Dat Huub NL bij de keel greep, terwijl het zijn schouder was.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:55 schreef Suikeroom het volgende:
wat heeft Bart gezegd dan wat onzin is?
Ik denk dat ze er allebei uitliggen eigenlijk. En als ze dan toch bezig zijn, laten ze dan meteen blaatschaap Natasia ook eruitmieteren, die vindt het stiekem alweer héél jammer dat ze niet op de eerste rij zat toen het gebeurde.quote:
Gelul... Hij wist dat er enkel iets zou gebeuren als hij Hedda opnieuw een hoer zou noemen. Niets aan de hand dus.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:49 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kijkt ook met een gekleurde bril hoor.
Als een of andere dronken boer mij vast zou houden en met zijn vuist klaar staat om mij te slaan zou ik mij ook verdedigen.
Wat jij denkt dat er, op grond van jouw interpretatie van de beelden, gebeurd is, betwetertje!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:43 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, echt! Kijk nog een keer.
En dit is niet dat ik het opneem voor NL, maar gewoon wat er gebeurd is.
Kom op zeg. Huub duwde hem met zijn ene hand naar achteren en stond klaar om met zijn andere hand in zijn gezicht te slaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:53 schreef scanman01 het volgende:
Hij greep echt niet Nathanael vast. Hij duwde lichtjes met zijn hand tegen zijn linkerschouder en zei gewoon dat hij het nog maar eens moest zeggen over zijn ex vriendin. That's it. Iedereen die iets anders ziet kijkt echt met een gekleurde bril.
Zo was het ook. Iedereen die het anders ziet, die heeft blijkbaar iets tegen Huub.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zoals jij het hebt gezien zo zie ik het ook
volgens mij was het cool tegen cool - en Nathanael snapte. Huub's harde grap heeft NL niet begrepen.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg. Huub duwde hem met zijn ene hand naar achteren en stond klaar om met zijn andere hand in zijn gezicht te slaan.
Jij kijkt met een gekleurde bril omdat jij wilt dat Huub blijft.
Ik heb die hele Huub saga gemist omdat ik bijna 7 weken weg was en zie sinds ik terug ben slechts een alcoholistische underdog die denkt dat hij alles kan maken omdat hij signalen heeft gekregen dat hij populair is.
Die jongen ging -net als Nathanael- veel te ver.
Dat hij hem bij zijn keel greep en tegen de muur aan duwde.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat heeft Bart gezegd dan wat onzin is?
En als alles de hele dag goed was, dan kun je dat soort harde grapjes echtwel verkroppen. het zijn geen onbekenden van elkaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij was het cool tegen cool - en Nathanael snapte. Huub's harde grap heeft NL niet begrepen.
Hoe moest hij dat weten?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:01 schreef scanman01 het volgende:
Gelul... Hij wist dat er enkel iets zou gebeuren als hij Hedda opnieuw een hoer zou noemen. Niets aan de hand dus.
Daarom moet de redactie morgen het incident aan alle miljonairs op de tv terug laten zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:04 schreef noucky het volgende:
Nattenel probeert iedereen te bewerken ( incl. productie ) en dat hij het slachtoffer is
Huub is niet volledig onschuldig aan dit geheel hoor. NL gebruikte als eerste fysiek geweld ja.. maar Huub was niet een onschuldig slachtoffer. Voor zover ik de huidige regels ken, komt Huub er wel mee weg nu, maar hij draagt zeker een deel van de verantwoordelijkheidquote:Op zondag 4 februari 2007 04:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo was het ook. Iedereen die het anders ziet, die heeft blijkbaar iets tegen Huub.
Huubs dreiging wordt alleen werkelijkheid als hij opnieuw Hedda een hoer zou noemen. Géén dreiging dus. Daarop begint Nathanael te trappen. Duidelijke zaak.
Idd... dat deed 'ie gelijk. Dat hij Huub zelf een doodschop verkoopt of in de houtgreep neemt, hoor je hem niet over, maar wel zeggen dat Huub kan vertrekken vanwege dat homoschopje (want dat is het... Nena trapt tenminste behoorlijk door)quote:Op zondag 4 februari 2007 04:04 schreef noucky het volgende:
Nattenel probeert iedereen te bewerken ( incl. productie ) en dat hij het slachtoffer is
Hou je mond, Demins.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:02 schreef demins het volgende:
[..]
Wat jij denkt dat er, op grond van jouw interpretatie van de beelden, gebeurd is, betwetertje!
ALS hij opnieuw Hedda een hoer zou noemen ja. Met andere woorden: Nathanael had het verloop zelf in de hand. Heel simpel.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg. Huub duwde hem met zijn ene hand naar achteren en stond klaar om met zijn andere hand in zijn gezicht te slaan.
quote:
Ja, mank lopen, tijdens het telefoongesprek over 'n knietje wrijven...quote:Op zondag 4 februari 2007 04:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Idd... dat deed 'ie gelijk. Dat hij Huub zelf een doodschop verkoopt of in de houtgreep neemt, hoor je hem niet over, maar wel zeggen dat Huub kan vertrekken vanwege dat homoschopje (want dat is het... Nena trapt tenminste behoorlijk door)
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Hou je mond, Demins.
Ik ben je gezeik en gezuig nu wel een keer zat!!
Post jij je one-liners en laat mij met rust!
Hij wist het heel simpel: omdat hij het effect daarvan al een paar keer eerder had gezien. Dit was niet de eerste keer, dit was een herhaling.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:05 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe moest hij dat weten?
Huub was zwaar bezopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |