abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:09:40 #251
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_46324957
ja en niemand kan daar wat aan doen??
maar ik ben dom...wat is jou excuses
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 11:21:40 #252
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46325330
460K gisteren.. op naar de half miljoen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46326056
belachelijk dat Natasia op alle mogelijke wijzen in de Villa wordt gehouden, ze zorgt natuurlijk voor wat interessante tv, maar ik erger me rot aan dat *($#&&$(*#@-wijf.
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:49:29 #254
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46326210
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef Danny het volgende:

[..]

ik denk echt dat de redactie baalt dat Natasia gisteren haar bek voorbij praatte over de ontmoetingen met Wilgo tijdens de rijlessen.
Ik heb dat niet mee gekregen, maar als het zo is, is het een absoluut dieptepunt inderdaad.
Dan is het programma behoorlijk verneukt.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 11:59:52 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46326528
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:23 schreef Danny het volgende:
en ziet naar nu blijkt Wilgo gewoon tijdens haar autorijlessen (geen wonder dat ze er zo lang over doet).
Nee dat is omdat ze dan naar de rechtbank moet.
Ik heb trouwens dat gesprek ook gehoord gisteravond, maar hoe heeft zij haar mond voorbij gepraat dan?
quote:
Het is dat ik vandaag een afspraak heb, maar ik zie mezelf dat nog wel een keer doen.
Dat zou wel een strakke aktie zijn. Hou je wel een beetje afstand?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:06:52 #256
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46326709
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee dat is omdat ze dan naar de rechtbank moet.
Ik heb trouwens dat gesprek ook gehoord gisteravond, maar hoe heeft zij haar mond voorbij gepraat dan?
[..]
Ik heb gister wel gehoord dat ze zei dat de kids vroegen waar de kadootjes vandaam kwamen, en dat was VOOR dat ze met wilgo belde, dus van hem kwam die info niet, en het kwam niet voor in het filmpje van de kids. of iemand van achter die de kadoos heeft bezorgd het dat verteld natuurlijk of hermafrodiet, of...ik weet het niet meer. Ben bang dat de amerikanen zullen smullen van alle samenzweringstheoriën straks. Hoop wel dat JdM hun ook een FOK.nl concept heeft verkocht, zonder FOK geen theoriën natuurlijk
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46326746
haha Pas op Danny.
Ik zie je dan al weer helemaal voor me, heb je nog steeds een kaal koppie ) als speurhond.

Maar goed. Feit. natasia krijgt veel meer voor elkaar dan alle andere bewoners bij elkaar.

Gisteren ook weer dat filmpje van die kinderen.

Sinds wanneer is valentijn een dag waar je kinderen cadeautjes geeft?

Ten tweede, daar dat mens zelf zo egoistisch is en totaal niet aan haar kinderen denkt, en daar blijkbaar in gesteund wordt door de DGK redactie.
Ze geeft de verantwoordelijkheid over haar eventuele vertrek (never ) aan een meisje van 9?
Die geeft dat aan zegt ze als ze het niet meer trekt. Dat kind is als de dood voor haar moeder.
Dan krijgt ze haar hele leven te horen. Ja door jou heeft mammie nu geen geld, en geen mooi figuur en geen auto, en geen nieuw huis en vul verder zelf maar in.

Hoeveel filmpjes heeft b.v Sylvia gehad en dat dan even vergelijken met het contact wat natasia heeft meer de buitenwereld.
pi_46326806
Natasia roept ook te pas en te onpas dat ze gaat vertrekken, maar blijft uiteindelijk weer aan haar nagels vastklampen in dat huis
pi_46327388
natasia's kinderen hebben bij haar vertrek thuis LUID en DUIDELIJK kenbaar gemaakt dat ze dit niet trekken.
Inmiddels zijn alle stuiptrekkingen naar de moeder weggemoffeld. Dat valt volgens mij onder vreselijke kindermishandeling! Zo beschouw ik dat ook.
Wat pas echt vreselijk is is dat de omgeving waar die kinderen nu verblijven ( zussen en Wilgo) net zulke geldwolven zijn en de kinderen de boodschap van ALLE kanten doorkrijgen... liefde is geld, cadeautjes, omkopen en afkopen en over lijken gaan.

Wat een fijne en goeie moeder is Natasia met hulp van Talpa! Echt.... schouderklopje voor iedereen die hieraan meewerkt! ( NOT)

Maar maakt niet uit hoor, jullie houden het maar vol dat er niets aan de hand is.... maar ik heb het met mijn eigen ogen gezien toch? Maar maakt mij niet uit hoor. Ik vind sommige mensen gewoon lullo's, maar maakt niet uit joh!

Zie je, ik geef jullie een zeer wenselijke reactie toch?
Ik leer het wel
pi_46327624
EN HAAL ANDERE KLEREN VOOR HUUB

dit is te walchelijk voor mijn ogen! Ik KAN hier echt niet mee omgaan! Serieus!

Dit is bijna nog erger dan Natasia in die varkenspootjesmaillot. ( Vandaag ziet Natasia er ook weer zo vreselijk uit! De 'ik zit op ballet en ben beter dan mijn dochtertje' look? Geeft wel haar .... niveau weer)
pi_46343157
Heee, Huub in een rode trui? Veel beter !

jullie worden helemaal knetter van mij hé? ik snap het...
zal... beter m'n best doen oké?
pi_46344673
Vind dat de programmamakers wel goed bezig zijn. Paar puntjes die volgens mij veel kijkers en ik dus ook beter zouden kunnen zijn:
- het geluid bij de jacuzzi, soms ook de sauna
- de villa vandaag verhalen staan vol met spelfouten en soms ook nog 'verhaallijnfouten'

en objectief blijven he soms bespeur ik toch een lichte voorkeur voor Huub en Nena in de verhalen en dat is niet helemaal fair tegenover de rest. Tuurlijk is de één minder dan de ander voor de kijker, zeker hier op een forum maar het programma moet daar niet te makkelijk in meegaan.
Maar de laatste tijd is het al een stuk beter

Verder goed bezig! Stukken beter dan Big Brother (hoewel ik daar lang niet alles van gevolgd heb )

[ Bericht 6% gewijzigd door n1ek op 15-02-2007 21:07:21 ]
pi_46345108
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef n1ek het volgende:
Vind dat de programmamakers wel goed bezig zijn. Paar puntjes die volgens mij veel kijkers en ik dus ook beter zouden kunnen zijn:
- de villa vandaag verhalen staan vol met spelfouten en soms ook nog 'verhaallijnfouten'

en objectief blijven he soms bespeur ik toch een ligte voorkeur voor Huub en Nena in de verhalen en dat is niet helemaal fair tegenover de rest. Tuurlijk is de één minder dan de ander voor de kijker, zeker hier op een forum maar het programma moet daar niet te makkelijk in meegaan.

Verder goed bezig! Stukken beter dan Big Brother (hoewel ik daar lang niet alles van gevolgd heb )
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_46345356
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:02 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

ik ga ook teveel mee in de breezertaal
;D
pi_46346256
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef n1ek het volgende:

en objectief blijven he soms bespeur ik toch een lichte voorkeur voor Huub en Nena in de verhalen en dat is niet helemaal fair tegenover de rest. Tuurlijk is de één minder dan de ander voor de kijker, zeker hier op een forum maar het programma moet daar niet te makkelijk in meegaan.

Joh ( ja ik bemoei me er maar ff mee) de voorkeur in behandeling en benadering kent zijn weerga niet als het gaat om Brian ( die zwaar onder de drugs zit om dit geintje vol te houden) die zelfs een black out met voorbedachte rade mag gaan krijgen en er heus niet als geboeid man uitgaat. Hij is inmiddels al zoveel weken bezig met crimineel gedrag!
En Natasia die rijlessen van een rijinstructeur krijgt die het haar in 10 dagen kan leren waarna ze haar diploma dus al maanden geleden zou hebben gehad. Inmiddels zijn we vele en vele weken verder, krijgt ze kansen om Wilgo te ontmoeten en komen er ongehoord veel privileges voor haar kindjes en Wilgo terwijl zij in de kooi zit ( die uurtjes dat ze er is dan hé?)

Ook voor pure agressie zoals tegen alles aantrappen of de trommelvliezen van anderen kapot krijsen is eindeloos de hand voor de ogen/oren gehouden!

En als meest walchelijk feit: Brian werd gesteund in zijn 'buitenstaanders beschadigen' actie door 'achter'. Hedda verblijft dacht ik niet in dit spel? Zelfs niet een heel klein beetje? En ook de zus van Huub is in enorme mate geschaad door Brian. Daarvan heeft die crimineel geen last gehad!
Viezecrimi brian heeft Nena schandalig belasterd! Heeft daar niets voor hoeven inleveren en dat zint mij absoluut niet!

Dus om te zeggen dat Huub en Nena worden voorgetrokken?
  Admin donderdag 15 februari 2007 @ 21:36:35 #266
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46346490
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:30 schreef Lieve het volgende:

Dus om te zeggen dat Huub en Nena worden voorgetrokken?
Huub en Nena zijn niet voorgetrokken. Nena werd eruit gegooid vanwege een slap schopje en Huub werd eruit gegooid om niets. Er zijn VELE redenen te bedenken om Natasia en Brian eruit te flikkeren, maar dat gaat ECHT niet gebeuren...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 22:03:01 #267
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46347619
Redactie: kunnen de droevige, dramatische muziekjes iétsje minder pathetisch?
De show is met super veel zorg en oog voor detail gemonteerd, maar dat begrafenis-cellodeuntje en dat mineur-pianoriedeltje zijn echt misplaatst. Begrafenis-muzak.
De "suspense"-muziekjes zijn in al hun eenvoud trouwens weer perfect!
pi_46349376
Ik wist wel dat mensen het weer onzin zouden vinden omdat het om hun 'toppertjes' gaat. Ik vond het alleen vrij opvallend. Afscheidsfilmpjes, chatsessies enz. En Brian is agressief maar vergeet dan Huub ook niet man komop wel ff objectief kijken. Die schold (vroeger) ook op alles wat los en vast zat en was in staat tot meer. Ik zie ook vele redenen om Huub eruit te flikkeren. Zender uitzetten, doodsbedreigingen.. En voor Brian en Natasia net zo. Maar door de euforie rondom Huub (en eerder Nena) bekijken sommigen alles met een té gekleurde bril. Tuurlijk heb je je favorieten maar veel mensen weten uit elke ademhaling wat negatiefs over hun vijand te trekken en dat is toch kansloos. Het kijkt toch echt relaxter als je je niet constant ergert.
pi_46349605
kan er niemand van achter de schermen met een *piep* censuur klaarzitten voor natasia haar smoel weer opentrekt over haar fantasieen?????? ik wil geen beelden op mn netvlies
pi_46351995
waarom geeft de REDACTIE geen stemming voor natas, iets wat voor haar belangrijk is, want iedereen word dingen door de neus geboord behalve natas. Ik wil de rollen wel eens omgedraaid zien.

Laat haar maar eens flink op der muil gaan, met der ik, ik, ik en de rest kan stikken
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 00:24:50 #271
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46353432
Hey DGK_REDACTIE, kap eens met die cadeautjes voor Wilgo, Jayrootje en Jen.

Zijn jullie nou %$#@$#@% helemaal besodemieterd!

* Cynix ® heeft geen zin om hier genuanceerd te posten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:42:27 #272
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46353804
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
maar dat begrafenis-cellodeuntje en dat mineur-pianoriedeltje zijn echt misplaatst. Begrafenis-muzak.
Zoals met het vertrek van Nena, om kromme tenen van te krijgen. Meerdere users klaagden erover in het tv uitzendings topic. Doe er je voordeel mee redactie.
pi_46356665
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef n1ek het volgende:
Ik wist wel dat mensen het weer onzin zouden vinden omdat het om hun 'toppertjes' gaat. Ik vond het alleen vrij opvallend. Afscheidsfilmpjes, chatsessies enz. En Brian is agressief maar vergeet dan Huub ook niet man komop wel ff objectief kijken. Die schold (vroeger) ook op alles wat los en vast zat en was in staat tot meer. Ik zie ook vele redenen om Huub eruit te flikkeren. Zender uitzetten, doodsbedreigingen.. En voor Brian en Natasia net zo. Maar door de euforie rondom Huub (en eerder Nena) bekijken sommigen alles met een té gekleurde bril. Tuurlijk heb je je favorieten maar veel mensen weten uit elke ademhaling wat negatiefs over hun vijand te trekken en dat is toch kansloos.
Ik vind het zeker geen onzin
quote:
Het kijkt toch echt relaxter als je je niet constant ergert.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de bloeddruk van bv een lieve
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46358677
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef n1ek het volgende:
Ik wist wel dat mensen het weer onzin zouden vinden omdat het om hun 'toppertjes' gaat. Ik vond het alleen vrij opvallend. Afscheidsfilmpjes, chatsessies enz. En Brian is agressief maar vergeet dan Huub ook niet man komop wel ff objectief kijken. Die schold (vroeger) ook op alles wat los en vast zat en was in staat tot meer. Ik zie ook vele redenen om Huub eruit te flikkeren. Zender uitzetten, doodsbedreigingen.. En voor Brian en Natasia net zo. Maar door de euforie rondom Huub (en eerder Nena) bekijken sommigen alles met een té gekleurde bril. Tuurlijk heb je je favorieten maar veel mensen weten uit elke ademhaling wat negatiefs over hun vijand te trekken en dat is toch kansloos. Het kijkt toch echt relaxter als je je niet constant ergert.
Dat je het nuance verschil tussen diverse bewoners en hun uitingen niet ziet geeft jouw achtergrond dermate aan dat het weinig zin heeft je hier alsnog te laten weten dat er zowel verschil in opvoeding als in afkomst en achtergondmateriaal is.

zo en dat allemaal zonder komma's en met een vette punt erachter.

Misschien kan de DGK redeaktie me eens uitleggen hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat iemand gaat rijlessen bij een rijschool die in zijn logo 'RIJBEWIJS IN 10 DAGEN' voert en er dan vervolgens maandenlang zonder zicht op rijbewijs op los toert met een bewoonster uit dit huis.

Beetje vreemd nietwaar?

( lieve heeft een zoon die na dit mens is begonnen met rijlessen en die inmiddels -ook alweer maanden- zijn rijbewijs heeft. En dat terwijl Lieve of lieve's zoon helemaal geen miljonairs zijn. Beetje vreemd, zonder rivella!)
pi_46358717
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vind het zeker geen onzin
[..]

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de bloeddruk van bv een lieve
Kom ik zo bloeddrukverhoogd over PC eend? Mmmm. zou dat mijn blozende hoofd verklaren ?
..... misschien is het jouw bezorgdheid (of de stem van Stijn?)
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 10:47:18 #276
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46360647
De redactie post hier zelden meer, maar ik neem maar even aan dat ze nog wel meelezen. Dus bij deze een verzoek cq tip:

Graag de bewoners instrueren dat ze niet bij elk ruzietje, "stiekem" naar elkaar knipogend en in elkaars oor fluisterend, bezig zijn met "TV maken".

Het komt door jullie dat ze daar zo mee bezig zijn. Ze beginnen zich zo langzamerhand wel héél erg acteurs te voelen. Maar ze moeten vooral ook gewoon léven in dat huis en zoveel mogelijk zichzelf zijn. Anders wordt het programma uitgehold totdat er een ongeloofwaardig karkas overblijft.
  Admin vrijdag 16 februari 2007 @ 10:55:57 #277
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46360932
Vraagje;
hoe heten die homeopatische pillen van Brian?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:59:26 #278
6941 APK
Factual, I think.
pi_46361050
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Danny het volgende:
Vraagje;
hoe heten die homeopatische pillen van Brian?
Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoeveel mg die valiumpilletjes zijn.
En neemt hij ze dagelijks of alleen als hij para denkt te worden?

[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 16-02-2007 11:15:19 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Admin vrijdag 16 februari 2007 @ 11:13:10 #279
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46361421
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk meer beniewd hoeveel mg die valiumpilletjes zijn.
En neemt hij ze dagelijks of alleen als hij para denkt te worden?
ik ben benieuwd hoe hij eerst helemaal para wordt brother en vervolgens al sinds hij 'homeopatische' pillen heeft de rust zelve is. die pilletjes zouden ze in gevangenissen moeten uitdelen.
pi_46361702
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:13 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ben benieuwd hoe hij eerst helemaal para wordt brother en vervolgens al sinds hij 'homeopatische' pillen heeft de rust zelve is. die pilletjes zouden ze in gevangenissen moeten uitdelen.
pi_46363266
Wanneer kunnen we de eerste video boodschap van Rogier verwachten ???
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  Admin vrijdag 16 februari 2007 @ 12:28:19 #282
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46363806
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef Miraaa het volgende:
Wanneer kunnen we de eerste video boodschap van Rogier verwachten ???
Ik denk dat Rogier gewoon die villa koopt en dan iedereen eruit flikkert. Volgens mij heeft die gast meer poen dan JdM.
pi_46364693
dgk redaktie, staat er geen sanctie op het NIET gebruiken van condooms????

nena en huub werden / worden afgefikt op het feit dat ze 'drankles' gaven aan kleine kinderen, (door aantal bewoners), maar ik denk toch zeker dat een soa oplopen toch ook wel heel serieus genomen moet worden.

ik heb geen hand naar een nachtkastje zien gaan en kan me niet voorstellen dat de condooms al in bed liggen in meervoud.........
xx DUTCHY xx
xboxambassador
pi_46364725
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik denk dat Rogier gewoon die villa koopt en dan iedereen eruit flikkert. Volgens mij heeft die gast meer poen dan JdM.
Waarom denk je dat?

Alleen z'n naam is je bekend.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:10:17 #285
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_46365002
Redaktie,

Misschien is het een leuk voorstel om iedereen die voor Silvia stemt mee te nemen naar het carnaval en iedereen die tegenstemt lekker thuis laten....

Natasia ...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:21:12 #286
6941 APK
Factual, I think.
pi_46365394
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef snoozy21 het volgende:

dgk redaktie, staat er geen sanctie op het NIET gebruiken van condooms????
Ik begin het steeds logischer te vinden dat ze niet meer reageren als er zulke zwakzinnige vragen gesteld worden.
pi_46366041
Een zwangerschap of geslachtsziekte is toch juist goed voor de kijkcijfers
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:27:34 #288
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46371596
Kunnen jullie Bart een pluim geven voor zn optreden van vandaag? goed gedrag moet gestimuleerd worden

Bart
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:34:30 #289
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46371784
Kunnen jullie jezelf een 0 geven voor de aktie naar Syl toe.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:36:06 #290
6941 APK
Factual, I think.
pi_46371818
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef marky het volgende:
Kunnen jullie jezelf een 0 geven voor de aktie naar Syl toe.

Weg met die saaie muts.
Als ik saaie mensen wil zien zet ik wel een camera op mijn buurvrouw.
pi_46372045
Waarom worden alle/Sylvia's activiteiten opgeschort???
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_46372066
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Redaktie,

Misschien is het een leuk voorstel om iedereen die voor Silvia stemt mee te nemen naar het carnaval en iedereen die tegenstemt lekker thuis laten....

Natasia ...
Dat zou zelfs een zeer geniale actie zijn
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:45:38 #293
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_46372099
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef APK het volgende:

[..]

Weg met die saaie muts.
Als ik saaie mensen wil zien zet ik wel een camera op mijn buurvrouw.
Er zit al genoeg herrie in dat programma je hebt rustpunten nodig. Syl is wat dat betreft een rustpunt. Hoe is het mogelijk dat als ik een stream aan heb op het BAN groepje dat die standaard uitgaat en als Syl en Huub samen lol aan het maken zijn dat ik daar uren naar kan kijken?

Syl is belangrijk in de groep.
pi_46372230
Hoe kun je nou iemand dwingen tot iets wat ze niet is? Belachelijk toch. Als ze echt zo saai gevonden wordt, dan hadden de casting directors hun werk beter moeten doen. Punt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46372479
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
Hey DGK_REDACTIE, kap eens met die cadeautjes voor Wilgo, Jayrootje en Jen.

Zijn jullie nou %$#@$#@% helemaal besodemieterd!

* Cynix ® heeft geen zin om hier genuanceerd te posten.
Die betaalt ze zelf hoor...
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_46372576
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Die betaalt ze zelf hoor...
Van der uitkering?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  Admin vrijdag 16 februari 2007 @ 17:03:05 #297
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46372638
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef GoldenGuy het volgende:
Waarom worden alle/Sylvia's activiteiten opgeschort???
pi_46372931
word tijd dat jullie het natas eens moeilijk maken ipv haar te beschermen, en syl maar te gaan pesten.

geef eens een stemming die natas aangaat, dagje efteling ofzo, jullie maken het haar zo makkelijk want ze geeft zelf aan dat jullie cq redactie haar beschermd.

wil je tv, speel dan eens wat meer in op natas der gevoel.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:15:18 #299
6941 APK
Factual, I think.
pi_46373012
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:45 schreef marky het volgende:

Er zit al genoeg herrie in dat programma je hebt rustpunten nodig. Syl is wat dat betreft een rustpunt. Hoe is het mogelijk dat als ik een stream aan heb op het BAN groepje dat die standaard uitgaat en als Syl en Huub samen lol aan het maken zijn dat ik daar uren naar kan kijken?
Rustpunten doen het niet zo goed op tv, bovendien heb je aan Bart al een rustpunt.

Het gaat om het programma. De bijstandsmoeders en WAO-ers die de hele dag naar vier schermpjes zitten te turen moeten daar maar mee leren leven.
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 17:31:06 #300
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46373509
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef APK het volgende:

De bijstandsmoeders en WAO-ers die de hele dag naar vier schermpjes zitten te turen moeten daar maar mee leren leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')