abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46070310
Zou toch helemaal geweldig zijn!!!
Ik denk dat half nederland net zo hard juicht alsdat het nederlandse elftal een doelpunt maakt.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het leven is te hard om zacht te zijn.
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:17:47 #77
92279 N.icka
Windforce 11
pi_46070375
Ik snap helemaal niks meer van dat programma , iedereen gaat en komt maar , steeds nieuwe mensen ,ik dacht dat ze er 1 voor 1 uitgetreiterd zouden worden tot er 1 over zou blijven
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:20:45 #78
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_46070464
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef N.icka het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van dat programma , iedereen gaat en komt maar , steeds nieuwe mensen ,ik dacht dat ze er 1 voor 1 uitgetreiterd zouden worden tot er 1 over zou blijven
blijkbaar niet als ze eruit geschopt worden
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_46070530
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef N.icka het volgende:
Ze worden alleen niet vervangen als ze er unaniem uitgestemd worden.
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:54:37 #80
92279 N.icka
Windforce 11
pi_46071435
Ah , ok , er komt dus geen eind aan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_46071518
Pas na een jaar komt er niemand meer bij
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 13:08:07 #82
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46071740
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:15 schreef kissy het volgende:
Zou toch helemaal geweldig zijn!!!
Ik denk dat half nederland net zo hard juicht alsdat het nederlandse elftal een doelpunt maakt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nou nou nou, hij was best grappig en we hebben ons en paar weekjes met hem vermaakt en nu is hij weg.
Dat was het.
Sla je nu niet een beetje door?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:14:26 #83
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_46071901
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou nou nou, hij was best grappig en we hebben ons en paar weekjes met hem vermaakt en nu is hij weg.
Dat was het.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Vind ik ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het is maar een Talpashow hoor.
Volgende!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_46072077
quote:

[..]

Dat was het.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mag ik zelf nog wel juichen dan?
pi_46072154
Huubbbbbbbbbbbbbbbb kom terug.. Ik mis je grappige actie's. Jij was en bent nog steeds de leukste bewoner van de gouden kooi...
pi_46072184
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:21 schreef Gerdien76 het volgende:
Huubbbbbbbbbbbbbbbb kom terug.. Ik mis je grappige actie's. Jij was en bent nog steeds de leukste bewoner van de gouden kooi...
Juich jij wel met me mee dan?
  Moderator woensdag 7 februari 2007 @ 13:22:53 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46072194
quote:

[..]

Dat was het.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Waarom weer zo fokking negatief? Als
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
H
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
U
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
U
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
B
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
terug in het huis komt, breekt er een massaal volksfeest uit, zeker weten! Polonaises in de straten, confetti vult de lucht, burgemeesters vernoemen spontaan straten naar de heer van Ballegoy, overal zijn drankgelagen tot in de kleine uurtjes: NOOIT MEER NAAR HUIS OLE OLEEEE!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46072265
Voor een ander brand ik een kaarsje, maar bij Huub vind ik meer een borrel passen, moet hij wwel snel terug komen, anders zit ik straks in de Jellinek kliniek....
pi_46072284
Zie je praat nu al met een dubbele tong, echt wwel
pi_46072353
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:51 schreef Fc_k het volgende:
Ik kreeg vanochtend een SMS van mijn vriend dat op de radio werd gezegd dat Huub terug komt..
Ik hoop het wel!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op welke zender ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:10:11 #91
165117 jubeltje
jubel jubel!!
pi_46073621
komt huub nu echt terug in de gouden kooi of niet alleen zeggen als je het zeker weet
i love my peugeot....
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:16:43 #92
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46073813
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
yea right
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:31:32 #93
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_46074282
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef jubeltje het volgende:
komt huub nu echt terug in de gouden kooi of niet alleen zeggen als je het zeker weet
anders gooi je er ff wat punten en komma's in
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:51:02 #94
165117 jubeltje
jubel jubel!!
pi_46074858
mag huub nu toch terug komen in de gouden kooi of hoe zit dat nou? :S
i love my peugeot....
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:01:26 #95
165117 jubeltje
jubel jubel!!
pi_46075147
[b][i]komt huub nu echt terug in de gouden kooi of niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
alleen zeggen als je het zeker weet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
i love my peugeot....
pi_46075196
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef jubeltje het volgende:
mag huub nu toch terug komen in de gouden kooi of hoe zit dat nou? :S
Gebruik eerst eens even hoofdletters!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46075323
Als Huub terug komt, betaal ik hoogstpersoonlijk, natasia`s dwangbuis.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:12:38 #98
165117 jubeltje
jubel jubel!!
pi_46075490
reageer a.u.b. op mijn vraag hierboven dankje!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
i love my peugeot....
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:13:48 #99
6941 APK
Factual, I think.
pi_46075517
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:01 schreef jubeltje het volgende:
[b][i]komt huub nu echt terug in de gouden kooi of niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
alleen zeggen als je het zeker weet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Vraag het gewoon nog een keer.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:14:18 #100
165117 jubeltje
jubel jubel!!
pi_46075523
Komt huur nou terug in de gouden kooi? Of toch niet?
i love my peugeot....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop