8.0 minutes remaining.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
Ehmm.... staat het filmpje al ergens online, of zeur ik te vroeg??
Kan het niet beter formulerenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet eens zo zeer PRO Huub zien, maar meer ontzettend ANTI Nathanael, Brian en Bart. We kenne Huub op zich ook nog niet eens zo goed, maar iedereen kan zich blijkbaar goed voorstellen wat het is om bijna een maand lang door een groep zo behandeld te worden. Huub's uitbarsting was bijna een opluchting denk ik. En dze actie is denk ik meer een zucht van verlichting dat 'het tuig' eindelijk eens lik op stuk krijgt.
Ik ga het absoluut niet kijken... maar dat maakt Lola niet minder leukquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Lola is super jah:) Lief meisje ook...en word ook steeds mooier. Maar goed het is wel een ijsdansshow en het is wel op sbs6 haha..dus moet maar even kijken of ik het ga zien.
Zet je het linkje dan op een "algemene plek" die niet zo snel loopt als de COS, want ik had al zeker 2 uur in m'n bed moeten liggen en morgen wordt het ook pas weer aan t begin van de avond bijlezen.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
8.0 minutes remaining.
Weer mooi verwoord zeg.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet eens zo zeer PRO Huub zien, maar meer ontzettend ANTI Nathanael, Brian en Bart. We kenne Huub op zich ook nog niet eens zo goed, maar iedereen kan zich blijkbaar goed voorstellen wat het is om bijna een maand lang door een groep zo behandeld te worden. Huub's uitbarsting was bijna een opluchting denk ik. En dze actie is denk ik meer een zucht van verlichting dat 'het tuig' eindelijk eens lik op stuk krijgt.
En daar ga je wat mij betreft de mist in. Huub heeft tijdens de laatste ruzie (maar ook eerder) heel goed laten zien dat hij wel degelijk van zich af kan bijten. En hoe! Dan vraag ik me dus af: waarom niet eerder?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is een ander spel wat hard gespeeld ging worden toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap je reactie. Je hebt vast de streams niet echt goed gevolgd of misschien wel helemaal niet. Dan had ik op dezelfde manier gereageerd. Maar als je de streams wel volgt dat had je echt geweten waarvoor het allemaal is gedaan. Hier kon echt geen enkele BB aan tippen. Wat een intens treurige types. Een reactie als deze was bijna onvermijdelijk.
Komt in ordequote:Op donderdag 11 januari 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet je het linkje dan op een "algemene plek" die niet zo snel loopt als de COS, want ik had al zeker 2 uur in m'n bed moeten liggen en morgen wordt het ook pas weer aan t begin van de avond bijlezen.....
En dan zullen we wel weer 3 COS verder zijn (minimaal)
Heb t gros gemist omdat ik ff een lief pubertje en hart onder de riem moest steken![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:53 schreef demins het volgende:
Dit was de dagsluiting?
uh even nog OT...zag laatst Lola met die griezel van Direct...daar is ze toch te leuk voor....quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:53 schreef demins het volgende:
Dit was de dagsluiting?
We levellen weer!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is een ander spel wat hard gespeeld ging worden toch?
Ik heb wel wat gevolgd, niet veel, maar wist wel dat ze huub altijd moesten hebben, maar dat kon hij ook van te voren weten, daar hij al min of meer een keer weggestemd was.
Ik vind dat gehak op hem ook juist mooi om te zien, vooral omdat hij nu met Silvia een blok kan vormen en er zo dus niet uitgestemd kan worden, als ze dat nou ff lekker doorlieten gaan kunnen de overigen steeds sterker in hun eigen tunnelvisie gaan geloven en zijn juist zij degene zijn die gefrustreerd kunnen raken door een proces dat ze zelf in gang hebben gezet.
Lijkt me een mooi psychologisch proces om te volgen en juist daarom vind ik het jammer dat dit proces geremd word (oa doordat bv Natanael te kennen is gegeven dat hij moest minderen met het gehak op huub, en dat je er ook door een populariteits poll uitgestemd kan worden).
Wat mij betreft mocht het nog wel even hard doorgaan.
Ik denk ook dat huub al die symphatie van dit moment puur en alleen aan zijn underdog positie heeft te danken en als hij zich sterker gaat voelen ook wel(/nog meer) een een mannetje met nare trekjes kan blijken te zijn...
Moet er dan een anti-Huub mail actie komen, omdat het zo zielig wordt voor de anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |