Dat is heel goed goed te praten - de sfeer was prima, en Huub maakte een misselijke grap, maar niet zo misselijk om met een trap te bestraffen. dat was echt alles.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef Lápiz het volgende:
Feit is dat de manier waarop Huub .NL aanpakte, met gestrekte arm en vuist naar achteren, alsof hij ieder moment kon uithalen, ook niet is goed te praten. Ieder gezond mens verdedigt zich als iemand je zo benadert. Dus, allebei eruit en einde relletjes van het programma, zodat ze lekker gezapig met z'n allen op de bank kunnen gaan zitten knuffelen.
iddquote:Op zondag 4 februari 2007 04:08 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Ja, mank lopen, tijdens het telefoongesprek over 'n knietje wrijven...![]()
Preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 04:06 schreef partyyboyy het volgende:
LOL ik kom net thuis!
EN NL GAAT NAAR HUIS!!!![]()
Onze Huub blijft gewoon, want wat Huub deed dat was wel uitlokken ala Brainless!
En Brainless zit er ook gewoon nog in![]()
Iemand fixeren tegen een muur is zowiezo bedreigend. Zeker als die iemand ook nog eens onder invloed van alcohol verkeert.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ALS hij opnieuw Hedda een hoer zou noemen ja. Met andere woorden: Nathanael had het verloop zelf in de hand. Heel simpel.
tja !! wat brian kan ...dat kan huub ookquote:Op zondag 4 februari 2007 04:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Huub is niet volledig onschuldig aan dit geheel hoor. NL gebruikte als eerste fysiek geweld ja.. maar Huub was niet een onschuldig slachtoffer. Voor zover ik de huidige regels ken, komt Huub er wel mee weg nu, maar hij draagt zeker een deel van de verantwoordelijkheid
Dit gaat de hele wereld over en alle grenzen zijn nogmaals door Nederland verlegd. Dit gaat De Bus en alle Big-Brothers te buiten.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een ding weten we zeker - DGK is spraakmakend en zal wel weer de voorpagina van De Telegraaf gaan halen !
Zucht.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef scanman01 het volgende:
ALS hij opnieuw Hedda een hoer zou noemen ja. Met andere woorden: Nathanael had het verloop zelf in de hand. Heel simpel.
Inderdaad, dus van verdediging was geen sprake. Dat is een feit. Natte Nel was vast bangquote:Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ZEI hij toch de hele tijd. Hij zegt toch duidelijk dat hij spijt had dat hij 10.000 euro belangrijker vond dan de eer van zijn vriendin. Daarop loopt hij naar Nathanael, pakt hem bij zijn linkerschouder en zegt: "zeg nog een keer dat ze een hoer is. Nu sla ik wel".quote:Op zondag 4 februari 2007 04:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe moest hij dat weten?
Huub was zwaar bezopen.
Demnis heeft net als NL had de afloop zelf in de hand...quote:Op zondag 4 februari 2007 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Hou je mond, Demins.
Ik ben je gezeik en gezuig nu wel een keer zat!!
Post jij je one-liners en laat mij met rust!
Misschien komt het zelfs wel in de krant!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:08 schreef bright_side_of_life... het volgende:
Een ding weten we zeker - DGK is spraakmakend en zal wel weer de voorpagina van De Telegraaf gaan halen !
Maar alleen het idee al om zijn zoontje een paar keer zo te noemen...... Sorry hoor maar zo leuk was het gesprek niet. De redactie zal een juiste keuze maken. Wat mij betreft moet Huub naar huis en een bezoekje aan een psych inplannen! We zullen zien wat het oordeel is......quote:Op zondag 4 februari 2007 03:59 schreef rooie3 het volgende:
Wat loopt hij weer te liegen.
Huub heeft gezegd ,je zoontje is een klein duveltje.
Toen waren ze gewoon leuk aan het praten.
Ik heb de aanleiding niet meegekregen, maar gezien de manier waarop Huub en .NL zich tot elkaar verhouden, zal zo'n actie niet echt snel als grapje worden opgevat door de andere partij.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is heel goed goed te praten - de sfeer was prima, en Huub maakte een misselijke grap, maar niet zo misselijk om met een trap te bestraffen. dat was echt alles.
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:12 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Demnis heeft net als NL had de afloop zelf in de hand...![]()
Wij zeggen hier altijd klein duveltje.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:12 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Maar alleen het idee al om zijn zoontje een paar keer zo te noemen...... Sorry hoor maar zo leuk was het gesprek niet. De redactie zal een juiste keuze maken. Wat mij betreft moet Huub naar huis en een bezoekje aan een psych inplannen! We zullen zien wat het oordeel is......
heeft huub niet eens gezegdquote:Op zondag 4 februari 2007 04:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wij zeggen hier altijd klein duveltje.
Word hiermee bedoeld kleine ondeugd.
Is dat fout dan.
In de positie van NL had ik waarschijnlijk hetzelfde gereageerd hoor... maar die reactie brengt nu eenmaal consequenties met zich meequote:
Zucht...quote:
let je ff op je taalgebruik?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:09 schreef raggende_annie het volgende:
satan is nu die baviaan aan t bespelen voor t geval huub blijft en hij vertrekt.
Kijk je DGK wel?quote:
Dat dacht ik ook al ja, hij heeft er vast toevallig één en gaat die nu misbruikenquote:Op zondag 4 februari 2007 04:13 schreef Dogga het volgende:
Hij blijft vol houden dat die blauwe plek door dat trapje van huub komt.
Ik kan dat echt niet begrijpen
heb veel tikken gehad in me leven maar geen enkele blauwe plek kwam na 2 seconden.
En wat ik ook niet begrijp is waarom Natasia mee lult want zei sliep..hou je bek man wijf
Je hebt gelijk, maar voor de kijkcijfers is het beter als hij blijft.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:09 schreef droomkoningin het volgende:
ik mag huub echt... en NL vind ik de grootste klootzak die er in dat huis rond loopt....
maar ik denk dat het voor huub zelf beter is als hij naar huis gaat... hij begint steeds meer te ontsporen...
yep ! dat bedoel ik ....nena is in het gezuig van brian geTRAPT ... en nattenel nu door huub !!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:14 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik heb de aanleiding niet meegekregen, maar gezien de manier waarop Huub en .NL zich tot elkaar verhouden, zal zo'n actie niet echt snel als grapje worden opgevat door de andere partij.
Maar ja, Huub speelt het spel zoals het gespeeld moet worden en .NL heeft zich laten aftroeven en is de grote verliezer. Een beetje gaan piepen over een blauw plekje op z'n been maakt het niet veel beter.![]()
Precies. Maar dat schijn tniet door te dringen hier. Als je daarop iemand wegdrukt, okee... maar Nathanael begon te trappen. Daar heeft hij dus zijn 100% zekere exit aan verdiendquote:Op zondag 4 februari 2007 04:13 schreef partyyboyy het volgende:
Net doen of je gaat slaan, is GEEN slaan.
Hoe erg het ook lijkt!
Ik heb het live gezien en het filmpje gekeken.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:12 schreef scanman01 het volgende:
Dat ZEI hij toch de hele tijd. Hij zegt toch duidelijk dat hij spijt had dat hij 10.000 euro belangrijker vond dan de eer van zijn vriendin. Daarop loopt hij naar Nathanael, pakt hem bij zijn linkerschouder en zegt: "zeg nog een keer dat ze een hoer is. Nu sla ik wel".
Maar waarom zeg ik dit? Je kunt het filmpje ook zelf kijken. Lijkt me zo duidelijk als wat.
mwa, ik denk niet dat ik zo zou reageren. tenzij ik zelf al vol zit van fysiek geweld en naar een aanleiding zoek om iemand te pitten. de sfeer was OK - de actie van Huub was slechts een illustratie. koppie erbij houden NL, dit red je niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
In de positie van NL had ik waarschijnlijk hetzelfde gereageerd hoor... maar die reactie brengt nu eenmaal consequenties met zich mee
Psies, en dat was nu nét waar Natanaal al wekenlang op uit is, en dit ook veelvuldig heeft besproken in zijn groepje BBNN: Hoe Huub uit te lokken tot fysiek geweld. Hij is alleen vergeten, dat zijn eigen lontje korter blijkt dan dat van Huub, óók wanneer hij het zelf uitlokt.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zucht...
Had jij echt het idee dat Huub zou kunnen gaan slaan als Nathanael Hedda NIET opnieuw een hoer zou noemen?
Ik geen enkel moment namelijk
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien en het filmpje gekeken.
Als iemand met geheven vuist voor mij staat verdedig ik mijzelf.
Klaar.
Het gaat er niet om of je Huub een goede kerel is of niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:14 schreef noucky het volgende:
Als Huub eruit moet is voor mij DGK voorgoed afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |