Dat Huub NL bij de keel greep, terwijl het zijn schouder was.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:55 schreef Suikeroom het volgende:
wat heeft Bart gezegd dan wat onzin is?
Ik denk dat ze er allebei uitliggen eigenlijk. En als ze dan toch bezig zijn, laten ze dan meteen blaatschaap Natasia ook eruitmieteren, die vindt het stiekem alweer héél jammer dat ze niet op de eerste rij zat toen het gebeurde.quote:
Gelul... Hij wist dat er enkel iets zou gebeuren als hij Hedda opnieuw een hoer zou noemen. Niets aan de hand dus.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:49 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kijkt ook met een gekleurde bril hoor.
Als een of andere dronken boer mij vast zou houden en met zijn vuist klaar staat om mij te slaan zou ik mij ook verdedigen.
Wat jij denkt dat er, op grond van jouw interpretatie van de beelden, gebeurd is, betwetertje!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:43 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, echt! Kijk nog een keer.
En dit is niet dat ik het opneem voor NL, maar gewoon wat er gebeurd is.
Kom op zeg. Huub duwde hem met zijn ene hand naar achteren en stond klaar om met zijn andere hand in zijn gezicht te slaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:53 schreef scanman01 het volgende:
Hij greep echt niet Nathanael vast. Hij duwde lichtjes met zijn hand tegen zijn linkerschouder en zei gewoon dat hij het nog maar eens moest zeggen over zijn ex vriendin. That's it. Iedereen die iets anders ziet kijkt echt met een gekleurde bril.
Zo was het ook. Iedereen die het anders ziet, die heeft blijkbaar iets tegen Huub.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zoals jij het hebt gezien zo zie ik het ook
volgens mij was het cool tegen cool - en Nathanael snapte. Huub's harde grap heeft NL niet begrepen.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg. Huub duwde hem met zijn ene hand naar achteren en stond klaar om met zijn andere hand in zijn gezicht te slaan.
Jij kijkt met een gekleurde bril omdat jij wilt dat Huub blijft.
Ik heb die hele Huub saga gemist omdat ik bijna 7 weken weg was en zie sinds ik terug ben slechts een alcoholistische underdog die denkt dat hij alles kan maken omdat hij signalen heeft gekregen dat hij populair is.
Die jongen ging -net als Nathanael- veel te ver.
Dat hij hem bij zijn keel greep en tegen de muur aan duwde.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat heeft Bart gezegd dan wat onzin is?
En als alles de hele dag goed was, dan kun je dat soort harde grapjes echtwel verkroppen. het zijn geen onbekenden van elkaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij was het cool tegen cool - en Nathanael snapte. Huub's harde grap heeft NL niet begrepen.
Hoe moest hij dat weten?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:01 schreef scanman01 het volgende:
Gelul... Hij wist dat er enkel iets zou gebeuren als hij Hedda opnieuw een hoer zou noemen. Niets aan de hand dus.
Daarom moet de redactie morgen het incident aan alle miljonairs op de tv terug laten zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:04 schreef noucky het volgende:
Nattenel probeert iedereen te bewerken ( incl. productie ) en dat hij het slachtoffer is
Huub is niet volledig onschuldig aan dit geheel hoor. NL gebruikte als eerste fysiek geweld ja.. maar Huub was niet een onschuldig slachtoffer. Voor zover ik de huidige regels ken, komt Huub er wel mee weg nu, maar hij draagt zeker een deel van de verantwoordelijkheidquote:Op zondag 4 februari 2007 04:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo was het ook. Iedereen die het anders ziet, die heeft blijkbaar iets tegen Huub.
Huubs dreiging wordt alleen werkelijkheid als hij opnieuw Hedda een hoer zou noemen. Géén dreiging dus. Daarop begint Nathanael te trappen. Duidelijke zaak.
Idd... dat deed 'ie gelijk. Dat hij Huub zelf een doodschop verkoopt of in de houtgreep neemt, hoor je hem niet over, maar wel zeggen dat Huub kan vertrekken vanwege dat homoschopje (want dat is het... Nena trapt tenminste behoorlijk door)quote:Op zondag 4 februari 2007 04:04 schreef noucky het volgende:
Nattenel probeert iedereen te bewerken ( incl. productie ) en dat hij het slachtoffer is
Hou je mond, Demins.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:02 schreef demins het volgende:
[..]
Wat jij denkt dat er, op grond van jouw interpretatie van de beelden, gebeurd is, betwetertje!
ALS hij opnieuw Hedda een hoer zou noemen ja. Met andere woorden: Nathanael had het verloop zelf in de hand. Heel simpel.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg. Huub duwde hem met zijn ene hand naar achteren en stond klaar om met zijn andere hand in zijn gezicht te slaan.
quote:
Ja, mank lopen, tijdens het telefoongesprek over 'n knietje wrijven...quote:Op zondag 4 februari 2007 04:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Idd... dat deed 'ie gelijk. Dat hij Huub zelf een doodschop verkoopt of in de houtgreep neemt, hoor je hem niet over, maar wel zeggen dat Huub kan vertrekken vanwege dat homoschopje (want dat is het... Nena trapt tenminste behoorlijk door)
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Hou je mond, Demins.
Ik ben je gezeik en gezuig nu wel een keer zat!!
Post jij je one-liners en laat mij met rust!
Hij wist het heel simpel: omdat hij het effect daarvan al een paar keer eerder had gezien. Dit was niet de eerste keer, dit was een herhaling.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe moest hij dat weten?
Huub was zwaar bezopen.
Dat is heel goed goed te praten - de sfeer was prima, en Huub maakte een misselijke grap, maar niet zo misselijk om met een trap te bestraffen. dat was echt alles.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef Lápiz het volgende:
Feit is dat de manier waarop Huub .NL aanpakte, met gestrekte arm en vuist naar achteren, alsof hij ieder moment kon uithalen, ook niet is goed te praten. Ieder gezond mens verdedigt zich als iemand je zo benadert. Dus, allebei eruit en einde relletjes van het programma, zodat ze lekker gezapig met z'n allen op de bank kunnen gaan zitten knuffelen.
iddquote:Op zondag 4 februari 2007 04:08 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Ja, mank lopen, tijdens het telefoongesprek over 'n knietje wrijven...![]()
Preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 04:06 schreef partyyboyy het volgende:
LOL ik kom net thuis!
EN NL GAAT NAAR HUIS!!!![]()
Onze Huub blijft gewoon, want wat Huub deed dat was wel uitlokken ala Brainless!
En Brainless zit er ook gewoon nog in![]()
Iemand fixeren tegen een muur is zowiezo bedreigend. Zeker als die iemand ook nog eens onder invloed van alcohol verkeert.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ALS hij opnieuw Hedda een hoer zou noemen ja. Met andere woorden: Nathanael had het verloop zelf in de hand. Heel simpel.
tja !! wat brian kan ...dat kan huub ookquote:Op zondag 4 februari 2007 04:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Huub is niet volledig onschuldig aan dit geheel hoor. NL gebruikte als eerste fysiek geweld ja.. maar Huub was niet een onschuldig slachtoffer. Voor zover ik de huidige regels ken, komt Huub er wel mee weg nu, maar hij draagt zeker een deel van de verantwoordelijkheid
Dit gaat de hele wereld over en alle grenzen zijn nogmaals door Nederland verlegd. Dit gaat De Bus en alle Big-Brothers te buiten.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een ding weten we zeker - DGK is spraakmakend en zal wel weer de voorpagina van De Telegraaf gaan halen !
Zucht.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef scanman01 het volgende:
ALS hij opnieuw Hedda een hoer zou noemen ja. Met andere woorden: Nathanael had het verloop zelf in de hand. Heel simpel.
Inderdaad, dus van verdediging was geen sprake. Dat is een feit. Natte Nel was vast bangquote:Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ZEI hij toch de hele tijd. Hij zegt toch duidelijk dat hij spijt had dat hij 10.000 euro belangrijker vond dan de eer van zijn vriendin. Daarop loopt hij naar Nathanael, pakt hem bij zijn linkerschouder en zegt: "zeg nog een keer dat ze een hoer is. Nu sla ik wel".quote:Op zondag 4 februari 2007 04:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe moest hij dat weten?
Huub was zwaar bezopen.
Demnis heeft net als NL had de afloop zelf in de hand...quote:Op zondag 4 februari 2007 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Hou je mond, Demins.
Ik ben je gezeik en gezuig nu wel een keer zat!!
Post jij je one-liners en laat mij met rust!
Misschien komt het zelfs wel in de krant!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:08 schreef bright_side_of_life... het volgende:
Een ding weten we zeker - DGK is spraakmakend en zal wel weer de voorpagina van De Telegraaf gaan halen !
Maar alleen het idee al om zijn zoontje een paar keer zo te noemen...... Sorry hoor maar zo leuk was het gesprek niet. De redactie zal een juiste keuze maken. Wat mij betreft moet Huub naar huis en een bezoekje aan een psych inplannen! We zullen zien wat het oordeel is......quote:Op zondag 4 februari 2007 03:59 schreef rooie3 het volgende:
Wat loopt hij weer te liegen.
Huub heeft gezegd ,je zoontje is een klein duveltje.
Toen waren ze gewoon leuk aan het praten.
Ik heb de aanleiding niet meegekregen, maar gezien de manier waarop Huub en .NL zich tot elkaar verhouden, zal zo'n actie niet echt snel als grapje worden opgevat door de andere partij.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is heel goed goed te praten - de sfeer was prima, en Huub maakte een misselijke grap, maar niet zo misselijk om met een trap te bestraffen. dat was echt alles.
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:12 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Demnis heeft net als NL had de afloop zelf in de hand...![]()
Wij zeggen hier altijd klein duveltje.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:12 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Maar alleen het idee al om zijn zoontje een paar keer zo te noemen...... Sorry hoor maar zo leuk was het gesprek niet. De redactie zal een juiste keuze maken. Wat mij betreft moet Huub naar huis en een bezoekje aan een psych inplannen! We zullen zien wat het oordeel is......
heeft huub niet eens gezegdquote:Op zondag 4 februari 2007 04:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wij zeggen hier altijd klein duveltje.
Word hiermee bedoeld kleine ondeugd.
Is dat fout dan.
In de positie van NL had ik waarschijnlijk hetzelfde gereageerd hoor... maar die reactie brengt nu eenmaal consequenties met zich meequote:
Zucht...quote:
let je ff op je taalgebruik?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:09 schreef raggende_annie het volgende:
satan is nu die baviaan aan t bespelen voor t geval huub blijft en hij vertrekt.
Kijk je DGK wel?quote:
Dat dacht ik ook al ja, hij heeft er vast toevallig één en gaat die nu misbruikenquote:Op zondag 4 februari 2007 04:13 schreef Dogga het volgende:
Hij blijft vol houden dat die blauwe plek door dat trapje van huub komt.
Ik kan dat echt niet begrijpen
heb veel tikken gehad in me leven maar geen enkele blauwe plek kwam na 2 seconden.
En wat ik ook niet begrijp is waarom Natasia mee lult want zei sliep..hou je bek man wijf
Je hebt gelijk, maar voor de kijkcijfers is het beter als hij blijft.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:09 schreef droomkoningin het volgende:
ik mag huub echt... en NL vind ik de grootste klootzak die er in dat huis rond loopt....
maar ik denk dat het voor huub zelf beter is als hij naar huis gaat... hij begint steeds meer te ontsporen...
yep ! dat bedoel ik ....nena is in het gezuig van brian geTRAPT ... en nattenel nu door huub !!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:14 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik heb de aanleiding niet meegekregen, maar gezien de manier waarop Huub en .NL zich tot elkaar verhouden, zal zo'n actie niet echt snel als grapje worden opgevat door de andere partij.
Maar ja, Huub speelt het spel zoals het gespeeld moet worden en .NL heeft zich laten aftroeven en is de grote verliezer. Een beetje gaan piepen over een blauw plekje op z'n been maakt het niet veel beter.![]()
Precies. Maar dat schijn tniet door te dringen hier. Als je daarop iemand wegdrukt, okee... maar Nathanael begon te trappen. Daar heeft hij dus zijn 100% zekere exit aan verdiendquote:Op zondag 4 februari 2007 04:13 schreef partyyboyy het volgende:
Net doen of je gaat slaan, is GEEN slaan.
Hoe erg het ook lijkt!
Ik heb het live gezien en het filmpje gekeken.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:12 schreef scanman01 het volgende:
Dat ZEI hij toch de hele tijd. Hij zegt toch duidelijk dat hij spijt had dat hij 10.000 euro belangrijker vond dan de eer van zijn vriendin. Daarop loopt hij naar Nathanael, pakt hem bij zijn linkerschouder en zegt: "zeg nog een keer dat ze een hoer is. Nu sla ik wel".
Maar waarom zeg ik dit? Je kunt het filmpje ook zelf kijken. Lijkt me zo duidelijk als wat.
mwa, ik denk niet dat ik zo zou reageren. tenzij ik zelf al vol zit van fysiek geweld en naar een aanleiding zoek om iemand te pitten. de sfeer was OK - de actie van Huub was slechts een illustratie. koppie erbij houden NL, dit red je niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
In de positie van NL had ik waarschijnlijk hetzelfde gereageerd hoor... maar die reactie brengt nu eenmaal consequenties met zich mee
Psies, en dat was nu nét waar Natanaal al wekenlang op uit is, en dit ook veelvuldig heeft besproken in zijn groepje BBNN: Hoe Huub uit te lokken tot fysiek geweld. Hij is alleen vergeten, dat zijn eigen lontje korter blijkt dan dat van Huub, óók wanneer hij het zelf uitlokt.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zucht...
Had jij echt het idee dat Huub zou kunnen gaan slaan als Nathanael Hedda NIET opnieuw een hoer zou noemen?
Ik geen enkel moment namelijk
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien en het filmpje gekeken.
Als iemand met geheven vuist voor mij staat verdedig ik mijzelf.
Klaar.
Het gaat er niet om of je Huub een goede kerel is of niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:14 schreef noucky het volgende:
Als Huub eruit moet is voor mij DGK voorgoed afgelopen.
Ze zullen echt het filmpje moeten laten zien om de andere bewoners te overtuigen dat het Nathanael is die hier gigantisch in de fout is gegaan. Huub kon zich vanmiddag nog inhouden. Nathanael nu niet meer. Bye bye Nathanaelquote:Op zondag 4 februari 2007 04:14 schreef Missy_1974 het volgende:
nu zegt hij weer dat huub naar zijn keel vloog, ga lieg nog ff verderwij kijken nog even naar de beelden NL
Idem.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:17 schreef APK het volgende:
[..]
Klaar.
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:16 schreef avonne het volgende:
Huub besloot dat het nu tijd was om het voor het eggie te doen.
En Nathanael heeft verloren.
ach.. thuis mag hij zolang bellen als hij zelf wilquote:Op zondag 4 februari 2007 04:20 schreef ron1970 het volgende:
oeps Nl moet Patricia morgen bellen (alleen 1 probleem Huub heeft alle punten van NL) Geeft morgen alweer een fight voordat de redactie op deze heeft kunnen reageren.
Dat tikje op z'n voet was puur bedoeld om NL z'n koppie erbij te krijgen. Zo van, hee let op, ik praat nog tegen je. Wie noemde je een hoer??quote:Op zondag 4 februari 2007 04:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je Huub een goede kerel is of niet.
Je moet hier naar de feiten kijken.
Huub pakte Nl bij z'n schouder en deed net of hij wilde slaan.
Toen schopte NL Huub en daarna vloog NL Huub nog een keer naar de keel.
Huub liep nog een keer naar NL toe toen NL zat en Huub tikte NL nog een keer aan met z'n voet.
NL heeft fysiek geweld gebruik en gaat dus zowiezo naar huis. Huub heeft alleen gedreigd en dat mag
want Brainless heeft het ook zo vaak gedaan bij Nena. Het ligt er nu alleen aan of de redactie het tikje van Huub
tegen NL erg genoeg was om hem naar huis te laten gaan. Mij lijkt het van niet, maar met de redactie weet je het nooit,.
OMG, laat de redactie dat alsjeblieft voorkomen.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:20 schreef ron1970 het volgende:
oeps Nl moet Patricia morgen bellen (alleen 1 probleem Huub heeft alle punten van NL) Geeft morgen alweer een fight voordat de redactie op deze heeft kunnen reageren.
Verdedigen is iets anders dan iemand slaan als de ander nog niet geslagen heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:17 schreef APK het volgende:
[..]
Klaar.
Dat laatste ben ik met je eens. Huub moet echt niet meer drinken. Nathanael is een regelerechte psychopaat en die moet weg - duidelijk - maar Huub moet naar de AA.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:18 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb de filmpjes inmiddels ook bekeken en hoewel ik Huub zwaar irritant vondt was het imho dus duidelijk geen geweld. Hoewel ik aanvangkelijk vondt dat ze beiden weg moeten, vindt ik het nu gepaster dat NL weggaat en dat Huub een permanent alcohol-verbod krijgt.
Het feit dat ze Huub naar bed hebben gestuurd en .NL naar achter hebben gehaald voor een gesprek zegt mij genoeg (gesprek was met Stijn, die was dus aanwezig)quote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef merlin693 het volgende:
sycho...ik vergeet het woord:)....is nate aan het huilen en weet dat hij verkeerd zit !
huub is leker aan het slapen ondanks even aantal drank
Ok, dus puur hypothetisch: Iemand met een mes bedreigen maar niet steken, is GEEN bedreiging?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:13 schreef partyyboyy het volgende:
Net doen of je gaat slaan, is GEEN slaan.
Hoe erg het ook lijkt!
waarom geloof ik er geen flikker vanquote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef yavanna het volgende:
Filmpjes bekeken en zie deze gasten nu voor het eerst, weet ook niet wie wie is, maar die vent met dat pak aan zat fout![]()
Precies. Gezien de beelden is Nathanael sowieso exit. Over Huub valt nog te redetwisten. Als ze het programma willen redden houden ze Huub erin.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. thuis mag hij zolang bellen als hij zelf wil
ik ben bang dat die vent vol dwangneuroses zit en in dit huis er een hele nare heeft bijgekregen waar Huub dan iets mee te maken heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:22 schreef ron1970 het volgende:
Sorry Patricia als je meeleest, wat mij betreft zijn ze allebei over de schreef gegaan maar Nl heeft Huub zitten bashen vanaf dag 1 dus Huub heeft nog steeds mijn voorkeur. Hoop echt voor Nl dat hij in reallife anders is als in dit spel.
Jij zat niet in die stoel en jij was niet al een paar weken opgefokt door een manische Tukker die helemaal niets, maar dan ook helemaal niets, te zeggen heeft en alleen maar op TV is omdat een stel idioten op een paar internetfora hem als underdog geadopteerd hebben.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zucht...
Had jij echt het idee dat Huub zou kunnen gaan slaan als Nathanael Hedda NIET opnieuw een hoer zou noemen?
Ik geen enkel moment namelijk
Dat hangt er vanaf. Ze hadden beide al een gele kaart voor de 1e ruzie. Dit is hun 4e grote ruzie (die met uitlokking begon en laten we a.u.b. niet vergeten dat deze heren, zeker als ze een drankje ophebben, elkaar blijven uitlokken) die nu echt uit de hand is gelopen. Dat betekent dus beide een gele kaart = beide rood = beide eruit.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
NL heeft fysiek geweld gebruik en gaat dus zowiezo naar huis. Huub heeft alleen gedreigd en dat mag
want Brainless heeft het ook zo vaak gedaan bij Nena. Het ligt er nu alleen aan of de redactie het tikje van Huub
tegen NL erg genoeg was om hem naar huis te laten gaan. Mij lijkt het van niet, maar met de redactie weet je het nooit,.
Sorry scan populariteit mag geen reden zijn wat bepaald of je te ver bent gegaan of niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Gezien de beelden is Nathanael sowieso exit. Over Huub valt nog te redetwisten. Als ze het programma willen redden houden ze Huub erin.
Dan had Brainless er ook uit gemoeten, als je het zo stelt. Suffertquote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou het heel jammer vinden als Hupert eruit zou moeten maar als Nathanael eruit moet, dan Hupert ook
ZEKER WETEN want gelijke monikken gelijke kappen
Nena moest er ook uit na fysiek geweld en zowel Nathanael als Hupert hebben fysiek geweld gebruikt, doet er niet toe wie begonnen is
Wat dan in godsnaam?????? Huub heeft zijn linkerschouder vast gehouden. That's it. Hoe kom je er in godsnaam bij dat hij fysiek geweld heeft gebruikt. Komt er echt niet in de buurt. nathanael had verdomme Huub in de houtgreep man.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena moest er ook uit na fysiek geweld en zowel Nathanael als Hupert hebben fysiek geweld gebruikt, doet er niet toe wie begonnen is
Dus exit NLquote:Op zondag 4 februari 2007 04:23 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zat niet in die stoel en jij was niet al een paar weken opgefokt door een manische Tukker die helemaal niets, maar dan ook helemaal niets, te zeggen heeft en alleen maar op TV is omdat een stel idioten op een paar internetfora hem als underdog geadopteerd hebben.
Nathanael stond op knappen en dat gebeurde.
Simpel.
Eh, ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:16 schreef avonne het volgende:
Kijk je DGK wel?
Men krijgt vaker een dosis adrenaline dan een glaasje drinken.
Dit tafereel is uit en te na geoefend.
Door Nena, verbaal, gooi in het zwembad, stoeien met Sylvia, stoeien met Bart.
Ook Nathanael heeft het scenario vaak genoeg doorgenomen met Brian en Bart ("daar heb ik wel een blauw oog voor over")
Ook verbaal is er al heel veel afgetast tussen Huub en Nathanael
Huub besloot dat het nu tijd was om het voor het eggie te doen.
En Nathanael heeft verloren.
euuuh ...ja dus ... jij was 7 weken weg dus ..... knap hoor hoe jij alles dan weet .....quote:Op zondag 4 februari 2007 04:23 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zat niet in die stoel en jij was niet al een paar weken opgefokt door een manische Tukker die helemaal niets, maar dan ook helemaal niets, te zeggen heeft en alleen maar op TV is omdat een stel idioten op een paar internetfora hem als underdog geadopteerd hebben.
Nathanael stond op knappen en dat gebeurde.
Simpel.
Mee eens. Ook om Nena recht te doen. Dit ging stukken verder.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Ze hadden beide al een gele kaart voor de 1e ruzie. Dit is hun 4e grote ruzie (die met uitlokking begon en laten we a.u.b. niet vergeten dat deze heren, zeker als ze een drankje ophebben, elkaar blijven uitlokken) die nu echt uit de hand is gelopen. Dat betekent dus beide een gele kaart = beide rood = beide eruit.
Preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 04:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dan in godsnaam?????? Huub heeft zijn linkerschouder vast gehouden. That's it. Hoe kom je er in godsnaam bij dat hij fysiek geweld heeft gebruikt. Komt er echt niet in de buurt. nathanael had verdomme Huub in de houtgreep man.
Nee, maar het gaat om heel veel geld, dus het is wel een reden.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:24 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Sorry scan populariteit mag geen reden zijn wat bepaald of je te ver bent gegaan of niet.
er was geen mesquote:Op zondag 4 februari 2007 04:22 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ok, dus puur hypothetisch: Iemand met een mes bedreigen maar niet steken, is GEEN bedreiging?
Vele lezingen zijn verdeigbaar, het zal er maar net van afhangen welke definitie van 'fysiek geweld' zal worden aangehouden. En op de achtergronnd zal beslist meespelen 'Wat houden we over als de H of N of beiden eruitsturen'.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:19 schreef teamlead het volgende:
[..]zou ik ook doen.. maar dan accepteer je dus ook dat JIJ degene bent die als eerste daadwerkelijk geweld gebruikt. Verdedigbaar, maar dan moet je naderhand ook niet gaan lopen janken
die blijft in z'n koppie nog wel even, maar fysiek moet hij opkrassenquote:Op zondag 4 februari 2007 04:26 schreef Cora het volgende:
Die in dat witte shirtje mag toch wel blijven?
Jawel, dat is bedreiging, maar het blijft geen fysiek geweld.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:22 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ok, dus puur hypothetisch: Iemand met een mes bedreigen maar niet steken, is GEEN bedreiging?
Programma heeft met Nena een statement gemaakt dus ook deze twee moeten worden gediskwalificeerd, of ze nou wel of niet leuk zijn doet er niet toe, ze kunnen de regel niet opeens na Nena versoepelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Ze hadden beide al een gele kaart voor de 1e ruzie. Dit is hun 4e grote ruzie (die met uitlokking begon en laten we a.u.b. niet vergeten dat deze heren, zeker als ze een drankje ophebben, elkaar blijven uitlokken) die nu echt uit de hand is gelopen. Dat betekent dus beide een gele kaart = beide rood = beide eruit.
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Gezien de beelden is Nathanael sowieso exit. Over Huub valt nog te redetwisten. Als ze het programma willen redden houden ze Huub erin.
Tuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:19 schreef teamlead het volgende:
[..]zou ik ook doen.. maar dan accepteer je dus ook dat JIJ degene bent die als eerste daadwerkelijk geweld gebruikt. Verdedigbaar, maar dan moet je naderhand ook niet gaan lopen janken
Ik was er zelf bij toen het gebeurde. als we het over geweld hebben dan is dit mijn theorie.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je Huub een goede kerel is of niet.
Je moet hier naar de feiten kijken.
Huub pakte Nl bij z'n schouder en deed net of hij wilde slaan.
Toen schopte NL Huub en daarna vloog NL Huub nog een keer naar de keel.
Huub liep nog een keer naar NL toe toen NL zat en Huub tikte NL nog een keer aan met z'n voet.
Nee, die met dat witte shirtje slaapt nu. Die andere met dat playmobielkapsel die steeds jankt, die moet weg.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:26 schreef Cora het volgende:
Die in dat witte shirtje mag toch wel blijven?
Ben je vergeten dat Huub z`n eigen opvolger is?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:26 schreef ron1970 het volgende:
Ze hebben zodanig gecast dat er voor elk personage wel een opvolger is, neemt niet weg dat ik het jammer zal vinden als Huub eruit gaat maar NIEMAND is onvervangbaar voor het programma (behalve mischien Natasia)
Oke, dat is dus Nathanael en die in dat pak is Huub?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:27 schreef tipsch het volgende:
die blijft in z'n koppie nog wel even, maar fysiek moet hij opkrassen
Waarom ben ik het nu toch volledig met je eens?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:28 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik was er zelf bij toen het gebeurde. als we het over geweld hebben dan is dit mijn theorie.
Als iemand voor mij staat die misschien wil gaan matten dan loop ik weg !!!!!!
Nattenel is niet bij machte dit te doen en ramt Huub maar effe.
Dus wie heeft ballen ????
Precies!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Programma heeft met Nena een statement gemaakt dus ook deze twee moeten worden gediskwalificeerd, of ze nou wel of niet leuk zijn doet er niet toe, ze kunnen de regel niet opeens na Nena versoepelen.
Zouden ze dat wel doen dan zou ik in Nena haar plaats een rechtzaak beginnen om de 10 mille terug te krijgen
Als die twee vrienden waren en je haalt zo'n actie uit, dan kan ik er nog inkomen en het niet als bedreiging opvatten, maar op het moment dat iemand me bij m'n kraag pakt en met z'n vuist gaat lopen zwaaien, dan ben ik toch geneigd om mezelf te verdedigen. Dus in zoverre begrijp ik z'n eerste reactie wel. Sec volgens de 'spelregels' zit hij fout...en dat weet hij nu ook wel. Dus ik denk dat hij wel exit gaat.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:27 schreef avonne het volgende:
[..]
er was geen mes
Laten we even niet op de hypothetische toer gaan.
We hebben het over gecalculeerde acties
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:29 schreef Hanekrooi het volgende:
Nee, die met dat witte shirtje slaapt nu. Die andere met dat playmobielkapsel die steeds jankt, die moet weg.
Wake up, denk je dat die blauwe plek op de scheenbeen van Nathanael met de oogschaduw uit de beautycase van Ilona is gemaaktquote:Op zondag 4 februari 2007 04:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dan in godsnaam?????? Huub heeft zijn linkerschouder vast gehouden. That's it. Hoe kom je er in godsnaam bij dat hij fysiek geweld heeft gebruikt. Komt er echt niet in de buurt. nathanael had verdomme Huub in de houtgreep man.
Ik ben het er ook mee eens dat Huub geen grens ketn qua alcohol.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Huub moet echt niet meer drinken. Nathanael is een regelerechte psychopaat en die moet weg - duidelijk - maar Huub moet naar de AA.
Die jankende Dr. Spock is Satanael.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:31 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.
Die in dat witte shirtje heet?
Je moet het in de context zien. Het is DGK niet de echte wereld. Fysiek geweld en bedreiging liggen veel verder van elkaar af.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:31 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Als die twee vrienden waren en je haalt zo'n actie uit, dan kan ik er nog inkomen en het niet als bedreiging opvatten, maar op het moment dat iemand me bij m'n kraag pakt en met z'n vuist gaat lopen zwaaien, dan ben ik toch geneigd om mezelf te verdedigen. Dus in zoverre begrijp ik z'n eerste reactie wel. Sec volgens de 'spelregels' zit hij fout...en dat weet hij nu ook wel. Dus ik denk dat hij wel exit gaat.
Nathanaelquote:Op zondag 4 februari 2007 04:31 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van.
Die in dat witte shirtje heet?
Ze had geeneens keukendienstquote:Op zondag 4 februari 2007 04:32 schreef Dogga het volgende:
Pfff wat een drama wat heeft silvia nou weer gedaan
nu snap ik je ff niet meer ....quote:Op zondag 4 februari 2007 04:24 schreef Day het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een 'gecontroleerde' omgeving. Dat weten ze allemaal. Maar toch kan drank en wekenlange pesterijtjes voor onverwachte wendingen zorgen. Waarvan akte.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:32 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Je moet het in de context zien. Het is DGK niet de echte wereld. Fysiek geweld en bedreiging liggen veel verder van elkaar af.
Als hij mag blijven dat krijgt ie vrijwel zeker een alcohol verbod, dat lijkt me vrij logisch (hoewel je het bij deze redaktie nooit weet). Doen ze dat niet dan verwacht ik wel klachten van een aantal van de bewoners. Het is overduidelijk dat Huub niet tegen de alcohol kan. Bovendien is een dronken Huub niet nodig voor het programma, zonder alcohol is ie VEEL leuker, dus het is zowiezo een goede zaak voor het programma om Huub een alcohol-verbod te geven...quote:Op zondag 4 februari 2007 04:32 schreef noucky het volgende:
Ik ben het er ook mee eens dat Huub geen grens ketn qua alcohol.
Maar kan het ook niet zo zijn dat hij op deze manier zijn agressie jegens Nattenel niet wil voelen?
Misschien wordt zijn drankgebruik wel veel minder als Nattenel eruit is.
Wat voor fysiek geweld heeft Brian gebruikt na die trap van Nena?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dan had Brainless er ook uit gemoeten, als je het zo stelt. Suffert
Kijk het filmpje nog eens zou ik zeggen. HIJ RAAKT HEM NIET EENS!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wake up, denk je dat die blauwe plek op de scheenbeen van Nathanael met de oogschaduw uit de beautycase van Ilona is gemaakt![]()
Doet er niet toe wie er begon, maar feit blijft dat ze beiden fysiek geweld hebben gebruikt
De persoon die in het spel wil blijven moet zo wijs zijn om zichzelf in toom te houden...in dit geval geen van beiden
idd, en daarom zit NL fout, omdat hij fysiek geweld gebruikt. Daar voegen die pesterijen niets aan toe. NL was zelf bezig met het pesten. Als het ware heeft hij dus z'n eigen graf gegraven. Zo zie ik het.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:34 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een 'gecontroleerde' omgeving. Dat weten ze allemaal. Maar toch kan drank en wekenlange pesterijtjes voor onverwachte wendingen zorgen. Waarvan akte.![]()
Nou, wie weet werkt het. Het is in ieder geval duidelijk dat ook Huub agressief was, althans die indruk is sterk gewekt, dus dat buit hij natuurlijk uit. Wat dat betreft speelt hij het nu net zo slim als Huub door hem uit gaan te lokken.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:33 schreef miesy het volgende:
schijtanel's constante uitlokking van huub, hij en zijn clubje wisten dat hedda gevoelig lag bij hem en zeiden dat ze dat zouden gebruiken. nu is het gelukt en gaat nul heel zielig slachtoffertje spelen. wie houd ie nou voor de gek?
wat een sukkel...![]()
Scan, jij was in het begin grote fan van Bart en Lesley, zij waren het helemaal, ze deden nooit iets verkeerd, als Lesley ontslagen zou worden, zou Bart opstappen en dan keek jij niet meer en kon DGK de stekker eruit trekken.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat om heel veel geld, dus het is wel een reden.
Deze in dit topic werken nu wel: Fysiek geweldquote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef tipsch het volgende:
even dit, geen van de hier geposte youtube links naar de videos werken
Huub heeft toch ook geen fysiek geweld gebruikt?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat voor fysiek geweld heeft Brian gebruikt na die trap van Nena?
Enneh, het is sufferd slimmerik![]()
Mijn punt is dat elke rush van adrenaline is ondertussen voor hen een waarschuwing "nu spelen we het spel".quote:Op zondag 4 februari 2007 04:26 schreef APK het volgende:
[..]
Eh, ja.
Wat is je punt?
Ik had het over adrenaline en Nathanael stond stijf door dat spul.
Zie ook de ontlading later met zijn huilpartij.
Rein!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef tipsch het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, jij was in het begin grote fan van Bart en Lesley, zij waren het helemaal, ze deden nooit iets verkeerd, als Lesley ontslagen zou worden, zou Bart opstappen en dan keek jij niet meer en kon DGK de stekker eruit trekken.
4 manden verder is Lesley weg, Bart loopt als een zombie door dat huis en de stekker is er toch niet uit en jij kijkt nog steeds. Nu zeg je precies hetzelfde over Huub.
Ik denk dat het dus allemaal wel reuze mee zal vallen als Huub weg zou moeten.
Wanneer?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:37 schreef avonne het volgende:
[..]
(overigens was het eerder vandaag Huub die bijna dezelfde fout maakte, maar zich nog net inhield)
oja.... Nathanael kan janken op commando. Hebben we ook al zo vaak gezienquote:Op zondag 4 februari 2007 04:26 schreef APK het volgende:
[..]
Eh, ja.
Wat is je punt?
Ik had het over adrenaline en Nathanael stond stijf door dat spul.
Zie ook de ontlading later met zijn huilpartij.
hoeft niet !! als nattenel eruit is drinkt tie vanzelf minder en wordt nog leukerquote:Op zondag 4 februari 2007 04:35 schreef partyyboyy het volgende:
Huub moet wel een alcoholverbod hebben!
Man wat zal het mij een zorg zijn wie eruit gaat, dat is aan de redaktie toch en niet aan jou of aan mij, zij gaan de filmpjes bekijken en zij zwaaien met de scepter en probeer gewoon eens te accepteren dat er mensen op de aardbol rondlopen die een andere mening dan jou zijn toegedaanquote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nog eens zou ik zeggen. HIJ RAAKT HEM NIET EENS!
Dan zijn we het toch eens?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn punt is dat elke rush van adrenaline is ondertussen voor hen een waarschuwing "nu spelen we het spel".
Elke rush die er plaats vindt IS in het kader van het spel
Ze hebben dit uit en te na besproken, en waren er volledig op voorbereid, en zelfs geoefend hebben.
Ze wisten dat het een keer zou plaats vinden en wat ze dan moesten doen.
ALLEBEI
Het was Nathanael die zich niet aan de voorgenomen strategie hield, en het spel uit het oog verloor en een spelregel overtrad.
(overigens was het eerder vandaag Huub die bijna dezelfde fout maakte, maar zich nog net inhield)
Tuurlijk is hij er niet meer in. Fysiek geweld is niet te tollereren. Klaar uit!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:41 schreef Dogga het volgende:
Hooor satan nou
volgende week kunnen we gewoon plaaatjes regelen
Wie zegt dat jij der dan nog bent man
feiten zijn feiten, of je nu zielig doet of niet, en alles staat op film, dus...quote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef soylent het volgende:
[..]
Nou, wie weet werkt het. Het is in ieder geval duidelijk dat ook Huub agressief was, althans die indruk is sterk gewekt, dus dat buit hij natuurlijk uit. Wat dat betreft speelt hij het nu net zo slim als Huub door hem uit gaan te lokken.
Let's hope soquote:Op zondag 4 februari 2007 04:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij er niet meer in. Fysiek geweld is niet te tollereren. Klaar uit!
Heb je misschien een linkjequote:Op zondag 4 februari 2007 04:40 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
aan tafel, staat een filmpje van op de dgk site
Zou kunnen, maar NL gaat zekerquote:Op zondag 4 februari 2007 04:44 schreef soylent het volgende:
[..]
Let's hope so![]()
Dit gaat wel wat verder dan dat lullig pseudo-trapje van Nena.
Aan de andere kant, misschien gaan beiden er wel uit
Er komt wel weer een nieuwe, en zo lekker was ie nou ook weer nietquote:Op zondag 4 februari 2007 04:43 schreef miesy het volgende:
[..]
feiten zijn feiten, of je nu zielig doet of niet, en alles staat op film, dus...
als ie eruit moet moet ie eruit.
anyways, zonder vrolijke huub word het allemaal wel een stuk minder leuk.
Nope, B&N maakte ruzie en N haalde (jammer genoeg) uit. (verbaal versus fysiek)quote:Op zondag 4 februari 2007 04:33 schreef snetje het volgende:
[..]
nu snap ik je ff niet meer ....
bij nena & brian gaf je ook aan dat die beiden constant aan het ruzien waren en dat het nena was die te ver ging dus nena eruit .... en dat we brian met rust moesten laten (brian had niet getrapt )....
nu gaat nattenel te ver ! ( en trapt ) en moet huub mee van jou( die niet getrapt heeft )
dat zou dan hetzelfde zijn van nena & brian hadden ook constant ruzie ...beiden schuld beiden eruit ....toch ...
Ik zou zeggen, kijk even hier [DGK] Updates #2quote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef tipsch het volgende:
thanks man, super!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk even hier [DGK] Updates #2
Heldere analyse en ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, B&N maakte ruzie en N haalde (jammer genoeg) uit. (verbaal versus fysiek)
H gebruikte, naar mijn mening, het eerst fysiek geweld en NL reageerde daarop (fysiek versus fysiek). Aangezien ze al beide een waarschuwing hadden, moeten ze dus nu ook beide een waarschuwing krijgen. Beide 2 waarschuwingen, dus beide eruit. Als dat niet gebeurd, is dat ontzettend oneerlijk t.o.v. Nena die niet eens een gele kaart had, maar er wel gelijk uitgestuurd werd.
lekker? nee, een beetje te jong voor mij.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:45 schreef soylent het volgende:
[..]
Er komt wel weer een nieuwe, en zo lekker was ie nou ook weer niet
http://i4.peapod.com/c/V6/V6MXS.jpgquote:Op zondag 4 februari 2007 04:35 schreef partyyboyy het volgende:
Huub moet wel een alcoholverbod hebben!
NIet alleen vandaag, dat was ook al eerder in de week een paar keer gepasseerd. Niet per ongeluk, maar bewust om Huub tot fysiek geweld te verleiden. Alleen.... het was de uitlokker zelf (Nathanaël), die op zijn eigen uitlokking als eerste over de schreef ging in dit geval.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:48 schreef avonne het volgende:
[..]
bij het avondeten
Nel zei tig keer "Hedda is een hoer"
nee, want jij zeiquote:
Sylvia en Ilona adviseerden Amanda geen discussie aan te gaan met Huub. Dat is niet echt een spreekverbod ......quote:Op zondag 4 februari 2007 04:50 schreef rooie3 het volgende:
Waarom krijgt Huub een spreekverbod en NL mag maar door roddelen .
Ja... Deze ruzie was gewoon Youp z'n schuld...quote:Op zondag 4 februari 2007 04:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Buckler bestaat niet meer in ons warme kutkikkerlandje...
ik dacht precies hetzelfde....quote:Op zondag 4 februari 2007 04:54 schreef Dogga het volgende:
stream 4
ik wist dat ze lelijk was
maar woooooooooow zo een close up is echt niet goed voor het menselijke oog!
WILGO blijf in suriname jonge
om 20 uur preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 04:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje![]()
Kan het niet vinden namelijk
Maar dat zei Huub zelf tegen Sylvia.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia en Ilona adviseerden Amanda geen discussie aan te gaan met Huub. Dat is niet echt een spreekverbod ......
Succesfactor #1 van reality programma's: alcoholquote:Op zondag 4 februari 2007 04:57 schreef Day het volgende:
Het mooie is dat NL gisteren (?) nog heel trots zat te verkondigen dat hij heel veel zelfbeheersing had. En dat Huub eerder vanavond zijn broertje verzekerde dat hij zich geen zorgen moest maken over zijn zelfbeheersing.
Nou, ze hebben dat vannacht beide heel goed bewezen.![]()
Trustequote:Op zondag 4 februari 2007 04:57 schreef Tissik het volgende:
Het erge is, dat mensen zich nu werkelijk onveilig voelen in dat huis. Sylvia belde niet voor niets de redactie op om vooral de slaapkamer in het oog te houden vannacht, voor ze naar haar bed vertrok. Dat is wel tamelijk heftig.
Ik ga ook mijn bedje op zoeken, en weet dat ik veilig ben.
Ja, doe je even in de updates schrijven dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 05:01 schreef Dogga het volgende:
en voor de mensen die wel gaan...welterusten lieve mensen..ik ga jullie op de hoogte houden;)
Ai, dan denk ik dat Huub er ook uitgaat.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Buckler bestaat niet meer in ons warme kutkikkerlandje...
psssssstquote:Op zondag 4 februari 2007 03:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Schering en inslag
kies maar: tanden op de stoeprand, op het hoofd schijten, in de vijver gooien, beuken, uit elkaar trekken, met 6 messen te lijf gaan, hoeken, legaal in elkaar slaan bij thaiboksles, pffffffft beetje laat om alles te herinneren
een schouder vasthouden zie ik niet als fysiek geweld .... misschien dat de houding van huub wel zo overkwam maar hij heeft niet geslagen .....en wat meerderen al schrijven hier is dat dit nu juist hetgene is wat nattenel en bart al weken van plan waren en aan dachten ....even huub uit lokken en dan gaan wachten totdat hij zou gaan slaan ... tja .. nattenel heeft hier zijn eigen graf gegraven en is bij deze te ver gegaanquote:Op zondag 4 februari 2007 04:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, B&N maakte ruzie en N haalde (jammer genoeg) uit. (verbaal versus fysiek)
H gebruikte, naar mijn mening, het eerst fysiek geweld en NL reageerde daarop (fysiek versus fysiek). Aangezien ze al beide een waarschuwing hadden, moeten ze dus nu ook beide een waarschuwing krijgen. Beide 2 waarschuwingen, dus beide eruit. Als dat niet gebeurd, is dat ontzettend oneerlijk t.o.v. Nena die niet eens een gele kaart had, maar er wel gelijk uitgestuurd werd.
blauwe plekken krijg je inderdaad niet zo snel ...dan had huub de zijne ook wel even kunnen laten zien na de trap van nattenelquote:Op zondag 4 februari 2007 06:42 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik ben weer eens een avondje weg en kan na 5 uur afwezigheid weer 5 COS nalezen....
Zo te lezen is Nathanael sowieso exit en of Huub mijns inziens mee moet ga ik morgen wel ff op de filmpjes bekijken....
Wel typisch dat Nathanael al zo snel een blauwe plek heeft..... ik heb zelf al een blauwe plek als je naar m'n arm of been blaast, maar niet binnen een uurtje.
Letten ze ook ff op of Nathanael vannacht niet met zijn eigen vingertjes zijn nek dusdanig gaat zitten kneden dat ie daar morgen een blauwe plek heeft?! Zodat hij Bart z'n "ooggetuigeverslag" met "bewijsmateriaal" kan ondersteunen?!
De screenshots die ik hier gezien heb lieten iig een hand op een schouder zien en niet om een nek.
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:29 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Nee, die met dat witte shirtje slaapt nu. Die andere met dat playmobielkapsel die steeds jankt, die moet weg.
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dreigen met fysiek geweld?quote:Op zondag 4 februari 2007 09:25 schreef Danny het volgende:
Als NL mag blijven wel. Zie nog niet direct in waarom Huub weg zou moeten.
In dat geval had Nena er al eerder uit gemoeten: ik vermoord je als je dit aan iemand vertelt!quote:
Dan wordt het huis vandaag nog leeg, ik heb ze allemaal wel eens horen dreigen behalve misschien moby het paard, maar die is al wegquote:
Doei Natasia, Doei Nathanael, Doei Bart, Doei Huub, Doei Nena, Doei Brianquote:
Dat was zo ongeveer hoe .NL destijds stond toen Huub 'm duwde en later toen hij Huub te lijf wilde gaan en Natasia 'm tegen moest houden. Dan had NL er allang uitgelegen dus.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:35 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het nogal een verschil als je van een afstandje verbaal tegen iemand te keer gaat of letterlijk met je vuist klaar staan om iemand te meppen.
Als iemand mij zo zou beetpakken met opgeheven vuist zou ik echt bang zijn
Huup legde alleen zijn hand op de schouders van NL, hield zijn knuistje gesloten en zwaaide er even mee, big deal.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:35 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het nogal een verschil als je van een afstandje verbaal tegen iemand te keer gaat of letterlijk met je vuist klaar staan om iemand te meppen.
Als iemand mij zo zou beetpakken met opgeheven vuist zou ik echt bang zijn
Wat mij betreft wel, idioot gedrag om als volwassene elkaar en beetje te lopen duwen , trekken en bedreigenquote:Op zondag 4 februari 2007 09:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer hoe .NL destijds stond toen Huub 'm duwde en later toen hij Huub te lijf wilde gaan en Natasia 'm tegen moest houden. Dan had NL er allang uitgelegen dus.
Het gaat hier wel een om villa he!quote:Op zondag 4 februari 2007 09:37 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat iedereen elkaar maar loopt te bedreigen , ik doe zoiets nooit en het gebeurd in mijn omgeving ook echt nooit
Jouw omgeving is ook goed te vergelijken met de Gouden Kooiquote:Op zondag 4 februari 2007 09:37 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat iedereen elkaar maar loopt te bedreigen , ik doe zoiets nooit en het gebeurd in mijn omgeving ook echt nooit
Ook daar zou ik dat niet doen , er zijn daar toch ook mensen die het niet doen. ?quote:Op zondag 4 februari 2007 09:41 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
Jouw omgeving is ook goed te vergelijken met de Gouden Kooi![]()
ik zou ze lekker laten stikken in de villa en de eer aan mezelf houden en op stappen je gaat wel af voor je fam kennisen enzquote:
Ik denk dat zo'n omgeving met de hele dag tegen dezelfde klootviolen aankijken voor niemand echt bevordelijk is, en je vanzelf mee wordt gezogen in 'het spel'.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ook daar zou ik dat niet doen , er zijn daar toch ook mensen die het niet doen. ?
dat is de reden waarom jij en ik niet in de Gouden Kooi zitten.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:44 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
ik zou ze lekker laten stikken in de villa en de eer aan mezelf houden en op stappen je gaat wel af voor je fam kennisen enz
Als jij constant wordt bedreigd, zul je op een gegeven moment van je af gaan bijten, geloof me maar. En helemaal als je met die persoon in 1 huis woont.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ook daar zou ik dat niet doen , er zijn daar toch ook mensen die het niet doen. ?
nou, die minuut kost je dan dus 10 duizend euroquote:Op zondag 4 februari 2007 09:55 schreef pluisje78 het volgende:
ik zou het nog geen dag volhouden emt deze bewoner zou binnen 1 min al ruzie hebben ahhaah
en er daarna lekker uitgaan
Ehh, Huub is degene die sowieso gediskwalificeerd zal worden..... in mijn ogen kan dat echt niet anders! Wat een haat heeft die jongen in zich! Dat terwijl hij het eerder deze avond nog in de jacuzzi heeft uitgesproken.quote:Op zondag 4 februari 2007 06:42 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik ben weer eens een avondje weg en kan na 5 uur afwezigheid weer 5 COS nalezen....
Zo te lezen is Nathanael sowieso exit en of Huub mijns inziens mee moet ga ik morgen wel ff op de filmpjes bekijken....
Wel typisch dat Nathanael al zo snel een blauwe plek heeft..... ik heb zelf al een blauwe plek als je naar m'n arm of been blaast, maar niet binnen een uurtje.
Letten ze ook ff op of Nathanael vannacht niet met zijn eigen vingertjes zijn nek dusdanig gaat zitten kneden dat ie daar morgen een blauwe plek heeft?! Zodat hij Bart z'n "ooggetuigeverslag" met "bewijsmateriaal" kan ondersteunen?!
De screenshots die ik hier gezien heb lieten iig een hand op een schouder zien en niet om een nek.
Huilen om z'n miraculeuze spontaan ontstane blauwe plekje (en tijdens het telefoongesprek naar achter ook constant je broekspijp omhoog houdenquote:Op zondag 4 februari 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Ben weer bijgelezen. Wat een toestand weer. Op basis van wat ik lees en snel even heb gezien mogen ze er van mij allebei wel uit. NL helemaal natuurlijk maar ik ben het dronken mannetjes gedrag nu ook wel zat. Ze hebben allebei al een waarschuwing zonder dat er toen fysiek geweld bij kwam kijken en ik vind dat de grens wel bereikt is.
NL natuurlijk weer huilen. Wat een jankerd is het ook. Altijd zo stoer voor doen met zo'n minne blik en dan wéér gaan huilen als Huubje wat doet. Die valt helemaal door de mand.
Laat hem eens aan zijn zoon denken. Lijkt me veel belangrijker.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Huilen om z'n miraculeuze spontaan ontstane blauwe plekje (en tijdens het telefoongesprek naar achter ook constant je broekspijp omhoog houden) en later gaan huilen omdat Patries alles heeft gezien
![]()
Hij moet om 10.30 naar scheidsrechterles. Zou dat nog doorgaan ?quote:Op zondag 4 februari 2007 10:07 schreef demins het volgende:
Huub is als eerste uit de veren...
Gezien alle berichten die jij hebt toegevoegd kan ik nou niet echt zeggen dat jij zo vol van liefde zit jegens Huub en Nenaquote:Op zondag 4 februari 2007 09:59 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ehh, Huub is degene die sowieso gediskwalificeerd zal worden..... in mijn ogen kan dat echt niet anders! Wat een haat heeft die jongen in zich! Dat terwijl hij het eerder deze avond nog in de jacuzzi heeft uitgesproken.
Ik kan me juist voorstellen dat ze Nathanael laten blijven!
Maar gelukkig beslist de redactie, zij kunnnen een goed oordeel geven.
Je hebt helemaal gelijk. Hij laat zich schoppen en half wurgen door Satanaël. Zulke watjes verdienen geen plek in dat huis.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:59 schreef _-inge-_ het volgende:
Ehh, Huub is degene die sowieso gediskwalificeerd zal worden..... in mijn ogen kan dat echt niet anders!
Inderdaad. Die zorgt tenminste keer op keer voor geweld en geweld is goedquote:Ik kan me juist voorstellen dat ze Nathanael laten blijven!
Laten we het hopen. Ik vind eigenlijk dat Ilona eruit moet. Een beetje 10 minuten erover doen om bij de bron van de commotie aan te komenquote:Maar gelukkig beslist de redactie, zij kunnnen een goed oordeel geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |