Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoeveel mg die valiumpilletjes zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Danny het volgende:
Vraagje;
hoe heten die homeopatische pillen van Brian?
ik ben benieuwd hoe hij eerst helemaal para wordt brother en vervolgens al sinds hij 'homeopatische' pillen heeft de rust zelve is. die pilletjes zouden ze in gevangenissen moeten uitdelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer beniewd hoeveel mg die valiumpilletjes zijn.
En neemt hij ze dagelijks of alleen als hij para denkt te worden?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe hij eerst helemaal para wordt brother en vervolgens al sinds hij 'homeopatische' pillen heeft de rust zelve is. die pilletjes zouden ze in gevangenissen moeten uitdelen.
Ik denk dat Rogier gewoon die villa koopt en dan iedereen eruit flikkert. Volgens mij heeft die gast meer poen dan JdM.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef Miraaa het volgende:
Wanneer kunnen we de eerste video boodschap van Rogier verwachten ???![]()
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat Rogier gewoon die villa koopt en dan iedereen eruit flikkert. Volgens mij heeft die gast meer poen dan JdM.
Ik begin het steeds logischer te vinden dat ze niet meer reageren als er zulke zwakzinnige vragen gesteld worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef snoozy21 het volgende:
dgk redaktie, staat er geen sanctie op het NIET gebruiken van condooms????
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef marky het volgende:
Kunnen jullie jezelf een 0 geven voor de aktie naar Syl toe.
Dat zou zelfs een zeer geniale actie zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Redaktie,
Misschien is het een leuk voorstel om iedereen die voor Silvia stemt mee te nemen naar het carnaval en iedereen die tegenstemt lekker thuis laten....
Natasia ...![]()
Er zit al genoeg herrie in dat programma je hebt rustpunten nodig. Syl is wat dat betreft een rustpunt. Hoe is het mogelijk dat als ik een stream aan heb op het BAN groepje dat die standaard uitgaat en als Syl en Huub samen lol aan het maken zijn dat ik daar uren naar kan kijken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Weg met die saaie muts.
Als ik saaie mensen wil zien zet ik wel een camera op mijn buurvrouw.
Die betaalt ze zelf hoor...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
Hey DGK_REDACTIE, kap eens met die cadeautjes voor Wilgo, Jayrootje en Jen.
Zijn jullie nou %$#@$#@% helemaal besodemieterd!
* Cynix ® heeft geen zin om hier genuanceerd te posten.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef GoldenGuy het volgende:
Waarom worden alle/Sylvia's activiteiten opgeschort???
Rustpunten doen het niet zo goed op tv, bovendien heb je aan Bart al een rustpunt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:45 schreef marky het volgende:
Er zit al genoeg herrie in dat programma je hebt rustpunten nodig. Syl is wat dat betreft een rustpunt. Hoe is het mogelijk dat als ik een stream aan heb op het BAN groepje dat die standaard uitgaat en als Syl en Huub samen lol aan het maken zijn dat ik daar uren naar kan kijken?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef APK het volgende:
De bijstandsmoeders en WAO-ers die de hele dag naar vier schermpjes zitten te turen moeten daar maar mee leren leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |