Morgen (waarschijnlijk) Ilona ook wegquote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef Dr_Greene het volgende:
3 eruit in drie dagen???
Goh, het lijkt wel of John de Mol het programma wil beëindigen...
Reality programma record. 4 Bewoners in 1 week weg.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Morgen (waarschijnlijk) Ilona ook weg![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:22 schreef Suikeroom het volgende:
FOK HEEFT VERLOREN
Stop met de kansloze acties.. Huub ligt eruit, Sylvia gaat eruit.. DGK is geen Big Brother. Wie het populairste is wint de show niet. Huub heeft gefaald.. hij zit nu weer lekker thuis. Geen kaarten-acties meer, je hoeft RTL Boulevard ook niet te mailen. De sterkste zitten nog in het huis.. kortom bespaar je de moeite en move de fuck on.. Huub is verleden tijd![]()
Nou, vooral dat je 's avonds tussen half 8 en 8 weer een half uurtje tijd voor iets nuttigs hebt, toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
dit heeft vele gevolgen.. echt kut!
Als het aan mij ligt niet, maar dat hangt heel erg af van de twee nieuwe bewoners die erbij komen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, vooral dat je 's avonds tussen half 8 en 8 weer een half uurtje tijd voor iets nuttigs hebt, toch?
Werd er nog een reden gegeven voor Huub's afwezigheid?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:41 schreef itsme het volgende:
vooral nu het een programma op talpa zelf was waar werd gezegd dat Huub misschien terug zou komen kreeg ik hoop.
En niet te vergeten dat Huub er eigenlijk had moeten zitten maar we opeens Ilona zagen.
Lol nee Gert.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Werd er nog een reden gegeven voor Huub's afwezigheid?
Bijvoorbeeld: "hij kon niet want hij moest naar Eemnes?"![]()
blijkbaar niet als ze eruit geschopt wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef N.icka het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van dat programma , iedereen gaat en komt maar , steeds nieuwe mensen ,ik dacht dat ze er 1 voor 1 uitgetreiterd zouden worden tot er 1 over zou blijven
Ze worden alleen niet vervangen als ze er unaniem uitgestemd worden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef N.icka het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van dat programma , iedereen gaat en komt maar , steeds nieuwe mensen ,ik dacht dat ze er 1 voor 1 uitgetreiterd zouden worden tot er 1 over zou blijven
Nou nou nou, hij was best grappig en we hebben ons en paar weekjes met hem vermaakt en nu is hij weg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:15 schreef kissy het volgende:
Zou toch helemaal geweldig zijn!!!
Ik denk dat half nederland net zo hard juicht alsdat het nederlandse elftal een doelpunt maakt.![]()
Vind ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou nou nou, hij was best grappig en we hebben ons en paar weekjes met hem vermaakt en nu is hij weg.
Dat was het.
Sla je nu niet een beetje door?
Mag ik zelf nog wel juichen dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou nou nou, hij was best grappig en we hebben ons en paar weekjes met hem vermaakt en nu is hij weg.
Dat was het.
Juich jij wel met me mee dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:21 schreef Gerdien76 het volgende:
Huubbbbbbbbbbbbbbbb kom terug.. Ik mis je grappige actie's. Jij was en bent nog steeds de leukste bewoner van de gouden kooi...
Waarom weer zo fokking negatief? Alsquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat was het.
Op welke zender ???quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:51 schreef Fc_k het volgende:
Ik kreeg vanochtend een SMS van mijn vriend dat op de radio werd gezegd dat Huub terug komt..
Ik hoop het wel!
![]()
anders gooi je er ff wat punten en komma's inquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef jubeltje het volgende:
komt huub nu echt terug in de gouden kooi of niet alleen zeggen als je het zeker weet
Gebruik eerst eens even hoofdletters!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef jubeltje het volgende:
mag huub nu toch terug komen in de gouden kooi of hoe zit dat nou? :S
Vraag het gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:01 schreef jubeltje het volgende:
[b][i]komt huub nu echt terug in de gouden kooi of nietalleen zeggen als je het zeker weet
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |