Jawel! Maar dan nogquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:24 schreef snetje het volgende:
[..]
dan heb je die 2 nog niet boos gehoord !!![]()
![]()
![]()
euhm jawel ...dan was er vast wel iemand op het idee gekomen om een complete anti club BBN op te starten ....;)quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Maar mijn enthousiasme heb ik al in meerdere messages laten blijken, dus dat hoeft vast niet nog een keer. Ik gaf alleen maar aan dat er waarschijnlijk ook mensen zijn geweest die nog meer ANTI Bart/Brian/nathanael zijn dan Pro Huub. Dat wil alleen maar zeggen dat Huub deze kaartjes nooit had ontvangen als Bart/Brian/Nathanael niet zo erg waren geweest.
Ik weet toch ook haast wel zeker dat het gros van de mensen om die exacte reden hebben meegedaan aan de actiequote:Op donderdag 11 januari 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wil alleen maar zeggen dat Huub deze kaartjes nooit had ontvangen als Bart/Brian/Nathanael niet zo erg waren geweest.
neen denk ik niet ...komt merendeel dat de redaktie hier ook meeprikt en mensen dan het het idee hebben van oke ik kan mijn mening ook doorgeven ...ik denk ook dat merendeel hiero oud BB streamers zijn ...en daar had je niks in te brengenquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik weet toch ook haast wel zeker dat het gros van de mensen om die exacte reden hebben meegedaan aan de actie
Dat is wel makkelijk. Bart en Brian waren in het begin ook haast heilig. Zie nu wat er van ze geworden is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb de streams wel gevolgd en toch ben ik het met Eend eens.
Ik praat de pesterijen van de anderen niet goed, maar ik blijf zeggen dat dit niet de ware Huub is. Hij speelt het pispaaltje, maar is het absoluut niet. Heeft hij ook meerdere malen bewezen.
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe men over een tijdje tegen Huub aankijkt!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat we dat 'spel spelen' eens los moeten laten. Die mensen leven in die gouden kooi met 7 andere mensen. Een spel spelen hou je dan een paar dagen vol, maar na een week en langer kun je volgens mij al lang niet meer spreken van 'een spel spelen'. Na een langere tijd komt gewoon je ware ik naar boven. Dat is, denk ik, niet meer tegen te houden..... hoe graag je (Bart bv) ook zou willen. Je kunt niet walgelijk met mensen omgaan als dat niet in je zit. Dus de mensen die dat nu wel kunnen, zulllen in het normale leven ook op die manier opgaan met mensen die ze echt niet mogen. Zo zie ik het. Volgens mij kun je het spelelement echt verwaarlozen als je zo lang met elkaar in een huis zit. Dan komt altijd je ware karakter naar boven.
Ahum, ik heb Bart nooit zien zitten. Dat moraalridderschap lag er vanaf dag 1 dik bovenop. In Brainless heb ik mij wel vergist. Leek een creatieve aardige vent. Helaas ... Getikte eerste klas.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:54 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk. Bart en Brian waren in het begin ook haast heilig. Zie nu wat er van ze geworden is.
Huub speelt het spel wel slim en die andere kunnen daar niet goed tegen. Die worden gestoord in hun opzet om gedrieeen dit spel uit te spelen. Zonder twijfel is Huub dat huis ingestuurd met een opdracht. Neemt niet weg dat de manier waarop het groepje tegen Huub heeft gedaan en zichzelf boven Huub hebben geplaatst zeer laag bij de grond is. Huub vecht ook maar dan wel meer met open vizier.
Eend jij bent een BB kijker dus je moet weten dat dit nu in een zelfde verhaallijn verloopt als BB. Zie de kaarten als het overleven van de bank. Ze laten met de kaarten weten wat bij BB via het overleven van de bank gebeurde. De andere gaan dit niet goed snappen. Het wordt dus wij zijn toch goed en hij is slecht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is een ander spel wat hard gespeeld ging worden toch?
Ik heb wel wat gevolgd, niet veel, maar wist wel dat ze huub altijd moesten hebben, maar dat kon hij ook van te voren weten, daar hij al min of meer een keer weggestemd was.
Ik vind dat gehak op hem ook juist mooi om te zien, vooral omdat hij nu met Silvia een blok kan vormen en er zo dus niet uitgestemd kan worden, als ze dat nou ff lekker doorlieten gaan kunnen de overigen steeds sterker in hun eigen tunnelvisie gaan geloven en zijn juist zij degene zijn die gefrustreerd kunnen raken door een proces dat ze zelf in gang hebben gezet.
Lijkt me een mooi psychologisch proces om te volgen en juist daarom vind ik het jammer dat dit proces geremd word (oa doordat bv Natanael te kennen is gegeven dat hij moest minderen met het gehak op huub, en dat je er ook door een populariteits poll uitgestemd kan worden).
Wat mij betreft mocht het nog wel even hard doorgaan.
Dat zal de tijd uit moeten wijzen voorlopig zou het goed zijn als bijvoorbeeld een Brian, Bart of Natasia eruit wordt gestemd zodat in die groep ook een keer wordt gehakt.quote:Ikdenk ook dat huub al die symphatie van dit moment puur en alleen aan zijn underdog positie heeft te danken en als hij zich sterker gaat voelen ook wel(/nog meer) een een mannetje met nare trekjes kan blijken te zijn...
Moet er dan een anti-Huub mail actie komen, omdat het zo zielig wordt voor de anderen?
Was ook echt mooi.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:11 schreef Lieve het volgende:
Vannacht....VANNACHT........
Het is echt gebeurt.........
WOW!
Ik wil eigenlijk iedereen die dit heeft gedaan hier op Fok bedanken!
Uit de grond van mijn hart!
Dit kan inderdaad alleen met zijn allen. En ik ben helemaal geen mens voor met ziojn allen.
Maar ik geloof dat dit de eerste keer is dat ik echt... met succes.... iets tegen pesten heb kunnen doen.
Ik zit met kippenvel. GEWELDIG! Wat is dit een machtig en fijn gevoel! SUPER!
alleen zo jammer dat ik ben gaan slapen. Ik geloof niet snel in iets. MAAR VOORTAAN.... ga ik meer vertrouwen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |