Ik heb dat niet mee gekregen, maar als het zo is, is het een absoluut dieptepunt inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk echt dat de redactie baalt dat Natasia gisteren haar bek voorbij praatte over de ontmoetingen met Wilgo tijdens de rijlessen.
Nee dat is omdat ze dan naar de rechtbank moet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:23 schreef Danny het volgende:
en ziet naar nu blijkt Wilgo gewoon tijdens haar autorijlessen (geen wonder dat ze er zo lang over doet).
Dat zou wel een strakke aktie zijn. Hou je wel een beetje afstand?quote:Het is dat ik vandaag een afspraak heb, maar ik zie mezelf dat nog wel een keer doen.
Ik heb gister wel gehoord dat ze zei dat de kids vroegen waar de kadootjes vandaam kwamen, en dat was VOOR dat ze met wilgo belde, dus van hem kwam die info niet, en het kwam niet voor in het filmpje van de kids. of iemand van achter die de kadoos heeft bezorgd het dat verteld natuurlijk of hermafrodiet, of...ik weet het niet meer. Ben bang dat de amerikanen zullen smullen van alle samenzweringstheoriën straks. Hoop wel dat JdM hun ook een FOK.nl concept heeft verkocht, zonder FOK geen theoriën natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat is omdat ze dan naar de rechtbank moet.
Ik heb trouwens dat gesprek ook gehoord gisteravond, maar hoe heeft zij haar mond voorbij gepraat dan?
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef n1ek het volgende:
Vind dat de programmamakers wel goed bezig zijn. Paar puntjes die volgens mij veel kijkers en ik dus ook beter zouden kunnen zijn:
- het geluid bij de jacuzzi, soms ook de sauna
- de villa vandaag verhalen staan vol met spelfouten en soms ook nog 'verhaallijnfouten'
en objectief blijven hesoms bespeur ik toch een ligte voorkeur voor Huub en Nena in de verhalen en dat is niet helemaal fair tegenover de rest. Tuurlijk is de één minder dan de ander voor de kijker, zeker hier op een forum maar het programma moet daar niet te makkelijk in meegaan.
Maar de laatste tijd is het al een stuk beter
Verder goed bezig! Stukken beter dan Big Brother (hoewel ik daar lang niet alles van gevolgd heb)
Joh ( ja ik bemoei me er maar ff mee) de voorkeur in behandeling en benadering kent zijn weerga niet als het gaat om Brian ( die zwaar onder de drugs zit om dit geintje vol te houden) die zelfs een black out met voorbedachte rade mag gaan krijgen en er heus niet als geboeid man uitgaat. Hij is inmiddels al zoveel weken bezig met crimineel gedrag!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:50 schreef n1ek het volgende:
Vind dat de programmamakers wel goed bezig zijn. Paar puntjes die volgens mij veel kijkers en ik dus ook beter zouden kunnen zijn:
- het geluid bij de jacuzzi, soms ook de sauna
- de villa vandaag verhalen staan vol met spelfouten en soms ook nog 'verhaallijnfouten'
en objectief blijven hesoms bespeur ik toch een lichte voorkeur voor Huub en Nena in de verhalen en dat is niet helemaal fair tegenover de rest. Tuurlijk is de één minder dan de ander voor de kijker, zeker hier op een forum maar het programma moet daar niet te makkelijk in meegaan.
Maar de laatste tijd is het al een stuk beter
Verder goed bezig! Stukken beter dan Big Brother (hoewel ik daar lang niet alles van gevolgd heb)
Huub en Nena zijn niet voorgetrokken. Nena werd eruit gegooid vanwege een slap schopje en Huub werd eruit gegooid om niets. Er zijn VELE redenen te bedenken om Natasia en Brian eruit te flikkeren, maar dat gaat ECHT niet gebeuren...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:30 schreef Lieve het volgende:
Dus om te zeggen dat Huub en Nena worden voorgetrokken?![]()
![]()
![]()
Zoals met het vertrek van Nena, om kromme tenen van te krijgen. Meerdere users klaagden erover in het tv uitzendings topic. Doe er je voordeel mee redactie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
maar dat begrafenis-cellodeuntje en dat mineur-pianoriedeltje zijn echt misplaatst. Begrafenis-muzak.
Ik vind het zeker geen onzinquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef n1ek het volgende:
Ik wist wel dat mensen het weer onzin zouden vinden omdat het om hun 'toppertjes' gaat. Ik vond het alleen vrij opvallend. Afscheidsfilmpjes, chatsessies enz. En Brian is agressief maar vergeet dan Huub ook niet man komop wel ff objectief kijken. Die schold (vroeger) ook op alles wat los en vast zat en was in staat tot meer. Ik zie ook vele redenen om Huub eruit te flikkeren. Zender uitzetten, doodsbedreigingen.. En voor Brian en Natasia net zo. Maar door de euforie rondom Huub (en eerder Nena) bekijken sommigen alles met een té gekleurde bril. Tuurlijk heb je je favorieten maar veel mensen weten uit elke ademhaling wat negatiefs over hun vijand te trekken en dat is toch kansloos.
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de bloeddruk van bv een lievequote:Het kijkt toch echt relaxter als je je niet constant ergert.
Dat je het nuance verschil tussen diverse bewoners en hun uitingen niet ziet geeft jouw achtergrond dermate aan dat het weinig zin heeft je hier alsnog te laten weten dat er zowel verschil in opvoeding als in afkomst en achtergondmateriaal is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef n1ek het volgende:
Ik wist wel dat mensen het weer onzin zouden vinden omdat het om hun 'toppertjes' gaat. Ik vond het alleen vrij opvallend. Afscheidsfilmpjes, chatsessies enz. En Brian is agressief maar vergeet dan Huub ook niet man komop wel ff objectief kijken. Die schold (vroeger) ook op alles wat los en vast zat en was in staat tot meer. Ik zie ook vele redenen om Huub eruit te flikkeren. Zender uitzetten, doodsbedreigingen.. En voor Brian en Natasia net zo. Maar door de euforie rondom Huub (en eerder Nena) bekijken sommigen alles met een té gekleurde bril. Tuurlijk heb je je favorieten maar veel mensen weten uit elke ademhaling wat negatiefs over hun vijand te trekken en dat is toch kansloos. Het kijkt toch echt relaxter als je je niet constant ergert.
Kom ik zo bloeddrukverhoogd over PC eend? Mmmm. zou dat mijn blozende hoofd verklarenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het zeker geen onzin![]()
![]()
[..]
Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de bloeddruk van bv een lieve![]()
Ik ben eigenlijk meer benieuwd hoeveel mg die valiumpilletjes zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Danny het volgende:
Vraagje;
hoe heten die homeopatische pillen van Brian?
ik ben benieuwd hoe hij eerst helemaal para wordt brother en vervolgens al sinds hij 'homeopatische' pillen heeft de rust zelve is. die pilletjes zouden ze in gevangenissen moeten uitdelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer beniewd hoeveel mg die valiumpilletjes zijn.
En neemt hij ze dagelijks of alleen als hij para denkt te worden?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe hij eerst helemaal para wordt brother en vervolgens al sinds hij 'homeopatische' pillen heeft de rust zelve is. die pilletjes zouden ze in gevangenissen moeten uitdelen.
Ik denk dat Rogier gewoon die villa koopt en dan iedereen eruit flikkert. Volgens mij heeft die gast meer poen dan JdM.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef Miraaa het volgende:
Wanneer kunnen we de eerste video boodschap van Rogier verwachten ???![]()
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat Rogier gewoon die villa koopt en dan iedereen eruit flikkert. Volgens mij heeft die gast meer poen dan JdM.
Ik begin het steeds logischer te vinden dat ze niet meer reageren als er zulke zwakzinnige vragen gesteld worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:59 schreef snoozy21 het volgende:
dgk redaktie, staat er geen sanctie op het NIET gebruiken van condooms????
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef marky het volgende:
Kunnen jullie jezelf een 0 geven voor de aktie naar Syl toe.
Dat zou zelfs een zeer geniale actie zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Redaktie,
Misschien is het een leuk voorstel om iedereen die voor Silvia stemt mee te nemen naar het carnaval en iedereen die tegenstemt lekker thuis laten....
Natasia ...![]()
Er zit al genoeg herrie in dat programma je hebt rustpunten nodig. Syl is wat dat betreft een rustpunt. Hoe is het mogelijk dat als ik een stream aan heb op het BAN groepje dat die standaard uitgaat en als Syl en Huub samen lol aan het maken zijn dat ik daar uren naar kan kijken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Weg met die saaie muts.
Als ik saaie mensen wil zien zet ik wel een camera op mijn buurvrouw.
Die betaalt ze zelf hoor...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
Hey DGK_REDACTIE, kap eens met die cadeautjes voor Wilgo, Jayrootje en Jen.
Zijn jullie nou %$#@$#@% helemaal besodemieterd!
* Cynix ® heeft geen zin om hier genuanceerd te posten.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef GoldenGuy het volgende:
Waarom worden alle/Sylvia's activiteiten opgeschort???
Rustpunten doen het niet zo goed op tv, bovendien heb je aan Bart al een rustpunt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:45 schreef marky het volgende:
Er zit al genoeg herrie in dat programma je hebt rustpunten nodig. Syl is wat dat betreft een rustpunt. Hoe is het mogelijk dat als ik een stream aan heb op het BAN groepje dat die standaard uitgaat en als Syl en Huub samen lol aan het maken zijn dat ik daar uren naar kan kijken?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef APK het volgende:
De bijstandsmoeders en WAO-ers die de hele dag naar vier schermpjes zitten te turen moeten daar maar mee leren leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |