Heerlijk was datquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Missy_1974 het volgende:
De mooiste uitspraak van de avond was van NL: Nee ik hoef ze niet te lezen
Oh, Brian is een meisje?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brainless zal er niks van denken, aangezien hij uberhaupt niet denkt of het moet met zijn poentje zijn..
Dayquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
O.a. omdat ik wil zien om ze (en dan met name Bart) zich wel of niet laten beïnvloeden door informatie van buitenaf.
En ook of het nou echt sterke karakers zijn.
Ik zie bvb. nu al dat het op Ilona wel invloed heeft, die gaat zich nu weer enorm inlikken. Maar dat is geen verrassing, Ilona is een slijmjurk.
Een andere (persoonlijke) reden is dat ik Huub net zo'n galbak vind als .NL.
Ben daarom ook benieuwd wat de kaarten voor uitwerking op hem gaan hebben. Sylvia gaat er realistisch mee op, maar ik kan me zo indenken dat Huub er zwaar overmoedig van wordt.
Jawel, er mag 2x per jaar nav een kijkerspoll aan de bewoners gevraagd worden om een keuze te maken tussen de laagst geëindigden. Die moet vertrekken. Op die manier is er al eens een bewoner het huis uitgestuurd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar de kijkers hebben toch geen enkele invloed op dit spel? Du
Dus iedereen kan toch gewoon zijn eigen spel blijven spelen...
Mwah..... als ie nu een COS wil bijlezen heeft ie een halve dag nodig om in te lopenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:18 schreef Gert het volgende:
Dit was een zeer geslaagde aktie mensen.![]()
En morgen komt de volgende lading.
Kan Brian gewoon op FOK! lezen?
Nee toch, neem ik aan?
Gert jij bent toch van .. ? Of heb ik het mis?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
O ja... sms voor een keertje mensen, om de kaartenaktie meer gewicht te geven.
Ik heb m'n principes ook opzij gezet.
1010 naar Huub of Sylvia.
Zodat het satanskliekje het lachen definitief vergaat.
En wie weet sms'sen we DGK_redactie wel naar een loonsverhoging.
Ow oke, zo goed volg ik het programma allemaal nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als we ook nog even met z'n allen gaan sms'en![]()
Kan hij die contactpunten krijgen en heeft hij een iets betere onderhandelingpositie misschien?
Ze zullen zich wel anders gaan gedragen nu lijkt me, niet aan te doen, maar waarschijnlijk wel interessant om te zienquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
O.a. omdat ik wil zien om ze (en dan met name Bart) zich wel of niet laten beïnvloeden door informatie van buitenaf.
Ik zie bvb. nu al dat het op Ilona wel invloed heeft, die gaat zich nu weer enorm inlikken. Maar dat is geen verrassing, Ilona is een slijmjurk.
Ben daarom ook benieuwd wat de kaarten voor uitwerking op hem gaan hebben. Sylvia gaat er realistisch mee op, maar ik kan me zo indenken dat Huub er zwaar overmoedig van wordt.
Samson inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gert jij bent toch van .. ? Of heb ik het mis?
Done! Ook ik moet mijn anti SMS principes tijdelijk overboord gooien. Ik heb een hekel aan dat soor sms spelletjes. Maar voor een keer maak ik graag een uitzondering. Voor Huub althans. Of eigenlijk meer een anti de rest stem.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
Wat mij betreft moet het wel veel impact hebben. Op tv is het ook te eenzijdig. Het is iedere keer Huub die het onderspit delft of lijkt te delven. Het werd gewoon te eenzijdig. Veel mensen hadden al het plan om te stoppen met kijken om die reden. Dit zorgt ervoor dat eindelijk de overwinning een keer aan de kant van Huub/Sylvia ligt en dat werd echt tijd. De b oel is weer een klein beetje in evenwicht gebracht door de kaartjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:20 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo Huub-fan als jij. Heck, ik weet niet eens of Day Huub-fan is, maar voor het spel zou het beter zijn als deze briefkaarten-actie, hoe aardig ook, niet teveel impact zou hebben.
Ik ben het wel met Day eens.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
Zodat het satanskliekje het lachen definitief vergaat.
En wie weet sms'sen we DGK_redactie wel naar een loonsverhoging.
maar gertjuh tochquote:
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat roep je nou al de hele tijd, Roy. Maar verder voeg je niets toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |