NL heeft Huub's vergaande grapje (tegenover NL's ontelbare zuigoopmerking tot fysiek geweld) gewoon niet begrepen.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat Natasia zegt klopt wel, Huub en NL waren gezellig aan het kletsen. Onvoorspelbaar hoe snel de sfeer totaal omdraaide.
Op deze cap zie je dat Huub niet slaat - maar de houding is dusdanig bedreigend dat ik verwacht dat Huub NIET vrijuit zal gaan.quote:
Een dreiging is meestal lastig objectief vast te stellen. Wat voor de een bedreigend is, hoeft voor de ander geen probleem op te leverenquote:Op zondag 4 februari 2007 03:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dreiging is er niet minder om. Als DGK dit zou accepteren, zijn fysieke dreigingen dus toegestaan. Onhoudbaar.
keyword im is dreiging, nl ging verder dan dreigingquote:Op zondag 4 februari 2007 03:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dreiging is er niet minder om. Als DGK dit zou accepteren, zijn fysieke dreigingen dus toegestaan. Onhoudbaar.
Idd . Bart vertelt nu een heel gekleurde versie. Klopt geen reet van.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zo zie je maar weer dat getuigenverklaringen vaak niet accuraat zijn.....
Je kunt het fiilmpje toch zien inmiddels, zo ging het dus nietquote:Op zondag 4 februari 2007 03:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als Bart gelijk heeft en Hupert pakte Nathanael bij zijn keel en duwde hem met zijn hoofd tegen de muur dan vind ik het terecht als ze er allebei uit moeten
Bart heeft geen gelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 03:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als Bart gelijk heeft en Hupert pakte Nathanael bij zijn keel en duwde hem met zijn hoofd tegen de muur dan vind ik het terecht als ze er allebei uit moeten
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:30 schreef raggende_annie het volgende:
bart wordt dr niet warm of koud van. z'n gezicht zit nog steeds in de plooi
Ze zaten quasi-vriendschappelijk te kletsen. Huub begint zichzelf op te naaien met wat ie eigenlijk allemaal aan fysiek geweld met Nataniel uit zou willen halen. Je ziet Huubs ogen steeds meer op waku-waku gaan en uiteindelijk mondt dat uit en Huub die met slaag dreigend voor een zittende Nataniel staat. Voor mij is die hele scene al een aardige reden voor een exit...al was het maar om de jongen tegen zichzelf te beschermen. (neemt niet weg dat Nat een rat is).quote:Op zondag 4 februari 2007 03:34 schreef gomi het volgende:
geluid aan en film meerdere malen bekeken, als dat geweld is, hebben we vandaag vele malne geweld gezien. . huub vraag om een recatie, en de recatie van nl is gewelddadig. huub zuigt en is niet gewelddadig op t filmpje. hij vraagt t nl weer te zeggen en wat zijn n zegt vantevoren wat zijn reactie zal zijn als hij t herhaalt. nl zegt niets en vliegt hem aan
Gelukkig staat alles op film en kan iedereen zien dat NL is begonnen en in de keuken nóg eensquote:Op zondag 4 februari 2007 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd . Bart vertelt nu een heel gekleurde versie. Klopt geen reet van.
Kennelijk dreigend genoeg om Huub weg te trappen. Ik denk dat ik hetzelfde gedaan had.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een dreiging is meestal lastig objectief vast te stellen. Wat voor de een bedreigend is, hoeft voor de ander geen probleem op te leveren
Hij duwt hem dus wel met z'n hoofd tegen de muur en dat was NL's limiet!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:38 schreef scanman01 het volgende:
Nee Bart, hij pakt Nathanael NIET bij de keel en duwt hem NIET tegen de muur.
Bart liegt nu KEIHARD
De enige die voortdurend heeft lopen zuigen over fysiek geweld vanaf het begin dat hij DGK is ingekomen, is Nathanael (en hij kreeg Bert en Briaan erin mee).quote:Op zondag 4 februari 2007 03:38 schreef gomi het volgende:
[..]
keyword im is dreiging, nl ging verder dan dreiging
het zou me niet verbazen als ze zaten te wachten op de filmpjes om te kijken wat ze kunnen verkopen en wat nietquote:Op zondag 4 februari 2007 03:40 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE zit hier vast mee te lezen wat wij allemaal wel en niet hebben gezien.
Ze gaan echt wel van hun eigen bevindingen uit ipv onze meningenquote:Op zondag 4 februari 2007 03:40 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE zit hier vast mee te lezen wat wij allemaal wel en niet hebben gezien.
welneequote:Op zondag 4 februari 2007 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Hij duwt hem dus wel met z'n hoofd tegen de muur en dat was NL's limiet!
Ik heb het nu een stuk of 20 keer gezien en dat is echt wat ik zie.
mwah.. hij pakt hem bij zijn schouder en het hoofd van NL beweegt daardoor... Hij ramde niet opzettelijk die kop tegen de muurquote:Op zondag 4 februari 2007 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, echt! Kijk nog een keer.quote:
het woord aggressief is te betwisten.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Huub hield NL in een gefixeerde positie. Vergeet niet dat NL zat en in een kwetsbare positie zat. Daarop snapte NL en dreef Huub weg met die schop. Ik kan me dat nog enigszins voorstellen ook. Huub zat eerst op de biljarttafel relaxed te praten en werd in no time aggressief naar NL toe met als resultaat het fixeren van NL tegen die muur.
Ik ben geen NL fan maar ik vind ze beide even fout en zie ze het liefst allebei gaan.
Precies en eigenlijk hilarisch: hij geeft Nat toestemming zijn kop door de muur te slaan en als Huub hem niet al te hard TEGEN tegen de muur duwt roept ie: "DAT moet je niet doen".quote:Op zondag 4 februari 2007 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze gaan echt wel van hun eigen bevindingen uit ipv onze meningen
als dgk eerder al strict was geweest bij t uiten van dreigementen en toen bv nl huub al wilde aanvliegen maar alleen door natasia werd gestopt zou dat idd nu ook voor huub een exit moeten zijn. maar tot op heden heeft dgk bij dreiging alleen niet opgetreden ook niet bij de actie toen natasia een halve take down moets uitvoeren op nl.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:39 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze zaten quasi-vriendschappelijk te kletsen. Huub begint zichzelf op te naaien met wat ie eigenlijk allemaal aan fysiek geweld met Nataniel uit zou willen halen. Je ziet Huubs ogen steeds meer op waku-waku gaan en uiteindelijk mondt dat uit en Huub die met slaag dreigend voor een zittende Nataniel staat. Voor mij is die hele scene al een aardige reden voor een exit...al was het maar om de jongen tegen zichzelf te beschermen. (neemt niet weg dat Nat een rat is).
Ja, maar dat youtube-filmpje is bijzonder lang, volgens mij...quote:Op zondag 4 februari 2007 03:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben inmiddels al het rapidshare filmpje gezien van JohnDK
Absoluut gelul. Hij zat al met zijn hoofd tegen de muur. Huub duwde hem maar heel iets. Jij kijkt echt met een enorm gekleurde bril in dit geval en ik snap echt niet waarom je dat doet. Het is meer dan duidelijk dat Huub GEEN fysiek geweld heeft gebruikt (hij dreigde het wél te doen als Nathanael het nog een keer zou zeggen). en Nathanael wél.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Zou jij het als neutraal ervaren als je zit en er hangt iemand boven je die je tegen de muur drukt om uit te halen dan? Ik niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:43 schreef avonne het volgende:
[..]
het woord aggressief is te betwisten.
Naar mijn mening deed hij het behoorlijk rustig en overwogen.
Is dat ook aggressief? Is dat geweld?
helaas, ik had gehoopt dat ze al hysterisch afgevoerd wasquote:Op zondag 4 februari 2007 03:34 schreef Day het volgende:
En daar komt schreeuwlelijk!
Het menselijk geheugen is dan ook beslist niet perfect (integendeel zelfs). Mensen herinneren zich dingen vaak zoals ze wensen dat ze waren (herschrijven), en anders blocken we de dingen gewoon die we ons niet willen herinneren. Het menselijk geheugen, is iig verre van betrouwbaar, ook wanneer het het wel heel erg nabije verleden betreft.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zo zie je maar weer dat getuigenverklaringen vaak niet accuraat zijn.....
Tja, van DGK verwacht ik in deze niet bepaald een moreel oordeel maar een pragmatisch, pragmatisch voor hun zelf. Als je schuld zoekt, sla "achter" niet over. Ze verdienen geld met dit soort ranzige taferelen die iedereen al weken zag aankomen.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:44 schreef gomi het volgende:
[..]
als dgk eerder al strict was geweest bij t uiten van dreigementen en toen bv nl huub al wilde aanvliegen maar alleen door natasia werd gestopt zou dat idd nu ook voor huub een exit moeten zijn. maar tot op heden heeft dgk bij dreiging alleen niet opgetreden ook niet bij de actie toen natasia een halve take down moets uitvoeren op nl.
daarom ga ik ervanuit dat de dreiging van huub niet genoeg is voor een exit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |