Je kan alsnog een kaartje sturen hoor!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Al met al een geweldige avond... De voor aankondigingen van DGK_REDACTIE.... het ongeloof.... de twijfel.... de angst dat ze misschien helemaal niet meer zouden worden bezorgd.... de ontlading toen ze alsnog in de doos op de deurmat stonden. Wat mij betreft overtreft dit zelfs de meest heftige ruzie of wat dan ook op de streams. Ik baal nu best wel dat ik te trots was om zelf een kaartje te sturen.
En het is héérlijk om te doen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie draaien compleet door hier![]()
Ik geniet er ook van! Dit is toch een schitterende actie, en we gaan er nog heel lang van genietenquote:
Kan altijd nog, die van mij gaat ook pas morgen op de busquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Al met al een geweldige avond... De voor aankondigingen van DGK_REDACTIE.... het ongeloof.... de twijfel.... de angst dat ze misschien helemaal niet meer zouden worden bezorgd.... de ontlading toen ze alsnog in de doos op de deurmat stonden. Wat mij betreft overtreft dit zelfs de meest heftige ruzie of wat dan ook op de streams. Ik baal nu best wel dat ik te trots was om zelf een kaartje te sturen.
Misschien moet je het niet eens zo zeer PRO Huub zien, maar meer ontzettend ANTI Nathanael, Brian en Bart. We kenne Huub op zich ook nog niet eens zo goed, maar iedereen kan zich blijkbaar goed voorstellen wat het is om bijna een maand lang door een groep zo behandeld te worden. Huub's uitbarsting was bijna een opluchting denk ik. En dze actie is denk ik meer een zucht van verlichting dat 'het tuig' eindelijk eens lik op stuk krijgt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb de streams wel gevolgd en toch ben ik het met Eend eens.
Ik praat de pesterijen van de anderen niet goed, maar ik blijf zeggen dat dit niet de ware Huub is. Hij speelt het pispaaltje, maar is het absoluut niet. Heeft hij ook meerdere malen bewezen.
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe men over een tijdje tegen Huub aankijkt!
Kan de richting van Bart op gaan, Bart was aan het begin immens populair hier op FOK! moet je kijken hoe men nu hier op FOK! over hem praat. Het is allemaal een moment opname, the underdog is altijd het meest geliefd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:41 schreef Day het volgende:
Juistquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Misschien moet je het niet eens zo zeer PRO Huub zien, maar meer ontzettend ANTI Nathanael, Brian en Bart. We kenne Huub op zich ook nog niet eens zo goed, maar iedereen kan zich blijkbaar goed voorstellen wat het is om bijna een maand lang door een groep zo behandeld te worden. Huub's uitbarsting was bijna een opluchting denk ik. En dze actie is denk ik meer een zucht van verlichting dat 'het tuig' eindelijk eens lik op stuk krijgt.
So True!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet eens zo zeer PRO Huub zien, maar meer ontzettend ANTI Nathanael, Brian en Bart. We kenne Huub op zich ook nog niet eens zo goed, maar iedereen kan zich blijkbaar goed voorstellen wat het is om bijna een maand lang door een groep zo behandeld te worden. Huub's uitbarsting was bijna een opluchting denk ik. En dze actie is denk ik meer een zucht van verlichting dat 'het tuig' eindelijk eens lik op stuk krijgt.
Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef demins het volgende:
Daarnet, in afzondering op mijn toilet, heb ik stiekem 2x voor Huub en 2x voor Sylvia ge-sms't!![]()
![]()
![]()
Dat is dan ook degene die zich het best kan permiteren er bevattelijk voor te zijn, die gedroeg zich tenminste nog redelijk normaal tegen Huub (en Sylvia)quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef farceman het volgende:
Denk dat ook vooral Ilona er bv. erg bevattelijk voor zal zijn.
Wat huub betreft met je eens, blijf het ook wel rare snuiter vinden hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thx. Lola schaatst.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Demins de dochter van Brood zit morgen in die ijsdansshow van sbs..maybe you care.
I care.... Lola isquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Demins de dochter van Brood zit morgen in die ijsdansshow van sbs..maybe you care.
8.0 minutes remaining.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
Ehmm.... staat het filmpje al ergens online, of zeur ik te vroeg??
Kan het niet beter formulerenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga het absoluut niet kijken... maar dat maakt Lola niet minder leukquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Lola is super jah:) Lief meisje ook...en word ook steeds mooier. Maar goed het is wel een ijsdansshow en het is wel op sbs6 haha..dus moet maar even kijken of ik het ga zien.
Zet je het linkje dan op een "algemene plek" die niet zo snel loopt als de COS, want ik had al zeker 2 uur in m'n bed moeten liggen en morgen wordt het ook pas weer aan t begin van de avond bijlezen.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
8.0 minutes remaining.
Weer mooi verwoord zeg.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daar ga je wat mij betreft de mist in. Huub heeft tijdens de laatste ruzie (maar ook eerder) heel goed laten zien dat hij wel degelijk van zich af kan bijten. En hoe! Dan vraag ik me dus af: waarom niet eerder?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is een ander spel wat hard gespeeld ging worden toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap je reactie. Je hebt vast de streams niet echt goed gevolgd of misschien wel helemaal niet. Dan had ik op dezelfde manier gereageerd. Maar als je de streams wel volgt dat had je echt geweten waarvoor het allemaal is gedaan. Hier kon echt geen enkele BB aan tippen. Wat een intens treurige types. Een reactie als deze was bijna onvermijdelijk.
Komt in ordequote:Op donderdag 11 januari 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet je het linkje dan op een "algemene plek" die niet zo snel loopt als de COS, want ik had al zeker 2 uur in m'n bed moeten liggen en morgen wordt het ook pas weer aan t begin van de avond bijlezen.....
En dan zullen we wel weer 3 COS verder zijn (minimaal)
Heb t gros gemist omdat ik ff een lief pubertje en hart onder de riem moest steken![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:53 schreef demins het volgende:
Dit was de dagsluiting?
uh even nog OT...zag laatst Lola met die griezel van Direct...daar is ze toch te leuk voor....quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:53 schreef demins het volgende:
Dit was de dagsluiting?
We levellen weer!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is een ander spel wat hard gespeeld ging worden toch?
Ik heb wel wat gevolgd, niet veel, maar wist wel dat ze huub altijd moesten hebben, maar dat kon hij ook van te voren weten, daar hij al min of meer een keer weggestemd was.
Ik vind dat gehak op hem ook juist mooi om te zien, vooral omdat hij nu met Silvia een blok kan vormen en er zo dus niet uitgestemd kan worden, als ze dat nou ff lekker doorlieten gaan kunnen de overigen steeds sterker in hun eigen tunnelvisie gaan geloven en zijn juist zij degene zijn die gefrustreerd kunnen raken door een proces dat ze zelf in gang hebben gezet.
Lijkt me een mooi psychologisch proces om te volgen en juist daarom vind ik het jammer dat dit proces geremd word (oa doordat bv Natanael te kennen is gegeven dat hij moest minderen met het gehak op huub, en dat je er ook door een populariteits poll uitgestemd kan worden).
Wat mij betreft mocht het nog wel even hard doorgaan.
Ik denk ook dat huub al die symphatie van dit moment puur en alleen aan zijn underdog positie heeft te danken en als hij zich sterker gaat voelen ook wel(/nog meer) een een mannetje met nare trekjes kan blijken te zijn...
Moet er dan een anti-Huub mail actie komen, omdat het zo zielig wordt voor de anderen?
Huub is 1. De anderen zijn 5/6.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
Moet er dan een anti-Huub mail actie komen, omdat het zo zielig wordt voor de anderen?
Nietes, de meesten sturen een kaart om ze aan te moedigen vol te houden ( en dus de strijd aan te blijven gaan)quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG eerst bij BB iedereen maar zeiken dat het veel te soft is en dat de meest spraakmakende figuren eruit gestemd worden, nu lijkt iedereen voor een softere aanpak te pleiten
MIsschien ben ik niet leuk genoeg voor Lola!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
uh even nog OT...zag laatst Lola met die griezel van Direct...daar is ze toch te leuk voor....
Dus jij bent die griezel van Direct?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:57 schreef demins het volgende:
[..]
MIsschien ben ik niet leuk genoeg voor Lola!![]()
Toch niet Spike?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dus jij bent die griezel van Direct?
Ik kan je alleen maar vertellen hoe het met mij werkt. Ik ben, en dat moet je maar even aannemen, ook een heel rustig persoon die absoluut niet van geweld houdt. Maar ik heb het ook een paar keer meegamaakt dat je zo wordt getreiterd dat een uitbarsting niet kan uitblijven. Je doet er alles aan om het weg te drukken en dat lukt ook een redelijke tijd. Maar op een gegeven moment - en zeker met wat drank op - barst de bom. En dat is wat er met Huub gebeurde, denk ik. Ik scheld dan ook alles en iedereen aan elkaar, dus ik kon het van Huub ook zeer goed voorstellen. Daarom vond ik de massale reactie op fok ook zo geweldig, want blijkbaar was het iedereen wel duidelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
En daar ga je wat mij betreft de mist in. Huub heeft tijdens de laatste ruzie (maar ook eerder) heel goed laten zien dat hij wel degelijk van zich af kan bijten. En hoe! Dan vraag ik me dus af: waarom niet eerder?
Mallerd!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dus jij bent die griezel van Direct?
Nou en?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb de streams wel gevolgd en toch ben ik het met Eend eens.
Ik praat de pesterijen van de anderen niet goed, maar ik blijf zeggen dat dit niet de ware Huub is. Hij speelt het pispaaltje, maar is het absoluut niet. Heeft hij ook meerdere malen bewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |