over of huub nou terug komt of niet...dat was dus mn dochter die ff lekker op t forum gaat zitten als ik op mn werk zit..ik lach me ziek hier,ook over t commentaar erop!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan typen jullie beide hetzelfde. zonder komma's en hoofdletters![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:35 schreef PC eend het volgende:
Als huub terug komt verliest het hele programma zijn hele geloofwaardigheid![]()
Dan stop ik met kijken![]()
triestquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:33 schreef jubeltje het volgende:
maar ik zat dus op mn werk en hoorde op de radio dat huub misschien terug komt,dus ik belde mn dochtertje om te vragen of ze effe op t forum wilde kijken of ze er iets over kon vinden...weet ik veel dus ze hier uitgebreid gaat posten
..maar goed,we wachten maar af
![]()
Zeg nou maarquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:19 schreef jubeltje het volgende:
foto leeftijd vriendje?dat wil je allemaal weten over mn dochtertje?doe es niet zo eng![]()
Geb. datum: 06-09-1974quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Foto? Leeftijd? Vriendje?![]()
De petitie en brief zijn vanmiddag ook naar RTL Boulevard gegaan dus dat zou het e.e.a verklarenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
Update: Huub heeft net in RTL Boulevard gezegd dat hij juridische stappen overweegt om terug in het huis te mogen. Hij heeft alle petities en klachten op het intetnet gezien en gelezen en is nu zelf ook van mening dat hij zich vergist heeft en Nathanael NIET heeft geraakt.
De vraag is of iemand nog terug kan die zo enorm veel info over zichzelf op het internet heeft kunnen lezen, maar misschien krijgt hij wel zijn 10.000 euro terug. Want anders is het wel een heel erg duur trapje, dat wellicht zo tam was dat het niet eens als fysiek geweld kan worden gezien.
Het is de vraag hoe een en ander zo snel al bij Boulevard is terecht gekomen. Ik kn me niet voorstellen dat Huub er zelf mee naar Boulevard is gestapt. Misschien is de redactie toch overstag gegaan vanwege de vele klachten op het internet en proberen ze zo uit Huub's terugkeer ook nog een extra slaatje te slaan.
Plasmaboy is niks voor hem......zwembadmeester welquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:26 schreef ruby het volgende:
Misschien mag Huub wel terugkomen, maar dan als Plasmaboy....![]()
En waar baseer je dat opquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:34 schreef dark80 het volgende:
ik denk dat huub vanavond om half 10 het huis weer in gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |