abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 12 februari 2007 @ 19:49:31 #201
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46249136
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Vanaf morgen zijn er vanaf 13.00 uur weer 4 streams. En dank je voor het compliment!
Ik las het net al op VOL
Het is nog geen 24/7 maar het is in ieder geval alweer een flinke vooruitgang
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46249289
Toppie !
weer wat streamers tevreden !
pi_46250486
Ik wil me aansluiten bij een aantal anderen .... Gaarne een of meerdere sancties voor Brian.
Of op zijn minst openlijk aanspreken op zijn gedrag.

Redenen:
- Openlijk uitspreken woede en plannen bij binnenkomst (ben mijn geld kwijt en ik ga de gevangenis in)
- Openlijk uitspreken plan om fysiek geweld uit te lokken
- Het gedeeltelijk blokkeren van het beeld

ps 4 streams vanaf 13:00 is natuurlijk toppie
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46251281
DGK REDAKTIE hebben jullie écht samengewerkt met brian en Hedda in het spel betrokken?

ik kan dat bijjna niet geloven, dat is hoop ik toch niet waar hé?
pi_46251536
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
DGK REDAKTIE hebben jullie écht samengewerkt met brian en Hedda in het spel betrokken?

ik kan dat bijjna niet geloven, dat is hoop ik toch niet waar hé?
Hopelijk niet, want dan moet de stekker er uit ....
Openlijk manipuleren ... het gebeurde al eerder, maar dit gaat te ver.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  dinsdag 13 februari 2007 @ 02:53:22 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46251588
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 02:33 schreef Ashrak het volgende:
Hopelijk niet, want dan moet de stekker er uit ....
Openlijk manipuleren ... het gebeurde al eerder, maar dit gaat te ver.
Een streamlock op de masterbedroom van een kwartier is overigens ook discutabel genoeg.
Zeker als er na dat kwartier, op gepaste afstand, nog even braaf "welterusten" tegen elkaar gezegd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46255140
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:42 schreef Inukshuk het volgende:
Brian heeft een vette klep, en gaat niet in op de uitdaging die Huub hem voorstelt; Nodig Hedda maar uit zegt Huub keer op keer. Brian trekt de achterbroek aan, en zegt "dan laat ik Hedda komen ik beuk haar over de tafel en zuig haar helemaal uit"... wat een idiot die Brian!
Komt er nu eindelijk eens een sanctie voor ongepast taalgebruik ?
Of gaan we hem nog verder helpen .. hallo zeg.
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 12:18:00 #208
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46255467
Yo redactie, gefeliciteerd met de kijkcijfers van gisteren!

Ik heb een vraag mbt de casting. Na de schitterende uitval van Natasia gisteravond tegen Amanda ("Welkom in de FOKKING VERROTTE VILLA!!!") vroeg ik me af of jullie vooraf al een glimp van haar "woede-potentieel" hadden gezien, of dat dit een vette meevaller was. Ik neem niet aan dat ze tijdens de voorgesprekken al een keer is ontploft? Of wel?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:07:53 #209
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46259368
Ik vind ook dat mensen die niet aan het spel meedoen erbuiten moeten worden gelaten. Hier moeten jullie Brian echt in stoppen.
Objects in mirror are closer than they appear
pi_46262698
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:07 schreef noa84 het volgende:
Ik vind ook dat mensen die niet aan het spel meedoen erbuiten moeten worden gelaten.
Die briefkaarten actie was idd een slecht idee
En het pokeren, want daar gaven ook veel mensen die niet aan het spel meededen info...
Maar dat had je net zo goed door kunnen laten gaan, want na een week alles gelezen en gehoord te hebben, mag hij gewoon terug en zit iedereen te 'voeren' met die info

Ook dat je naar huis kan bellen puur en alleen om info van buiten te krijgen wb het spel, vind ik wat merkwaardig.

En pissen op moeders vind ik verder ook niet zo netjes
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:00:27 #211
165520 noa84
Habemus Huub!
pi_46263293
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:44 schreef PC eend het volgende:

[..]
Die briefkaarten actie was idd een slecht idee
En het pokeren, want daar gaven ook veel mensen die niet aan het spel meededen info...
Maar dat had je net zo goed door kunnen laten gaan, want na een week alles gelezen en gehoord te hebben, mag hij gewoon terug en zit iedereen te 'voeren' met die info
Ik heb het over het gescheld van mensen in het huis op mensen buiten het huis. Niet over info die van buiten naar binnen komt.
Objects in mirror are closer than they appear
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:02:32 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_46263363
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:00 schreef noa84 het volgende:

Ik heb het over het gescheld van mensen in het huis op mensen buiten het huis.
Laat ze toch lekker, het is het kleine huis op de prairie niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 17:07:04 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46263556
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:02 schreef APK het volgende:

[..]

Laat ze toch lekker, het is het kleine huis op de prairie niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:40:53 #214
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_46269456
Ik wil hier even een discussie opwerpen over het begrip "fysiek geweld". Het is bekend dat de straf op fysiek geweld verwijdering uit DGK is. Mij is de mening toebedeeld dat het gooien van wijn naar iemand ook fysiek geweld is en dat NastyAss en Brainless daarom ook DGK zouden moeten verlaten.

Hoe kijken jullie (en andere fokkers) hier tegen aan?
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:49:42 #215
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_46269897
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef TranceAction het volgende:
Mij is de mening toebedeeld dat het gooien van wijn naar iemand ook fysiek geweld is ....
Dat geldt niet voor de minder toebedeelden.
Er kan er maar één de domste zijn
pi_46270775
Ik vind het leuk om nieuws en Villa Vandaag te lezen op De Gouden Kooi website, maar de teksten staan altijd bol van de spelfouten.... Daar erger ik me dan wel behoorlijk aan.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:12:16 #217
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_46271043
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef IkWeetNiets het volgende:

[..]

Dat geldt niet voor de minder toebedeelden.
Zoals jij
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:24:17 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46271611
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:06 schreef GoldenGuy het volgende:
Ik vind het leuk om nieuws en Villa Vandaag te lezen op De Gouden Kooi website, maar de teksten staan altijd bol van de spelfouten.... Daar erger ik me dan wel behoorlijk aan.
Moet je de reacties eens gaan lezen op die site...... dan springen de tranen je pas echt in de broek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46272178
Weten jullie of er iets aan de bufferende streams te doen is?
Dit gebeurt steeds vaker...is een grotere/betere server een optie of is daar niks aan te doen?
pi_46273134
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Moet je de reacties eens gaan lezen op die site...... dan springen de tranen je pas echt in de broek.
LOL
Ja, die zijn erg triest inderdaad.
Ik begin er dan ook meestal maar niet eens aan.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_46274654
Mijn streams beginnen nu alweer te bufferen. Alle dagen geen last gehad, maar er komt een nieuwe en nu bufferen mijn goeie bufferstreams ook al!

En ik heb nog maar 45 minuten vopor de show begint!

Neemt iemand het op???
pi_46275727
Het KAN geen toeval meer zijn!

Zodra er iets gebeurt in DGK gaan de streams een tijdje tevoren klootviolen

Zet Talpa die dingen dan op klooien?

Zo blijf ik niet aan de gang hoor! OF ze hebben de techniek in orde OF ze moeten niet vooraankondigen!
Nu ben ik iets op alle dagen van de week aan het volgen en zodra er iets gebeurt van enige portantie gaat de boel alleen maar bufferen! ^&#$(#Y)$*@!$_@$!@_$@#$&#@$%#@&$!@)%$!#@&$!

Dus geef maar door aan Johnnie de M dat ik hier GRANDIOOS van baal. Dit is geen televisie maken meer &*#)$$!@&$))!@$ ( oh nee, dit was de nieuwe vorm van Televisie. Maar het lijkt op mijn opa die in de middeleeuwen het dak op ging bij iedere najaarsstorm om de antenne op het dak recht te zetten Dat is nog steeds hilarisch in mijn familie! Dat was TV man!)
pi_46278117
Ik probeer ook nog iets te volgen op die klote streams....
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_46279475
Kijkt eens op http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Dat werkt goed voor mij, nooit bufferprobleem oid.
  woensdag 14 februari 2007 @ 01:21:12 #225
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_46285062
In afwachting van de boodschap die komen gaat, doen zijn mede-Miljonairs hard hun best om Eric nog beter te leren kennen. Natasia doet nog steeds heel hard haar best om bij Eric in de smaak te vallen. Brian houdt zich na het bed-gesprek van zonet redelijk afzijdig. Midden in alle gezelligheid valt er een brievenbus door de bus. De geadresseerde? Kersverse Miljonair Eric. De brief maakt Eric duidelijk dat hij een koffer met contactpunten mag verdelen onder zijn mede-Miljonairs. Zonder aarzelen begint Eric aan zijn opdracht. Na afloop is zijn intocht een feit.

Is het niet een beetje overdreven om hele brievenbussen door de bus te gaan gooien.
Life is easy with your eyes closed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')