abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46252808
Huub deed het eveneens met Brian zijn broer. Ik dacht ook steeds dat hij het moest laten gaan. Laat Brian maar lullen en lach erom. Brian lult zichzelf wel het graf in, die heeft geen tegengas nodig om zich klem te lullen. Dat is juist het mooie van Brian. Die zet zichzelf nl altijd voor lul als die zijn mond opentrekt.

Domme actie van Huub. Hij had die punten gewoon moeten gebruiken om alsnog Nena uit te nodigen. Daar had hij Brian mee gehad. Hier niet mee. Dom dom dom. Hij moet niet vaker van deze acties gaan doen want anders ligt hij er zo uit en dat is dan ook nog eens terecht.

Natasia had groot gelijk met Amanda. Wel moest ik erg lachen om Amanda haar reacties en ging ook wel een beetje cheerleaden toen Amanda los ging. Eindelijk iemand die op hetzelfde niveau terugschreeuwt. Vnl het,"Sterf Engerd" deed het goed bij me.
Go hard or go home
pi_46252837
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 08:28 schreef StunningCunt het volgende:
Ik vond het geen domme blunder van Huub. Hij is nog steeds de baas in huis. Gisteren waren er nog mensen bang dat hij Bart zomaar vertrouwde en zo in de val zou gaan lopen. Gisteren heeft hij ook Bart laten zien, dat hij niet zomaar met Bart meegaat. Had hij Lesley laten komen, had Bart hem misschien de dag erop toch weer uitgelachen. Huub bepaald, niet Bart
Ach als dat Huub elke keer 300 CP kost voor iets wat al gratis kan worden verkregen zal het Bart worst wezen neem ik aan
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:36:36 #253
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46252851
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 00:53 schreef anno-i-mus het volgende:
stemming vond ik een domme ego actie van Huub ... die dus heel duidelijk nogmaals zijn zwakte ten toon spreidde ... ik hoop dat joris hier inderdaad meeleest en hem dat eens ff flink in zijn oren knopt dat ie zich niet moet laten opfokken, maar juist die energie direct moet omzetten om adrem terug te slaan. Helaas heeft huub nog niet getoond over deze kracht te beschikken en dat maakt hem erg zwak.
Daar kan Joris ook niets aan doen. Hedda zit blijkbaar veel dieper dan Huub zelf wil. Het siert Huub veel meer dat hij geraakt wordt als het over Hedda gaat dan bijvoorbeeld een Brian die een meisje gaat uitmaken voor hoer als hij haar niet kan krijgen. Het is iets waar Huub mee zal moeten leren omgaan.

Over het hele gedoe van gisteren. Huub heeft echt nog niet verloren. Hij heeft een fout gemaakt doordat hij zo lekker in zijn tirade tegen Brian bezig was dat hij duidelijk geen zin had de tijd in de gaten te houden. Verkeerde timing. Brian was wel degelijk geraakt door de uithaal van Huub. Asl hij naar zijn kamer beent en daar vervolgens uit moet razen en zelfs zijn aanhangsel Nasty even wegstuurde. Brian was dus duidelijk geraakt. Dat was de winst die Huub heeft gehaald. Verder heeft Huub de eerdere aanval van Brian redelijk te niet gedaan door toe te geven dat hij daarvan aardig schrok en Brian complimenteerd met de aktie in het kader van het spel. Ook later toen Brian en Nasty is de gamroom zaten nog even subtiel aangeeft dat Hedda niet gebeld had en dat achter dat had toegegeven.

Huub heeft gescoord maar ook verloren dat is de enige balans die je kan opmaken. Ik vind wel dat zijn winst van de avond... Amanda en Nasty ruzie, Brian over de zeik groter is dan zijn getoonde zwakte wb Hedda want die was al duidelijk en zijn aktie omtrent het verloren gaan van het dinertje.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:38:53 #254
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_46252877
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 08:31 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik moet het hier helemaal mee eens zijn. De bewoners hebben gekozen om in de publiciteit te leven. Niet de familie en vrienden van de bewoners, dus die moeten gewoon totaal buiten het spel gelaten worden. Ik vind dat de Redactie daar ook voor moet zorgen.

Ik snap alleen niet wat huub nu gisteren heeft gedaan door de stemming down the drain te laten vallen en vervolgens 300 punten neer te leggen om te zorgen dat het etentje wel doorgaat. Tactiek ?? of gewoon stom ???
Gewoon stom
The world is a stage and each must play a part.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:41:57 #255
168090 Alfaro
al het begin is moeilijk
pi_46252906
De partijdigheid van de redactie is niet te ontkennen gezien het feit dat er iemand kalmerings danwel slaaptabletten krijgt.
ge·weld (het ~) ( geleend van BBW)
1 uitoefening van macht => gewelddadigheid
2 kracht die met hevigheid, onstuimigheid wordt uitgeoefend
Daaaaagggggggg hdnkkk
pi_46252969
Huub en Sylvia bespraken op een gegeven moment dat er "achter" iemand is die ze heel erg dwars zit.
Blijkbaar komt het "Hedda wil ook komen" verhaal van dezelfde persoon die ook iets heel gemeens tegen Sylvia had gezegd.
Sylvia wilde (terecht) niet aan Huub zeggen waar dat over ging.

Waar ben je als programma maker mee bezig
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:49:23 #257
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46252986
waarom geeft die schoonmaakslet allerlei informatie door?
pi_46253049
Natasia wist dus al dat Wilgo niet wilde komen, daarom liet ze de stemming dus aan haar voorbij gaan.
Ze had al van achteren gehoord dat hij niet kwam, hij komt ook niet op haar verjaardag, Hij wil niet voor de camera.Blijkt uit een gesprek met Herma.
Dan zullen ze ook wel geweten hebben dat rogier niet kwam, dus meten ze alweer met twee maten.
Goedemorgen :W
pi_46253069
tja, dat mag zeker weer van ''achter'', verschil moet er blijkbaar nog steeds zijn. Natas kreeg ook altijd al allerlei info van yvonne en nu weer van die mariska-veres-kloon, raar dat de redaktie dat allemaal maar toelaat, partijdigheid ten top !
wordt trouwens erg moe van natasia en haar ''kindjes''. Voor zover ik het kon zien zijn haar kindjes ongeveer even oud als die van mij, maar om ze dan nog steeds kindjes te noemen ........
pi_46253085
Amanda heeft een kaart van het zusje van Rogier waarin staat dat iedereen vindt dat ze moet blijven.
Rog is ook behoorlijk aan het flippen.

*Bid tot God of die Fok weer lekker laat draaien*
Go hard or go home
pi_46253112

Tijdens hetlezen van de post zei natasia WAT, maar ze laat zich verder nog niet overuit wat er in stond.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:05:37 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46253138
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:00 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft een kaart van het zusje van Rogier waarin staat dat iedereen vindt dat ze moet blijven.
Rog is ook behoorlijk aan het flippen.
Dat Rog aan het flippen is, staat ook in die kaart?

Het was een leuk avondje, gisteren!
Jammer alleen dat we er geebn tig COSsen doorheen konden jagen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46253140
Sylvia kreeg een aantal kaarten, zou er al een valentijnskaart bijzitten?
pi_46253153
Ja, dat stond ook in de kaart.
Meer zei ze er ook niet over.

Jammer van gisteravond ja.
Go hard or go home
pi_46253163
schijnbaar is de zus van huub ook een heel gevoelig onderwerp, huub blijkt toch geen untouchable te zijn, en is breekbaar. Dit kan heel fout gaan voor huub.
pi_46253171
Palma zei net dat Brian zo lief voor haar was want Amanda wilde weten of Palma het had gezien.
Go hard or go home
pi_46253178
Het is vandaag begonnen met handje vrijen tussen Brian en Amanda.
Eens kijken hoe lang het duurt voordat hij erop ligt
pi_46253204
Ik vind dat Brian Natasia ook laat vallen. Hij komt niet echt voor Natasia op. Soms moet je echt partij kiezen en dat vindt Natasia ook.

Waarom ga je met haar praten vroeg ze meerdere malen aan Brian.

Natasia pakte het sportief op gisteravond naar Huub toe moet ik zeggen. Ze vond het zonde maar gaf hem gelijk dat dit het leven in DGK is. Ik heb gisteren echt van haar genoten en moest echt om haar lachen.
Go hard or go home
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:12:27 #269
111260 Charmian
a little joy
pi_46253212
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 08:31 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik moet het hier helemaal mee eens zijn. De bewoners hebben gekozen om in de publiciteit te leven. Niet de familie en vrienden van de bewoners, dus die moeten gewoon totaal buiten het spel gelaten worden. Ik vind dat de Redactie daar ook voor moet zorgen.

Ik snap alleen niet wat huub nu gisteren heeft gedaan door de stemming down the drain te laten vallen en vervolgens 300 punten neer te leggen om te zorgen dat het etentje wel doorgaat. Tactiek ?? of gewoon stom ???
Gewoon en stomme actie, gaf hij zelf ook min of meer toe tegen Syl. Syl dacht namelijk dat hij Bart zijn stem zou geven en van de 300 punten Nena zou uitnodigen. Toen ze dat had gezegd was Huub even stil en had als 'smoes' dattie niet meer helder kon nadenken omdat het ook weer ove Hedda ging.
Hedda is dus echt de valkuil van Huub.

En waarom werkt FOK! nou niet een beetje mee, ik heb gisteren uit gekkigheid maar bij de buren gekeken.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:13:55 #270
111260 Charmian
a little joy
pi_46253236
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:09 schreef pullup het volgende:
Het is vandaag begonnen met handje vrijen tussen Brian en Amanda.
Eens kijken hoe lang het duurt voordat hij erop ligt
jakkes ja 'je bent zo zacht, lekker'
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:16:20 #271
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_46253267
slaapt die amanda nou de hele week al in dezelfde PJ? getverrederrie
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_46253279
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:12 schreef Charmian het volgende:

[..]

En waarom werkt FOK! nou niet een beetje mee, ik heb gisteren uit gekkigheid maar bij de buren gekeken.
Fok werkt echt op tweedehands Zimbabwiaanse servers.

De buren zijn te saai om serieus te blijven hangen
pi_46253293
Ik vind het een hele goeie actie van Huub.
Gisteren kon ik niet meer op Fok posten vandaar nu pas.
Maar Huub geeft aan dat hij principes heeft en dat je hem serieus moet nemen. Aan iedereen geeft hij dit bericht.
Door punten van zijn toekomst op te geven voor Bart is het etentje voor Bart met Leslie een persoonlijk cadeau van Huub. Huub hoeft dit namelijk helemaal niet te doen en er zijn daar geen andere bewoners die dit voor een ander doen.
Ergo, Huub KAN een vriend zijn! Dat bepaald Huub zelf.

Iedere volgende stemming over wat dan ook kan door Huub gefrustreerd worden. Huub zit daar niet mee. Wil je hem pakken? Dan pak je de hele groep of pak je een andere bewoner in plaats daarvan ( want stel je kiest voor Bart, dan zegt Huub nee en komt er van de kant van Huub ook niks voor terug.

Je kunt Huub niet pakken met punten, niet pakken met persoonlijke eigendommen, niet pakken met manipulaties, niet pakken met...... eigenlijk met vrijwel niets.

Het enige is dat Huub overeind moet zien te blijven met zoveel domheid om zich heen.
Nu heeft Huub al iedere dag van zijn leven de ervaring dat de mensen waar hij tussen leeft oer en oerdom zijn, de afstand is zowiezo altijd al groot, maar zo groot als de afstand tussen hem en Amoebe... kan zels Huub niet bevatten.

In zekere zin is Natasia nog een uitdaging omdat ze echt gek is. Dat is altijd een uitdaging voor je inteligentie.

Huub heeft gelukkig 'achter' nog. Misschien kunnen die hem ook niet helemaal volgen, maar ik denk... dat er daar best eens 1 of een paar mensen zouden kunnen zitten die het zien. Die het (gedeeltelijk?) snappen.

Ik vind het mooi om te zien dat Huub een verder gevorderd spelelement in dit huis heeft gebracht.

PRINCIPES
pi_46253299
Brian werd meteen door Natasia tot verantwoording geroepen

"Hoessooo is zij nu bij jou in bed terecht gekomen"
pi_46253301
Brian wil Bart ook nog even aanpakken.

Spannende dag vandaag:
- Gaat Aman haar haar wassen
- Gaat Natas nog pannekoeken voor haar bakken
- Zo ja, neemt Amanda ze dan nog aan
- Gaat Brian nog rukken
- Zo ja, op wie?
Go hard or go home
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:21:37 #276
111260 Charmian
a little joy
pi_46253322
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:17 schreef pullup het volgende:

[..]

De buren zijn te saai om serieus te blijven hangen
Eensch, de commentaren op FOK! zijn veel meer spicy en derhalve verslavend.
pi_46253349
Natasia baalt ervan dat hij geen partij kiest. Brian wil er niet tussenin gaan zitten.
Natasia: Heb je hem weer!!

Brian wil het weer gauw over Huub hebben en Bart. Brian: dit is de 1e klap die ik van Bartje heb gehad. Hij is gegaan voor Huub z'n genot. Hij vond het niet erg dat de stemming down the drain ging. Hij speelde toneel.

Oeh barstjes...I like
Go hard or go home
pi_46253375
Jammer, fok is nog niet beter.
pi_46253387
Bart voelt zich niet lekker en wil in bed blijven liggen.
Go hard or go home
pi_46253396
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 08:58 schreef jacqjacq het volgende:
tja, dat mag zeker weer van ''achter'', verschil moet er blijkbaar nog steeds zijn. Natas kreeg ook altijd al allerlei info van yvonne en nu weer van die mariska-veres-kloon, raar dat de redaktie dat allemaal maar toelaat, partijdigheid ten top !
wordt trouwens erg moe van natasia en haar ''kindjes''. Voor zover ik het kon zien zijn haar kindjes ongeveer even oud als die van mij, maar om ze dan nog steeds kindjes te noemen ........
Handteerbaar. Kindjes zijn handteerbaar.
Die stop je even weg als het niet zo uitkomt.

Natasia's grootste pech was dat de baby's die je kon overschreeuwen en kon laten verrotten in hun babybedjes op een dag mobiel werden.
Toen kon ze ze zomaar tegen komen. Moest ze ook moeder spelen als het haar niet uitkwam.
En het kwam gewoon best vaak niet uit.

Had ze ook nog de zware pech dat ze een ziek kind had ( het kind had geen pech, nee, zij had pech. )Want toen moest zij voor in ieder geval DAT kindje af en toe in dat verrotte ziekenhuis zijn. Bij al die mensen die een mening hadden.

Natasia heeft zich gevoelsmatig al lang geleden afgesloten voor de menin g van een ander. Gaat alleen voor zichzelf en voor haar eigen ding. 100%

Er komt nu ook al steeds vaker naar boven dat ze wel degelijk in dit spel zit om te winnen, om de centen en het huis.

Je maakt je niet schuldig aan dit soort uitlatingen als je daar niet mee bezig bent.

Ze denkt het slim te spelen ( nee jij mag, nee ik hoef niet, nee nee, niet voor mij) en wint straks de hele poet dan toch maar voor lieve zieke jairootje toch?? Want ja, Jairootje is ziek toch? En dat is dan toch gewoon haar moedergefoel?? Foor haar Jairoootje? Haar kleine drakenstein? En dan kan mama.... zolang wel met het geld en het huis andere dingen doen toch???
pi_46253419
Hedda heeft gebeld? De buren zijn boos op Brian omdat hij alles in twijfel trok.
pi_46253422
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
Brian wil Bart ook nog even aanpakken.

Spannende dag vandaag:
- Gaat Aman haar haar wassen
- Gaat Natas nog pannekoeken voor haar bakken
- Zo ja, neemt Amanda ze dan nog aan
- Gaat Brian nog rukken
- Zo ja, op wie?
Gaat natas nog in haar eten spugen zoals ze gisteren beloofd heeft?

Want als iemand op dat soort gedachten komt dan zou ik haar uit de keuken en ver van mijn eten verbannen.

Ik zou echt absoluut geen hap meer van die toverkol in mijn mond stoppen.

Brian gaat zichzelf mastruberen in Amanda Snel!
pi_46253427
Brian heeft op zijn flikker gekregen van achter. Hedda heeft wel gebeld (zegt Brian)
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:32:35 #284
149345 StunningCunt
So what you boring little cunt
pi_46253429
Bart en Brian uit elkaar gespeeld door Huubke
A lapse of perception
pi_46253435
Brian heeft op z'n donder gehad dat hij Huub geloofde dat Hedda niet had gebeld want ze blijkt wel te hebben gebeld. Ze willen niet als ongeloofwaardig worden afgeschilderd.

Te laat dgk, wat mij betreft is die geloofwaardigheid al lang weg. Daar heb ik ook geen Brian voor nodig. Ik blijf met het gevoel zitten dat sommigen een voorkeurpositie hebben en dat siert jullie niet. Ga maar vast over water lopen want het aureooltje is al verzopen in de vijver.

Sylvia heeft er spijt van dat ze is meegegaan in Huub zijn plannetje. Snap ik. Ik zou me ook niet voor Huub zijn karretje willen laten spannen. Zeker niet als het domme plannetjes zijn.
Go hard or go home
pi_46253440
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:31 schreef schatje het volgende:
Hedda heeft gebeld? De buren zijn boos op Brian omdat hij alles in twijfel trok.
Ik begreep dat achter Hedda gebeld hadden, of ze wilde komen kwam er niet uit.

aan een kant zou ik het kunnen begrijpen dat Hedda wel zou willen komen om Brian even duidelijk te maken wat ze van hem vind.
pi_46253455
Ik ben gisteren door Fok naar een ander forum gejaagd en daar baalde ik van. Jeetje, zo'n ontzettend groot forum als Fok hoort toch deze problemen niet te krijgen? Ik vind het niet leuk op dat andere forum..daar zitten een miljoen meer nitwits dan hier, dat leest niet lekker.

Fok laad nog steeds erg langzaam..

Er is weer een hoop gebeurd gisteravond. Jammer dat Huub zich toch liet opnaaien door Brian en het nodig vond om de stemming te laten mislukken. Dat was niet het plan, zijn hersens draaide overuren en liep vast (net als Fok)
De actie van achter om te laten weten dat Hedda zou komen is een ontslag waard. En als er niemand ontslagen wordt dan zal het Deborah zelf wel zijn geweest. Die is immers gedwongen om Huub terug te nemen?

Dat Brian Amanda ging troosten is Silvia haar schuld. Die ging naar Brian toe om te vragen of hij Natasia kon kalmeren omdat ze het zielig voor Amanda vond. Dus Brian eerst met Natasia aan de slag en daarna met succes met Amanda.
Brian en Amanda verdienen elkaar..

Ben voor vandaag benieuwd hoe de stand van zaken is tussen Huub en Bart, tussen Bart en Brian, tussen Natasia en Brian en tussen natasia en Amanda.

En uiteraard wat Huub allemaal vandaag gaat uitkramen en uithalen.

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_46253478
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:32 schreef Ning het volgende:
Brian heeft op zijn flikker gekregen van achter. Hedda heeft wel gebeld (zegt Brian)
tja, misschien wilde hedda zich wel door brian laten uitnodigen om zodoende hem en plein public flink te kakken te zetten. Tja, 't is ook maar weer een theorietje, who knows?
pi_46253486
Nieuw spelelement:

Principes

heb je ze of heb je ze niet en wat doe je ermee?

Voordeel op de korte termijn koers of stategie op langere termijn
Dit is schaken op veel schaakborden tegelijkertijd. Waarom is Huub niet gaan schaken?Nieuw spelelement:

Principes

heb je ze of heb je ze niet en wat doe je ermee?

Voordeel op de korte termijn koers of stategie op langere termijn
Dit is schaken op veel schaakborden tegelijkertijd. Waarom is Huub niet gaan schaken?
pi_46253511
Huub overdenkt zijn stomme zet van gisteren:
pi_46253513
Huub daagt Brian uit om Hedda alsnog uit te nodigen voor 150 punten.
Brian: voor de seks wel. Haar lekker uitzuigen, lijkt me heerlijk.

Oh ieeww.

Nu wil die een triootje.
Go hard or go home
pi_46253519
Brian begint weer over hedda, Begint nu over dat hij door haar wil gepijpt wil worden.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:42:55 #293
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_46253530
Brian heeft een vette klep, en gaat niet in op de uitdaging die Huub hem voorstelt; Nodig Hedda maar uit zegt Huub keer op keer. Brian trekt de achterbroek aan, en zegt "dan laat ik Hedda komen ik beuk haar over de tafel en zuig haar helemaal uit"... wat een idiot die Brian!
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_46253532
hij zegt brainlessss hahaha
If you can't fix it, fuck it
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:43:12 #295
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46253535
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:27 schreef noekje het volgende:
Bart voelt zich niet lekker en wil in bed blijven liggen.
Fok! voelt zich ook niet zo lekker geloof ik
totaal Off topic: maar Fok! is bij mij weer zo traag als dikke poep door een rietje...
Kon er gisteranvond zelfs helemaal niet meer op..

Mij benieuwen wat de dag van vandaag ons gaat brengen mensen!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_46253538
yes huub:
die zegt tegen brian: kom op zeg, je hebt een hbo-diploma en je kunt niet een normaal nederlands spreken
pi_46253541
Huub: dat is gewoon zo Brianless.
Brian: heb je een hbo diploma?
Huub: ja
Probeer jij nu maar wat minder monotoon te praten. Je kunt sowieso niet Nederlands praten
Brian begint te schelden.
Go hard or go home
pi_46253542
Huub .
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:43:49 #299
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46253544
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:41 schreef blomst het volgende:
Brian begint weer over hedda, Begint nu over dat hij door haar wil gepijpt wil worden.
Begint enge vormen aan te nemen daar.....
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:44:49 #300
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_46253554
huub is godverdomme zooo goed bezigt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')