Ze zullen zich wel anders gaan gedragen nu lijkt me, niet aan te doen, maar waarschijnlijk wel interessant om te zienquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
O.a. omdat ik wil zien om ze (en dan met name Bart) zich wel of niet laten beïnvloeden door informatie van buitenaf.
En ook of het nou echt sterke karakers zijn.
Ik zie bvb. nu al dat het op Ilona wel invloed heeft, die gaat zich nu weer enorm inlikken. Maar dat is geen verrassing, Ilona is een slijmjurk.
Een andere (persoonlijke) reden is dat ik Huub net zo'n galbak vind als .NL.
Ben daarom ook benieuwd wat de kaarten voor uitwerking op hem gaan hebben. Sylvia gaat er realistisch mee op, maar ik kan me zo indenken dat Huub er zwaar overmoedig van wordt.
Samson inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gert jij bent toch van .. ? Of heb ik het mis?
Done! Ook ik moet mijn anti SMS principes tijdelijk overboord gooien. Ik heb een hekel aan dat soor sms spelletjes. Maar voor een keer maak ik graag een uitzondering. Voor Huub althans. Of eigenlijk meer een anti de rest stem.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
O ja... sms voor een keertje mensen, om de kaartenaktie meer gewicht te geven.
Ik heb m'n principes ook opzij gezet.
1010 naar Huub of Sylvia.
Wat mij betreft moet het wel veel impact hebben. Op tv is het ook te eenzijdig. Het is iedere keer Huub die het onderspit delft of lijkt te delven. Het werd gewoon te eenzijdig. Veel mensen hadden al het plan om te stoppen met kijken om die reden. Dit zorgt ervoor dat eindelijk de overwinning een keer aan de kant van Huub/Sylvia ligt en dat werd echt tijd. De b oel is weer een klein beetje in evenwicht gebracht door de kaartjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:20 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo Huub-fan als jij. Heck, ik weet niet eens of Day Huub-fan is, maar voor het spel zou het beter zijn als deze briefkaarten-actie, hoe aardig ook, niet teveel impact zou hebben.
Ik ben het wel met Day eens.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
O.a. omdat ik wil zien om ze (en dan met name Bart) zich wel of niet laten beïnvloeden door informatie van buitenaf.
En ook of het nou echt sterke karakers zijn.
Ik zie bvb. nu al dat het op Ilona wel invloed heeft, die gaat zich nu weer enorm inlikken. Maar dat is geen verrassing, Ilona is een slijmjurk.
Een andere (persoonlijke) reden is dat ik Huub net zo'n galbak vind als .NL.
Ben daarom ook benieuwd wat de kaarten voor uitwerking op hem gaan hebben. Sylvia gaat er realistisch mee op, maar ik kan me zo indenken dat Huub er zwaar overmoedig van wordt.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
O ja... sms voor een keertje mensen, om de kaartenaktie meer gewicht te geven.
Ik heb m'n principes ook opzij gezet.
1010 naar Huub of Sylvia.
Zodat het satanskliekje het lachen definitief vergaat.
En wie weet sms'sen we DGK_redactie wel naar een loonsverhoging.
maar gertjuh tochquote:
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat roep je nou al de hele tijd, Roy. Maar verder voeg je niets toe.
Komende dagen zullen ze blijven roepen fake, en of dit ze veranderd, denk van nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat de boodschap gewoon overkomt bij de rest en ze zich eens een beetje fatsoenlijk gaan gedragen, en nee, iemand die je amper kent gelijk tot pispaaltje maken is niet fatsoenlijk gedragen en duidt niet op enige normen en waarden.
Nee, Hermien.quote:
Het zal wel loslopen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef ron1970 het volgende:
Er is 1 nadeel aan deze actie: Er is nu ook veel reclame gemaakt voor FOK dus krijgen we meer streamers en wordt FOK weer traag (en het ging eindelijk goed de laatste weken)
Of zit ik nou te zeiken?
Mss omdat de redactie vindt dat wij ook eens moeten gaan slapenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom krijgen we nu niets meer te zien ??
Uh.. andersom ja.quote:
Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub volgende week op de populariteitspoll niet op 1 of 2 staat, gaat hij natuurlijk wel weer twijfelen aan de correctheid van de kaartjes. Dus we moeten ook even zorgen dat hij op 1 komt. Ik gooi er voor de verandering ook maar even een smsje tegenaan.
Bezig met uploaden, moest hem eerst even splittenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het met de upload hidiho?
Gokje: de firma achter en co voert een goed, niet voor ons bedoeld, gesprek met het winnende duo van vanavond.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom krijgen we nu niets meer te zien ??
hij komt behoorlijk nerveus over.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:33 schreef schizolientje het volgende:
Is nu alleen Brian aan het poberen zijn populariteit op te veizelen en verder niets op de streams?
Klinkt idd heel waarschijnlijk jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:32 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Gokje: de firma achter en co voert een goed, niet voor ons bedoeld, gesprek met het winnende duo van vanavond.
Maar ik kan het mis hebben....
OMFG eerst bij BB iedereen maar zeiken dat het veel te soft is en dat de meest spraakmakende figuren eruit gestemd worden, nu lijkt iedereen voor een softere aanpak te pleitenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet het wel veel impact hebben. Op tv is het ook te eenzijdig. Het is iedere keer Huub die het onderspit delft of lijkt te delven. Het werd gewoon te eenzijdig. Veel mensen hadden al het plan om te stoppen met kijken om die reden. Dit zorgt ervoor dat eindelijk de overwinning een keer aan de kant van Huub/Sylvia ligt en dat werd echt tijd. De b oel is weer een klein beetje in evenwicht gebracht door de kaartjes
Jullie draaien compleet door hierquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub volgende week op de populariteitspoll niet op 1 of 2 staat, gaat hij natuurlijk wel weer twijfelen aan de correctheid van de kaartjes. Dus we moeten ook even zorgen dat hij op 1 komt. Ik gooi er voor de verandering ook maar even een smsje tegenaan.
Ook net gedaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG eerst bij BB iedereen maar zeiken dat het veel te soft is en dat de meest spraakmakende figuren eruit gestemd worden, nu lijkt iedereen voor een softere aanpak te pleiten
Ik heb ook gestemdquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ook net gedaan.
Twee keer huub .
twee keer Sylvia.
ik word echt gek![]()
Tjaquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Al met al een geweldige avond... De voor aankondigingen van DGK_REDACTIE.... het ongeloof.... de twijfel.... de angst dat ze misschien helemaal niet meer zouden worden bezorgd.... de ontlading toen ze alsnog in de doos op de deurmat stonden. Wat mij betreft overtreft dit zelfs de meest heftige ruzie of wat dan ook op de streams. Ik baal nu best wel dat ik te trots was om zelf een kaartje te sturen.
quote:
Helemaal mee eens, al sinds dag 1 is hij het pispaaltje en dat hoort gewoon nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat de boodschap gewoon overkomt bij de rest en ze zich eens een beetje fatsoenlijk gaan gedragen, en nee, iemand die je amper kent gelijk tot pispaaltje maken is niet fatsoenlijk gedragen en duidt niet op enige normen en waarden.
Fok kan het wel aan hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef ron1970 het volgende:
Er is 1 nadeel aan deze actie: Er is nu ook veel reclame gemaakt voor FOK dus krijgen we meer streamers en wordt FOK weer traag (en het ging eindelijk goed de laatste weken)
Of zit ik nou te zeiken?
Nu laat Fok ook zien dat we best wel leuke en aardige mensen zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie draaien compleet door hier![]()
Graag gedaan, jij ook trustequote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef doeka het volgende:
Bedankt voor alle caps, Hideho en welterusten voor straks.
Mooi samengevat scanman.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Al met al een geweldige avond... De voor aankondigingen van DGK_REDACTIE.... het ongeloof.... de twijfel.... de angst dat ze misschien helemaal niet meer zouden worden bezorgd.... de ontlading toen ze alsnog in de doos op de deurmat stonden. Wat mij betreft overtreft dit zelfs de meest heftige ruzie of wat dan ook op de streams. Ik baal nu best wel dat ik te trots was om zelf een kaartje te sturen.
Ik snap je reactie. Je hebt vast de streams niet echt goed gevolgd of misschien wel helemaal niet. Dan had ik op dezelfde manier gereageerd. Maar als je de streams wel volgt dat had je echt geweten waarvoor het allemaal is gedaan. Hier kon echt geen enkele BB aan tippen. Wat een intens treurige types. Een reactie als deze was bijna onvermijdelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie draaien compleet door hier![]()
Ik heb de streams wel gevolgd en toch ben ik het met Eend eens.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap je reactie. Je hebt vast de streams niet echt goed gevolgd of misschien wel helemaal niet. Dan had ik op dezelfde manier gereageerd. Maar als je de streams wel volgt dat had je echt geweten waarvoor het allemaal is gedaan. Hier kon echt geen enkele BB aan tippen. Wat een intens treurige types. Een reactie als deze was bijna onvermijdelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |