Inderdaadquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Missy_1974 het volgende:
De mooiste uitspraak van de avond was van NL: Nee ik hoef ze niet te lezen
Inderdaad het was priceless, vooral Natasia ( op der suikerzoete toontje )........"ik snap het niet, ik snap het echt niet........(tegen NL ) hoe kijken die streamers dan, hoe kijken die streamers dan, hun zijn juist achterbaks, niet wij........nee hun zijn achterbaks, vooral die Sylvia......ik snap het ecccchhhht niet hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was ook echt mooi.
En dan moet je weten dat volgens mij de meeste kaarten vandaag binnen komen.
Die gezichten waren ook zo mooi en ze gingen meteen naar bed.![]()
komt van al die chips van gisteravond. troosteten heet datquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
Natasia probeert ook een broek aan te trekken. Ze moet echt schoppen om die been in de pijp te krijgen.
Hier nog een, en toch om half acht achter mijn bureau zitten, met koffiequote:Op donderdag 11 januari 2007 08:54 schreef SmeerCaas het volgende:
Goedemorgen allen... hier ook veel te laat naar bed. Dan valt zo'n ochtend beetje tegen. Is er l weer beweging in da House?
Die zijn de hele tijd al bezig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:26 schreef noekje het volgende:
Wat zijn die schoonmaaksters ook lekker objectief he.
Sorry, 'Videos are limited to 10 minutes'quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:34 schreef CarOnline het volgende:
hidiho kan je de filmpjes ook op you tube zetten? ik wil ze graag nog eens zien maar ik krijg het hier niet voor elkaar helaas![]()
neem je de volgende buslichting ook op?![]()
trerecht lijkt me. "wat zien die mensen dan?"quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:42 schreef noekje het volgende:
Bart maakt zich zorgen! Goed zo!
Hier ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:43 schreef Lieve het volgende:
Weten die schoonmaaksters niet dat een bed eerst even moet luchten? Gewoon even open laten liggen? Zodat je de volgende nacht in een fris bed klimt?
Bij mij duurt dat luchten tot de volgende nacht, maar dat ter zijde.
Alleen daarom is het al gaaf dat we al die kaartjes gestuurd hebben.quote:
ja maar eentje wil ie niet downloaden, vandaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sorry, 'Videos are limited to 10 minutes'
Gewoon uitpakken met winzip, thats it !
tof!quote:En als ik erbij ben neem ik de volgende lichtingen ook op![]()
met Nena toch ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:53 schreef noekje het volgende:
Loopt Bart nou grapjes te maken tegen Huub?
Ik weet het niet. Ik hoorde iets over een coffeeshop in Scheveningen.quote:
zodra ik ze binnen en uitgepakt heb flikker ik ze even op onze eigen serversquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:53 schreef CarOnline het volgende:
ja maar eentje wil ie niet downloaden, vandaar.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:58 schreef Danny het volgende:
[..]
zodra ik ze binnen en uitgepakt heb flikker ik ze even op onze eigen servers
Tenzij je een abbo hebt kun je maar 1 filmpje per uur downloaden, op de 2e moet je dan een uurtje wachten dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ja maar eentje wil ie niet downloaden, vandaar.
probeer het strax nog wel even op de andere pc.
[..]
tof!![]()
Ik heb goede hoop dat Wilma Nanninga aandacht aan de actie geeft! Ze is iig volledig op de hoogte gebracht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:48 schreef D.Rose het volgende:
Mocht iemand nog een kaart gaan sturen: zet er ff duidelijk op dat dit een eigen initiatief was, niet omdat Talpa het vroeg. (mocht dit nog niet vermeldt zijn)
Sommige bewoners denken dit nl.
ja heel erg.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:18 schreef Darklight het volgende:
Wat zit die Bart opeens te slijmen bij Huub en Sylvia
Nou trap ik niet in.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:21 schreef bloodymary het volgende:
Ik denk dat hij als enige van het groepje niet zo'n enorme plaat voor zijn kop heeft en door de kaartenactie inziet dat ze toch wel fout bezig waren. Het pleit voor hem.
Zal me niks verbazen als Bart nu kiest om NL eruit te krijgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef Day het volgende:
Aha, dus Bart is al aan het bijdraaien?
Ik zat net overigens in de trein te denken dat de bewoners er zo fout aan hebben gedaan om de ontslagronde van december niet te gebruiken. Huub of .NL had er toen echt uitgemoeten.
Met al die pacts krijg je nu niemand dat huis meer uit.
Perfect!quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:58 schreef Danny het volgende:
[..]
zodra ik ze binnen en uitgepakt heb flikker ik ze even op onze eigen servers
Ohhh zo werkt datquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tenzij je een abbo hebt kun je maar 1 filmpje per uur downloaden, op de 2e moet je dan een uurtje wachten dus
*nog 7 minuten moet wachten
PR-Day today!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef Day het volgende:
Aha, dus Bart is al aan het bijdraaien?
Ik zat net overigens in de trein te denken dat de bewoners er zo fout aan hebben gedaan om de ontslagronde van december niet te gebruiken. Huub of .NL had er toen echt uitgemoeten.
Met al die pacts krijg je nu niemand dat huis meer uit.
Gelukkig hoeven ze de kaarten niet te beantwoorden...quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:35 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind het zo schattig dat ze zo ontzettend blij waren met 30 kaarten
Als ze er vandaag nog 80 krijgen hebben ze het helemaal niet meer!
Homo's planten zich niet voort, hoor!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:41 schreef TerroRobbie het volgende:
De fok gemeenschap het klinkt wel een beetje gay![]()
Wat is OP.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:40 schreef HiDiHo het volgende:
Danny, nu kan ik me OP niet meer wijzigen![]()
nu wel weer als het goed isquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:40 schreef HiDiHo het volgende:
Danny, nu kan ik me OP niet meer wijzigen![]()
Super Dannyquote:
Brian heeft vannacht nog geschreven, maar hij schrijft nooit veel over wat er gebeurd is, het zijn meer zijn wanen die hij beschrijftquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:55 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zit eigenlijk op een nieuwe post in brian en nl's weblog te wachten
Iets met leven en dood in het thuisfront.... Ze kan het niet in 12 uur oplossen maar wil er misschien wel het huis voor uitstappen. Ze denkt wel serieus over vertrekken.... Misschien iemand ernstig ziek thuis ofzo???quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:57 schreef jessie het volgende:
Wat is er nou met Syl, snap er niks van.
Volgens mij ligt er iemand op stervenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:57 schreef jessie het volgende:
Wat is er nou met Syl, snap er niks van.
Dan kan Huub net zo goed meteen met haar meegaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:01 schreef Llewella het volgende:
Als ik het zo hoor is dit ook iets wat niet voor de camera moet komen; maar ik zou het ook niet eerlijk vinden als ze om zo iets het huis zou moeten verlaten.
Ook datquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kan Huub net zo goed meteen met haar meegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |