OMFG eerst bij BB iedereen maar zeiken dat het veel te soft is en dat de meest spraakmakende figuren eruit gestemd worden, nu lijkt iedereen voor een softere aanpak te pleitenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet het wel veel impact hebben. Op tv is het ook te eenzijdig. Het is iedere keer Huub die het onderspit delft of lijkt te delven. Het werd gewoon te eenzijdig. Veel mensen hadden al het plan om te stoppen met kijken om die reden. Dit zorgt ervoor dat eindelijk de overwinning een keer aan de kant van Huub/Sylvia ligt en dat werd echt tijd. De b oel is weer een klein beetje in evenwicht gebracht door de kaartjes
Jullie draaien compleet door hierquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub volgende week op de populariteitspoll niet op 1 of 2 staat, gaat hij natuurlijk wel weer twijfelen aan de correctheid van de kaartjes. Dus we moeten ook even zorgen dat hij op 1 komt. Ik gooi er voor de verandering ook maar even een smsje tegenaan.
Ook net gedaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub volgende week op de populariteitspoll niet op 1 of 2 staat, gaat hij natuurlijk wel weer twijfelen aan de correctheid van de kaartjes. Dus we moeten ook even zorgen dat hij op 1 komt. Ik gooi er voor de verandering ook maar even een smsje tegenaan.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG eerst bij BB iedereen maar zeiken dat het veel te soft is en dat de meest spraakmakende figuren eruit gestemd worden, nu lijkt iedereen voor een softere aanpak te pleiten
Ik heb ook gestemdquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ook net gedaan.
Twee keer huub .
twee keer Sylvia.
ik word echt gek![]()
Tjaquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Al met al een geweldige avond... De voor aankondigingen van DGK_REDACTIE.... het ongeloof.... de twijfel.... de angst dat ze misschien helemaal niet meer zouden worden bezorgd.... de ontlading toen ze alsnog in de doos op de deurmat stonden. Wat mij betreft overtreft dit zelfs de meest heftige ruzie of wat dan ook op de streams. Ik baal nu best wel dat ik te trots was om zelf een kaartje te sturen.
quote:
Helemaal mee eens, al sinds dag 1 is hij het pispaaltje en dat hoort gewoon nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat de boodschap gewoon overkomt bij de rest en ze zich eens een beetje fatsoenlijk gaan gedragen, en nee, iemand die je amper kent gelijk tot pispaaltje maken is niet fatsoenlijk gedragen en duidt niet op enige normen en waarden.
Fok kan het wel aan hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:29 schreef ron1970 het volgende:
Er is 1 nadeel aan deze actie: Er is nu ook veel reclame gemaakt voor FOK dus krijgen we meer streamers en wordt FOK weer traag (en het ging eindelijk goed de laatste weken)
Of zit ik nou te zeiken?
Nu laat Fok ook zien dat we best wel leuke en aardige mensen zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie draaien compleet door hier![]()
Graag gedaan, jij ook trustequote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef doeka het volgende:
Bedankt voor alle caps, Hideho en welterusten voor straks.
Mooi samengevat scanman.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Al met al een geweldige avond... De voor aankondigingen van DGK_REDACTIE.... het ongeloof.... de twijfel.... de angst dat ze misschien helemaal niet meer zouden worden bezorgd.... de ontlading toen ze alsnog in de doos op de deurmat stonden. Wat mij betreft overtreft dit zelfs de meest heftige ruzie of wat dan ook op de streams. Ik baal nu best wel dat ik te trots was om zelf een kaartje te sturen.
Ik snap je reactie. Je hebt vast de streams niet echt goed gevolgd of misschien wel helemaal niet. Dan had ik op dezelfde manier gereageerd. Maar als je de streams wel volgt dat had je echt geweten waarvoor het allemaal is gedaan. Hier kon echt geen enkele BB aan tippen. Wat een intens treurige types. Een reactie als deze was bijna onvermijdelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie draaien compleet door hier![]()
Ik heb de streams wel gevolgd en toch ben ik het met Eend eens.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap je reactie. Je hebt vast de streams niet echt goed gevolgd of misschien wel helemaal niet. Dan had ik op dezelfde manier gereageerd. Maar als je de streams wel volgt dat had je echt geweten waarvoor het allemaal is gedaan. Hier kon echt geen enkele BB aan tippen. Wat een intens treurige types. Een reactie als deze was bijna onvermijdelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |