Als er hier 1 iemand door een gekleurde bril kijkt ben jij het wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut gelul. Hij zat al met zijn hoofd tegen de muur. Huub duwde hem maar heel iets. Jij kijkt echt met een enorm gekleurde bril in dit geval en ik snap echt niet waarom je dat doet. Het is meer dan duidelijk dat Huub GEEN fysiek geweld heeft gebruikt (hij dreigde het wél te doen als Nathanael het nog een keer zou zeggen). en Nathanael wél.
Gelul... want die zijn aan de orde van de dag. Is nog nooit een reden geweest iemand eruit te zetten en nu dus ook niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dreiging is er niet minder om. Als DGK dit zou accepteren, zijn fysieke dreigingen dus toegestaan. Onhoudbaar.
Morgen zal blijken of jij gelijk hebt of dat Day het juist heeft gezien,quote:Op zondag 4 februari 2007 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut gelul. Hij zat al met zijn hoofd tegen de muur. Huub duwde hem maar heel iets. Jij kijkt echt met een enorm gekleurde bril in dit geval en ik snap echt niet waarom je dat doet. Het is meer dan duidelijk dat Huub GEEN fysiek geweld heeft gebruikt (hij dreigde het wél te doen als Nathanael het nog een keer zou zeggen). en Nathanael wél.
Dat zeg jij ja... Ook anti Huub zeker. Nee, ik kan echt nog wel kijken zonder roze bril hoor. En gezien 90% van de reacties op FOK hierover zit ik vrij goed. Denk je ook niet???quote:Op zondag 4 februari 2007 03:47 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Als er hier 1 iemand door een gekleurde bril kijkt ben jij het wel.![]()
Jij kijkt ook met een gekleurde bril hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:45 schreef scanman01 het volgende:
Schering en inslagquote:Op zondag 4 februari 2007 03:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dreiging is er niet minder om. Als DGK dit zou accepteren, zijn fysieke dreigingen dus toegestaan. Onhoudbaar.
denk dat ie gewoon weer ff belangrijk wilt doenquote:Op zondag 4 februari 2007 03:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael zegt:"Op basis van juridische gronden zeg ik niets"
Denk dus dat hij zijn vertrek gaat aanvechten![]()
Verbale dreigingen zijn aan de orde van de dag, fysieke niet bij mijn weten. Maar uiteindelijk zal DGK zelf de grens moeten trekken.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelul... want die zijn aan de orde van de dag. Is nog nooit een reden geweest iemand eruit te zetten en nu dus ook niet.
absoluut.. Hoe je het filmpje ook interpreteerd, na die "trap" van Nena moeten ze nu minstens 1 van de 2 wegsturen als ze consequent zijn. Helemaal geen consequenties of alleen een halfzachte waarschuwing is totaal ongeloofwaardig nu.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:47 schreef Taurus het volgende:
Mensen van DGK snijden zichzelf overigens lelijk in de vingers voor het feit dat ze Nena hebben weggestuurd. Gebaseerd daarop, op dat slechte trapje tegen 'n kerel nota bene, zouden de twee heren er absoluut uit geknikkerd moeten worden. Weg kijkcijfersAlthans, hier iig wel. Dan is de lol er mogelijk goed van af voor mij.
Verdedigen doe je als er al sprake is van (in dit geval fysiek) geweld. Of door zijn hand te pakken. Of door af te wachten of er daadwerkelijk iets gebeurd. Toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:49 schreef APK het volgende:
[..]
Jij kijkt ook met een gekleurde bril hoor.
Als een of andere dronken boer mij vast zou houden en met zijn vuist klaar staat om mij te slaan zou ik mij ook verdedigen.
Hoezo gekleurd bril? Ik ben van geen van beide fan, ze mogen er van mij beide uit, liefst vannacht nog! Dus dat is absoluut gelul van jou, Scan!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
tsja.. op zich heeft hij wel gelijk idd.. tis Huub of NLquote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef scanman01 het volgende:
Verrek.. Nathanael zit er nog... En hij heeft lef om te zeggen "of ik ga weg of hij gaat weg"????
Nathanael is sowieso exit. Huub is nog maar de vraag. Dus het antwoord op nathanael's vraag is duidelijk.
true, en wat van belang is voor t verdere verloop van de soap is voor hun ook een overweging.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:47 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tja, van DGK verwacht ik in deze niet bepaald een moreel oordeel maar een pragmatisch, pragmatisch voor hun zelf. Als je schuld zoekt, sla "achter" niet over. Ze verdienen geld met dit soort ranzige taferelen die iedereen al weken zag aankomen.
nee natuurlijk is dat niet normaal, maar het is geen geweldquote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo gekleurd bril? Ik ben van geen van beide fan, ze mogen er van mij beide uit, liefst vannacht nog! Dus dat is absoluut gelul van jou, Scan!
JIJ en velen hier, kijken juist met een gekleurde bril. Alsof het de normaalste gang van zaken is om iemand beet te grijpen en er dan dreigend met een vuist voor te gaan staan!
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef gomi het volgende:
[..]
true, en wat van belang is voor t verdere verloop van de soap is voor hun ook een overweging.
maar ik geef alleen aan hoe ik t zag, wat betrfet agressie en dreiging in de situatie van daarnet, en dan proberen af te wegen aan de interpretatie van de regels zoals ze tot op heden hebben gedaan.
normaal gesproken zou zo een beetje iedere bewoner allang t huis uitgsleept zijn als ze er morele overwegingen op nahielden
Als ik met een mes of een pistool op je gericht ga staan, dan ben ik toch ook gewoon strafbaar... Dreigen met geweld is net zo erg als geweld zelf...quote:Op zondag 4 februari 2007 03:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee natuurlijk is dat niet normaal, maar het is geen geweld
Hij greep echt niet Nathanael vast. Hij duwde lichtjes met zijn hand tegen zijn linkerschouder en zei gewoon dat hij het nog maar eens moest zeggen over zijn ex vriendin. That's it. Iedereen die iets anders ziet kijkt echt met een gekleurde bril.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo gekleurd bril? Ik ben van geen van beide fan, ze mogen er van mij beide uit, liefst vannacht nog! Dus dat is absoluut gelul van jou, Scan!
JIJ en velen hier, kijken juist met een gekleurde bril. Alsof het de normaalste gang van zaken is om iemand beet te grijpen en er dan dreigend met een vuist voor te gaan staan!
was op uitndoging van Nathanael, die uitnodiging heeft Huub in de middag al gekregen. Het was in mijn ogen meer een vergaande grapquote:Op zondag 4 februari 2007 03:52 schreef Maanvis het volgende:
Mmmja als iemand agressief met zijn vuist voor mijn hoofd zou gaan staan in een dreigende houding zou ik hem er ook af trappen uit zelfbescherming.. wie zou huub gewoon zijn gang laten gaan en zichzelf in elkaar laten trappen (ook al deed ie dat achteraf niet, maar in the heat of the moment kun ej ejezelf wel eens dingen in je hoofd gaan halen)
Euh, neequote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef Therannosaurus het volgende:
Verdedigen doe je als er al sprake is van (in dit geval fysiek) geweld. Of door zijn hand te pakken. Of door af te wachten of er daadwerkelijk iets gebeurd. Toch?
tenzij de regels niets zeggen over dreigen met...quote:Op zondag 4 februari 2007 03:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik met een mes of een pistool op je gericht ga staan, dan ben ik toch ook gewoon strafbaar... Dreigen met geweld is net zo erg als geweld zelf...
Eens!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals Huub dus?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij greep echt niet Nathanael vast. Hij duwde lichtjes met zijn hand tegen zijn linkerschouder en zei gewoon dat hij het nog maar eens moest zeggen over zijn ex vriendin. That's it. Iedereen die iets anders ziet kijkt echt met een gekleurde bril.
niks meer aan toe te voegen !quote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals jij het hebt gezien zo zie ik het ookquote:Op zondag 4 februari 2007 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij greep echt niet Nathanael vast. Hij duwde lichtjes met zijn hand tegen zijn linkerschouder en zei gewoon dat hij het nog maar eens moest zeggen over zijn ex vriendin. That's it. Iedereen die iets anders ziet kijkt echt met een gekleurde bril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |