Ach als dat Huub elke keer 300 CP kost voor iets wat al gratis kan worden verkregen zal het Bart worst wezen neem ik aanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:28 schreef StunningCunt het volgende:
Ik vond het geen domme blunder van Huub. Hij is nog steeds de baas in huis. Gisteren waren er nog mensen bang dat hij Bart zomaar vertrouwde en zo in de val zou gaan lopen. Gisteren heeft hij ook Bart laten zien, dat hij niet zomaar met Bart meegaat. Had hij Lesley laten komen, had Bart hem misschien de dag erop toch weer uitgelachen. Huub bepaald, niet Bart
Daar kan Joris ook niets aan doen. Hedda zit blijkbaar veel dieper dan Huub zelf wil. Het siert Huub veel meer dat hij geraakt wordt als het over Hedda gaat dan bijvoorbeeld een Brian die een meisje gaat uitmaken voor hoer als hij haar niet kan krijgen. Het is iets waar Huub mee zal moeten leren omgaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:53 schreef anno-i-mus het volgende:
stemming vond ik een domme ego actie van Huub ... die dus heel duidelijk nogmaals zijn zwakte ten toon spreidde ... ik hoop dat joris hier inderdaad meeleest en hem dat eens ff flink in zijn oren knopt dat ie zich niet moet laten opfokken, maar juist die energie direct moet omzetten om adrem terug te slaan. Helaas heeft huub nog niet getoond over deze kracht te beschikken en dat maakt hem erg zwak.
Gewoon stomquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet het hier helemaal mee eens zijn. De bewoners hebben gekozen om in de publiciteit te leven. Niet de familie en vrienden van de bewoners, dus die moeten gewoon totaal buiten het spel gelaten worden. Ik vind dat de Redactie daar ook voor moet zorgen.
Ik snap alleen niet wat huub nu gisteren heeft gedaan door de stemming down the drain te laten vallen en vervolgens 300 punten neer te leggen om te zorgen dat het etentje wel doorgaat. Tactiek ?? of gewoon stom ???
Dat Rog aan het flippen is, staat ook in die kaart?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:00 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft een kaart van het zusje van Rogier waarin staat dat iedereen vindt dat ze moet blijven.
Rog is ook behoorlijk aan het flippen.
Gewoon en stomme actie, gaf hij zelf ook min of meer toe tegen Syl. Syl dacht namelijk dat hij Bart zijn stem zou geven en van de 300 punten Nena zou uitnodigen. Toen ze dat had gezegd was Huub even stil en had als 'smoes' dattie niet meer helder kon nadenken omdat het ook weer ove Hedda ging.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet het hier helemaal mee eens zijn. De bewoners hebben gekozen om in de publiciteit te leven. Niet de familie en vrienden van de bewoners, dus die moeten gewoon totaal buiten het spel gelaten worden. Ik vind dat de Redactie daar ook voor moet zorgen.
Ik snap alleen niet wat huub nu gisteren heeft gedaan door de stemming down the drain te laten vallen en vervolgens 300 punten neer te leggen om te zorgen dat het etentje wel doorgaat. Tactiek ?? of gewoon stom ???
jakkes ja 'je bent zo zacht, lekker'quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:09 schreef pullup het volgende:
Het is vandaag begonnen met handje vrijen tussen Brian en Amanda.
Eens kijken hoe lang het duurt voordat hij erop ligt
Fok werkt echt op tweedehands Zimbabwiaanse servers.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
En waarom werkt FOK! nou niet een beetje mee, ik heb gisteren uit gekkigheid maar bij de buren gekeken.
Eensch, de commentaren op FOK! zijn veel meer spicy en derhalve verslavend.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:17 schreef pullup het volgende:
[..]
De buren zijn te saai om serieus te blijven hangen
Handteerbaar. Kindjes zijn handteerbaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:58 schreef jacqjacq het volgende:
tja, dat mag zeker weer van ''achter'', verschil moet er blijkbaar nog steeds zijn. Natas kreeg ook altijd al allerlei info van yvonne en nu weer van die mariska-veres-kloon, raar dat de redaktie dat allemaal maar toelaat, partijdigheid ten top !
wordt trouwens erg moe van natasia en haar ''kindjes''. Voor zover ik het kon zien zijn haar kindjes ongeveer even oud als die van mij, maar om ze dan nog steeds kindjes te noemen ........
Gaat natas nog in haar eten spugen zoals ze gisteren beloofd heeft?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
Brian wil Bart ook nog even aanpakken.
Spannende dag vandaag:
- Gaat Aman haar haar wassen
- Gaat Natas nog pannekoeken voor haar bakken
- Zo ja, neemt Amanda ze dan nog aan
- Gaat Brian nog rukken
- Zo ja, op wie?
Ik begreep dat achter Hedda gebeld hadden, of ze wilde komen kwam er niet uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:31 schreef schatje het volgende:
Hedda heeft gebeld? De buren zijn boos op Brian omdat hij alles in twijfel trok.
tja, misschien wilde hedda zich wel door brian laten uitnodigen om zodoende hem en plein public flink te kakken te zetten. Tja, 't is ook maar weer een theorietje, who knows?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:32 schreef Ning het volgende:
Brian heeft op zijn flikker gekregen van achter. Hedda heeft wel gebeld (zegt Brian)
Fok! voelt zich ook niet zo lekker geloof ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
Bart voelt zich niet lekker en wil in bed blijven liggen.
Begint enge vormen aan te nemen daar.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:41 schreef blomst het volgende:
Brian begint weer over hedda, Begint nu over dat hij door haar wil gepijpt wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |