abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45962939
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef Lápiz het volgende:
Feit is dat de manier waarop Huub .NL aanpakte, met gestrekte arm en vuist naar achteren, alsof hij ieder moment kon uithalen, ook niet is goed te praten. Ieder gezond mens verdedigt zich als iemand je zo benadert. Dus, allebei eruit en einde relletjes van het programma, zodat ze lekker gezapig met z'n allen op de bank kunnen gaan zitten knuffelen.
Dat is heel goed goed te praten - de sfeer was prima, en Huub maakte een misselijke grap, maar niet zo misselijk om met een trap te bestraffen. dat was echt alles.
pi_45962940
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:08 schreef Therannosaurus het volgende:

[..]

Ja, mank lopen, tijdens het telefoongesprek over 'n knietje wrijven...
idd
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45962942
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:06 schreef partyyboyy het volgende:
LOL ik kom net thuis!

EN NL GAAT NAAR HUIS!!!

Onze Huub blijft gewoon, want wat Huub deed dat was wel uitlokken ala Brainless!
En Brainless zit er ook gewoon nog in
Precies

Zo zijn de regels in deze microcosmos.
pi_45962943
tuurlijk was huub in dit geval geen heilige, maar NL zal al de hele dag te zuigen en dat uitlokken was onderling ook besproken.

dat hedda hoer van vanmiddag was ook al uitlokking, en dat huub het niet pikt is toch niet zo raar.

maargoed de beelden moeten maar eens gezien worden door de bewoners want NL zit serieus te liegen nu, hij begon, huub was niet serieus met dat duwtje luister maar naar hun woorden etc, en NL stopte hem.
pi_45962944
Nou satan

mond houden man, zinloos was het niet..jij hebt het zelf gedaan ouwe lul
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_45962945
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ALS hij opnieuw Hedda een hoer zou noemen ja. Met andere woorden: Nathanael had het verloop zelf in de hand. Heel simpel.
Iemand fixeren tegen een muur is zowiezo bedreigend. Zeker als die iemand ook nog eens onder invloed van alcohol verkeert.
  zondag 4 februari 2007 @ 04:09:46 #57
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45962947
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

Huub is niet volledig onschuldig aan dit geheel hoor. NL gebruikte als eerste fysiek geweld ja.. maar Huub was niet een onschuldig slachtoffer. Voor zover ik de huidige regels ken, komt Huub er wel mee weg nu, maar hij draagt zeker een deel van de verantwoordelijkheid
tja !! wat brian kan ...dat kan huub ook
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zondag 4 februari 2007 @ 04:09:52 #58
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45962948
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een ding weten we zeker - DGK is spraakmakend en zal wel weer de voorpagina van De Telegraaf gaan halen !
Dit gaat de hele wereld over en alle grenzen zijn nogmaals door Nederland verlegd. Dit gaat De Bus en alle Big-Brothers te buiten.
  zondag 4 februari 2007 @ 04:09:57 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_45962950
quote:

ALS hij opnieuw Hedda een hoer zou noemen ja. Met andere woorden: Nathanael had het verloop zelf in de hand. Heel simpel.
Zucht.

Wel eens van adrenaline gehoord?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_45962952
ik mag huub echt... en NL vind ik de grootste klootzak die er in dat huis rond loopt....
maar ik denk dat het voor huub zelf beter is als hij naar huis gaat... hij begint steeds meer te ontsporen... volgens mij heeft hij wat onverwerkte dingetjes die hij maar eens goed moet bepraten met een psieg ofzo... in het huis blijven werkt alleen maar averechts voor m...
jammer voor dgk.. want hij is voor mij wel de smaakmaker

en NL mogen ze van mij sowieso naar huis sturen... eng mannetje
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_45962953
quote:

[..]

Inderdaad, dus van verdediging was geen sprake. Dat is een feit. Natte Nel was vast bang
  zondag 4 februari 2007 @ 04:12:04 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45962959
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:05 schreef APK het volgende:

[..]

Hoe moest hij dat weten?
Huub was zwaar bezopen.
Dat ZEI hij toch de hele tijd. Hij zegt toch duidelijk dat hij spijt had dat hij 10.000 euro belangrijker vond dan de eer van zijn vriendin. Daarop loopt hij naar Nathanael, pakt hem bij zijn linkerschouder en zegt: "zeg nog een keer dat ze een hoer is. Nu sla ik wel".

Maar waarom zeg ik dit? Je kunt het filmpje ook zelf kijken. Lijkt me zo duidelijk als wat.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 4 februari 2007 @ 04:12:05 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45962961
edit: dubbel.. sorry
pi_45962963
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:06 schreef Day het volgende:

[..]

Hou je mond, Demins.
Ik ben je gezeik en gezuig nu wel een keer zat!!

Post jij je one-liners en laat mij met rust!
Demnis heeft net als NL had de afloop zelf in de hand...
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_45962965
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:08 schreef bright_side_of_life... het volgende:
Een ding weten we zeker - DGK is spraakmakend en zal wel weer de voorpagina van De Telegraaf gaan halen !
Misschien komt het zelfs wel in de krant!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45962967
quote:
Op zondag 4 februari 2007 03:59 schreef rooie3 het volgende:
Wat loopt hij weer te liegen.
Huub heeft gezegd ,je zoontje is een klein duveltje.
Toen waren ze gewoon leuk aan het praten.
Maar alleen het idee al om zijn zoontje een paar keer zo te noemen...... Sorry hoor maar zo leuk was het gesprek niet. De redactie zal een juiste keuze maken. Wat mij betreft moet Huub naar huis en een bezoekje aan een psych inplannen! We zullen zien wat het oordeel is......
pi_45962968
misschien worden de twee wel vervangen door een skinhead en 'n hells angel. ook lache
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
  zondag 4 februari 2007 @ 04:12:31 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45962972
edit: dubbel.. sorry
pi_45962982
Net doen of je gaat slaan, is GEEN slaan.
Hoe erg het ook lijkt!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45962983
Hij blijft vol houden dat die blauwe plek door dat trapje van huub komt.

Ik kan dat echt niet begrijpen

heb veel tikken gehad in me leven maar geen enkele blauwe plek kwam na 2 seconden.

En wat ik ook niet begrijp is waarom Natasia mee lult want zei sliep..hou je bek man wijf
pi_45962988
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:09 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat is heel goed goed te praten - de sfeer was prima, en Huub maakte een misselijke grap, maar niet zo misselijk om met een trap te bestraffen. dat was echt alles.
Ik heb de aanleiding niet meegekregen, maar gezien de manier waarop Huub en .NL zich tot elkaar verhouden, zal zo'n actie niet echt snel als grapje worden opgevat door de andere partij.
Maar ja, Huub speelt het spel zoals het gespeeld moet worden en .NL heeft zich laten aftroeven en is de grote verliezer. Een beetje gaan piepen over een blauw plekje op z'n been maakt het niet veel beter.
  zondag 4 februari 2007 @ 04:14:17 #72
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45962989
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:12 schreef DainBramage het volgende:

[..]

Demnis heeft net als NL had de afloop zelf in de hand...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_45962990
grappig gesprek eigenlijk want ze beginnen over het drankgebruik, en zijn er heilig van overtuigd dat NL mag blijven

nu zegt hij weer dat huub naar zijn keel vloog, ga lieg nog ff verder wij kijken nog even naar de beelden NL
pi_45962991
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:12 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Maar alleen het idee al om zijn zoontje een paar keer zo te noemen...... Sorry hoor maar zo leuk was het gesprek niet. De redactie zal een juiste keuze maken. Wat mij betreft moet Huub naar huis en een bezoekje aan een psych inplannen! We zullen zien wat het oordeel is......
Wij zeggen hier altijd klein duveltje.
Word hiermee bedoeld kleine ondeugd.
Is dat fout dan.
pi_45962992
nee Nathanael, hij vloog je niet naar je keel. 1) hij vloog niet - hij benaderde je vrij netjes 2) hij legde zijn hand op je schouder.
pi_45962994
Oh... NL flipte wel... Ik heb nog nooit iemand zo berekenend zien flippen.

"Hij greep me bij m'n keel... da's het ergste wat je kunt doen "
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45962995
Nattenel is duidelijk bezig om met opgeheven hoofd het huis uit te gaan, hem treft geen blaam en hem is oneer aangedaan.
Ja kutkerle Nattenel, 10 x hoer over Hedda roepen is zeker volwassen ? Daarvoor krijg je als het goed is de waarschuwing, dus de 2e en dus exit. De trap is de druppel, dus moven rotvent.
Wat een looser die vent. Als Huub eruit moet is voor mij DGK voorgoed afgelopen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_45962997
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:14 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Wij zeggen hier altijd klein duveltje.
Word hiermee bedoeld kleine ondeugd.
Is dat fout dan.
heeft huub niet eens gezegd
  zondag 4 februari 2007 @ 04:15:25 #79
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45963009
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:09 schreef APK het volgende:

[..]

Zucht.

In de positie van NL had ik waarschijnlijk hetzelfde gereageerd hoor... maar die reactie brengt nu eenmaal consequenties met zich mee
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  zondag 4 februari 2007 @ 04:15:32 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45963011
quote:

[..]

Zucht.

Zucht...

Had jij echt het idee dat Huub zou kunnen gaan slaan als Nathanael Hedda NIET opnieuw een hoer zou noemen?
Ik geen enkel moment namelijk
pi_45963013
ik ga slapen want luisteren naar die gasten heeft niet eens nut
  zondag 4 februari 2007 @ 04:16:23 #82
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45963018
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:09 schreef raggende_annie het volgende:
satan is nu die baviaan aan t bespelen voor t geval huub blijft en hij vertrekt.
let je ff op je taalgebruik?
pi_45963019
quote:

[..]

Zucht.

Kijk je DGK wel?
Men krijgt vaker een dosis adrenaline dan een glaasje drinken.

Dit tafereel is uit en te na geoefend.
Door Nena, verbaal, gooi in het zwembad, stoeien met Sylvia, stoeien met Bart.

Ook Nathanael heeft het scenario vaak genoeg doorgenomen met Brian en Bart ("daar heb ik wel een blauw oog voor over")

Ook verbaal is er al heel veel afgetast tussen Huub en Nathanael

Huub besloot dat het nu tijd was om het voor het eggie te doen.

En Nathanael heeft verloren.
pi_45963021
ervanuitgaande dat satan direct wordt getackeld door de security of gegrepen door een duitse herder wanneer hij bij huub in de buurt komt ga ik maar slapen. t zal wel afgelopen zijn
pi_45963023
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:13 schreef Dogga het volgende:
Hij blijft vol houden dat die blauwe plek door dat trapje van huub komt.

Ik kan dat echt niet begrijpen

heb veel tikken gehad in me leven maar geen enkele blauwe plek kwam na 2 seconden.

En wat ik ook niet begrijp is waarom Natasia mee lult want zei sliep..hou je bek man wijf
Dat dacht ik ook al ja, hij heeft er vast toevallig één en gaat die nu misbruiken
  zondag 4 februari 2007 @ 04:16:29 #86
6941 APK
Factual, I think.
pi_45963024
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:09 schreef droomkoningin het volgende:
ik mag huub echt... en NL vind ik de grootste klootzak die er in dat huis rond loopt....
maar ik denk dat het voor huub zelf beter is als hij naar huis gaat... hij begint steeds meer te ontsporen...
Je hebt gelijk, maar voor de kijkcijfers is het beter als hij blijft.
  zondag 4 februari 2007 @ 04:16:53 #87
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45963025
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:14 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik heb de aanleiding niet meegekregen, maar gezien de manier waarop Huub en .NL zich tot elkaar verhouden, zal zo'n actie niet echt snel als grapje worden opgevat door de andere partij.
Maar ja, Huub speelt het spel zoals het gespeeld moet worden en .NL heeft zich laten aftroeven en is de grote verliezer. Een beetje gaan piepen over een blauw plekje op z'n been maakt het niet veel beter.
yep ! dat bedoel ik ....nena is in het gezuig van brian geTRAPT ... en nattenel nu door huub !!

exit nattenel dus ....anders was het vertrek van nena ook voor niks ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45963028
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

let je ff op je taalgebruik?
mijn excuses
  zondag 4 februari 2007 @ 04:17:26 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45963030
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:13 schreef partyyboyy het volgende:
Net doen of je gaat slaan, is GEEN slaan.
Hoe erg het ook lijkt!
Precies. Maar dat schijn tniet door te dringen hier. Als je daarop iemand wegdrukt, okee... maar Nathanael begon te trappen. Daar heeft hij dus zijn 100% zekere exit aan verdiend
  zondag 4 februari 2007 @ 04:17:56 #90
6941 APK
Factual, I think.
pi_45963035
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:12 schreef scanman01 het volgende:

Dat ZEI hij toch de hele tijd. Hij zegt toch duidelijk dat hij spijt had dat hij 10.000 euro belangrijker vond dan de eer van zijn vriendin. Daarop loopt hij naar Nathanael, pakt hem bij zijn linkerschouder en zegt: "zeg nog een keer dat ze een hoer is. Nu sla ik wel".

Maar waarom zeg ik dit? Je kunt het filmpje ook zelf kijken. Lijkt me zo duidelijk als wat.
Ik heb het live gezien en het filmpje gekeken.
Als iemand met geheven vuist voor mij staat verdedig ik mijzelf.
Klaar.
pi_45963036
Als NL er per ongeluk uit moet.
Mogen ze Huub eerst wel naar achteren halen,want ik zie hem er toe in staat om wraak te nemen.
pi_45963037
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:15 schreef teamlead het volgende:

[..]

In de positie van NL had ik waarschijnlijk hetzelfde gereageerd hoor... maar die reactie brengt nu eenmaal consequenties met zich mee
mwa, ik denk niet dat ik zo zou reageren. tenzij ik zelf al vol zit van fysiek geweld en naar een aanleiding zoek om iemand te pitten. de sfeer was OK - de actie van Huub was slechts een illustratie. koppie erbij houden NL, dit red je niet.
pi_45963038
Gaaaat hij weeer janken!!!
pi_45963039
Ik heb de filmpjes inmiddels ook bekeken en hoewel ik Huub zwaar irritant vondt was het imho dus duidelijk geen geweld. Hoewel ik aanvangkelijk vondt dat ze beiden weg moeten, vindt ik het nu gepaster dat NL weggaat en dat Huub een permanent alcohol-verbod krijgt.
  zondag 4 februari 2007 @ 04:18:39 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_45963041
wat een jankerd
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_45963042
HAHAHHAAHHAH bellen zonder contact puntne?????
  zondag 4 februari 2007 @ 04:18:45 #97
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45963043
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zucht...

Had jij echt het idee dat Huub zou kunnen gaan slaan als Nathanael Hedda NIET opnieuw een hoer zou noemen?
Ik geen enkel moment namelijk
Psies, en dat was nu nét waar Natanaal al wekenlang op uit is, en dit ook veelvuldig heeft besproken in zijn groepje BBNN: Hoe Huub uit te lokken tot fysiek geweld. Hij is alleen vergeten, dat zijn eigen lontje korter blijkt dan dat van Huub, óók wanneer hij het zelf uitlokt.
pi_45963044
Hhahahaha nattenel ligt in tranen hahahahahhahaha
Hij moet eruit, dat is zeker. oleloeleleleloleelele
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  zondag 4 februari 2007 @ 04:19:04 #99
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45963045
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:17 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb het live gezien en het filmpje gekeken.
Als iemand met geheven vuist voor mij staat verdedig ik mijzelf.
Klaar.
zou ik ook doen.. maar dan accepteer je dus ook dat JIJ degene bent die als eerste daadwerkelijk geweld gebruikt. Verdedigbaar, maar dan moet je naderhand ook niet gaan lopen janken
pi_45963047
quote:
Op zondag 4 februari 2007 04:14 schreef noucky het volgende:
Als Huub eruit moet is voor mij DGK voorgoed afgelopen.
Het gaat er niet om of je Huub een goede kerel is of niet.
Je moet hier naar de feiten kijken.

Huub pakte Nl bij z'n schouder en deed net of hij wilde slaan.
Toen schopte NL Huub en daarna vloog NL Huub nog een keer naar de keel.
Huub liep nog een keer naar NL toe toen NL zat en Huub tikte NL nog een keer aan met z'n voet.

NL heeft fysiek geweld gebruik en gaat dus zowiezo naar huis. Huub heeft alleen gedreigd en dat mag
want Brainless heeft het ook zo vaak gedaan bij Nena. Het ligt er nu alleen aan of de redactie het tikje van Huub
tegen NL erg genoeg was om hem naar huis te laten gaan. Mij lijkt het van niet, maar met de redactie weet je het nooit,.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')