abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45237060
Ik heb overigens 2 broods aan de muur hier..1 orginele en 1 zeefdruk...die ik met nietjes door de muur heb geniet..staat zooo lelijk haha.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:47:44 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45237062
Ehmm.... staat het filmpje al ergens online, of zeur ik te vroeg??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45237068
Lola is super jah:) Lief meisje ook...en word ook steeds mooier. Maar goed het is wel een ijsdansshow en het is wel op sbs6 haha..dus moet maar even kijken of ik het ga zien.
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:48:38 #124
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45237073
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
Ehmm.... staat het filmpje al ergens online, of zeur ik te vroeg??
8.0 minutes remaining.
By the way: ik zet stream2 erop, moet ik ook 1, 3 en 4 doen ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45237078
Nou ik ga zo mijn bedje in...de wekker gaat om 0730:(
pi_45237080
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Misschien moet je het niet eens zo zeer PRO Huub zien, maar meer ontzettend ANTI Nathanael, Brian en Bart. We kenne Huub op zich ook nog niet eens zo goed, maar iedereen kan zich blijkbaar goed voorstellen wat het is om bijna een maand lang door een groep zo behandeld te worden. Huub's uitbarsting was bijna een opluchting denk ik. En dze actie is denk ik meer een zucht van verlichting dat 'het tuig' eindelijk eens lik op stuk krijgt.
Kan het niet beter formuleren
pi_45237095
Ff een vraagje. Wie is die man die je altijd op die plasma tv ziet, om een boodschap aan te kondigen. Is dat nou Stijn?
Of komt Stijn nooit in beeld?
Jaws was never my scene, And I don't like Star Wars
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:51:08 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45237100
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Lola is super jah:) Lief meisje ook...en word ook steeds mooier. Maar goed het is wel een ijsdansshow en het is wel op sbs6 haha..dus moet maar even kijken of ik het ga zien.
Ik ga het absoluut niet kijken... maar dat maakt Lola niet minder leuk
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:51:12 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45237103
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
8.0 minutes remaining.
Zet je het linkje dan op een "algemene plek" die niet zo snel loopt als de COS, want ik had al zeker 2 uur in m'n bed moeten liggen en morgen wordt het ook pas weer aan t begin van de avond bijlezen.....
En dan zullen we wel weer 3 COS verder zijn (minimaal)
Heb t gros gemist omdat ik ff een lief pubertje en hart onder de riem moest steken
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:51:13 #130
130054 demins
We weten niks
pi_45237104
Bart slaapt onrustig...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45237121
quote:

[..]

Misschien moet je het niet eens zo zeer PRO Huub zien, maar meer ontzettend ANTI Nathanael, Brian en Bart. We kenne Huub op zich ook nog niet eens zo goed, maar iedereen kan zich blijkbaar goed voorstellen wat het is om bijna een maand lang door een groep zo behandeld te worden. Huub's uitbarsting was bijna een opluchting denk ik. En dze actie is denk ik meer een zucht van verlichting dat 'het tuig' eindelijk eens lik op stuk krijgt.
Weer mooi verwoord zeg.
zit soms met bewondering sommige posts te lezen.
Ik kan dat nooit goed neer typen.
Maar hoop wel dat jullie sommige dingen snappen dan
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:52:10 #132
58921 Day
You can fly!
pi_45237125
quote:

[..]

En daar ga je wat mij betreft de mist in. Huub heeft tijdens de laatste ruzie (maar ook eerder) heel goed laten zien dat hij wel degelijk van zich af kan bijten. En hoe! Dan vraag ik me dus af: waarom niet eerder?

Maar goed, dit is nu een zinloze discussie, we zien wel hoe het loopt. Ik ben heel benieuwd hoe er de komende dagen met Huub wordt omgegaan. Of het gedrag van de rest zal veranderen en of Huub's gedrag zal veranderen. Zeker nu er weer een ontslagronde aankomt.

We will see!

De kaartenactie was in ieder geval helemaal top!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_45237138
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik snap je reactie. Je hebt vast de streams niet echt goed gevolgd of misschien wel helemaal niet. Dan had ik op dezelfde manier gereageerd. Maar als je de streams wel volgt dat had je echt geweten waarvoor het allemaal is gedaan. Hier kon echt geen enkele BB aan tippen. Wat een intens treurige types. Een reactie als deze was bijna onvermijdelijk.
Dit is een ander spel wat hard gespeeld ging worden toch?
Ik heb wel wat gevolgd, niet veel, maar wist wel dat ze huub altijd moesten hebben, maar dat kon hij ook van te voren weten, daar hij al min of meer een keer weggestemd was.

Ik vind dat gehak op hem ook juist mooi om te zien, vooral omdat hij nu met Silvia een blok kan vormen en er zo dus niet uitgestemd kan worden, als ze dat nou ff lekker doorlieten gaan kunnen de overigen steeds sterker in hun eigen tunnelvisie gaan geloven en zijn juist zij degene zijn die gefrustreerd kunnen raken door een proces dat ze zelf in gang hebben gezet.
Lijkt me een mooi psychologisch proces om te volgen en juist daarom vind ik het jammer dat dit proces geremd word (oa doordat bv Natanael te kennen is gegeven dat hij moest minderen met het gehak op huub, en dat je er ook door een populariteits poll uitgestemd kan worden).
Wat mij betreft mocht het nog wel even hard doorgaan.

Ik denk ook dat huub al die symphatie van dit moment puur en alleen aan zijn underdog positie heeft te danken en als hij zich sterker gaat voelen ook wel(/nog meer) een een mannetje met nare trekjes kan blijken te zijn...

Moet er dan een anti-Huub mail actie komen, omdat het zo zielig wordt voor de anderen?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:52:50 #134
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45237139
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zet je het linkje dan op een "algemene plek" die niet zo snel loopt als de COS, want ik had al zeker 2 uur in m'n bed moeten liggen en morgen wordt het ook pas weer aan t begin van de avond bijlezen.....
En dan zullen we wel weer 3 COS verder zijn (minimaal)
Heb t gros gemist omdat ik ff een lief pubertje en hart onder de riem moest steken
Komt in orde
Truste Leandra
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:53:36 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45237151
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef HiDiHo het volgende:
Komt in orde

En truste
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:53:55 #136
130054 demins
We weten niks
pi_45237158
Dit was de dagsluiting?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:54:48 #137
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45237170
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:53 schreef demins het volgende:
Dit was de dagsluiting?
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:55:29 #138
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45237182
pi_45237189
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:53 schreef demins het volgende:
Dit was de dagsluiting?
uh even nog OT...zag laatst Lola met die griezel van Direct...daar is ze toch te leuk voor....
  donderdag 11 januari 2007 @ 01:56:08 #140
58921 Day
You can fly!
pi_45237197
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dit is een ander spel wat hard gespeeld ging worden toch?
Ik heb wel wat gevolgd, niet veel, maar wist wel dat ze huub altijd moesten hebben, maar dat kon hij ook van te voren weten, daar hij al min of meer een keer weggestemd was.

Ik vind dat gehak op hem ook juist mooi om te zien, vooral omdat hij nu met Silvia een blok kan vormen en er zo dus niet uitgestemd kan worden, als ze dat nou ff lekker doorlieten gaan kunnen de overigen steeds sterker in hun eigen tunnelvisie gaan geloven en zijn juist zij degene zijn die gefrustreerd kunnen raken door een proces dat ze zelf in gang hebben gezet.
Lijkt me een mooi psychologisch proces om te volgen en juist daarom vind ik het jammer dat dit proces geremd word (oa doordat bv Natanael te kennen is gegeven dat hij moest minderen met het gehak op huub, en dat je er ook door een populariteits poll uitgestemd kan worden).
Wat mij betreft mocht het nog wel even hard doorgaan.

Ik denk ook dat huub al die symphatie van dit moment puur en alleen aan zijn underdog positie heeft te danken en als hij zich sterker gaat voelen ook wel(/nog meer) een een mannetje met nare trekjes kan blijken te zijn...

Moet er dan een anti-Huub mail actie komen, omdat het zo zielig wordt voor de anderen?
We levellen weer!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')