Ze zullen echt het filmpje moeten laten zien om de andere bewoners te overtuigen dat het Nathanael is die hier gigantisch in de fout is gegaan. Huub kon zich vanmiddag nog inhouden. Nathanael nu niet meer. Bye bye Nathanaelquote:Op zondag 4 februari 2007 04:14 schreef Missy_1974 het volgende:
nu zegt hij weer dat huub naar zijn keel vloog, ga lieg nog ff verderwij kijken nog even naar de beelden NL
Idem.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien en het filmpje gekeken.
Als iemand met geheven vuist voor mij staat verdedig ik mijzelf.
Klaar.
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:16 schreef avonne het volgende:
Huub besloot dat het nu tijd was om het voor het eggie te doen.
En Nathanael heeft verloren.
ach.. thuis mag hij zolang bellen als hij zelf wilquote:Op zondag 4 februari 2007 04:20 schreef ron1970 het volgende:
oeps Nl moet Patricia morgen bellen (alleen 1 probleem Huub heeft alle punten van NL) Geeft morgen alweer een fight voordat de redactie op deze heeft kunnen reageren.
Dat tikje op z'n voet was puur bedoeld om NL z'n koppie erbij te krijgen. Zo van, hee let op, ik praat nog tegen je. Wie noemde je een hoer??quote:Op zondag 4 februari 2007 04:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je Huub een goede kerel is of niet.
Je moet hier naar de feiten kijken.
Huub pakte Nl bij z'n schouder en deed net of hij wilde slaan.
Toen schopte NL Huub en daarna vloog NL Huub nog een keer naar de keel.
Huub liep nog een keer naar NL toe toen NL zat en Huub tikte NL nog een keer aan met z'n voet.
NL heeft fysiek geweld gebruik en gaat dus zowiezo naar huis. Huub heeft alleen gedreigd en dat mag
want Brainless heeft het ook zo vaak gedaan bij Nena. Het ligt er nu alleen aan of de redactie het tikje van Huub
tegen NL erg genoeg was om hem naar huis te laten gaan. Mij lijkt het van niet, maar met de redactie weet je het nooit,.
OMG, laat de redactie dat alsjeblieft voorkomen.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:20 schreef ron1970 het volgende:
oeps Nl moet Patricia morgen bellen (alleen 1 probleem Huub heeft alle punten van NL) Geeft morgen alweer een fight voordat de redactie op deze heeft kunnen reageren.
Verdedigen is iets anders dan iemand slaan als de ander nog niet geslagen heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien en het filmpje gekeken.
Als iemand met geheven vuist voor mij staat verdedig ik mijzelf.
Klaar.
Dat laatste ben ik met je eens. Huub moet echt niet meer drinken. Nathanael is een regelerechte psychopaat en die moet weg - duidelijk - maar Huub moet naar de AA.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:18 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb de filmpjes inmiddels ook bekeken en hoewel ik Huub zwaar irritant vondt was het imho dus duidelijk geen geweld. Hoewel ik aanvangkelijk vondt dat ze beiden weg moeten, vindt ik het nu gepaster dat NL weggaat en dat Huub een permanent alcohol-verbod krijgt.
Het feit dat ze Huub naar bed hebben gestuurd en .NL naar achter hebben gehaald voor een gesprek zegt mij genoeg (gesprek was met Stijn, die was dus aanwezig)quote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef merlin693 het volgende:
sycho...ik vergeet het woord:)....is nate aan het huilen en weet dat hij verkeerd zit !
huub is leker aan het slapen ondanks even aantal drank
Ok, dus puur hypothetisch: Iemand met een mes bedreigen maar niet steken, is GEEN bedreiging?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:13 schreef partyyboyy het volgende:
Net doen of je gaat slaan, is GEEN slaan.
Hoe erg het ook lijkt!
waarom geloof ik er geen flikker vanquote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef yavanna het volgende:
Filmpjes bekeken en zie deze gasten nu voor het eerst, weet ook niet wie wie is, maar die vent met dat pak aan zat fout![]()
Precies. Gezien de beelden is Nathanael sowieso exit. Over Huub valt nog te redetwisten. Als ze het programma willen redden houden ze Huub erin.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. thuis mag hij zolang bellen als hij zelf wil
ik ben bang dat die vent vol dwangneuroses zit en in dit huis er een hele nare heeft bijgekregen waar Huub dan iets mee te maken heeft.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:22 schreef ron1970 het volgende:
Sorry Patricia als je meeleest, wat mij betreft zijn ze allebei over de schreef gegaan maar Nl heeft Huub zitten bashen vanaf dag 1 dus Huub heeft nog steeds mijn voorkeur. Hoop echt voor Nl dat hij in reallife anders is als in dit spel.
Jij zat niet in die stoel en jij was niet al een paar weken opgefokt door een manische Tukker die helemaal niets, maar dan ook helemaal niets, te zeggen heeft en alleen maar op TV is omdat een stel idioten op een paar internetfora hem als underdog geadopteerd hebben.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zucht...
Had jij echt het idee dat Huub zou kunnen gaan slaan als Nathanael Hedda NIET opnieuw een hoer zou noemen?
Ik geen enkel moment namelijk
Dat hangt er vanaf. Ze hadden beide al een gele kaart voor de 1e ruzie. Dit is hun 4e grote ruzie (die met uitlokking begon en laten we a.u.b. niet vergeten dat deze heren, zeker als ze een drankje ophebben, elkaar blijven uitlokken) die nu echt uit de hand is gelopen. Dat betekent dus beide een gele kaart = beide rood = beide eruit.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
NL heeft fysiek geweld gebruik en gaat dus zowiezo naar huis. Huub heeft alleen gedreigd en dat mag
want Brainless heeft het ook zo vaak gedaan bij Nena. Het ligt er nu alleen aan of de redactie het tikje van Huub
tegen NL erg genoeg was om hem naar huis te laten gaan. Mij lijkt het van niet, maar met de redactie weet je het nooit,.
Sorry scan populariteit mag geen reden zijn wat bepaald of je te ver bent gegaan of niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Gezien de beelden is Nathanael sowieso exit. Over Huub valt nog te redetwisten. Als ze het programma willen redden houden ze Huub erin.
Dan had Brainless er ook uit gemoeten, als je het zo stelt. Suffertquote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou het heel jammer vinden als Hupert eruit zou moeten maar als Nathanael eruit moet, dan Hupert ook
ZEKER WETEN want gelijke monikken gelijke kappen
Nena moest er ook uit na fysiek geweld en zowel Nathanael als Hupert hebben fysiek geweld gebruikt, doet er niet toe wie begonnen is
Wat dan in godsnaam?????? Huub heeft zijn linkerschouder vast gehouden. That's it. Hoe kom je er in godsnaam bij dat hij fysiek geweld heeft gebruikt. Komt er echt niet in de buurt. nathanael had verdomme Huub in de houtgreep man.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nena moest er ook uit na fysiek geweld en zowel Nathanael als Hupert hebben fysiek geweld gebruikt, doet er niet toe wie begonnen is
Dus exit NLquote:Op zondag 4 februari 2007 04:23 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zat niet in die stoel en jij was niet al een paar weken opgefokt door een manische Tukker die helemaal niets, maar dan ook helemaal niets, te zeggen heeft en alleen maar op TV is omdat een stel idioten op een paar internetfora hem als underdog geadopteerd hebben.
Nathanael stond op knappen en dat gebeurde.
Simpel.
Eh, ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:16 schreef avonne het volgende:
Kijk je DGK wel?
Men krijgt vaker een dosis adrenaline dan een glaasje drinken.
Dit tafereel is uit en te na geoefend.
Door Nena, verbaal, gooi in het zwembad, stoeien met Sylvia, stoeien met Bart.
Ook Nathanael heeft het scenario vaak genoeg doorgenomen met Brian en Bart ("daar heb ik wel een blauw oog voor over")
Ook verbaal is er al heel veel afgetast tussen Huub en Nathanael
Huub besloot dat het nu tijd was om het voor het eggie te doen.
En Nathanael heeft verloren.
euuuh ...ja dus ... jij was 7 weken weg dus ..... knap hoor hoe jij alles dan weet .....quote:Op zondag 4 februari 2007 04:23 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zat niet in die stoel en jij was niet al een paar weken opgefokt door een manische Tukker die helemaal niets, maar dan ook helemaal niets, te zeggen heeft en alleen maar op TV is omdat een stel idioten op een paar internetfora hem als underdog geadopteerd hebben.
Nathanael stond op knappen en dat gebeurde.
Simpel.
Mee eens. Ook om Nena recht te doen. Dit ging stukken verder.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Ze hadden beide al een gele kaart voor de 1e ruzie. Dit is hun 4e grote ruzie (die met uitlokking begon en laten we a.u.b. niet vergeten dat deze heren, zeker als ze een drankje ophebben, elkaar blijven uitlokken) die nu echt uit de hand is gelopen. Dat betekent dus beide een gele kaart = beide rood = beide eruit.
Preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 04:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dan in godsnaam?????? Huub heeft zijn linkerschouder vast gehouden. That's it. Hoe kom je er in godsnaam bij dat hij fysiek geweld heeft gebruikt. Komt er echt niet in de buurt. nathanael had verdomme Huub in de houtgreep man.
Nee, maar het gaat om heel veel geld, dus het is wel een reden.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:24 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Sorry scan populariteit mag geen reden zijn wat bepaald of je te ver bent gegaan of niet.
er was geen mesquote:Op zondag 4 februari 2007 04:22 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ok, dus puur hypothetisch: Iemand met een mes bedreigen maar niet steken, is GEEN bedreiging?
Vele lezingen zijn verdeigbaar, het zal er maar net van afhangen welke definitie van 'fysiek geweld' zal worden aangehouden. En op de achtergronnd zal beslist meespelen 'Wat houden we over als de H of N of beiden eruitsturen'.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:19 schreef teamlead het volgende:
[..]zou ik ook doen.. maar dan accepteer je dus ook dat JIJ degene bent die als eerste daadwerkelijk geweld gebruikt. Verdedigbaar, maar dan moet je naderhand ook niet gaan lopen janken
die blijft in z'n koppie nog wel even, maar fysiek moet hij opkrassenquote:Op zondag 4 februari 2007 04:26 schreef Cora het volgende:
Die in dat witte shirtje mag toch wel blijven?
Jawel, dat is bedreiging, maar het blijft geen fysiek geweld.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:22 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ok, dus puur hypothetisch: Iemand met een mes bedreigen maar niet steken, is GEEN bedreiging?
Programma heeft met Nena een statement gemaakt dus ook deze twee moeten worden gediskwalificeerd, of ze nou wel of niet leuk zijn doet er niet toe, ze kunnen de regel niet opeens na Nena versoepelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Ze hadden beide al een gele kaart voor de 1e ruzie. Dit is hun 4e grote ruzie (die met uitlokking begon en laten we a.u.b. niet vergeten dat deze heren, zeker als ze een drankje ophebben, elkaar blijven uitlokken) die nu echt uit de hand is gelopen. Dat betekent dus beide een gele kaart = beide rood = beide eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |