Je kan alsnog een kaartje sturen hoor!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Al met al een geweldige avond... De voor aankondigingen van DGK_REDACTIE.... het ongeloof.... de twijfel.... de angst dat ze misschien helemaal niet meer zouden worden bezorgd.... de ontlading toen ze alsnog in de doos op de deurmat stonden. Wat mij betreft overtreft dit zelfs de meest heftige ruzie of wat dan ook op de streams. Ik baal nu best wel dat ik te trots was om zelf een kaartje te sturen.
En het is héérlijk om te doen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie draaien compleet door hier![]()
Ik geniet er ook van! Dit is toch een schitterende actie, en we gaan er nog heel lang van genietenquote:
Kan altijd nog, die van mij gaat ook pas morgen op de busquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Al met al een geweldige avond... De voor aankondigingen van DGK_REDACTIE.... het ongeloof.... de twijfel.... de angst dat ze misschien helemaal niet meer zouden worden bezorgd.... de ontlading toen ze alsnog in de doos op de deurmat stonden. Wat mij betreft overtreft dit zelfs de meest heftige ruzie of wat dan ook op de streams. Ik baal nu best wel dat ik te trots was om zelf een kaartje te sturen.
Misschien moet je het niet eens zo zeer PRO Huub zien, maar meer ontzettend ANTI Nathanael, Brian en Bart. We kenne Huub op zich ook nog niet eens zo goed, maar iedereen kan zich blijkbaar goed voorstellen wat het is om bijna een maand lang door een groep zo behandeld te worden. Huub's uitbarsting was bijna een opluchting denk ik. En dze actie is denk ik meer een zucht van verlichting dat 'het tuig' eindelijk eens lik op stuk krijgt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb de streams wel gevolgd en toch ben ik het met Eend eens.
Ik praat de pesterijen van de anderen niet goed, maar ik blijf zeggen dat dit niet de ware Huub is. Hij speelt het pispaaltje, maar is het absoluut niet. Heeft hij ook meerdere malen bewezen.
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe men over een tijdje tegen Huub aankijkt!
Kan de richting van Bart op gaan, Bart was aan het begin immens populair hier op FOK! moet je kijken hoe men nu hier op FOK! over hem praat. Het is allemaal een moment opname, the underdog is altijd het meest geliefd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:41 schreef Day het volgende:
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe men over een tijdje tegen Huub aankijkt!
Juistquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Misschien moet je het niet eens zo zeer PRO Huub zien, maar meer ontzettend ANTI Nathanael, Brian en Bart. We kenne Huub op zich ook nog niet eens zo goed, maar iedereen kan zich blijkbaar goed voorstellen wat het is om bijna een maand lang door een groep zo behandeld te worden. Huub's uitbarsting was bijna een opluchting denk ik. En dze actie is denk ik meer een zucht van verlichting dat 'het tuig' eindelijk eens lik op stuk krijgt.
So True!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet eens zo zeer PRO Huub zien, maar meer ontzettend ANTI Nathanael, Brian en Bart. We kenne Huub op zich ook nog niet eens zo goed, maar iedereen kan zich blijkbaar goed voorstellen wat het is om bijna een maand lang door een groep zo behandeld te worden. Huub's uitbarsting was bijna een opluchting denk ik. En dze actie is denk ik meer een zucht van verlichting dat 'het tuig' eindelijk eens lik op stuk krijgt.
Hehe, eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef demins het volgende:
Daarnet, in afzondering op mijn toilet, heb ik stiekem 2x voor Huub en 2x voor Sylvia ge-sms't!![]()
![]()
![]()
Dat is dan ook degene die zich het best kan permiteren er bevattelijk voor te zijn, die gedroeg zich tenminste nog redelijk normaal tegen Huub (en Sylvia)quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef farceman het volgende:
Denk dat ook vooral Ilona er bv. erg bevattelijk voor zal zijn.
Wat huub betreft met je eens, blijf het ook wel rare snuiter vinden hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thx. Lola schaatst.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Demins de dochter van Brood zit morgen in die ijsdansshow van sbs..maybe you care.
I care.... Lola isquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Demins de dochter van Brood zit morgen in die ijsdansshow van sbs..maybe you care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |