Ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Ik ben benieuwd........
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
waaronder het gooien van een baksteen naar een buurman
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:54 schreef Echo99 het volgende:
Ik ga het proberen. Zit op 5 minuten loopafstand.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hadden we deze al hier ?:
[Heetgebakerde moeder gooit met baksteen
Gepubliceerd op 12 januari 2007, 11:48
ALMERE / JPZ -
’Ja, ik heb wel wat geklapt’. Een 32-jarige vrouw uit Almere gaf gisteren voor de Lelystadse rechtbank toe dat ze wel eens uit haar slof kon schieten als iemand aan haar kinderen kwam. Ze moest zich verantwoorden voor een aantal incidenten uit 2005, waar ze twee andere moeders te lijf zou zijn gegaan en een baksteen naar een buurman zou hebben gegooid.
’Haar zoon heeft mijn dochter met een pijp geslagen.’ Of: ’Ze beschuldigde mijn dochter van diefstal en sloeg haar’, zo vertelde ze over twee ruzies, die plaatsvonden in het zwembad en op de school van haar kinderen. En ja, als iemand aan haar kinderen komt.... Ook had ze het aan de stok met haar toenmalige buren, die discriminerende opmerkingen tegen haar en haar kinderen zouden hebben gemaakt. Vandaar de baksteen, hoewel ze dat incident ontkent. Volgens de officier van justitie bevat het dossier van de vrouw meer feiten, maar wordt de moeder daar niet voor vervolgd.
Inmiddels heeft de heetgebakerde moeder geleerd van de gevolgen. ,,Ik had niet verwacht dat ik hier terecht zou komen", zo meldde ze gisteren. Bovendien is ze verhuisd, weg uit de oude buurt en van de oude school, waar ze – met haar kinderen - een naam had opgebouwd. In haar nieuwe woonomgeving gaat het goed, daar is het prettig, vertelde ze.
De officier van justitie eiste een werkstraf van zestig uur, maar het grootste gedeelte daarvan, veertig uur voorwaardelijk. De voorwaarde: zich laten begeleiden door de reclassering voor haar agressieprobleem. De rechtbank doet op 25 januari uitspraak
http://www.almerevandaag.nl/nieuws/almere/article1362443.ece
Zit op mijn werk. Heb ik niet bijdehand. Lijkt me wel lachen om even te gaan kijken.quote:
En de Telegraaf is niet op de hoogte?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:12 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Op 11 januari was er een voorzitting, iemand die bij de rechtbank daar werkt herkende haar, en zo is het balletje aan het rollen gekomen...
Ik heb net ff in COS 161 zitten kijken al, en Natasia is niet weg geweest 's ochtends.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En de Telegraaf is niet op de hoogte?
Ik kijk de COS van die dag wel ff na, `s middags vanaf 13.28 uur is ze zowiezo in de villa geweest (kusje gehad van de poolboy, Wilgo gebeld, gesport).
Ik weet vrijwel zeker dat het dus geroddel is, vermoedelijk op basis van 1 posting, maar ik zoek wel ff.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
Natasia probeert ook een broek aan te trekken. Ze moet echt schoppen om die been in de pijp te krijgen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:30 schreef noekje het volgende:
Die schoonmaakster is niet zo van het poetsen geloof ik. Die lult liever en nu krijgt ze op haar donder van Natasia.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
Telefoon gaat. Huub pakt hem op.
Natasia: Hij is toch voor mij dus ik weet niet waar die heen rent.
Huub: Nena!!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:03 schreef demins het volgende:
Zit Natasia nu musicalliedjes te fluiten onder het ontbijt???![]()
Ik zou haar allang hebben gewurgd!
Ze is van 10 tot 12 weggeweest, dus te kort voor een rechtzaak in Lelystad.quote:
Hee... die rijles had ik ff gemist..quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ze is van 10 tot 12 weggeweest, dus te kort voor een rechtzaak in Lelystad.
Dat was ook het eerste wat ik dacht hoor, want zo lang duurt een standaard rechtzaak niet en Eemnes is idd niet ver van Lelystad...quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee... die rijles had ik ff gemist..
Het zoú kunnen dus!
Volgens de routeplanner duurt het 29 minuten om van Eemnes naar Lelystad te rijden.
Zo'n zitting duurt een kwartier of zo. Is lopende band-werk.
Dus: even na tienen weg. Om 11 uur wordt de zaak behandeld.
Om half twaalf rijden ze terug en om 12 uur is Nataasia weer in DGK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |